eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa sprzętu ppoż. i wyposażenia indywidualnego strażaka realizowana w ramach siedmiu zadań.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-05

Kraków: Dostawa sprzętu ppoż. i wyposażenia indywidualnego strażaka realizowana w ramach siedmiu zadań.
Numer ogłoszenia: 76808 - 2016; data zamieszczenia: 05.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Mogilska 85, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 261 13 10 40, faks 261 13 13 06.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzikrakow.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu ppoż. i wyposażenia indywidualnego strażaka realizowana w ramach siedmiu zadań..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu ppoż. i wyposażenia indywidualnego strażaka realizowana w ramach siedmiu zadań: - Zadanie nr 1: Dostawa wyposażenia indywidualnego strażaka; - Zadanie nr 2: Dostawa gaśnic, urządzeń gaśniczych, środków i proszków gaśniczych; - Zadanie nr 3: Dostawa pianotwórczych środków gaśniczych; - Zadanie nr 4: Dostawa latarek na hełm strażacki; - Zadanie nr 5: Dostawa sprzętu ratowniczo - gaśniczego; - Zadanie nr 6: Dostawa sprzętu ratownictwa medycznego; - Zadanie nr 7: Dostawa zadymiarki elektrycznej. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: - wzory umów - dla poszczególnych zadań, - opisy przedmiotu zamówienia - dla poszczególnych zadań; - druki wycena ofertowa - dla poszczególnych zadań; - wzory protokołów przyjęcia - przekazania - dla poszczególnych zadań, - oświadczenia gwarancyjne - dla poszczególnych zadań. Ww. dokumenty stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i są jej integralną częścią. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. Zamawiający, zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji. Prawem opcji objęte jest nabycie (zakup) - ponad ilość wynikającą z opisu przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1, 2, 5 i 6 - następujących wyrobów: Zadanie nr 1: - rękawice specjalne, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - w ilości do 15 par; - ubranie specjalne, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - w ilości do 2 kompletów; - obuwie koszarowe, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - w ilości do 8 par. Zadanie nr 2: -gaśnica przewoźna AP-25x ABC, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - w ilości do 10 sztuk. Zadanie nr 5: - wąż tłoczny W-75 20-ŁA, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - w ilości do 40 szt. Zadanie nr 6: - zestaw uzupełniający torby PSP R1, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - w ilości do 5 zestawów..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.00.00.00-4, 18.33.10.00-8, 35.11.13.20-4, 24.95.12.20-3, 31.52.13.20-3, 33.14.16.23-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: - Zadanie nr 1: 1.500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych); - Zadanie nr 2: 1.600,00 zł (słownie: tysiąc sześćset złotych); - Zadanie nr 3: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych); - Zadanie nr 4: 600,00 zł (słownie: sześćset złotych); - Zadanie nr 5: 1.400,00 zł (słownie: tysiąc czterysta złotych); - Zadanie nr 6: 180,00 zł (słownie: sto osiemdziesiąt złotych); - Zadanie nr 7: 80.00 zł (słownie: osiemdziesiąt złotych);

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy dołączyć także: 1. Wypełniony, opieczętowany i podpisany przez osoby upoważnione druk Oferta - dla każdego zadania, na które wykonawca składa ofertę oddzielnie - (wzory - zał. nr 1 do SIWZ). Zaleca się aby powyższy druk stanowił pierwszą stronę oferty; 2. Wypełniony druk wycena ofertowa odpowiedni dla zadania, na które wykonawca składa ofertę - wzór - zał. nr 8 do SIWZ); 3. Wykaz części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom lub oświadczenie wykonawcy, że wykona zamówienie własnymi siłami (wzór - zał. nr 4 do SIWZ)- w przypadku niewypełnienia lub niedołączenia ww. dokumentu do oferty, Zamawiający uzna, że wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami; 4. Wykaz równoważnych materiałów i urządzeń wraz z parametrami technicznymi i dowodami potwierdzającymi, że oferowane przez wykonawcę materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - w przypadku ich zastosowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zawiera załącznik nr 6 do SIWZ - wzory umów dla poszczególnych zadań.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzikrakow.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd infrastruktury w Krakowie, ul. Mogilska 85, 30-901 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2016 godzina 11:30, miejsce: Rejonowy Zarząd infrastruktury w Krakowie, ul. Mogilska 85, 30-901 Kraków - kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 17.05.2016.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Dostawa wyposażenia indywidualnego strażaka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia indywidualnego strażaka..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.33.10.00-8, 18.83.20.00-0, 18.81.50.00-5, 18.14.10.00-9, 35.81.11.00-3, 18.41.00.00-6, 18.44.40.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji na przedmiot zamówienia w ramach zadania nr 1 - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Dostawa gaśnic, urządzeń gaśniczych, środków i proszków gaśniczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa gaśnic, urządzeń gaśniczych, środków i proszków gaśniczych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.13.20-4, 35.11.13.00-8, 24.95.12.20-3, 24.95.12.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji na środek i proszek gaśniczy - 5
    • 3. okres gwarancji na gaśnice i urządzenie gaśnicze - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: Dostawa pianotwórczych środków gaśniczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pianotwórczych środków gaśniczych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.12.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji na przedmiot zamówienia w ramach zadania nr 3 - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4: Dostawa latarek na hełm strażacki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa latarek na hełm strażacki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.13.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji na przedmiot zamówienia w ramach zadania nr 4 - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5: Dostawa sprzętu ratowniczo - gaśniczego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu ratowniczo - gaśniczego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.00.00.00-4, 35.11.20.00-2, 39.22.62.10-7, 44.51.11.00-6, 44.51.14.00-9, 18.93.00.00-7, 24.96.00.00-1, 18.23.54.00-9, 18.44.41.11-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji na przedmiot zamówienia w ramach zadania nr 5, z wyłączeniem hełmu strażackiego - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6: Dostawa sprzętu ratownictwa medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu ratownictwa medycznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.23-3, 18.42.33.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji na przedmiot zamówienia w ramach zadania nr 6 - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7: Dostawa zadymiarki elektrycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zadymiarki elektrycznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji na przedmiot zamówienia w ramach zadania nr 7 - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.