Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-12-16
Og³oszenie nr 767618-N-2020 z dnia 2020-12-16 r.
¦wiadczenie us³ug pralniczych
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi
Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 052 3256735, 3256609
faks: 523 256 606
e-mail: zampub@szpital-pluc.bydgoszcz.pl
www: www.kpcp.pl
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.kpcp.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: pisemnie
Adres: Kujawsko – Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy, ul. Seminaryjna 1, 85-326 Bydgoszcz
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: 43 Z PN 20
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
1 Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pralniczych dla Zamawiaj±cego, zgodnie z opisem podanym w za³±czniku nr 1 do SIWZ - Opisu przedmiotu zamówienia.
2 Zamawiaj±cy zgodnie z art. 36a ust. 2 pkt 1 zastrzega obowi±zek osobistego wykonania przez Wykonawcê us³ugi prania dezynfekcyjnego w jednym zak³adzie pralniczym.
3 Zamawiaj±cy w razie uzasadnionych w±tpliwo¶ci zastrzega sobie prawo weryfikacji informacji podanych w ofercie poprzez wizjê lokaln± w pralni Wykonawcy przed wyborem oferty.
4 Osoby wykonuj±ce w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia czynno¶ci zwi±zane z us³ug± prania (tj.: pranie dezynfekcyjne, czyszczenie chemiczne, dezynfekcja komorowa, suszenie, prasowanie, maglowanie, sk³adanie, sortowanie, drobne naprawy krawieckie, pakowanie bielizny i odzie¿y medycznej oraz innego asortymentu), musz± byæ zatrudnione przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê w wymiarze 1/1 etatu.
5 Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu, o którym mowa w pkt. 3.4 SIWZ Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do:
5.1 ¿±dania z³o¿enia w wyznaczonym terminie o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania w/w wymogów i dokonywania ich oceny, a w szczególno¶ci:
a) o¶wiadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie Zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy,
b) po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub Podwykonawcê kopi umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy w/w o¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony). Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami reguluj±cymi ochronê danych osobowych (tj. w szczególno¶ci bez adresów, nr PESEL pracowników, wynagrodzenia). Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê, rodzaj umówionej pracy i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania,
c) za¶wiadczenia w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±cego op³acanie przez Wykonawcê lub Podwykonawcê sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê za ostatni okres rozliczeniowy osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie Zamawiaj±cego,
5.2 ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania w/w wymogów;
5.3 przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania pracy.
6 W przypadku nieprzestrzegania przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu, o którym mowa w ust. 3.4 SIWZ Zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez Wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci okre¶lonej w § 10 projektu umowy. Niez³o¿enie przez Wykonawcê w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez Zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, nieudzielenie wyja¶nieñ lub niepoddanie siê kontroli lub jej utrudnianie traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci wskazane w ust. 3.4 SIWZ, uprawniaj±ce do na³o¿enia kary umownej.
7 Wykonawca zobowi±zany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie koniecznym do spe³nienia wymogu okre¶lonego w ust. 3.4 SIWZ.
8 W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy w powy¿szym zakresie przez Wykonawcê lub Podwykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy.
II.5) G³ówny kod CPV: 98.31.00.00
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w miesi±cach: 12
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Okre¶lenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca ma dostêpne w celu wykonania zamówienia:
a) co najmniej dwa urz±dzenia pralnicze, wyposa¿one w automatyczne systemy dozuj±ce ¶rodki do prania i dezynfekcji oraz kontroluj±ce parametry procesu prania i dezynfekcji,
b) agregat do czyszczenia chemicznego,
c) urz±dzenie do parowej dezynfekcji komorowej,
d) co najmniej jeden ¶rodek transportu przystosowany do przewozu bielizny szpitalnej, spe³niaj±cy wymogi okre¶lone w obowi±zuj±cych przepisach prawa, w szczególno¶ci § 26 Rozporz±dzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 marca 2019 r. w sprawie wymagañ, jakim powinny odpowiadaæ pomieszczenia i urz±dzenia podmiotu wykonuj±cego dzia³alno¶æ lecznicz± (Dz.U. z 2019 r. poz.595 ze zm.).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Przed udzieleniem zamówienia Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, na wezwanie Zamawiaj±cego w celu potwierdzenia spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu okre¶lonego w pkt. 8.2 SIWZ z³o¿y w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni:
Wype³niony i podpisany Wykaz narzêdzi dostêpnych Wykonawcy do wykonania przedmiotowego zamówienia - (za³. nr 8 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1 Zaakceptowane Limity jako¶ci mikrobiologicznej bielizny wypranej – (za³. nr 3 do SIWZ)
2 Dokument, potwierdzaj±cy, ¿e zgodnie z opini± Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej pralnia spe³nia wymagania w zakresie prania bielizny dla podmiotów leczniczych.
3 Aktualna opinia lub za¶wiadczenie Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzaj±ce, ¿e ¶rodek transportu wymieniony w wykazie (za³. nr 8 do SIWZ) jest przystosowany do przewozu bielizny szpitalnej.
4 Schemat izolowania technologicznego bielizny ogólnie zabrudzonej i ska¿onej w proponowanej Zamawiaj±cemu pralni (pkt III, ppkt 6 Opisu przedmiotu zamówienia – Za³±cznik nr 1 do SIWZ) wraz z informacj± o podmiotach, na rzecz których Wykonawca ¶wiadczy us³ugi lub o¶wiadczeniem, ¿e nie ¶wiadczy us³ug na rzecz innych podmiotów.
5 Wyniki ostatnio przeprowadzonych w³asnych okresowych czysto¶ciowych badañ mikrobiologicznych bazy prania dezynfekcyjnego.
6 Wynik ostatniej kontroli przeprowadzonej przez Pañstwowy Inspektorat Sanitarny u Wykonawcy.
7 Wykaz parametrów dezynfekcji termicznej mo¿liwy do pozyskania w procesie prania odka¿aj±cego bielizny operacyjnej.
8 Atest PZH lub o¶wiadczenie Wykonawcy potwierdzaj±ce mo¿liwo¶æ stosowania worków do transportu bielizny szpitalnej (brudnej i czystej).
Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym musz± byæ sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
2. Pozosta³e dokumenty i o¶wiadczenia jakie musi zawieraæ oferta Wykonawcy.
2.1 Zaakceptowany Opis przedmiotu zamówienia wraz z za³±cznikami – (za³. nr 1 do SIWZ).
2.2 Wype³niony i podpisany Formularz cenowy (za³. nr 2 do SIWZ).
2.3 Wype³niony i podpisany formularz Oferty (za³. nr 4 do SIWZ).
2.4 Wype³niony i podpisany (za³. nr 9 do SIWZ) Proponowane rodzaje i zakres opakowañ do bielizny brudnej.
2.5 Dokument okre¶lony w pkt. 9.5 b). – je¿eli dotyczy.
2.6 Pe³nomocnictwo: orygina³ lub kopia uwierzytelniona notarialnie – za³±czyæ, je¿eli Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik.
2.7 Dowód wp³aty wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Tak
Wymaganie dotycz±ce wadium
1 Przystêpuj±c do przetargu Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium przed
up³ywem terminu sk³adania ofert.
2 Wadium nale¿y wnie¶æ w wybranej formie okre¶lonej w art. 45 ust. 6 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych.
3 Kwota wadium wynosi 10.000,00 z³.
4 Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wp³acaæ przelewem na rachunek bankowy:
Bank Handlowy w Warszawie S.A. Oddzia³ w Bydgoszczy, nr rachunku:
70 1030 1090 0000 0000 0124 4209.
5 Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania
rachunku Zamawiaj±cego.
6 Wadium wnoszone w innej formie ni¿ pieni±dzu nale¿y z³o¿yæ w nastêpuj±cy sposób: orygina³ dokumentu - w Kasie Zamawiaj±cego ( wej¶cie A – 2 piêtro) , kserokopiê dokumentu wadium do³±czyæ do sk³adanej oferty.
7 Zwrot wadium lub ewentualne jego zatrzymanie nastêpuje zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.
8 Brak wniesienia wadium lub wniesienie w sposób nieprawid³owy spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy z postêpowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 60,00 |
| jako¶æ higeniczno-epidemiczna: | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty w nastêpuj±cym zakresie:
1) ceny oraz podatku VAT - w przypadku zmiany stawki podatku VAT – Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany ceny brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug VAT i stosownie do dokonanej zmiany stawki podatku,
2) obni¿enia ceny w przypadku zastosowania przez Wykonawcê promocji lub obni¿ki cen;
3) osób wskazanych przez strony do kontaktów i nadzoru nad realizacj± umowy;
4) zmiany godzin odbioru bielizny brudnej i dostaw bielizny czystej;
5) przed³u¿enia okresu obowi±zywania umowy – w przypadku, gdy w okresie obowi±zywania umowy wskazanym w § 2 ust. 1 cena brutto umowy nie zostanie wykorzystana, okres obowi±zywania umowy mo¿e zostaæ przed³u¿ony bez zmiany cen jednostkowych i bez zwiêkszania warto¶ci brutto umowy.
2. W wypadku wyd³u¿enia okresu obowi±zywania umowy zgodnie z pkt 5) ust. 1 niniejszego paragrafu na okres ponad 12 miesiêcy dopuszcza siê zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w razie zmiany:
1) stawki podatku od towarów i us³ug;
2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r.
o minimalnym wynagrodzeniu za pracê;
3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne;
4) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych,
oraz je¿eli zmiana ta lub zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. Zastosowanie maj± zasady wprowadzania zmian wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy okre¶lone w ust. 3-10 niniejszego paragrafu.
3. Zwiêkszenie lub obni¿enie cen jednostkowych mo¿liwe bêdzie w przypadku okre¶lonym
w ust. 2 niniejszego paragrafu, o ile zmiana tam przewidziana bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê powoduj± ich zwiêkszenie lub obni¿enie
w stopniu do szacowanych przez niego przy sk³adaniu oferty.
4. Przy okre¶leniu wp³ywu zmian okre¶lonych w ust. 2 niniejszego paragrafu na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê nie bêd± uwzglêdniane zmiany dotycz±ce osób, które nie uczestnicz± bezpo¶rednio w realizacji zamówienia.
5. Zwiêkszenie lub obni¿enie cen jednostkowych w przypadku okre¶lonym w ust. 2 bêdzie mo¿liwe odpowiednio do zmiany kosztów wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przes³anki, o której mowa w ust. 2 pkt. 4 umowy, bêdzie obejmowaæ wy³±cznie czê¶æ wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w odniesieniu do której nast±pi³a zmiana wysoko¶ci kosztów wykonania umowy przez Wykonawcê w zwi±zku z zawarciem lub realizacj± umowy o prowadzenie pracowniczych planów kapita³owych, o której mowa w art. 14 ust. 1 Ustawy z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (Dz. U. z 2020 r., poz. 1342).
W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 4, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o sumê wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy wynikaj±c± z wp³at do pracowniczych planów kapita³owych.
6. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego z wnioskiem o zmianê umowy. Wniosek powinien mieæ formê pisemn± i zawieraæ uzasadnienie oraz propozycjê zmiany umowy,
w szczególno¶ci w zakresie wysoko¶ci wynagrodzenia.
7. W przypadkach okre¶lonych w ust. 2 Wykonawca wraz ze z³o¿onym wnioskiem zobowi±zany jest wykazaæ Zamawiaj±cemu wp³yw zmian na koszty wykonania przez niego zamówienia,
a w przypadku wyst±pienia z wnioskiem przez Zamawiaj±cego - w terminie 7 dni od dorêczenia mu wniosku, wykazaæ Zamawiaj±cemu wp³yw zmian lub jego brak na koszty wykonania przez niego zamówienia. W szczególno¶ci Wykonawca zobowi±zany jest okre¶liæ:
1) przyjête przez Wykonawcê zasady kalkulacji wysoko¶ci kosztów wykonania umowy oraz za³o¿enia co do wysoko¶ci przysz³ych kosztów wykonania umowy wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi prawid³owo¶æ przyjêtych za³o¿eñ;
2) wp³yw zmian na wysoko¶æ kosztów wykonania umowy przez Wykonawcê;
3) szczegó³ow± kalkulacjê proponowanej zmiany umowy oraz wykazaæ adekwatno¶æ propozycji zmiany wysoko¶ci kosztów wykonania umowy przez Wykonawcê.
8. Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do Wykonawcy o uzupe³nienie otrzymanych dokumentów
w szczególno¶ci poprzez przekazanie dodatkowych wyja¶nieñ, informacji lub dokumentów (orygina³ów do wgl±du lub kopii potwierdzonych za zgodno¶æ z orygina³ami).
9. Zamawiaj±cy mo¿e przekazaæ Wykonawcy pisemny wniosek w sprawie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Wniosek taki powinien zawieraæ co najmniej propozycjê zmiany umowy w zakresie wysoko¶ci wynagrodzenia oraz powo³anie zmian przepisów. Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do Wykonawcy o udzielenie informacji lub przekazanie wyja¶nieñ lub dokumentów (orygina³ów do wgl±du lub kopii potwierdzonych za zgodno¶æ z orygina³ami) niezbêdnych do oceny przez Zamawiaj±cego, czy zmiany, o których mowa w ust. 2 s± uzasadnione.
10. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem ich niewa¿no¶ci,
z zastrze¿eniem wyj±tków przewidzianych w tre¶ci umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 18.01.2021, godzina: 10:00
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa sprzêtu medycznego i ratowniczego na potrzeby ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej na terenie województwa kujawsko-pomorskiego
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie utrzymania porz±dku i czysto¶ci siedziby BBFO w Bydgoszczy w roku 2026
- Dostawa samochodów s³u¿bowych dla jednostek KAS województwa kujawsko-pomorskiego.
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleñ dla nauczycieli akademickich z zakresu Power BI w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia w okresie 24 miesiêcy
- "Dostawy produktów ¿ywno¶ciowych- II (2025)"
wiêcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga prania bielizny po¶cielowej (poszwy, poszewki, prze¶cierad³a) oraz obrusów, zas³on, firanek, koców, ko³der, poduszek, rêczników dla domów studenckich Polit Rzeszowskiej przez okres 24 mies.
- Us³uga prania i czyszczenia chemicznego oraz us³ugê dezynfekcji obuwia dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek bêd±cych na jej zaopatrzeniu w 2026 r.
- Us³uga prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej
- Us³ugi pralnicze wraz z transportem dla jednostek UMCS w Lublinie
- ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla Domów Pomocy Spo³ecznej bêd±cych jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasto Szczecin
- Kompleksowe us³ugi pralnicze dla mieszkañców Domu Pomocy Spo³ecznej przy ul. ¯o³nierzy Wyklêtych 26 w Poznaniu
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





