eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Dostawa i montaż pojemników półpodziemnych na terenie Gorzowa Wlkp. oraz obudów pojemników naziemnych na terenie gmin Bogdaniec, Deszczno, Kłodawa, Lubiszyn i Santok oraz wykonanie niezbędnych prac budowlanych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-17



Ogłoszenie nr 767933-N-2020 z dnia 2020-12-17 r.

Związek Celowy Gmin MG-6:

Dostawa i montaż pojemników półpodziemnych na terenie Gorzowa Wlkp. oraz obudów pojemników naziemnych na terenie gmin Bogdaniec, Deszczno, Kłodawa, Lubiszyn i Santok oraz wykonanie niezbędnych prac budowlanych

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Zamówienie będzie realizowane przy dofinansowaniu ze środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020 Oś Priorytetowa 4 „Środowisko i kultura”, Działanie 4.2 „Gospodarka odpadami”
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Celowy Gmin MG-6, krajowy numer identyfikacyjny 21103528000000, Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, państwo Polska

telefon: 95 728 71 01,
faks: 95 751 46 18
e-mail: mg6@zcg.net.pl,
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie www.zcg.biuletyn.net

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie www.zcg.biuletyn.net

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż pojemników półpodziemnych na terenie Gorzowa Wlkp. oraz obudów pojemników naziemnych na terenie gmin Bogdaniec, Deszczno, Kłodawa, Lubiszyn i Santok oraz wykonanie niezbędnych prac budowlanych

Numer referencyjny: DK.271.1.9.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest kompletne i kompleksowe wykonanie wszystkich prac wyróżnionych w Rozdziale II ust. 1.
2. Opis przedmiotu zamówienia, oprócz niniejszego OPZ, został sformułowany w:
1) programie funkcjonalno-użytkowym sporządzonym we wrześniu 2019 r. przez Grzegorza Rydiana oraz Piotra Sadowskiego pn. „Dostawa i montaż pojemników półpodziemnych na terenie Gorzowa Wlkp. oraz obudów pojemników naziemnych na terenie gmin Bogdaniec, Deszczno, Kłodawa, Lubiszyn i Santok oraz wykonanie niezbędnych prac budowlanych”, dalej i wyżej: „PFU” albo „Program funkcjonalno-użytkowy”,
2) projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć i wykonać wszelkie prace, dostawy i usługi konieczne oraz wymagane pod względem technicznym, technologicznym i prawnym, dla zapewnienia i uzyskania kompletności oraz wymaganej ilości, jakości i terminowości zakończenia zamówienia.
4. Zamówienie będzie realizowane:
1) na terenie wskazanym w Rozdziale II ust. 1 pkt 1) lub 2) (dalej i powyżej: „Teren robót”) - w zakresie uzasadnionym specyfikom obowiązków realizowanych przez Wykonawcę,
2) w miejscu wyznaczonym i zapewnionym we własnym zakresie przez wykonawcę – w zakresie w jakim realizacja zamówienia nie wymaga bezpośredniej obecności w miejscu wskazanym w ust. 4 pkt 1) lub ust. 4 pkt 3) niniejszego Rozdziału OPZ,
3) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, podmiot trzeci lub miejscu wynikającym z właściwości sprawy (np. urząd organu) – w zakresie uzasadnionym specyfikom obowiązków realizowanych przez wykonawcę.
5. Zamawiający nie zapewnia wykonawcy pomieszczeń, urządzeń, narzędzi, materiałów, środków transportu itp. Wykonawca zobowiązany jest w cenie ofertowej uwzględnić wszelkie koszty związane z prawidłowym wykonaniem zamówienia, w tym również koszty związane z zapewnieniem pomieszczeń, urządzeń biurowych, środków transportu, narzędzi, urządzeń, materiałów budowlanych, dostępu do źródeł energii, wody itp. a także kosztów ich eksploatacji.
6. Zamówienie będzie realizowane w terminach wskazanych w Rozdziale IV OPZ.
7. W zakresie w jakim SIWZ lub przepisy prawa powszechnie obowiązującego nie ustanawiają terminu na realizację konkretnego z obowiązków ciążących na Wykonawcy, ich realizacja musi nastąpić:
1) w terminie dostosowanym do charakteru obowiązku,
2) niezwłocznie, każdorazowo w terminie pozwalającym na realizację zamówienia najpóźniej w terminie końcowym o którym mowa w Rozdziale III ust. 6 OPZ,
3) w terminie przewidzianym w harmonogramie rzeczowo-terminowo-finansowym sporządzonym przez wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego,
4) w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, organ, podmiot trzeci.
8. Zamówienie musi być realizowane przez osoby dysponujące stosownymi uprawnieniami, kwalifikacjami i doświadczeniem. Realizacja robót projektowych lub budowlanych musi nastąpić co najmniej z udziałem osób wskazanych przez wykonawcę na potrzeby wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu wyrażonym w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 1 lit a) SIWZ. Postanowienie zdania poprzedniego nie zwalnia wykonawcy, z zapewnienia niezbędnej ilości osób, o odpowiednich kwalifikacjach oraz doświadczeniu, gwarantującym należyte wykonanie całości zamówienia.
9. Zamówienie:
1) realizowane jest w ramach Projektu „Budowa Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie gmin – uczestników Związku Celowego Gmin Mg-6 z elementami uzupełniającymi”,
2) jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020 Oś Priorytetowa 4 „Środowisko i kultura”, Działanie 4.2 „Gospodarka odpadami” na realizację inwestycji pn. „Budowa Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie gmin – uczestników Związku Celowego Gmin Mg-6 z elementami uzupełniającymi”, umowa o dofinansowanie nr RPLB.04.02.00-08-0002/19-00 z dnia 20.05.2020 r.


II.5) Główny kod CPV: 71.22.20.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1. Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia albo zamówień polegających na powtórzeniu usług lub robót podobnych do objętych przedmiotem zamówienia podstawowego. Wartość łączna zamówienia lub zamówień podobnych nie może przekroczyć 30% wartości zamówienia podstawowego. Udzielenie zamówienia podobnego może polegać w szczególności na nabyciu przez Zamawiającego od Wykonawcy:
1) robót dodatkowych względem przewidzianych w niniejszym zamówieniu, tj. świadczenia lub świadczeń pozostających poza zakresem zobowiązania Wykonawcy dotyczącego Robót,
2) rozszerzenia zakresu Robót o prace powiązane z Robotami, w tym samodzielnie niebędące robotami budowlanymi, lecz usługami lub dostawami (np. dostarczenie elementów infrastruktury),
3) realizację prac związanych z etapem eksploatacyjnym Robót, w tym realizacją remontów, które pozostają poza zakresem zamówienia podstawowego lub obowiązków wynikających z gwarancji / rękojmi.
Udzielenie zamówienia lub zamówień podobnych uzależnione jest od należytego wykonywania przez Wykonawcę zamówienia podstawowego, dysponowania przez Zamawiającego odpowiednimi środkami finansowymi oraz nastąpi na warunkach zbieżnych z przewidzianymi w niniejszym postępowaniu, przy uwzględnieniu różnic wynikających ze specyfiki udzielanego zamówienia podobnego.


II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w miesiącach: 11

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Sytuacja ekonomiczna i finansowa tj. posiadanie przez wykonawcę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w wysokości nie mniejszej niż 500.000,00 złotych.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, w zakresie:
1) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykształcenia i kwalifikacji zawodowych osób, które wykonawca skieruje do realizacji zamówienia, w postaci dysponowania:
• co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń oraz posiada minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe i zrealizowała prace projektowe w ramach co najmniej 3 robót budowlanych (budowa lub przebudowa) polegających na realizacji prac podziemnych, w szczególności takich jak budowa podziemnego zbiornika/ baterii zbiorników; budowa parkingu podziemnego,
• co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiada minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe i zrealizowała prace projektowe w ramach co najmniej 3 robót budowlanych (budowa lub przebudowa) polegających na realizacji prac podziemnych, w szczególności takich jak budowa podziemnego zbiornika/ baterii zbiorników; budowa parkingu podziemnego,
• co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno- budowlanej oraz posiada minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe i zrealizowała czynności kierownicze w ramach co najmniej 3 robót budowlanych (budowa lub przebudowa) polegających na realizacji prac podziemnych, w szczególności takich jak budowa podziemnego zbiornika/ baterii zbiorników; budowa parkingu podziemnego (Zamawiający wymaga powołania osoby wskazanej przez Wykonawcę na etapie ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego jako osoba, którą Wykonawca dysponuje i która spełnia wskazany warunek udziału w postępowaniu, jako Kierownika Robót na etapie realizacji umowy).
b) doświadczenia, w postaci wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób należyty, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz prawidłowo ukończonych, co najmniej 3 robót budowlanych, polegających na budowie lub przebudowie w ramach których zrealizowano prace podziemne w szczególności takie jak:
• budowa lub przebudowa pojemników podziemnych/baterii pojemników podziemnych,
• budowa lub przebudowa instalacji podziemnej,
• budowa lub przebudowa parkingu podziemnego,
a wartość tychże prac była nie mniejsza niż 100.000,00 złotych brutto (słownie: sto tysięcy złotych brutto).


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności
wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - wzór oświadczenia - Załącznik nr 7 do SIWZ;
c) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego, tytułem środka zapobiegawczego, zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - wzór oświadczenia - Załącznik nr 7 do SIWZ; - chyba że obowiązek przedstawienia tych dokumentów nie będzie konieczny zgodnie z przepisem art. 26 ust. 6 ustawy PZP,

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia aktualnych na dzień złożenia:
a) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich uprawnień oraz doświadczenia na wykazanie spełniania warunku o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 1 lit. a) SIWZ - wzór oświadczenia - Załącznik nr 8 do SIWZ,
b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, na wykazanie spełniania warunku o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 1 lit. b) SIWZ - wzór oświadczenia - Załącznik nr 8 do SIWZ,
c) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 2 SIWZ - chyba że obowiązek przedstawienia tych dokumentów nie będzie konieczny zgodnie z przepisem art. 26 ust. 6 ustawy PZP


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
Zamawiający, zgodnie z dyspozycją art. 45 ust. 2 ustawy PZP żąda wniesienia wadium w wysokości 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Termin płatności faktury VAT (T):40,00
Cena oferty (C):60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w niniejszej umowie o ile będą one zgodne z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, w szczególności art. 144 p.z.p.
2. Zmiana Umowy może nastąpić z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy. Zmiana Umowy wymaga wniosku strony, w którym zostanie wskazane:
1) jaka jest przyczyna uzasadniająca dokonanie zmian,
2) jaki jest zakres proponowanych zmian,
3) jakie są przewidywane konsekwencje niedokonania zmian,
4) jakie są konsekwencje dokonania zaproponowanych zmian,
5) jaka jest podstawa prawna lub kontraktowa zaproponowanych zmian, wraz z wykazaniem jej zaktualizowania się w zaistniałym stanie faktycznym.
3. Wniosek o którym mowa w ust. 2 stanowi podstawę podjęcia negocjacji pomiędzy Stronami, chyba że druga Strona odmówi dokonania zmian w Umowie.
4. Wszelkie zmiany Umowy muszą zostać dokonane w formie pisemnej.
5. Zmiana każdego z postanowień Umowy, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 p.z.p., może nastąpić w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z następujących okoliczności:
1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ
na realizację Umowy lub świadczenia jednej lub obu Stron, w szczególności w zakresie wymogów prawnych warunkujących dopuszczalność realizacji Robót, możliwość osiągniecia celu Robót, funkcjonowanie oraz prawidłową eksploatację przedmiotu Robót,
2) powstania rozbieżności lub niejasności w interpretacji pojęć użytych w Umowie, których
nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony,
3) wystąpi konieczności wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, a niezastosowanie rozwiązań zamiennych uniemożliwi lub znacznie ograniczy możliwość osiągniecia celu Robót,
4) wystąpi konieczności wykonania robot zamiennych lub wykorzystania materiałów innych niż przewidziane w Umowie, a niedokonanie robót lub niewykorzystanie materiałów innych niż przewidziane w Umowie ograniczy możliwość osiągniecia celu Robót,
5) przedłużenia się okresu uzyskania decyzji, zezwoleń, uzgodnień, opinii itp. poza okres (termin) wynikający z przepisów prawa powszechnie obowiązującego lub warunków wynikających z tych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, opinii itp.
6) innych okoliczności wyraźnie wymienionych w ust. 6 - 17 niniejszego paragrafu Umowy.
Zmiana przedmiotu Umowy
6. Dopuszczalna jest zmiana przedmiotu zamówienia poprzez zmianę zakresu robót budowlanych przewidzianych w dokumentacji projektowej w przypadku:
1) zmiany dokumentacji projektowej wykonane z inicjatywy Zamawiającego ze względu na stwierdzone wady, co spowoduje konieczność wykonania robót zamiennych,
2) zmiany decyzji administracyjnych, na podstawie których prowadzone są roboty budowlane objęte Umową, powodujące zmianę dotychczasowego zakresu robót przewidzianego w dokumentacji projektowej,
7. Dopuszczalna jest zmiana zakresu robót budowlanych poprzez ich ograniczenie w sytuacji, gdy wykonanie niektórych robót okazało się zbędne, zmieniły się okoliczności związane z wykonaniem Umowy lub wykonanie poszczególnych robót nie leży w interesie publicznym lub Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że zakres robót nie może ulec zmianie o więcej niż 50% zakresu rzeczowego lub finansowego przedmiotu zamówienia. Wynagrodzenie Wykonawcy zmniejsza się odpowiednio w stosunku do zmniejszonego zakresu Robót.
8. Dopuszczalna jest zmiana przedmiotu Umowy, w szczególności zmiana sposobu wykonania przedmiotu Umowy, zakresu robót w sytuacji:
1) wystąpienia nieprzewidywalnych warunków geologicznych, geotechnicznych, hydrologicznych, powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania przedmiotu Umowy,
2) wystąpienia na Terenie budowy niewybuchów, niewypałów lub znalezisk archeologicznych, które uniemożliwiają lub utrudniają wykonanie robót na warunkach przewidzianych w Umowie.
Zmiany odbiorów i rozruchu technologicznego
9. Dopuszczalna jest zmiana sposobu przeprowadzenia odbiorów częściowych, odbioru końcowego, rozruchu technologicznego, w sytuacji gdy taka zmiana okaże się konieczna do prawidłowej oceny należytego wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, w szczególności gdy zmianie ulegnie technologia wykonania poszczególnych robót,
Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy
10. W przypadku realizacji robót dodatkowych wynagrodzenie jest ustalone na podstawie kosztorysu dodatkowego Wykonawcy, który zostanie przygotowany zgodnie z poniższymi zasadami:
1) ceny jednostkowe będą odzwierciedlać realną wartość robót z uwzględnieniem zysku nie wyższego niż 5%,
2) ceny jednostkowe będą nie wyższe niż ceny rynkowe odpowiadające zakresowi robót lub zmienianych materiałów,
3) kosztorys będzie uwzględniać ceny nie wyższe niż ceny jednostkowe wynikające z ogólnie dostępnych cenników, np. SEKOCENBUD.
11. Zamawiający może wnieść zastrzeżenia do kosztorysu dodatkowego Wykonawcy, do których Wykonawca powinien ustosunkować się w terminie 3 dni od dnia przekazania uwag przez Zamawiającego.
12. W razie sporu Stron co do wysokości wynagrodzenia, Strony mogą powołać niezależnego kosztorysanta, który dokona wyceny zakresu robót i materiałów z zastrzeżeniem, że wycena odbędzie się z zachowaniem zasad przewidzianych ust. 10 powyżej. Koszt wynagrodzenia kosztorysanta ponoszą Strony w równych częściach.
13. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy jest dopuszczalna również w przypadku:
1) zmiany stawki podatku VAT, która będzie powodować zmianę kosztów wykonania po stronie Wykonawcy. Zmiana wynagrodzenia będzie dotyczyła wynagrodzenia za część robót wykonywanych po dacie wejścia w życie przepisów stanowiących o zmianie stawki VAT, przy czym podwyższenie wynagrodzenia Wykonawcy o zmianę stawki podatku VAT nie dotyczy sytuacji, gdy zwłoka Wykonawcy w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowała konieczność jego realizacji w okresie obowiązywania wyższej stawki podatku VAT,
2) w przypadku wyłączenia części robót objętych umową na wniosek Zamawiającego,
Zmiana harmonogramu
14. Dopuszczalna jest zmiana w harmonogramie polegająca na zmianie kolejności wykonania robót, zmianie terminu wykonania poszczególnych etapów lub robót, zmianie zakresu robót do wykonania w poszczególnych etapach w przypadku:
1) zmiany technologii realizacji robót, zmiany materiałów, braku dostępu materiałów lub wystąpienia innej przyczyny powodującej, że realizacja robót w dotychczas ustalonym harmonogramie jest niemożliwa,
2) innej zmiany Umowy mającej wpływ na harmonogram
15. Dopuszczalna jest zmiana w harmonogramie polegająca na ograniczeniu zakresu robót przewidzianych do wykonania w danym etapie, jeżeli zakres wykonanych w ramach etapu robót może zostać odebrany przez Zamawiającego, a pozostałe niezrealizowane roboty nie są możliwe do wykonania wdanym etapie z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy. W takim przypadku dopuszczalny jest podział etapu na mniejsze etapy.
Zmiany terminów
16. Dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania Umowy w przypadku:
1) wystąpienia niemożliwych do przewidzenia warunków atmosferycznych, co spowodowało brak możliwości kontynuowania robót (wstrzymanie wykonania robót). Poprzez niemożliwe do przewidzenia warunki atmosferyczne należy rozumieć utrzymujące się przez okres 7 dni warunki odmienne od warunków atmosferycznych występujących na terenie budowy w danym miesiącu w ostatnich 3 latach liczonych od dnia upływu terminu składania ofert,
2) opóźnienia Zamawiającego w wykonaniu jego zobowiązań wynikających z Umowy lub przepisów powszechnie obowiązującego prawa, co uniemożliwia terminowe wykonanie Umowy przez Wykonawcę,
3) opóźnienia organów administracji publicznej w wydaniu decyzji administracyjnych, uzgodnień lub innych aktów administracyjnych, których wydanie jest niezbędne dla dalszego wykonywania robót przez Wykonawcę, a opóźnienie organów nie wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
4) opóźnienia w uzyskaniu wymaganych uzgodnień, opinii, aprobat od podmiotów trzecich, które to opóźnienie powstało z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, a powoduje brak możliwości wykonywania robót, co ma wpływ na termin wykonania Umowy,
5) wstrzymania wykonania Umowy przez Zamawiającego z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, o ile takie działanie powoduje, że nie jest możliwe wykonanie Umowy w dotychczas ustalonym terminie,
6) wystąpienia na Terenie budowy niewybuchów, niewypałów lub znalezisk archeologicznych, które wymagały wstrzymania wykonania robót budowlanych przez Wykonawcę,
7) wystąpienia awarii na Terenie budowy, za którą odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca, skutkującej koniecznością wstrzymania wykonania robót budowlanych przez Wykonawcę,
8) wystąpienia okoliczności uprawniających do zmiany przedmiotu Umowy, o których mowa powyżej, jeżeli okoliczności te mają wpływ na termin wykonania Umowy,
9) zmiany po upływie składania ofert powszechnie obowiązujących przepisów prawa, które miały wpływ na możliwość wykonania Umowy w terminie w niej ustalonym,
10) wystąpienia warunków siły wyższej, które uniemożliwiły wykonanie Umowy w dotychczas ustalonym terminie,
11) wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych,
12) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych,
13) zawieszenia robót przez organy nadzoru budowlanego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
14) działania osób trzecich, które to działania uniemożliwią wykonanie lub kontynuacje prac,
15) wystąpienia działań i zaniechań instytucji zaangażowanych w realizację, kontrolę lub finansowanie zamówienia.
Termin Umowy może ulec zmianie o czas, w jakim wyżej wskazane okoliczności wpłynęły na termin wykonania Umowy przez Wykonawcę, to jest uniemożliwiły Wykonawcy terminową realizację przedmiotu Umowy.
17. Wszystkie okoliczności wymienione w niniejszym paragrafie stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 29.12.2020, godzina: 09:30

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.