eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego (wraz z ich rozładunkiem) do siedziby Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gliwicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-07

Gliwice: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego (wraz z ich rozładunkiem) do siedziby Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 76834 - 2014; data zamieszczenia: 07.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy w Gliwicach , ul. Góry Chełmskiej 15, 44-100 Gliwice, woj. śląskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.isnet.katowice.pl/US/gliwice1.htm

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego (wraz z ich rozładunkiem) do siedziby Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gliwicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego (wraz z ich rozładunkiem) do siedziby Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gliwicach. Zamawiający dopuszcza stosowanie produktów równoważnych i refabrykowanych do wszystkich materiałów z zastrzeżeniem, iż wszystkie materiały mają być nowe, nie regenerowane i nie napełniane. Przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy. Pod pojęciem fabrycznie nowe zamawiający rozumie produkty nie regenerowane, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników i zasobników. Przez produkt równoważny lub refabrykowany zamawiający rozumie produkty nie regenerowane, kompatybilne z urządzeniami, w których będą wykorzystywane i niepowodujące uszkodzeń ani zabrudzeń w pracy urządzeń, do których są przeznaczone. Powyższe materiały muszą mieć wydajność co najmniej taką jak wskazanego oryginalnego towaru (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość druku). Materiały te muszą działać analogicznie jak materiały oryginalne producenta urządzeń i posiadać elementy elektroniczne dające komunikaty przy pracy w sieci. Za równoważne i refabrykowane uznaje się produkty których puste kasety są odbierane w ramach programów zwrotu i recyclingu, mających na celu ochronę środowiska. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem przewidzianych do zakupu ilości zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. lp. Nazwa towaru towar o parametrach nie gorszych niż: nazwa/ symbol towaru oryginalnego przewidywana Ilość do zakupu 1 2. 3. 4. 1 Pianka do czyszczenia obudów (o pojemności co najmniej 300 ml) 4,00 2 Pianka bakteriobójczo/ antystatyczna do LCD co najmniej100ml 2,00 3 atrament do HP 890 czarny HP51645AE 3,00 4 atrament do HP 1120C kolor C1823DE 1,00 5 atrament do HP 1220C kolor C6578DE 1,00 6 atrament do HP 1200 czarny zwykły c4844ae 2,00 7 atrament do HP 1200 błękitny zwykły c4836ae 1,00 8 atrament do HP 1200 purpurowy zwykły c4837ae 1,00 9 atrament do HP 1200 żółty zwykły c4838ae 1,00 10 atrament do HP 1200 czarny głowica c4810a 1,00 11 atrament do HP 1200 błękitny głowica c4811a 1,00 12 atrament do HP 1200 purpurowy głowica c4812a 1,00 13 atrament do HP 1200 żółty głowica c4813a 1,00 14 atrament do HP 9670 czarny c6656ae 3,00 15 atrament do HP 9670 trójkolorowy c6657ae 3,00 16 atrament do HP 9670 foto c6658ae 1,00 17 atrament do HP 51605 czerwony 51605r 2,00 18 atrament do drukarki Epson Stylus 1400 czarny T0791 2,00 19 atrament do drukarki Epson Stylus 1400 błękitny T0792 2,00 20 atrament do drukarki Epson Stylus 1400 purpurowy T0793 2,00 21 atrament do drukarki Epson Stylus 1400 żółty T0794 2,00 22 atrament do drukarki Epson Stylus 1400 jasnobłękitny T0795 2,00 23 atrament do drukarki Epson Stylus 1400 jasnopurpurowy T0796 2,00 24 atrament czarny do HP OfficeJet 100 C8765EE 2,00 25 atrament trójkolorowy do HP OfficeJet 100 C9363EE 2,00 26 toner do HP 4050 powiększony C4127X 6,00 27 toner do HP 2200 C4096A 6,00 28 toner do HP 1300 powiększony Q2613X 1,00 29 toner do HP 2300 q2610a 4,00 30 toner do HP 4200 Q1338A 10,00 31 toner do HP 2420 powiększony Q6511X 2,00 32 toner do HP 1320 powiększony Q5949X 20,00 33 toner do Lexmark T430 powiększony 0012A8325 2,00 34 toner do HP 3015x CE255X 10,00 35 toner do HP M2727 MFP powiększony Q7553X 6,00 36 toner do HP M3027X powiększony Q7551X 2,00 37 czarny toner do HP LJC2320fxi CC530A 2,00 38 błękitny toner do HP LJC2320fxi CC531A 2,00 39 żółty toner do HP LJC2320fxi CC532A 2,00 40 purpurowy toner do HP LJC2320fxi CC533A 2,00 41 bęben obrazowy do HP LJC2840 Q3964A 1,00 42 toner do HP LJ P4515X CC364X 10,00 43 taśma do Taśma OKI 3321 OKI 15,00 44 Taśma do Mannesman Tally 360 TAILY GENICOM 10,00 45 taśma DDS4 HP 5,00 46 taśma HP LTO2 Ultrium HP 5,00 47 taśma DDS5 HP 5,00 49 płyta CD 700 MB Verbatim z powierzchnią odporną na zadrapania VERBATIM 100,00 50 DVD+R Verbatim VERBATIM 25,00 51 Mysz USB optyczna Logitech na gwarancji co najmniej 12 m-cy i z podkładką LOGITECH 20,00 52 Klawiatura USB Logitech LOGITECH 5,00 53 zasilacz ATX 400W z wentylatorem o średnicy co najmniej 120 mm. 6,00 54 akumulatorek AAA NiMH o pojemności nie mniejszej niż 1000 mAh wytrzymujący wg. danych producenta co najmniej 900 cykli ładowania Sony Eneloop 12,00 55 akumulatorek AA NiMH o pojemności nie mniejszej niż 1900 mAh wytrzymujący wg. danych producenta co najmniej 1400 cykli ładowania Sony Eneloop 12,00.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.72.50 - Akcesoria do czyszczenia komputerów 30.23.73.50 - Kasety do zapisywania danych 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 30.23.73.20 - Dyskietki 30.23.71.00 - Części komputerów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 32.42.20.00 - Elementy składowe sieci 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 31.43.00.00 - Akumulatory elektryczne 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.23.44.00 - Uniwersalne dyski wideo (DVD) .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - załącznik nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/gliwice1.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pierwszy Urząd Skarbowy w Gliwicach ul. Góry Chełmskiej 15 44-100 Gliwice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2014 godzina 09:00, miejsce: siedziba Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gliwicach ul. Góry Chełmskiej 15, I piętro, pokój nr 110.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.