Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-12-31
Og³oszenie nr 768095-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.
Rewaloryzacja parku na terenie Szko³y Podstawowej w Szynczycach
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: +48446165169
faks: +48447414111
e-mail: przetargi@czarnocin.pl
www: czarnocin.bip.gov.pl
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Tak, Tak
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, czarnocin.bip.gov.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: forma pisemna (osobi¶cie, za po¶rednictwem opreatora pocztowego, kuriera)
Adres: Urz±d Gminy w Czarnocinie, 97-318 Czarnocin, ul. G³ówna 142
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: RIR.271.15.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest rewaloryzacja parku na terenie Szko³y Podstawowej w Szynczycach.
Do zakresu rzeczowego zamówienia nale¿y w szczególno¶ci wykonanie:
1) zabiegów pielêgnacyjnych na drzewostanie,
2) zabiegów zabezpieczaj±ce drzewostan, w tym za³o¿enie wi±zañ
3) wykonanie nasadzeñ ro¶lin
4) za³o¿enie trawników,
5) prace demonta¿owe i rozbiórkowe obiektów budowlanych
6) zakup i monta¿ tablic edukacyjnych, koszy na ¶mieci, ³awek parkowych, stojaków na rowery,
7) wykonanie alei utwardzonych kruszywem
8) wykonanie alei utwardzonych kostk± kamienn±
9) przebudowa zjazdu
10) przebudowa bramy wjazdowej
11) budowa ogrodzenia
12) wykonanie miejsc postojowych, utwardzonych brukowcem
Szczegó³owy zakres robót przewidzianych do wykonania okre¶lony zosta³ w dokumentacji projektowej, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz Specyfikacji istotnych warunków zamówienia – stanowi±cych za³±czniki i integraln± czê¶æ umowy.
II.5) G³ówny kod CPV: 45.20.00.00
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakoñczenia: 30.06.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owych warunków w tym zakresie
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owych warunków w tym zakresie
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Okre¶lenie warunków: 1. Wykonanie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem sk³adania ofert, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie co najmniej dwóch robot budowlanych odpowiadaj±cych rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia. Za prace odpowiadaj±ce zakresowi i z³o¿ono¶ci porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia uznane bêd± prace polegaj±ce na: rewaloryzacji lub rewitalizacji parków (np. rewaloryzacja parku miejskiego, rewitalizacja zabytkowego parku dworskiego itp.) o warto¶ci min. 550.000,00z³ brutto (s³ownie: piêæset piêædziesi±t tysiêcy z³otych) ka¿da, 2. Za³±czenie dowodów okre¶laj±cych czy roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci czy zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, 3. Dysponowanie osob±, która pe³niæ bêdzie funkcjê kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia (roboty drogowe) oraz aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
2.Za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu.
3.Odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w czê¶ci VI pkt II sk³ada dokumenty wy-stawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:
1. Nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo, ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu – wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
2. Nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
3. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów o których mowa w pkt III zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Zamawiaj±cy ¿±da: 1. Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zosta³y wykonane z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty (wed³ug za³±cznika nr 4 SIWZ). 2. Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (wed³ug za³±cznika nr 5 SIWZ). Wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia przedk³ada, wraz z ofert±, pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
2.Pe³nomocnictwo w przypadku gdy upowa¿nienie do sk³adania oferty nie wynika bezpo¶rednio z za³±czonych dokumentów
3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
4.Dowód wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Tak
W niniejszym postêpowaniu zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium. Wadium w wysoko¶ci 15.000,00z³ (s³ownie: piêtna¶cie tysiêcy z³otych) winno byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wadium mo¿e byæ wniesione w nastêpuj±cych formach:1. Pieni±dzu wp³aconym przelewem na rachunek bankowy nr 20 8985 0004 0080 0806 4389 0005 Powiatowy Bank Spó³dzielczy w Tomaszowie Mazowieckim Filia w Czarnocinie, 2. Porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, 3. Gwarancjach bankowych, 4. Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. Porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2007r., nr 42, poz. 275 z pó¼n. zmianami). W przypadku wniesienia wadium w pieni±dzu, ¶rodki pieniê¿ne powinny siê znajdowaæ na rachunku zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
d³ugo¶æ okresu gwarancji: | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy. Warunki zmiany postanowieñ umowy: 1/ zmiana osób, które bêd± wykonywaæ zamówienie, przedstawionych w ofercie przetargowej w przypadku: ¶mierci, choroby lub innych zdarzeñ losowych; niewywi±zywania siê z obowi±zków wynikaj±cych z umowy; je¿eli zmiana osób stanie siê konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn, niezale¿nych od wykonawcy; Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy natychmiastowej lub w okre¶lonym terminie zmiany kierownika budowy, je¿eli uzna, ¿e nie wykonuje on swoich obowi±zków wynikaj±cych z umowy. W przypadku zmiany kierownika budowy, nowy kierownik musi spe³niaæ wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego w SIWZ. 2/ zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku: ujawnienia braków w dokumentacji projektowej skutkuj±cych konieczno¶ci± dokonania poprawek lub uzupe³nieñ, je¿eli wady uniemo¿liwiaj± planow± realizacjê prac; przestojów i opó¼nieñ za, które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy; dzia³ania si³y wy¿szej, maj±cej bezpo¶redni wp³yw na prowadzenie robót; wyst±pienia warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prawid³owe wykonanie robót - odnotowane w dzienniku budowy przez kierownika budowy i potwierdzone przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz zg³oszone niezw³ocznie Zamawiaj±cemu - o ile nie s± charakterystyczne dla danej pory roku; wyd³u¿enia czasu trwania procedur administracyjnych maj±cych wp³yw na termin wykonania przedmiotu zamówienia, nie wynikaj±cych z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy; braku mo¿liwo¶ci wykonywania robót z powodu nie dopuszczenia do ich wykonywania przez uprawnione organy, lub nakazania ich wstrzymania przez uprawnione organy – z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy; wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci, wyst±pienia skutków pandemii nieznanych stronom w dniu zawarcia umowy a maj±cych wp³yw na jej terminowe wykonanie . Przed³u¿enie terminu realizacji przedmiotu umowy nast±pi jedynie o okres niezbêdny do ustania przeszkód w wykonaniu przedmiotu umowy. 3/ zmiana ceny umownej w przypadku: zmiany stawki podatku od towarów i us³ug - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. W takim przypadku warto¶æ robót brutto przewidzianych do odbioru po dniu wej¶cia w ¿ycie tych zmian zostanie skorygowana w ten sposób, ¿e do niezmienionej warto¶ci netto tych robót zostanie doliczona kwota podatku VAT zgodnie z przepisami obowi±zuj±cymi na dzieñ ich odbioru; wykonania robót dodatkowych (metoda kalkulacji okre¶lona w § 6 ust. 7 pkt 2 wzoru umowy); rezygnacji z wykonania czê¶ci robót przewidzianych do realizacji w dokumentacji projektowej w sytuacji gdy ich wykonanie bêdzie zbêdne do prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia (metoda kalkulacji okre¶lona w § 6 ust. 7 pkt 3 wzoru umowy); 4/ zmiana materia³ów i urz±dzeñ wskazanych w ofercie przetargowej Wykonawcy, pod warunkiem ¿e zmiany te bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego. Dopuszczalna jest zmiana producenta materia³ów i urz±dzeñ przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem, ¿e nie spowoduje ona obni¿enia parametrów materia³ów i urz±dzeñ. Pod pojêciem zmiany korzystne nale¿y rozumieæ zmiany, które powodowaæ bêd± np.: obni¿enie kosztu ponoszonego przez Zamawiaj±cego na eksploatacjê i konserwacjê wykonanego przedmiotu umowy; poprawienie parametrów technicznych albo; wynikaæ bêd± z aktualizacji rozwi±zañ z uwagi na postêp technologiczny, lub zmiany obowi±zuj±cych przepisów. Zmiany wymienione w pkt 4 wymagaj± akceptacji autora projektu oraz musz± byæ ka¿dorazowo zatwierdzone przez Zamawiaj±cego. Zmiany okre¶lone w pkt 4 nie powoduj± zmiany ceny umownej za przedmiot umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 18.01.2021, godzina: 10:00
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: Ofertê nale¿y sporz±dziæ w jêzyku polskim
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI CZARNOCIN
- Modernizacja energetyczna budynków u¿yteczno¶ci publicznej w Gminie Czarnocin - etap I
- Przebudowa drogi gminnej nr 317010T Miko³ajów - Stropieszyn- Krzczonów od km 0+000 do km 0+530
wiêcej: przetargi CZARNOCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA OCZYSZCZALNI ¦CIEKÓW WRAZ Z INSTALACJAMI WEWNÊTRZNYMI I ZEWNÊTRZNYMI W MAJDANIE KRÓLEWSKIM
- Przebudowa trzech rowów melioracyjnych na terenie Gminy Strzelin
- Roboty budowlane polegaj±ce na modernizacji pokrycia dachu na budynkach Domu Pomocy Spo³ecznej im. Papie¿a Jana Paw³a II w Gorzycach
- Budowa Biblioteki, Izby Pamiêci i ¶wietlicy wiejskiej z salami przedszkolnymi w Zezulinie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1215L w miejscowo¶ci Wola Bystrzycka
- "Budowa masztu przeciwpo¿arowego w le¶nictwie Bukownica"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.