eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych i ekspertyz technicznych obiektów przejść podziemnych A i B w Jastrzębiu Zdroju

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-06

Jastrzębie-Zdrój: Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych i ekspertyz technicznych obiektów przejść podziemnych A i B w Jastrzębiu Zdroju
Numer ogłoszenia: 76833 - 2010; data zamieszczenia: 06.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 51582 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Nieruchomości, ul. 1-go Maja 55, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4787001, faks 032 4762952.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych i ekspertyz technicznych obiektów przejść podziemnych A i B w Jastrzębiu Zdroju.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.W zakres zadania wchodzi: Pasaż A: Zadanie 1: Opracowanie ekspertyzy technicznej dla obiektu przejść podziemnych. Zadanie 2: Opracowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej wentylacji mechanicznej z zastosowaniem rozwiązań techniczno-budowlanych zabezpieczających obiekt przed zadymianiem, w tym: - koncepcja, - projekt budowlano-wykonawczy, -kosztorys inwestorski, - specyfikacja techniczna, - przedmiar, -pozwolenie na budowę. Zadanie 3: Opracowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej w zakresie wymiany instalacji elektrycznej oraz wykonania oświetlenia ewakuacyjnego, w tym: -koncepcja, - projekt budowlano-wykonawczy, - kosztorys inwestorski, - specyfikacja techniczna, - przedmiar, - pozwolenie na budowę. Pasaż B Zadanie 1: Opracowanie ekspertyzy technicznej dla obiektu przejść podziemnych. Zadanie 2: Opracowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej wentylacji mechanicznej z zastosowaniem rozwiązań techniczno-budowlanych zabezpieczających obiekt przed zadymianiem, w tym: - koncepcja, - projekt budowlano-wykonawczy, - kosztorys inwestorski, -specyfikacja techniczna, -przedmiar, - pozwolenie na budowę. Zadanie 3: Opracowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej w zakresie wymiany instalacji elektrycznej oraz wykonania oświetlenia ewakuacyjnego, w tym: - koncepcja, - projekt budowlano-wykonawczy, - kosztorys inwestorski, - specyfikacja techniczna, - przedmiar, - pozwolenie na budowę. Uwaga: Kompletna dokumentacja projektowo-wykonawcza winna być opracowana oddzielnie dla każdego z obiektów. Szczegółowy opis zadań zawarty jest w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, która jest integralną częścią SIWZ. 2. Dane dotyczące obiektów: 1) Nieruchomości gruntowe położone w Jastrzębiu Zdroju, na których zlokalizowane są przejścia podziemne: pasaż podziemny A pod skrzyżowaniem Al. J. Piłsudskiego i ul. A. Bożka o powierzchni użytkowej ok. 940,44 m2, kubaturze ok. 5.500,00 m3 oraz plac dostawczy o powierzchni 100,00 m2, oznaczony w ewidencji gruntów jako działki 417,421,427/2, obręb Jastrzębie Miasto, k.m. 8, zapisany w księdze wieczystej KW GL 1J/00008905/0 prowadzonej przez Wydział Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Jastrzębiu Zdroju, pasaż podziemny B pod skrzyżowaniem Al. J. Piłsudskiego z ul. Mazowiecką o powierzchni użytkowej ok. 232,90 m2, kubaturze ok. 1.600,00 m3 oraz plac dostawczy o powierzchni 40,00 m2, oznaczony w ewidencji gruntów jako działki 417,423, 424, 471, obręb Jastrzębie Miasto, k.m. 8, zapisany w księdze wieczystej KW GL 1J/00008905/0 prowadzonej przez Wydział Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Jastrzębiu Zdroju. 2) Nieruchomości gruntowe pełnią funkcję ciągów komunikacyjnych (przejścia podziemne) i pasaży handlowych. W przejściach oraz na schodach wybudowane zostały boksy handlowe: w przejściu A - 44 szt. o powierzchni użytkowej ok. 940,44 m2 , w przejściu B - 13 szt o powierzchni użytkowej ok. 232,90 m. Boksy przylegają do ścian przejść podziemnych. Przejście A składa się z czterech segmentów (A, B, C, D) i centrum, w przejściu B część pawilonów handlowych zlokalizowana jest na zewnątrz, pozostałe znajdują się w części podziemnej. Stropy boksów handlowych w przejściu A i B są stropami przejść. W przejściach znajdują się także szalety miejskie. 3) Boksy handlowe przejścia A posiadają instalację elektryczną, boksy z artykułami spożywczymi posiadają dodatkowo instalacje wodociągowe. Szalet miejski w części A posiada instalację kanalizacyjną i wentylacyjną. 4) Boksy handlowe przejścia B wyposażone są w instalację elektryczną i centralnego ogrzewania. Ubikacja publiczna w części B posiada dodatkowo instalację kanalizacyjną i wentylacyjną. 5) Obiekty nie posiadają wentylacji grawitacyjnej, mechanicznej oraz klimatyzacji. Z każdego boksu handlowego wyprowadzone są kratki wentylacyjne na korytarz ciągu pieszego. 2. WARUNKI, KTÓRE SPEŁNIA WYKONAWCA Projektant we własnym zakresie wykonuje lub pozyskuje: aktualną mapę zasadniczą do celów projektowych, uzgodnienia branżowe, uzgodnienie projektów, wszelkie inne pomiary, badania, opracowania, ekspertyzy, uzgodnienia, zatwierdzenia niezbędne do prawidłowej realizacji zadania, decyzję o pozwoleniu na budowę itp. 3. WYMAGANIA DOTYCZĄCE DOKUMENTACJI - winna zawierać wszelkie wymagane uzgodnienia (w szczególności rzeczoznawcy ds. przeciwpożarowych). - powinna być wykonana zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami, aktami prawnymi, sztuką budowlaną, wiedzą techniczną. - należy ją opracować w sposób pozwalający na realizację zadania bez konieczności wykonywania dodatkowych badań, uzgodnień i opracowań. Przy jej opracowywaniu należy uwzględnić nowelizację przepisów prawnych, jakie mogą powstać w trakcie realizacji zadania. - należy ją przekazać zamawiającemu w wersji papierowej w 5 egz., w wersji elektronicznej- na płycie CD - 1 szt (w formacie typu dwg i formacie pdf). - ekspertyzy techniczne, kosztorysy, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne należy przekazać w wersji papierowej w 2 egz. oraz na płycie CD w 1 egz. - wersja cyfrowa powinna zawierać te same elementy, co dokumentacja w formie tradycyjnej z wyjątkiem wypisu z rejestru gruntów lub innych dokumentów zawierających dane osobowe. - na odstępstwo od któregokolwiek z warunków projektant winien uzyskać pisemną zgodę inwestora. - projekty budowlane i wykonawcze należy opracować w oparciu o przekazaną przez Zamawiającego Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót wraz z załącznikami. Dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian lub zastosowanie innych rozwiązań od przyjętych w STWiOR. Wszelkie przyjęte rozwiązania techniczne należy uzgodnić z zamawiającym. - ekspertyzy oraz projekty budowlano-wykonawcze należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi i prawnymi, z planem zagospodarowania przestrzennego miasta i w nawiązaniu do stanu istniejącego. Dokumentację należy sporządzić w ten sposób, aby: 1)Wykonawca mógł uzyskać decyzję o pozwoleniu na budowę w ustawowym terminie, 2)Zamawiający mógł zrealizować całość zadania bez konieczności wykonywania dodatkowych projektów, pomiarów, map, kosztorysów, badań, ekspertyz, ocen, raportów itp. Jakiekolwiek odstępstwo od w/w warunków wymaga pisemnej zgody zamawiającego. 4. TERMIN WYKONANIA: Wymagany termin: ekspertyzy techniczne: 12 tygodni od podpisania umowy, kompletna dokumentacja projektowa: 18 tygodni od podpisania umowy, złożenie kompletnej dokumentacji w Wydziale Architektury w celu uzyskania pozwolenia na budowę: 20 tygodni od podpisania umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.20.00 - 74.22.20.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Rogowski Roman Firma Usług Projektowych, ul. Jodłowa 34, 43-430 Skoczów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 97600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 50000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 97600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.