Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-16
Ogłoszenie nr 767801-N-2020 z dnia 2020-12-16 r.
Termomodernizacja obiektów SP ZOZ WSS nr 3 w Rybniku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu: w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa ŚLĄSKIEGO na lata 2014-2020 Oś priorytetowa IV Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna dla działania 4.3 Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej dla poddziałania 4.3.4. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 0324291000, 4291288
faks: 324 291 225
e-mail: zampub@szpital.rybnik.pl
www: www.szpital.rybnik.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.szpital.rybnik.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.szpital.rybnik.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: pisemnie - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres: SPZOZ WSS NR 3 44-200 Rybnik ul. Energetyków 46, sekretariat Dyrektora w Pawilonie nr 2 (Przychodnia Wielospecjalistyczna), I piętro, pok. 103.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: TT-535-PN/95-2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej pn.: Termomodernizacja obiektów SP ZOZ WSS nr 3 w Rybniku.
Przedmiotem niniejszego zamówienia został dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa IV Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna dla działania: 4.3. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej dla poddziałania: 4.3.4. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w
infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej.
Zamówienie podzielone jest na 2 pakiety (części) wymienione w załącznikach nr 1 D.
Pakiet nr 1: Pawilon Łóżkowy Nr5.
Pakiet nr 2: Pawilon Diagnostyczno–Zabiegowy Nr3 oraz Pawilon Centralnej Sterylizatorni Nr4.
Każdy z wykonawców może złożyć ofertę w zakresie jednego lub dwóch pakietów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, tj. niżej wymienionych załącznikach do niniejszej specyfikacji:
1.A Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
1.A.1 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – Roboty budowlane
1.A.2 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – Instalacje c.o.
1.B Dokumentacja projektowa
1.B.1 Opis zakresu robót budowlanych – Stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna
1.B.2 Zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej – Pawilon Łóżkowy Nr5
1.B.3 Zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej – Pawilon Diagnostyczno – Zabiegowy Nr3
1.B.4 Zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej – Pawilon Centralnej Sterylizatorni Nr4
1.B.5 Opis zakresu robót instalacyjnych wraz z załącznikami – Instalacje c.o.
1.C Przedmiary robót
1.C.1 Przedmiar robót - Roboty budowlane - Stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna –
Pawilon Łóżkowy Nr5 – pakiet nr 1;
1.C.2 Przedmiar robót - Roboty instalacyjne – Instalacje c.o – Pawilon Łóżkowy Nr5 – pakiet nr 1;
1.C.3 Przedmiar robót - Roboty budowlane - Stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna –
Pawilon Diagnostyczno - Zabiegowy Nr3 oraz Pawilon Centralnej Sterylizatorni Nr4 – pakiet nr 2;
1.C.4 Przedmiar robót - Roboty instalacyjne – Instalacje c.o –
Pawilon Diagnostyczno - Zabiegowy Nr3 oraz Pawilon Centralnej Sterylizatorni Nr4 – pakiet nr 2.
1.D Formularz cenowy – wg załącznika nr 1.D do oferty
1.D.1 Formularz cenowy – wg załącznika nr 1.D.1 do oferty – Pakiet nr 1;
1.D.2 Formularz cenowy – wg załącznika nr 1.D.2 do oferty – Pakiet nr 2.
Pozostałe warunki zamówienia określone są w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia („Wzór umowy”). Umowa zostanie zawarta bezpośrednio po zakończeniu niniejszego postępowania.
Termin realizacji zamówienia – do dnia 30.03.2022 r. wg harmonogramu w sposób ciągły równomierny, który zakłada:
- Pakiet nr 1 - do realizacji montaż 530 sztuk stolarki otworowej wraz z robotami towarzyszącymi oraz robotami instalacyjnymi - co, realizacja robót w sposób ciągły i równomierny zakłada montaż ok. 38 sztuk okien na miesiąc (cykl realizacji 14 miesięcy).
- Pakiet nr 2 - do realizacji montaż 778 sztuk stolarki otworowej wraz z robotami towarzyszącymi oraz robotami instalacyjnymi - co, realizacja robót w sposób ciągły i równomierny zakłada montaż ok. 56 sztuk okien na miesiąc (cykl realizacji 14 miesięcy).
II.5) Główny kod CPV: 45.21.51.40
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30.03.2022
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: – wykazanie się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty w zakresie: roboty ogólnobudowlane w obiektach użyteczności publicznej lub mieszkalnych o wartości minimum 1 500 000,00 zł brutto w ramach jednej umowy dla każdego z pakietów osobno.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w
tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te
roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo
ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w punkcie III.2.2.3. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. musi wskazywać co najmniej jedną robotę budowlaną w ramach danego pakietu opisaną w ww. punkcie, z załączeniem dowodów, o których mowa powyżej.
Wystarczające jest ujęcie w wykazie wraz z załączeniem dowodów - tylko robót potwierdzających spełnianie warunku.
Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2.1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie - należy przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów; wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie
zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium na zasadach określonych w specyfikacji oraz w Ustawie w wysokości 28 300,00 zł dla pakietu nr 1 oraz w wysokości 51 900,00 zł dla pakietu nr 2 przed upływem terminu składania ofert.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 60,00 |
| okres gwarancji: | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 31.12.2020, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Ofertę należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji - Formularz oferty, dołączając do niej załączniki: 1.D Formularz cenowy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1.D. do specyfikacji) i załącznik nr 2 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Dodatkowo do oferty należy złożyć pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii - jeśli dotyczy. UWAGA: ponieważ cena ma charakter ryczałtowy zamawiający nie oczekuje dołączenia do oferty kalkulacji tej ceny – wykonawca dokonuje tej kalkulacji we własnym zakresie, a zamawiającemu przedstawia cenę ryczałtową. Zamawiający przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie (tj. ceny brutto w formularzu cenowym – załącznik nr 1.D dla każdego z pakietów) na zasadach
określonych w Ustawie. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO Klauzula informacyjna z art. 13 RODO - zawarta jest w rozdziale I specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Termomodernizacja obiektów SP ZOZ WSS nr 3 w Rybniku - Pawilon Łóżkowy Nr 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Termomodernizacja obiektów SP ZOZ WSS nr 3 w Rybniku - Pawilon Łóżkowy Nr5
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215140-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.03.2022
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 60,00 |
| okres gwarancji: | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium na zasadach określonych w specyfikacji oraz w Ustawie w wysokości 28 300,00 zł przed upływem terminu składania ofert.
Nazwa: Termomodernizacja obiektów SP ZOZ WSS nr 3 w Rybniku - Pawilon Diagnostyczno –Zabiegowy Nr 3 oraz Pawilon Centralnej Sterylizatorni Nr 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Termomodernizacja obiektów SP ZOZ WSS nr 3 w Rybniku - Pawilon Diagnostyczno –Zabiegowy Nr 3 oraz Pawilon Centralnej Sterylizatorni Nr 4
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215140-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.03.2022
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 60,00 |
| okres gwarancji: | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium na zasadach określonych w specyfikacji oraz w Ustawie w wysokości 51 900,00 zł przed upływem terminu składania ofert.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Remont uszkodzeń murowych budynku kotłowni Ciepłowni Anna
- Usługa sprzętowa związana z usuwaniem śniegu i błota pośniegowego
- Dostawa wirników wentylatorów WPK 3,3 dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Chwałowice - grupa materiałowa - 292-8
- Świadczenie usług krajowego transportu drogowego rzeczy samochodami ciężarowymi, z monitoringiem, z podziałem na zadania dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Chwałowice.
- Badanie węgla, odpadów paleniskowych i gazu z odmetanowania kopalni w roku 2026
- Wymiana nawierzchni asfaltobetonowej ul. Stromej na nawierzchnię z cegły klinkierowej drogowej
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Wykonanie modernizacji centrali wentylacyjnych dla Bloku Operacyjnego
- Termomodernizacja budynku G w SP ZOZ MSWiA w Łodzi przy ul. Północnej 42 - powtórka
- Wymiana instalacji C.O. wraz z wykonaniem izolacji przewodów rozprowadzających
- Modernizacja budynku D na potrzeby AOS dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich
- MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ NAD SOR NA POTRZEBY NOWEJ LOKALIZACJI ODDZIAŁU REHABILITACJI OGÓLNEJ I NEUROLOGICZNEJ W SPECJALISTYCZNYM SZPITALU MIEJSKIM IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W TORUNIU (II)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





