eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GzyDostawy różnych produktów spożywczych z podziałem na IV zadania dla Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach w roku 2021

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-15



Ogłoszenie nr 767276-N-2020 z dnia 2020-12-15 r.

Dom Pomocy Społecznej w Ołdakach:

Dostawy różnych produktów spożywczych z podziałem na IV zadania dla Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach w roku 2021

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Ołdakach, krajowy numer identyfikacyjny 29457900000000, Ołdaki 7, 06-126 Gzy, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 0-23 6913017,
faks: 0-23 6913017
e-mail: sekretariat@dpsoldaki.pl ,
www: dps_oldaki.bip.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - samodzielna powiatowa jednostka organizacyjna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, dps_oldaki.bip.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, dps_oldaki.bip.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: osobiście

Adres: Ołdaki 7,06-126 Gzy

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy różnych produktów spożywczych z podziałem na IV zadania dla Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach w roku 2021

Numer referencyjny: DPS-ZP/335/PN5/2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: maksymalnej liczby części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: trzy


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są „Dostawy różnych produktów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach w 2021roku z podziałem na IV zadania” w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2021 roku. Przedmiotem zamówienia są różne produkty spożywcze, powszechnie dostępne na rynku o ustalonych standardach jakościowych dla danego produktu i marki, różnią się tylko ceną nabycia. Koszt dostaw Wykonawca jest zobowiązany wliczyć w cenę zamawianych produktów. Zamówienie zostało podzielone na IV niezależne części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części zamówienia, jednakże jeden Wykonawca może złożyć maksymalnie oferty na trzy wybrane zadania.

Ilości wskazane w SIWZ i załącznikach są ilościami szacunkowymi i w zależności od potrzeb Zamawiającego mogą ulec zmniejszeniu. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozszerzenie asortymentu o nowy, wprowadzony przez Wykonawcę w trakcie trwania umowy do wysokości wartości umowy, czego nie można było przewidzieć na etapie przygotowania postępowania.

Szczegółowy wykaz asortymentu wraz z minimalnymi wymaganiami Zamawiającego w zakresie składu i szacunkowego zapotrzebowania zawiera Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ – Formularz asortymentowo – cenowy.
3.2. Miejscem realizacji dostaw jest magazyn Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach
3.3. Postanowienia ogólne w zakresie przedmiotu zamówienia:
a) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych,
b) Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających,
c) Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej,
d) Zamawiający nie dopuszcza w przedmiotowym postępowaniu przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
e) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3.4. Podział zadań, kody CPV, terminy dostaw dla poszczególnych zadań:

Zadanie nr I: ,,Dostawy różnych produktów spożywczych i mleczarskich w okresie od 01.03.2021 r. do 31.12.2021r”,
kod CPV: 15800000 - 6 Różne produkty spożywcze ; dostawa raz w tygodniu w godzinach 7:00 do 12:00
kod CPV: 15500000 - 3 Różne produkty mleczarskie; dostawa 2 razy w tygodniu w godzinach 7:00 do12:00

Zadanie nr II,, Dostawy produktów głęboko mrożonych,ryb świeżych, solonych oraz warzyw mrożonych w 2021r."
Kod CPV: 15896000-5 – Produkty głęboko mrożone,
Dostawa średnio 2 razy w miesiącu w godz. 7:00 do 14:00

Zadanie nr III ,,Dostawy świeżych jaj kurzych klasy wagowej ,,L" w 2021 r. ,
Kod CPV : 03142500-3 Jaja kurze
Dostawa raz w tygodniu w godzinach 7:00 do 14:00

Zadanie nr IV : ,,Dostawy pieczywa, produktów piekarniczych i ciastkarskich w okresie od 01.02.2021 r. do 31.12.2021 r.".
Kod CPV : 15811000-6 Pieczywo
Dostawy pieczywa 6 dni w tygodniu,od poniedziałku do soboty w godzinach 7:00 do 8:00

3.5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i szacunkowe ilości opisano w poszczególnych załącznikach do SIWZ – formularze asortymentowo - cenowe ( załączniki nr: 2a, 2b, 2c, 2d, ). Wykonawca wybiera załącznik do zadania, na które składa ofertę.
Przedmiot oraz wielkość zamówienia zostały określone na podstawie analizy dostaw, wykonanych w okresie ostatnich 12 miesięcy.
3.6. Zamawiający informuje, iż podane w formularzach asortymentowo- cenowych, ilości produktów są ilościami maksymalnymi przy 100% osób, korzystających z wyżywienia.
3.7. Zamawiający wymaga, aby realizowane przez Wykonawcę dostawy produktów spożywczych spełniały wymagania obowiązujących przepisów krajowych i unijnych prawa żywnościowego, określone m.in. w:
a) ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. ,,O bezpieczeństwie żywności i żywienia" ( Dz. U. Z 2015, poz. 594 z póź. zm.) oraz obowiązujących aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie,

b) ustawie z dnia 16 grudnia 2005r. O produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. z 2014r., poz. 1577 z późn. zm.),
c) ustawy z dnia 21 grudnia 2000r. O jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych (tj. Dz. U. z 2015r. poz. 678 z późn. zm.),
d) rozporządzeniu WE nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. ustanawiającym szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz.U.UE L 139, poz. 55 z dnia 30.04. 2004r. z późn. zm.),
e) rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014r w/s znakowania poszczególnych środków spożywczych (Dz.U. z 2015r., poz. 29).
3.8. Dostawy realizowane będą transportem Wykonawcy, spełniającym wymogi norm systemu HACCP. Do obowiązków Wykonawcy należy także, wniesienie przedmiotu dostawy do pomieszczenia wskazanego przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
3.9. Zamawiający, zastrzega sobie prawo żądania pisemnego potwierdzenia, dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości produktów spożywczych.
3.10. Zamawiający podając gramaturę opakowań produktów spożywczych zaznacza, że preferuje taką wielkość opakowań. Dopuszcza jednak opakowania o blisko zbliżonej gramaturze np. 50 g dopuszcza się 60g , 370 g dopuszcza się 400g.
3.11. Na fakturach za dostarczone produkty pochodzenia zwierzęcego ( nabiał), Wykonawca zobowiązany jest umieścić informacje, określane jako Handlowy Dokument Identyfikacyjny, zawierające informacje dotyczące producenta, datę produkcji i datę przydatności do spożycia.
3.12. Zamawiający dopuszcza wystawienie maksymalnie dwóch faktur za każdą dostawę w danym asortymencie artykułów np. art. spożywcze, wyjątek stanowi przypadek dodatkowego zamówienia ze strony Zamawiającego( jedna dodatkowa faktura).
3.13. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty należności za wykonane dostawy, będącej sumą kwot , wynikających z przemnożenia ilości rzeczywiście dostarczonych, przez ceny jednostkowe brutto, określone przez Wykonawcę w formularzu cenowym.
3.14. Ceny produktów spożywczych określone w formularzach cenowych, nie będą ulegały zmianom w okresie trwania umowy, z zastrzeżeniem przypadku ustawowej zmiany stawek podatku (VAT) oraz w zakresie ustalonym w umowie.
3.15. Płatność za każdą dostawę, realizowana będzie przez Zamawiającego w formie przelewu na wskazane w umowie konto Wykonawcy, w terminie nie dłuższym niż 30 dni , od dnia otrzymania i przyjęcia do realizacji faktury VAT.
3.16. W przypadku dostarczenia przedmiotu zamówienia niezgodnie z warunkami zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamacji, dostarczonej partii produktów.
3.17. W kolumnie ,,Przedmiot zamówienia" wskazano pochodzenie niektórych produktów, które najbardziej odpowiadają potrzebom Zamawiającego i są wypróbowanej jakości. Wykonawca, może zaoferować produkt równoważny do wskazanego w SIWZ, zobowiązany jest wskazać, jaki produkt spożywczy oferuje i jest zobowiązany wykazać, że oferowany produkt posiada cechy jakościowe ,, nie gorsze" od produktu preferowanego przez Zamawiającego, może jednak posiadać dodatkowe ,,lepsze cechy i właściwości"( normy polskie, skład surowcowy,walory smakowe -smak, zapach, barwa, dopuszczone dla produktów spożywczych, środki konserwujące). Np. Zamawiający zamawia makaron ,,nie gorszy" niż ,,Makaron Babci Gosi",lub makaron typu „Lubella” chodzi tu o wskazanie produktu z podobnej półki cenowej, o podobnej jakości, smaku, konsystencji, ma to być taki produkt, bardzo podobny lub lepszy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane dostawy przez Wykonawcę spełniają wymogi Zamawiającego.

Przyprawy: Zamawiający nie określa gramatury opakowań dopuszczając większe opakowania, pod warunkiem zachowania smaku, zapachu, konsystencji,wyglądu tj. Zachowania tożsamej jakości o oryginalnym charakterystycznym zapachu i smaku w opakowaniach dużych z jakością przypraw w małych opakowaniach producenta. Jako odnośnik jakości przypraw, podano przyprawy ,,nie gorsze niż" ,,Prymat", ,, Kamis", chodzi o wskazanie produktów o podobnej klasie jakości i z podobnej półki cenowej.

3.18.Produkty spożywcze. Wykonawca zapewni wysoką jakość dostarczanych produktów spożywczych, w I gatunku(wolnych od wad, w opakowaniach firmowych producenta, czystych, nieuszkodzonych,oznakowanych widoczną datą terminu przydatności do spożycia), spełniających wymogi norm dla produktów spożywczych, przez cały okres dostaw posiadającego odpowiedni termin ważności do spożycia podany w sposób widoczny na opakowaniu tj. co najmniej 14 dni od dnia dostarczenia w przypadku produktów mleczarskich oraz 3 miesiące w przypadku produktów sypkich, makaronów i produktów pasteryzowanych . Smak i zapach charakterystyczny dla danego produktu bez obcych posmaków i zapachów. Właściwości fizykochemiczne i biologiczne: brak zanieczyszczeń fizycznych, oznak pozostałości szkodników, brak zanieczyszczeń biologicznych, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych. Produkty sypkie o odpowiedniej konsystencji i wyglądzie, bez grudek, konsystencja nie zlepiająca się przy uścisku, delikatna.
3.19. Nabiał – zapach, smak, barwa , konsystencja charakterystyczna dla danego produktu, o wystarczająco długiej dacie ważności. Tłuszcze świeże, bez objawów zjełczenia, opakowania nie uszkodzone.
3.20. Jakość organoleptyczną żywności, której nie można będzie ocenić przy przyjęciu towaru, sprawdzana będzie przy produkcji posiłków. W przypadku nie spełnienia wymagań, surowiec będzie zwracany do dostawcy a fakt odnotowywany w formularzu reklamacyjnym.
3.21. Wymagania Zamawiającego w zakresie opakowań: każde opakowanie musi obligatoryjnie zawierać następujące dane: nazwę produktu, dane dotyczące składników występujących w poszczególnym produkcie, datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta produktu spożywczego, warunki przechowywania w przypadku, gdy jakość produktu spożywczego uzależniona jest od warunków przechowywania, oznaczenie partii produkcyjnej, klasę jakości handlowej.

3.22. Dostawy produktów mrożonych, będą się odbywały w miarę bieżącego zapotrzebowania, średnio dwa razy w miesiącu, w godzinach od 7:00 do 14:00 , samochodem przystosowanym do przewozu produktów mrożonych, na koszt Wykonawcy . Szacunkową ilość i rodzaj zamawianych produktów mrożonych, zawiera formularz ofertowo cenowy- załącznik nr 2b.

Dostarczane produkty mrożone będą w I gatunku, w opakowaniach firmowych producenta, nieuszkodzonych, spełniających wymogi norm dla produktów mrożonych, bez oznak wcześniejszego rozmrożenia, ,,zbrylenia”.. Produkty mają posiadać w dniu dostawy 30-dniowy termin przydatności do spożycia.
3.23. Dostawy jaj kurzych, będą się odbywały w miarę bieżącego zapotrzebowania, średnio raz w tygodniu, w godzinach od 7:00 do 14:00 , na koszt Wykonawcy .Dostarczane jaja kurze mają być świeże, z czystą, nie uszkodzoną skorupką, białko powinno być przezroczyste i klarowne. Wielkość jaj zgodna z wielkością ,,L". Wymagalny minimalny termin przydatnosci do spożycia – 20 dni. Szczegółowy wykaz zawarto w załączniku nr 2 c.
Wykonawca wraz z ofertą na dostawy jaj, złoży poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię Decyzji Powiatowego Lekarza Weterynarii o dopuszczeniu fermy do produkcji jaj konsumpcyjnych , poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię Decyzji o zatwierdzeniu zakładu do pakowania i sortowania jaj, poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię badania na obecność salmonelli, oświadczenie o naświetlaniu jaj.

3.24. Dostawy pieczywa będą się odbywały od poniedziałku do soboty od godz: 7:00-8:00

Wyroby piekarnicze pszenne, żytnie i mieszane mają posiadać następujące cechy jakościowe:
- mają być świeże, mieć foremny kształt( nie rozlany, nie zgnieciony, nie porozrywany),
- skórkę nie oddzielającą się od miękiszu, nie zabrudzoną, nie spaloną, a jednoczęśnie dobrze wypieczoną.
- miękisz o wyraźnie właściwej porowatości, bez zakalca, bez zanieczyszczeń oraz obecności grudek mąki lub soli, elastyczny nie kruszący się,
- miękisz o właściwym smaku i zapachu charakterystycznym dla danego rodzaju pieczywa ( nie gorzki, niezbyt kwaśnym, zbyt słonym lub niesłonym),
- chleb krojony.
Wyroby te powinny być bez uszkodzeń mechanicznych, bez śladów pleśni i obcych zapachów.
Pieczywo powinno zachować świeżość 72 godz. Od dostawy dla pieczywa pakowanego i 48 godz.
od dostawy dla pieczywa niepakowanego.
Szczegółowy wykaz zamówienia zawiera załącznik nr 2d.

3.25.Informacja o preferencjach Zamawiającego:
Zastosowanie wskazanych w dokumentacji Zamawiającego preferencji opisujących wymagania odnoszące się do cech jakościowych przedmiotu zamówienia podyktowane jest zapewnieniem preferowanej dla przedmiotu zamówienia najwyższej jakości (dot. przedmiotu zamówienia – art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych).
3.26.Rozwiązania równoważne:
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w niniejszej Specyfikacji przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego produkty posiadają cechy nie gorsze, niż wskazane w niniejszej Specyfikacji oraz o właściwościach jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały opisane w niniejszej SIWZ, lecz oznaczone innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem, gwarantujące wysoką jakość oraz zapewniające uzyskanie parametrów jakościowych nie gorszych, niż określone w niniejszej SIWZ. W tym celu Wykonawca, który zastosuje w swojej ofercie rozwiązania równoważne wraz z ofertą przedstawi Zamawiającemu listę oferowanych przez siebie produktów równoważnych wraz z podaniem ich nazwy. Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty wykazu produktów równoważnych, zamawiający uzna, iż oferta Wykonawcy obejmuje wyłącznie produkty wskazane z nazwy przez Zamawiającego.
Dodatkowy opis przedmiotu zamówienia artykułów mleczarskich :
a/ ser topiony – należy rozumieć pod tą nazwą sery topione o nazwie sera naturalnego, z którego zostały wyprodukowane, np. ser topiony ementalski, ser topiony edamski, ser topiony tylżycki, ser topiony gouda; oraz sery topione o dowolnej nazwie wyprodukowane z różnych asortymentów sera naturalnego. W zależności od zawartości tłuszczu. Zamawiający dopuszcza jedynie sery topione tłuste o zawartości tłuszczu w suchej masie ok. 40%, w pierwszej klasie jakości. Nie dopuszcza się serów topionych z dodatkami warzywnymi lub przyprawami, oraz serów wyprodukowanych na bazie sera naturalnego wędzonego. Opakowania: bezpośrednie powinno być nieuszkodzone i wykonane z następujących materiałów: folia aluminiowa lakierowana i/lub folia z tworzyw sztucznych barwne lub bezbarwne. Gramatura jednostkowa: 100 g. Barwa i konsystencja: jednolita, dopuszcza się nieliczne cząstki niestopione pochodzenia surowcowego, konsystencja smarowna. Smak i zapach: charakterystyczny dla odpowiedniego sera naturalnego z którego wyprodukowano ser topiony.
b/ śmietana o zawartości tłuszczu 30 %. Śmietana w opakowaniach jednostkowych 500 ml w I klasie jakości. Opakowania właściwe do pakowania produktów spożywczych zgodnie z wymaganiami. określonymi w odrębnych przepisach odnoszących się do materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością
c/ twaróg kwasowy, półtłusty, krajanka o zawartości tłuszczu w suchej masie15 ± 2%. Powinien charakteryzować się smakiem i zapachem czystym, łagodnym, lekko kwaśnym o posmaku pasteryzacji. Struktura i konsystencja jednolita, zwarta, bez grudek, lekko luźna. Barwa biała do lekko kremowej, jednolita w całej masie. Twaróg półtłusty w I klasie jakości. Ser twarogowy kwasowy, krajanka powinien być pakowany w papier pergaminowy lub folię z tworzyw sztucznych lub aluminiową laminowaną o gramaturze jednostkowej około 1 kg, dopuszczoną przez kompetentne jednostki resortu zdrowia do pakowania twarogu.
d/ ser twardy – sery podpuszczkowe dojrzewające wyrabiane z mleka pasteryzowanego: i/lub ser typu edamski, i/lub ser typu gouda, i/lub ser typu salami, i/lub ser typu tylżycki, i/lub ser typu warmiński, i/lub ser typu mazurski. Sery twarde w I klasie jakości, sery tłuste o zawartości tłuszczu w suchej masie 40% o gramaturze jednostkowej 1-5 kg. Sery przed oddaniem do obrotu powinny wykazywać cechy dojrzałego produktu określone dla poszczególnych serów zgodnie z PN- 68A-86230. Opakowania bezpośrednie i powłoki dopuszczone do pakowania artykułów żywnościowych: powłoka z parafiny lub tworzyw sztucznych, folia aluminiowa lub laminat z folii aluminiowej, papier pergaminowy, papier pakowy, pudełka.
e/ masło śmietankowe - otrzymywane z mleka krowiego, a właściwie z nieukwaszonej śmietany bez domieszek tłuszczów roślinnych, zawierające min. 82% tłuszczu o kolorze białym lub kremowym (żółtawym), jednolita w całej masie. Opakowania właściwe do pakowania produktów spożywczych zgodnie z wymaganiami. określonymi w odrębnych przepisach odnoszących się do materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością o gramaturze jednostkowej około 200 g.
f/ mleko – płynna wydzielina gruczołów mlecznych. Pitny pełnowartościowy produkt w postaci samego płynu o najwyższej jakości, wyprodukowane wg dozwolonych zabiegów technicznych określonych w przepisach Polskiej Normy (PN-A-86001/199 i PN-A-86003/1999) oraz w Dyrektywie Unii Europejskiej (92/46/EEC), zawierający wszystkie, niezbędne do prawidłowego funkcjonowania człowieka składniki odżywcze, o zawartości tłuszczu 3,2%, pakowane w kartonie o dłuższym terminie przydatności do spożycia o gramaturze jednostkowej nie mniejszej niż 1 l.
3.27 Dokładny rodzaj, nazwa asortymentu, przewidywane ilości zawarte są w treści Załącznika
Nr 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego
przedmiotu zamówienia- bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę.
3.28.Wymagania w zakresie opakowań:
Każde opakowanie musi obligatoryjnie zawierać następujące dane:
- nazwę produktu,
-dane dotyczące składników występujących w poszczególnym produkcie,
-datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia,
-dane identyfikujące producenta produktu spożywczego,
-warunki przechowywania w przypadku, gdy jakość produktu spożywczego uzależniona jest od warunków przechowywania
-oznaczenie partii produkcyjnej,
-klasę jakości handlowej.
3.29.Wymagania w zakresie transportu:
Wykonawca zobowiązany jest przewozić artykuły objęte przedmiotem zamówienia publicznego transportem dopuszczonym przez SANEPID, zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz Rozporządzeniem (WE) nr 852/2004 z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych, Rozporządzeniem (WE) nr 853/2004 z 29 kwietnia 2004 r. dotyczącym higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego.
3.30.Wymagania w zakresie wszystkich produktów:
a) produkty wytwarzane będą zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz rozporządzeniami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie,
b) każdy produkt dostarczany będzie zgodnie z normami jakościowymi GMP, GHP lub systemem HACCP,
c) każdy dostarczony produkt ma być I klasy.
3.31Wymagania stawiane Wykonawcy:
d) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą według zasad określonych Kodeksem cywilnym,
e) oraz postanowieniami Zamawiającego zawartymi w treści postanowień umowy,
f) Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego,
g) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia,
h) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy,
i) Wykonawca określa telefony kontaktowe i numery faksów oraz dokonuje innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia,
j) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę (w tym również Podwykonawców) podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
3.32.Postanowienia dotyczące Podwykonawców:
k) Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom. Brak takiej informacji w treści oferty oznacza, że przedmiotowe zamówienia Wykonawca realizował będzie samodzielnie.
l) Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego Podwykonawcy zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania, Wykonawca zobowiązany jest zastąpić tego Podwykonawcę innym lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcy. Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.


II.5) Główny kod CPV: 15.89.00.00

Dodatkowe kody CPV:
15.80.00.00
15.23.40.00
03.14.25.00
15.81.11.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: PLN

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w miesiącach: 12

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający uzna spełnienie tego warunku,według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,składanego przez wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art.22 ust. 1 Pzp. zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający uzna spełnienie tego warunku,według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,składanego przez wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art.22 ust. 1 Pzp. zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24, ust. 5, pkt 1 ustawy Pzp.,
d) oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia w tym zakresie stanowi Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wypełnienia oferty-załącznika nr 1, formularza ofertowego- zał. nr 2a,2b,2c,2d w zależności od części zamówienia, na która Wykonawca składa ofertę oraz załącznika nr 6-dotyczącego grupy kapitałowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
najkrótszy okres dostawy:40,00
najniższa cena:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 23.12.2020, godzina: 11:15

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: ,,Dostawy różnych produktów spożywczych i mleczarskich w okresie od 01.03.2021 do 31.12 2021r”,

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

. W kolumnie ,,Przedmiot zamówienia" wskazano pochodzenie niektórych produktów, które najbardziej odpowiadają potrzebom Zamawiającego i są wypróbowanej jakości. Wykonawca, może zaoferować produkt równoważny do wskazanego w SIWZ, zobowiązany jest wskazać, jaki produkt spożywczy oferuje i jest zobowiązany wykazać, że oferowany produkt posiada cechy jakościowe ,, nie gorsze" od produktu preferowanego przez Zamawiającego, może jednak posiadać dodatkowe ,,lepsze cechy i właściwości"( normy polskie, skład surowcowy,walory smakowe -smak, zapach, barwa, dopuszczone dla produktów spożywczych, środki konserwujące). Np. Zamawiający zamawia makaron ,,nie gorszy" niż ,,Makaron Babci Gosi",lub makaron typu „Lubella” chodzi tu o wskazanie produktu z podobnej półki cenowej, o podobnej jakości, smaku, konsystencji, ma to być taki produkt, bardzo podobny lub lepszy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane dostawy przez Wykonawcę spełniają wymogi Zamawiającego.
Różne produkty spożywcze ; dostawa raz w tygodniu w godzinach 7:00 do 12:00
Różne produkty mleczarskie; dostawa 2 razy w tygodniu w godzinach 7:00 do12:00
Przyprawy: Zamawiający nie określa gramatury opakowań dopuszczając większe opakowania, pod warunkiem zachowania smaku, zapachu, konsystencji,wyglądu tj. Zachowania tożsamej jakości o oryginalnym charakterystycznym zapachu i smaku w opakowaniach dużych z jakością przypraw w małych opakowaniach producenta. Jako odnośnik jakości przypraw, podano przyprawy ,,nie gorsze niż" ,,Prymat", ,, Kamis", chodzi o wskazanie produktów o podobnej klasie jakości i z podobnej półki cenowej.

3.18.Produkty spożywcze. Wykonawca zapewni wysoką jakość dostarczanych produktów spożywczych, w I gatunku(wolnych od wad, w opakowaniach firmowych producenta, czystych, nieuszkodzonych,oznakowanych widoczną datą terminu przydatności do spożycia), spełniających wymogi norm dla produktów spożywczych, przez cały okres dostaw posiadającego odpowiedni termin ważności do spożycia podany w sposób widoczny na opakowaniu tj. co najmniej 14 dni od dnia dostarczenia w przypadku produktów mleczarskich oraz 3 miesiące w przypadku produktów sypkich, makaronów i produktów pasteryzowanych . Smak i zapach charakterystyczny dla danego produktu bez obcych posmaków i zapachów. Właściwości fizykochemiczne i biologiczne: brak zanieczyszczeń fizycznych, oznak pozostałości szkodników, brak zanieczyszczeń biologicznych, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych. Produkty sypkie o odpowiedniej konsystencji i wyglądzie, bez grudek, konsystencja nie zlepiająca się przy uścisku, delikatna.
3.19. Nabiał – zapach, smak, barwa , konsystencja charakterystyczna dla danego produktu, o wystarczająco długiej dacie ważności. Tłuszcze świeże, bez objawów zjełczenia, opakowania nie uszkodzone.
3.20. Jakość organoleptyczną żywności, której nie można będzie ocenić przy przyjęciu towaru, sprawdzana będzie przy produkcji posiłków. W przypadku nie spełnienia wymagań, surowiec będzie zwracany do dostawcy a fakt odnotowywany w formularzu reklamacyjnym.
3.21. Wymagania Zamawiającego w zakresie opakowań: każde opakowanie musi obligatoryjnie zawierać następujące dane: nazwę produktu, dane dotyczące składników występujących w poszczególnym produkcie, datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta produktu spożywczego, warunki przechowywania w przypadku, gdy jakość produktu spożywczego uzależniona jest od warunków przechowywania, oznaczenie partii produkcyjnej, klasę jakości handlowej.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 polska

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 10

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
najniższa cena:60,00
najkrótszy czas dostawy:40,00
Część nr: 2
Nazwa: Dostawy produktów głęboko mrożonych,ryb świeżych,solonych oraz warzyw mrożonych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa średnio 2 razy w miesiącu w godz. 7:00 do 14:00
Dostawy produktów mrożonych, będą się odbywały w miarę bieżącego zapotrzebowania, średnio dwa razy w miesiącu, w godzinach od 7:00 do 14:00 , samochodem przystosowanym do przewozu produktów mrożonych, na koszt Wykonawcy . Szacunkową ilość i rodzaj zamawianych produktów mrożonych, zawiera formularz ofertowo cenowy- załącznik nr 2b.

Dostarczane produkty mrożone będą w I gatunku, w opakowaniach firmowych producenta, nieuszkodzonych, spełniających wymogi norm dla produktów mrożonych, bez oznak wcześniejszego rozmrożenia, ,,zbrylenia”.. Produkty mają posiadać w dniu dostawy 30-dniowy termin przydatności do spożycia.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15234000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
najkrótszy czas dostawy:40,00
najniższa cena:60,00
Część nr: 3
Nazwa: Dostawy świeżych jaj kurzych klasy wagowej ,,L" w 2021 r. ,

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawy jaj kurzych, będą się odbywały w miarę bieżącego zapotrzebowania, średnio raz w tygodniu, w godzinach od 7:00 do 14:00 , na koszt Wykonawcy .Dostarczane jaja kurze mają być świeże, z czystą, nie uszkodzoną skorupką, białko powinno być przezroczyste i klarowne. Wielkość jaj zgodna z wielkością ,,L". Wymagalny minimalny termin przydatnosci do spożycia – 20 dni. Szczegółowy wykaz zawarto w załączniku nr 2 c.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03142500-3

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
najniższa cena:60,00
najkrótszy czas dostawy:40,00
Część nr: 4
Nazwa: Dostawy pieczywa, produktów piekarniczych i ciastkarskich w okresie od 01.02.20221 do 31.12.2021r.".

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawy pieczywa będą się odbywały od poniedziałku do soboty od godz: 7:00-8:00

Wyroby piekarnicze pszenne, żytnie i mieszane mają posiadać następujące cechy jakościowe:
- mają być świeże, mieć foremny kształt( nie rozlany, nie zgnieciony, nie porozrywany),
- skórkę nie oddzielającą się od miękiszu, nie zabrudzoną, nie spaloną, a jednoczęśnie dobrze wypieczoną.
- miękisz o wyraźnie właściwej porowatości, bez zakalca, bez zanieczyszczeń oraz obecności grudek mąki lub soli, elastyczny nie kruszący się,
- miękisz o właściwym smaku i zapachu charakterystycznym dla danego rodzaju pieczywa ( nie gorzki, niezbyt kwaśnym, zbyt słonym lub niesłonym),
- chleb krojony.
Wyroby te powinny być bez uszkodzeń mechanicznych, bez śladów pleśni i obcych zapachów.
Pieczywo powinno zachować świeżość 72 godz. Od dostawy dla pieczywa pakowanego i 48 godz.
od dostawy dla pieczywa niepakowanego.
Szczegółowy wykaz zamówienia zawiera załącznik nr 2d.



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15811100-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 11

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
najkrótszy czas dostawy:40,00
najniższa cena:60,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.