Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-15
Piekary Śląskie: Przeprowadzenie kursów i praktyk w ramach pakietu wsparcia w roku 2013 dla uczestników projektu Mam zawód - mam pracę w regionie w ramach działania 9.2 PO KL - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego:
Zadanie 1: Przeprowadzenie kursu pn.: Barman / kelner dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej
Zadanie 2: Przeprowadzenie praktyk dla uczniów Zespołu Szkół nr 1
Numer ogłoszenia: 76815 - 2013; data zamieszczenia: 15.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie , ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3939337, faks (032) 287 22 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.piekary.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów i praktyk w ramach pakietu wsparcia w roku 2013 dla uczestników projektu Mam zawód - mam pracę w regionie w ramach działania 9.2 PO KL - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: Zadanie 1: Przeprowadzenie kursu pn.: Barman / kelner dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej Zadanie 2: Przeprowadzenie praktyk dla uczniów Zespołu Szkół nr 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Przeprowadzenie kursu barman / kelner Przewidywana liczba osób: 2 - 4 Zamawiający zastrzega sobie możliwość skierowania liczby osób mniejszej niż 4 do uczestnictwa w kursie, przy czym cena jednostkowa za każdego uczestnika nie ulegnie zmianie. Program kursu musi obejmować następujący zakres przedmiotowy w ilości 120 godzin lekcyjnych (pod pojęciem godziny lekcyjnej rozumie się 45 minut) dla każdego ucznia: Przestrzeganie zasad bhp, ppoż. w sali konsumenckiej i w bufecie; Wyposażenie i obsługa sprzętu kelnerskiego w części konsumenckiej i ekspedycyjnej; Przygotowanie poprzedzające obsługę; Przygotowanie sali konsumenckiej; Obsługiwanie w sali konsumenckiej; Noszenie zastawy; Serwowanie potraw; Przygotowanie potraw w obecności konsumenta; Serwowanie napojów bezalkoholowych zimnych i gorących; Organizacja przyjęć okolicznościowych; Obsługa gości hotelowych przez kelnera; Przygotowanie bufetu do pracy i do obsługi; Sporządzanie deserów lodowych i owocowych; Sporządzanie wybranych dań garmażeryjnych i barowych; Obsługa konsumenta przy bufecie; Komunikowanie się z klientami; Planowanie i rozliczanie bufetu; Zapewnienie jakości usług; Zagadnienia z zakresu zawodu sommeliera; Zagadnienia z zakresu zawodu baristy. Wykonawca w ramach oferowanej ceny zapewni każdemu uczestnikowi materiały dydaktyczne, zgodne z zakresem tematycznym kursu, które z chwilą przekazania uczestnikom staną się ich własnością oraz przygotuje i wyda uczestnikom, którzy ukończyli kurs zaświadczenie informujące o uczestnictwie w kursie. Zaświadczenie ma zawierać nazwę kursu, termin realizacji, wymiar godzin oraz program. Materiały dydaktyczne oraz zaświadczenie muszą być opatrzone informacją o współfinansowaniu kursu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013 i uwagami Zamawiającego (logotypy Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki). W terminie do 10 dni kalendarzowych po podpisaniu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy listę uczniów, którzy będą uczestniczyć w kursie, wzór dziennika kursu oraz wzór zaświadczenia o ukończeniu kursu. W terminie do 2 dni kalendarzowych od przekazania przez Zamawiającego dokumentów (tj. lista uczniów uczestniczących w kursie, proponowany termin rozpoczęcia kursu) Wykonawca przekaże Zamawiającemu do Biura Projektu harmonogram kursu. W terminie do 3 dni po zakończeniu ostatnich zajęć kursu Wykonawca przekaże Zamawiającemu dziennik kursu. Zadanie 2: Przeprowadzenie praktyk dla uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Piekarach Śląskich W ramach zadania przewiduje się przeprowadzenie praktyk dla 25 uczniów Zespołu Szkół nr 1 z Piekar Śląskich w wymiarze 20 godzin (za godzinę uznaje się 60 minut) dla każdego ucznia, w terminie od 14 czerwca 2013 do 30 lipca 2013 roku, w godzinach pozalekcyjnych. Praktyki przewiduje się dla uczniów z branży: 1.informatycznej - 16 osób x 20 h (za godzinę uznaje się 60 minut); 2.ekonomicznej - 9 osób x 20 h (za godzinę uznaje się 60 minut). Zamawiający zastrzega sobie możliwość skierowania liczby osób mniejszej niż 25 do uczestnictwa w kursie, przy czym cena jednostkowa za każdego uczestnika nie ulegnie zmianie. Liczba godzin praktyk przypadająca na jedną osobę, wynosi 20 godzin. Praktyki powinny się odbywać jedynie w dni robocze poza godzinami lekcyjnymi uczniów. Ostateczny harmonogram praktyk powinien zostać przekazany 5 dni przed rozpoczęciem pierwszej praktyki do Biura Projektu i zaakceptowany przez Koordynatora Projektu oraz Kierownika Szkolenia Praktycznego Zespołu Szkół nr 1. W terminie do 10 dni kalendarzowych po podpisaniu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy listę uczniów, którzy będą uczestniczyć w praktykach, wzór dziennika praktyk oraz wzór zaświadczenia o ukończeniu praktyk. W terminie do 2 dni kalendarzowych od przekazania przez Zamawiającego dokumentów (tj. lista uczniów uczestniczących praktykach, proponowany termin rozpoczęcia praktyk) Wykonawca przekaże Zamawiającemu do Biura Projektu harmonogram praktyk. W terminie do 3 dni po zakończeniu ostatnich zajęć praktyk Wykonawca przekaże Zamawiającemu dziennik praktyk. Praktyki muszą się odbywać według programu (dla każdej branży z osobna) przedstawionego przez Wykonawcę i zaakceptowanego przez Biuro Projektu oraz Kierownika Szkolenia Praktycznego Zespołu Szkół nr 1. Program praktyk nie może pokrywać się z programem praktyk szkolnych. Wykonawca musi prowadzić indywidualną kartę praktyk dla każdego z uczniów. Każdy uczeń powinien mieć opiekuna praktyk. Do zakresu obowiązków opiekuna będzie należało: systematyczne prowadzenie dokumentacji w postaci list obecności i dzienników praktyk, utrzymanie stałego kontaktu z uczestnikiem praktyki. Wykonawca przygotuje i dostarczy Zamawiającemu zaświadczenia potwierdzające odbycie praktyk, potwierdzone przez przedsiębiorstwo, w której odbywały się praktyki.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: -
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji umowy w przypadku: działania siły wyższej w rozumieniu Kodeksu cywilnego, braku zainteresowania uczniów uczestnictwem w kursie, konieczności wykonania zamówień dodatkowych. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany miejsca prowadzenia zajęć teoretycznych, jeżeli ich odbycie w szkole z przyczyn obiektywnych będzie niemożliwe. W takim przypadku miejsce realizacji umowy zostanie wskazane przez zamawiającego. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany liczby uczniów przystępujących do kursu w przypadkach losowych uczniów
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piekary Śląskie, Biuro Zamówień Publicznych, pok. 218, ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2013 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Piekary Śląskie, Biuro Zamówień Publicznych, pok. 218, ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie w ramach działania 9.2 PO KL - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (97,42 proc.).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie kursu barman / kelner.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana liczba osób: 2 - 4 Zamawiający zastrzega sobie możliwość skierowania liczby osób mniejszej niż 4 do uczestnictwa w kursie, przy czym cena jednostkowa za każdego uczestnika nie ulegnie zmianie. Program kursu musi obejmować następujący zakres przedmiotowy w ilości 120 godzin lekcyjnych (pod pojęciem godziny lekcyjnej rozumie się 45 minut) dla każdego ucznia: Przestrzeganie zasad bhp, ppoż. w sali konsumenckiej i w bufecie; Wyposażenie i obsługa sprzętu kelnerskiego w części konsumenckiej i ekspedycyjnej; Przygotowanie poprzedzające obsługę; Przygotowanie sali konsumenckiej; Obsługiwanie w sali konsumenckiej; Noszenie zastawy; Serwowanie potraw; Przygotowanie potraw w obecności konsumenta; Serwowanie napojów bezalkoholowych zimnych i gorących; Organizacja przyjęć okolicznościowych; Obsługa gości hotelowych przez kelnera; Przygotowanie bufetu do pracy i do obsługi; Sporządzanie deserów lodowych i owocowych; Sporządzanie wybranych dań garmażeryjnych i barowych; Obsługa konsumenta przy bufecie; Komunikowanie się z klientami; Planowanie i rozliczanie bufetu; Zapewnienie jakości usług; Zagadnienia z zakresu zawodu sommeliera; Zagadnienia z zakresu zawodu baristy. Wykonawca w ramach oferowanej ceny zapewni każdemu uczestnikowi materiały dydaktyczne, zgodne z zakresem tematycznym kursu, które z chwilą przekazania uczestnikom staną się ich własnością oraz przygotuje i wyda uczestnikom, którzy ukończyli kurs zaświadczenie informujące o uczestnictwie w kursie. Zaświadczenie ma zawierać nazwę kursu, termin realizacji, wymiar godzin oraz program. Materiały dydaktyczne oraz zaświadczenie muszą być opatrzone informacją o współfinansowaniu kursu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013 i uwagami Zamawiającego (logotypy Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki). W terminie do 10 dni kalendarzowych po podpisaniu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy listę uczniów, którzy będą uczestniczyć w kursie, wzór dziennika kursu oraz wzór zaświadczenia o ukończeniu kursu. W terminie do 2 dni kalendarzowych od przekazania przez Zamawiającego dokumentów (tj. lista uczniów uczestniczących w kursie, proponowany termin rozpoczęcia kursu) Wykonawca przekaże Zamawiającemu do Biura Projektu harmonogram kursu. W terminie do 3 dni po zakończeniu ostatnich zajęć kursu Wykonawca przekaże Zamawiającemu dziennik kursu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. dostępność miejsca szkolenia od miejsca ZSZ - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: Przeprowadzenie praktyk dla uczniów Zespołu Szkół nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania przewiduje się przeprowadzenie praktyk dla 25 uczniów Zespołu Szkół nr 1 z Piekar Śląskich w wymiarze 20 godzin (za godzinę uznaje się 60 minut) dla każdego ucznia, w terminie od 14 czerwca 2013 do 30 lipca 2013 roku, w godzinach pozalekcyjnych. Praktyki przewiduje się dla uczniów z branży: 1.informatycznej - 16 osób x 20 h (za godzinę uznaje się 60 minut); 2.ekonomicznej - 9 osób x 20 h (za godzinę uznaje się 60 minut). Zamawiający zastrzega sobie możliwość skierowania liczby osób mniejszej niż 25 do uczestnictwa w kursie, przy czym cena jednostkowa za każdego uczestnika nie ulegnie zmianie. Liczba godzin praktyk przypadająca na jedną osobę, wynosi 20 godzin. Praktyki powinny się odbywać jedynie w dni robocze poza godzinami lekcyjnymi uczniów. Ostateczny harmonogram praktyk powinien zostać przekazany 5 dni przed rozpoczęciem pierwszej praktyki do Biura Projektu i zaakceptowany przez Koordynatora Projektu oraz Kierownika Szkolenia Praktycznego Zespołu Szkół nr 1. W terminie do 10 dni kalendarzowych po podpisaniu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy listę uczniów, którzy będą uczestniczyć w praktykach, wzór dziennika praktyk oraz wzór zaświadczenia o ukończeniu praktyk. W terminie do 2 dni kalendarzowych od przekazania przez Zamawiającego dokumentów (tj. lista uczniów uczestniczących praktykach, proponowany termin rozpoczęcia praktyk) Wykonawca przekaże Zamawiającemu do Biura Projektu harmonogram praktyk. W terminie do 3 dni po zakończeniu ostatnich zajęć praktyk Wykonawca przekaże Zamawiającemu dziennik praktyk. Praktyki muszą się odbywać według programu (dla każdej branży z osobna) przedstawionego przez Wykonawcę i zaakceptowanego przez Biuro Projektu oraz Kierownika Szkolenia Praktycznego Zespołu Szkół nr 1. Program praktyk nie może pokrywać się z programem praktyk szkolnych. Wykonawca musi prowadzić indywidualną kartę praktyk dla każdego z uczniów. Każdy uczeń powinien mieć opiekuna praktyk. Do zakresu obowiązków opiekuna będzie należało: systematyczne prowadzenie dokumentacji w postaci list obecności i dzienników praktyk, utrzymanie stałego kontaktu z uczestnikiem praktyki. Wykonawca przygotuje i dostarczy Zamawiającemu zaświadczenia potwierdzające odbycie praktyk, potwierdzone przez przedsiębiorstwo, w której odbywały się praktyki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Zakup i dostawa żywności (różne produkty spożywcze) dla potrzeb Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 9 w Piekarach Śląskich
- Oświetlenie boiska treningowego MOSiR GKS Andaluzja zlokalizowanego przy ulicy M.Skłodowskiej-Curie 49A w Piekarach Śląskich
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.