Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-15
Ogłoszenie nr 766998-N-2020 z dnia 2020-12-15 r.
Rozwój i modernizacja terenów zieleni na obszarze Nowego Dworu Mazowieckiego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu: w ramach działania 2.5 oś priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 22 51 22 230,
faks: 225 122 101
e-mail: przetargi@nowydwormaz.pl,
www: https://bip.nowydwormaz.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://bip.nowydwormaz.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://bip.nowydwormaz.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: pisemnie
Adres: Urząd Miejski Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: WPI.271.1.29.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Rozwój i modernizacja terenów zieleni na obszarze Nowego Dworu Mazowieckiego” realizowanego w ramach działania 2.5 oś priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.
2. Rewitalizację i modernizację terenów zieleni w Nowym Dworze Mazowieckim należy wykonać w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dla przedsięwzięcia obejmującego 7 lokalizacji na terenie Nowego Dworu Mazowieckiego w zakresie tworzenia i odnowienia terenów zieleni wraz z infrastrukturą towarzyszącą na podstawie załączonego Programu Funkcjonalno – Użytkowego.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych i podzielił zamówienie na 2 odrębne części:
Część 1 - Rozwój i modernizacja terenów zieleni w Nowym Dworze Mazowieckim osiedla Centrum i Modlin Twierdza.
Część 2 - Rozwój i modernizacja terenów zieleni w Nowym Dworze Mazowieckim osiedla Modlin Stary, Osiedle Młodych i Pólko.
4. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części.
5. Lokalizacje poszczególnych terenów objętych projektem:
1) Część 1 – skwer ks. Poniatowskiego i abp. Dobrogosta przy ul. Zakroczymskiej (osiedle Centrum) oraz Park Trzech Kultur przy ul. Poniatowskiego i Ledóchowskiego (osiedla Modlin Twierdza),
2) Część 2 – teren przy ulicach Młodzieżowa i Sadowa (Osiedla Młodych), teren rekreacyjny przy ul. Mieszka I (osiedle Modlin Stary), teren przy ul. Kolejowej (osiedla Modlin Stary), teren przy ul. Nadrzecznej (osiedla Pólko), teren przy DW 630 ul. Wojska Polskiego (Osiedle Młodych)
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30.09.2021
II.9) Informacje dodatkowe: Przedmiot zamówienia należy wykonać w następujących terminach:
Część 1:
a) dokumentację projektową należy wykonać w terminie 5 miesięcy od dnia podpisania umowy
b) nasadzenia i prace towarzyszące należy wykonać do dnia 30 września 2021 r.
Część 2:
a) dokumentację projektową należy wykonać w terminie 2 miesięcy od dnia podpisania umowy
b) nasadzenia i prace towarzyszące należy wykonać do dnia 30 września 2021 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawcy, którzy posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności:
na 1 część – Rozwój i modernizacja terenów zieleni w Nowym Dworze Mazowieckim osiedla Centrum i Modlin Twierdza - na kwotę co najmniej 100 000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych),
na 2 część – Rozwój i modernizacja terenów zieleni w Nowym Dworze Mazowieckim osiedla Modlin Stary, Osiedle Młodych i Pólko - na kwotę co najmniej 100 000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych),
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: na część 1 – Rozwój i modernizacja terenów zieleni w Nowym Dworze Mazowieckim osiedla Centrum i Modlin Twierdza:
a) Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej jedno zadanie polegające na wykonaniu nasadzeń drzew, krzewów, innej roślinności i odtworzeniu powierzchni trawnikowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą zrealizowane na terenach wpisanych do rejestru zabytków, o wartości min. 150.000,00 zł brutto
b) Wykonawcy, którzy dysponują co najmniej:
- jedną osobą na stanowisko kierownika zespołu projektowego – osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w dacie ich wydania,
- jedną osobą na stanowisko kierownika budowy – która musi posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dacie ich wydania i należeć do właściwej izby samorządu zawodowego,
- jedną osobą na stanowisko kierownika prac konserwatorskich która musi spełnia wymagania określone w art. 37b ustawy o opiece nad zabytkami tj. osoba, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, których program obejmuje zajęcia lub grupy zajęć umożliwiające nabycie wiedzy i umiejętności w tym zakresie, oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich, przez co najmniej 9miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich lub pracach restauratorskich prowadzonych przy tego rodzaju zabytkach wpisanych do rejestru, lub była zatrudniona przy tych pracach w muzeum będącym instytucją kultury,
- jedną osobę na stanowisko ornitologa.
na część 2 – Rozwój i modernizacja terenów zieleni w Nowym Dworze Mazowieckim osiedla Modlin Stary, Osiedle Młodych i Pólko:
a) Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:
- jedną robotę polegającą na wykonaniu prac związanych z zagospodarowaniem terenów zieleni (nasadzenia krzewów, roślinności okrywowej i runa parkowego) za łączną kwotę min. 100 000,00 zł brutto.
b) Wykonawcy, którzy dysponują co najmniej:
- jedną osobą na stanowisko kierownika zespołu projektowego – osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w dacie ich wydania,
- jedną osobą na stanowisko kierownika budowy – która musi posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dacie ich wydania i należeć do właściwej izby samorządu zawodowego,
- jedną osobę na stanowisko ornitologa.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: W przypadku składania oferty na więcej niż jedną Część Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej może wykazać tę samą robotę budowlaną dla wszystkich Części oraz te same osoby zdolne do wykonania zamówienia dla wszystkich Części.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 25 ust. 5 pkt 1) ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
a) sytuacji ekonomicznej i finansowej:
dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu;
W wypadku podania kwot w walutach obcych, w dokumentach składanych przez podmioty zagraniczne, Zamawiający dokona przeliczenia tych kwot na PLN – na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów A średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego (http://www.nbp.pl) z dnia wystawienia dokumentu (informacja z banku lub SKOK).
b) zdolności technicznej lub zawodowej:
a. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (formularz wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ).
Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
b. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (formularz wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami,
w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości:
1.1) Część 1 - Rozwój i modernizacja terenów zieleni w Nowym Dworze Mazowieckim osiedla Centrum i Modlin Twierdza - 8 000,00 zł. (słownie: osiem tysięcy złotych zero groszy);
1.2) Część 2 - Rozwój i modernizacja terenów zieleni w Nowym Dworze Mazowieckim osiedla Modlin Stary, Osiedle Młodych i Pólko - 6 000,00 zł. (słownie: sześć tysięcy złotych zero groszy);
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Okres udzielonej gwarancji na wykonaną robotę budowlaną: | 35,00 |
Termin płatności: | 5,00 |
cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
możliwość wprowadzenia zmian do umowy zawartej
z Wykonawcą dotyczy w szczególności:
1) terminu wykonania przedmiotu zamówienia:
a) jeżeli prowadzenie robót budowlanych jest niemożliwe lub w istotnym stopniu utrudnione z powodu wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych.
Niekorzystne warunki atmosferyczne oznaczają warunki, w których niemożliwe jest prowadzenie robót bezpiecznie pod względem BHP, w sposób prawidłowy, zgodny z umówioną technologią i zasadami sztuki budowlanej. Jako niekorzystne warunki atmosferyczne uznaję się wystąpienie średniej temperatury dziennej niższej lub równej -5° Celsjusza (średnia z pomiarów o godzinie 7:00 i 15:00), przy wykonywaniu robót zewnętrznych budowlanych. Przez niekorzystne warunki atmosferyczne rozumie się także nadzwyczajne zjawiska pogodowe takie jak: nawałnice, ulewne deszcze o wys. opadu pow. 30 mm na dobę, opady gradu, opady śniegu o przyroście pokrywy śnieżnej 25 mm w ciągu doby, silne wiatry o prędkości pow. 15 m/s, uniemożliwiające prowadzenia zewnętrznych robót budowlanych w ogóle lub bez niewspółmiernych nakładów. O wystąpieniu zjawiska uznanego za niekorzystne warunki atmosferyczne Wykonawca niezwłocznie powiadomi Zamawiającego. Zamawiający ma prawo weryfikacji ustaleń nt. zjawisk uznanych za niekorzystne warunki atmosferyczne. Przedłużenie terminu wykonania umowy nastąpi po uwiarygodnieniu wystąpienia takich warunków (w szczególności średniej temperatury dziennej) na podstawie danych z Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej (właściwych dla miejsca budowy) o okres, w którym takie warunki występowały.
b) spowodowane nieprzewidzianymi warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie:
a. wystąpienie w trakcie prowadzenia robót klęsk żywiołowych,
b. natrafienie w trakcie prowadzenia robót na niewypały i niewybuchy,
c. konieczność wykonania wykopalisk archeologicznych,
d. wystąpienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji warunków geologicznych,
e. wystąpienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji warunków terenowych, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych lub podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych,
c) będące następstwem okoliczności nieleżących po stronie Wykonawcy, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia opóźnienie:
a. wstrzymanie robót przez Zamawiającego,
b. związane z wystąpieniem stanu epidemii lub pandemii,
c. udzielenia zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych robót budowlanych nieujętych w projekcie budowlanym, w przedmiarze robót, w STWiOR i SIWZ,
d. wstrzymaniem prac wynikających z konieczności usunięcia wad ukrytych dokumentacji projektowej, wprowadzenia zmian w stosunku do dokumentacji projektowej w zakresie wykonania robót zamiennych nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, na uzasadniony wniosek WYKONAWCY, ZAMAWIAJĄCEGO lub Projektanta, w sytuacji konieczności zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych, usprawnienia procesu budowy i uzyskania założonego efektu użytkowego i pod warunkiem, że zmiana ta będzie korzystna dla ZAMAWIAJĄCEGO
2) wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy:
a) zmiana obowiązującej stawki podatku VAT,
b) zmiana przepisów podatkowych w zakresie wystawiania faktur, powstawania obowiązku podatkowego itp.,
3) zmiany technologiczne spowodowane w szczególności następującymi okolicznościami:
a) z uwagi na możliwość osiągnięcia wymaganego efektu przy niższych kosztach wykonania robót poprzez zastosowanie innych rozwiązań technicznych lub materiałowych, przy zachowaniu jakości i parametrów technicznych obiektów budowlanych, instalacji i urządzeń,
b) ze względu na konieczność zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,
c) zmiany parametrów materiałów, urządzeń lub wyposażenia, wynikających z niedostępności danych produktów na rynku, na nie gorsze niż zaprojektowane, po zaakceptowaniu przez osoby pełniące nadzór autorski, nadzór inwestorski i ZAMAWIAJĄCEGO.
4) przekroczenia przewidzianych przepisami prawa terminów trwania procedur administracyjnych, liczonych zgodnie z zasadami określonymi w przepisach prawa, w tym w kodeksie postępowania administracyjnego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 11.01.2021, godzina: 11:30
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Rozwój i modernizacja terenów zieleni w Nowym Dworze Mazowieckim osiedla Centrum i Modlin Twierdza
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Rozwój i modernizacja terenów zieleni na obszarze Nowego Dworu Mazowieckiego” realizowanego w ramach działania w ramach działania 2.5 oś priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020 Część 1 – „Rozwój i modernizacja terenów zieleni w Nowym Dworze Mazowieckim osiedla Centrum i Modlin Twierdza.”
2. Lokalizacje poszczególnych terenów objętych częścią 1 - skwer ks. Poniatowskiego i abp. Dobrogosta przy ul. Zakroczymskiej (osiedle Centrum) oraz Park Trzech Kultur przy ul. Poniatowskiego i Ledóchowskiego (osiedla Modlin Twierdza),
3. Teren Parku Trzech kultur – Modlin Twierdza jest obiektem zabytkowym z indywidualnym wpisem do rejestru zabytków (decyzja z dnia 19.04.1957 pod numerem 1062/69) natomiast Skwer ks. Poniatowskiego i abp. Dobrogosta - centrum miasta znajduje się na terenie układu urbanistycznego wpisanego do rejestru zabytków.
4. Rewitalizację i modernizację terenów zieleni w Nowym Dworze Mazowieckim należy wykonać w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dla przedsięwzięcia obejmującego 7 lokalizacji na terenie Nowego Dworu Mazowieckiego w zakresie tworzenia i odnowienia terenów zieleni wraz z infrastrukturą towarzyszącą na podstawie załączonego Programu Funkcjonalno – Użytkowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.09.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin płatności: | 5,00 |
cena: | 60,00 |
Okres udzielonej gwarancji na wykonaną robotę budowlaną: | 35,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1. Przedmiot zamówienia należy wykonać w następujących terminach:
a) dokumentację projektową należy wykonać w terminie 5 miesięcy od dnia podpisania umowy tj. do dnia ………….
b) nasadzenia i prace towarzyszące należy wykonać do dnia 30 września 2021 r.
Nazwa: Rozwój i modernizacja terenów zieleni w Nowym Dworze Mazowieckim osiedla Modlin Stary, Osiedle Młodych i Pólko.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Rozwój i modernizacja terenów zieleni na obszarze Nowego Dworu Mazowieckiego” realizowanego w ramach działania w ramach działania 2.5 oś priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.
2. Lokalizacje poszczególnych terenów objętych częścią 2: teren przy ulicach Młodzieżowa i Sadowa (Osiedla Młodych), teren rekreacyjny przy ul. Mieszka I (osiedle Modlin Stary), teren przy ul. Kolejowej (osiedla Modlin Stary), teren przy ul. Nadrzecznej (osiedla Pólko), teren przy DW 630 ul. Wojska Polskiego (Osiedle Młodych)
3. Rewitalizację i modernizację terenów zieleni w Nowym Dworze Mazowieckim należy wykonać w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dla przedsięwzięcia obejmującego 7 lokalizacji na terenie Nowego Dworu Mazowieckiego w zakresie tworzenia i odnowienia terenów zieleni wraz z infrastrukturą towarzyszącą na podstawie załączonego Programu Funkcjonalno – Użytkowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.09.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin płatności: | 5,00 |
cena: | 60,00 |
Okres udzielonej gwarancji na wykonaną robotę budowlaną: | 35,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Przedmiot zamówienia należy wykonać w następujących terminach:
a) dokumentację projektową należy wykonać w terminie 2 miesięcy od dnia podpisania umowy tj. do dnia ………….
b) nasadzenia i prace towarzyszące należy wykonać do dnia 30 września 2021 r.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/4620-218/2025: Wywóz nieczystości płynnych na potrzeby zadań 54051, 54053 realizowanych w Świdwinie
- SVA/4620-237/2025: Przebudowa instalacji centralnego ogrzewania wraz z pompą ciepła w budynkach nr 11, 16, 38 i 39 na terenie kompl. wojsk. w m. Leźnica Wielka
- SVA/4620-215/2025 Remont sieci c.o. na terenie kompleksu wojskowego w m. Janów oraz wymiana rurociągów c.o. i c.w.u. w kanale ciepłowniczym na terenie kompleksu wojskowego w m. Siedlce.
- SVA/4620-221/2025: Remont balkonów w budynku mieszkalnym w Nisku
- Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego Nowy Dwór Mazowiecki GT-1 w celu ujęcia wód termalnych w miejscowości Nowy Dwór Mazowiecki
- SVA/4620-239/2025: Budowa wewnętrznej instalacji c.o. w bud. nr: Cz. I - 30C, Cz. II - 10, 11 na terenie kompl. wojsk. w m. Grudziądz ul. Czwartaków
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż ślusarki aluminiowej"
- Wykonanie remontu sanitariatów szkolnych na parterze Zespołu Szkół Poligraficzno - Medialnych im. Zenona Klemensiewicza, os. Tysiąclecia 38 w Krakowie.
- Remont drogi wewnętrznej na terenie szkoły w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- "Przebudowa stacji uzdatniania wody w Ponikwi Małej w systemie "zaprojektuj i wybuduj""
- Modernizacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej im. Józefa Wybickiego w Czerwonaku
- Wykonanie prac budowlano-konserwatorskich w zabytkowym budynku pałacyku Potulickich - Urzędu Stanu Cywilnego w Pruszkowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.