To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-15
Kłobuck: Usługa przeprowadzenia staży/praktyk zawodowych na rzecz uczestników projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie.
Numer ogłoszenia: 76697 - 2013; data zamieszczenia: 15.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 167444 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kłobucki, Rynek im. Jana Pawła II 13, 42-100 Kłobuck, woj. śląskie, tel. 34 3109500, faks 34 3109507.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeprowadzenia staży/praktyk zawodowych na rzecz uczestników projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Stażami/praktykami zawodowymi objętych zostanie maksymalnie: -część 1 - branża gastronomiczna - 11 uczniów kształcących się w zawodach: technik organizacji usług gastronomicznych (7 osób), technik żywienia i gospodarstwa domowego (2 osób), kucharz małej gastronomii (2 osoby), -część 2 - branża samochodowa/mechaniczna - 33 uczniów kształcących się w zawodach: technik mechanik (4 osoby), mechanik pojazdów samochodowych (20 osób), technik pojazdów samochodowych (7 osób), elektromechanik pojazdów samochodowych (2 osoba), -część 3 - branża budowlana - 5 uczniów kształcących się w zawodach: technik budownictwa (3 osób), murarz (1 osoba), ślusarz (1 osoba), -Część 4 - branża fryzjerska - 10 uczniów kształcących się w zawodach: technik usług fryzjerskich (7 osób), fryzjer (3 osoby), 2. Staże/praktyki zawodowe powinny odbywać się w zakładach pracy/instytucjach sektora małych, średnich i dużych przedsiębiorstw działających w zakresie: -Części 1 - branży gastronomicznej, -Części 2 - branży samochodowej/mechanicznej, -Części 3 - branży budowlanej, -Części 4 - branży fryzjerskiej, 3.Staże/praktyki zawodowe są przeprowadzane w celu zastosowania i pogłębiania zdobytej wiedzy i umiejętności zawodowych w rzeczywistych warunkach pracy oraz w przyszłej pracy zawodowej. 4.Miejsce odbywania staży/praktyk zawodowych - Instytucja(e) lub/i zakład(y) pracy muszą być zlokalizowane na terenie powiatu kłobuckiego lub/i miasta Częstochowy. 5.Wymiar stażu/praktyk zawodowych dla 1 uczestnika wynosi 30 godzin w terminie do 19.07.2013r. 6.Staże/Praktyki zawodowe odbywać się będą w dni od poniedziałku do soboty. Zajęcia nie mogą odbywać się w niedziele - wyjątek stanowi branża gastronomiczna. 7.Staże/praktyki zawodowe muszą odbywać się w przedziale czasowym od 7.00 do 19.00, z zastrzeżeniem, że czas trwania stażu/praktyki zawodowej jest nieprzerwany przez min. 3 godziny godzin z uwzględnieniem przerw wynikających z przepisów obowiązujących w danym zakładzie pracy. 8.Wykonawca jest zobowiązany podzielić uczestników staży/praktyk zawodowych na grupy. Liczba uczniów w grupie powinna umożliwiać realizację programu nauczania dla danego zawodu określonego w załączniku nr 1 do siwz. Podziału uczniów na grupy dokonuje Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym. Staże/praktyki zawodowe każdej z grup mogą odbywać się w innej instytucji/zakładzie. 9.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, realizując obowiązki wynikające z zawartej umowy zobowiązany jest do zapewnienia opieki i bezpieczeństwa uczestnikom staży/praktyk zawodowych. 10.Staże/praktyki zawodowe winny być prowadzone pod kierunkiem opiekunów staży/praktyk zawodowych, którymi mogą być pracodawcy, wyznaczeni przez nich pracownicy. 11.Wykonawca pokryje koszty zatrudnienia opiekunów staży/praktyk zawodowych. 12.Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia poszczególnych staży/praktyk zawodowych zgodnie z programem określonym w załączniku nr 6 do siwz. 13.Wykonawca w ramach zamówienia: -zapewnia warunki do realizacji staży/praktyk zawodowych, a w szczególności wyposaża stanowiska szkoleniowe w niezbędne urządzenia, sprzęt i materiały, uwzględniające wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy, -zapoznaje uczestników staży/praktyk zawodowych z zakresem powierzonych im obowiązków, organizacją pracy, regulaminem pracy, w szczególności w zakresie przestrzegania porządku i dyscypliny pracy, oraz z przepisami i zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy, -zapewnia środki higieny osobistej przysługujące na danym stanowisku pracy pracownikom, zgodnie z odrębnymi przepisami, -zapewnia pomieszczenia do przechowywania odzieży roboczej oraz środków ochrony indywidualnej, -zapewnia nieodpłatne napoje przysługujące pracownikom na danym stanowisku pracy, zgodnie z odrębnymi przepisami, -zapewnia dostęp do urządzeń higieniczno-sanitarnych oraz pomieszczeń socjalno-bytowych; -sprawuje nadzór nad przebiegiem staży/praktyk zawodowych, -sporządza, w razie wypadku podczas stażu/praktyk zawodowych dokumentację powypadkową, -powiadamia Zamawiającego o naruszeniu przez ucznia regulaminu pracy. 14.Zaliczenie stażu/praktyki zawodowej powinno być potwierdzone przez opiekuna w dzienniczku praktyk. Ocena winna uwzględniać następujące kryteria: dyscyplina, samodzielność pracy, jakość wykonywanej pracy, przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. 15.Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania zasad informacji i promocji, zgodnie z wymogami dla projektów współfinansowanych z funduszy strukturalnych, a w szczególności do umieszczania na materiałach szkoleniowych, zaświadczeniach o ukończeniu szkolenia oraz listach obecności: -obowiązującego logotypu Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (KAPITAŁ LUDZKI Narodowa Strategia Spójności) oraz logotypu Unii Europejskiej (z wyrażeniem UNIA EUROPEJSKA Europejski Fundusz Społeczny), których wzory zostaną udostępnione przez Zamawiającego, -informacji o współfinansowaniu zamówienia przez Unię Europejską poprzez zapis: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 16.Wykonawca zobowiązany jest w miejscu organizacji zajęć szkoleniowych umieszczać plakaty, przekazane przez Zamawiającego, informujące o organizacji stażu/praktyk zawodowych realizowanych w ramach projektu systemowego pn. Mam zawód - mam pracę w regionie- współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 17.Wykonawca zobowiązany jest do udostępniania uprawnionym Jednostkom kontrolującym prawa wglądu do dokumentów związanych z realizowanym projektem, w tym dokumentów finansowych. 18.W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu podpisanych przez uczestników list obecności na zajęciach z staży/praktyk zawodowych (wzór listy Zamawiający przekaże Wykonawcy) niezwłocznie po wykonaniu usługi. Listy obecności będą stanowiły podstawę stwierdzenia realizacji zamówienia. 19.Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z harmonogramem: 1) W dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy: a)wzór listy obecności, b)dane dotyczące liczby staży/praktyk zawodowych, c)wzór ankiety ewaluacyjnej zawierającej ocenę poszczególnych elementów stażu/praktyk zawodowych, d)plakaty informujące o realizacji zamówienia. 2) Po uzyskaniu zgody Instytucji Pośredniczącej i zawarciu z Wykonawcą umowy o powierzenie przetwarzania danych, nie później jednak niż w ciągu 5 dni kalendarzowych od daty podpisania niniejszej umowy, Zamawiający przekaże Wykonawcy imienną listę uczestników stażu/praktyk zawodowych. 3) W terminie do 5 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia i uzyskania akceptacji Zamawiającego harmonogramu stażu/praktyk zawodowych. 4) W terminie do 5 dni kalendarzowych od dnia zakończenia zajęć w ramach stażu/praktyk zawodowych, Wykonawca przekaże Zamawiającemu: a) listy obecności, podpisane przez uczestników staży/praktyk zawodowych, b) dziennik staży/praktyk zawodowych, c) kopie wydanych zaświadczeń/certyfikatów lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie stażu/praktyk zawodowych, d) raport z ankiet ewaluacyjnych zawierający oceny poszczególnych elementów stażu/praktyk zawodowych oraz opinie uczestników wraz z ankietami ewaluacyjnymi. 20.Po przeprowadzeniu staży/praktyk zawodowych, zostanie sporządzony protokół odbioru usługi, podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego. Podpisanie bez zastrzeżeń przez obie Strony protokołu odbioru z wykonania usługi jest podstawą do wystawienia faktury/rachunku za wykonanie usługi. 21.Wskazana ilość osób w stażach/praktykach zawodowych stanowi maksymalną ilość zamówienia. Realizacja przedmiotu umowy następować będzie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż co najmniej 70% zamówienia zostanie zrealizowane. Zamawiającemu przysługuje prawo do niezrealizowania pozostałych 30% zamówienia bez podawania przyczyny, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie Priorytet IX Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: branża gastronomiczna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA PRACY "OŚWIATA" W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA PRACY "OŚWIATA" W LIKWIDACJI
- Spółdzielnia Pracy Oświata, ul. Faradaya 31, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7617,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5500,00
Oferta z najniższą ceną: 5500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: branża samochodowa/mechaniczna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA PRACY "OŚWIATA" W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA PRACY "OŚWIATA" W LIKWIDACJI
- Spółdzielnia Pracy Oświata, ul. Faradaya 31, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21340,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12870,00
Oferta z najniższą ceną: 12870,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12870,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: branża budowlana
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA PRACY "OŚWIATA" W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA PRACY "OŚWIATA" W LIKWIDACJI
- Spółdzielnia Pracy Oświata, ul. Faradaya 31, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3450,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4100,00
Oferta z najniższą ceną: 4100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4100,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: branża fryzjerska
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA PRACY "OŚWIATA" W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA PRACY "OŚWIATA" W LIKWIDACJI
- Spółdzielnia Pracy Oświata, ul. Faradaya 31, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9150,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6300,00
Oferta z najniższą ceną: 6300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6300,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KŁOBUCKA
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego aparatu ultrasonograficznego na potrzeby Szpitala Rejonowego w Krzepicach
- Przebudowa dróg powiatowych poprzez budowę chodników - 4 części.
- Budowa centrum przesiadkowego na terenie Gminy Kłobuck w formule "zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Kłobucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: "Obsługa kas fiskalnych" dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych, w ramach projektu "Zawodowy Mikołowski".
- Przeprowadzenie szkoleń kursowych dla osób pozbawionych wolności w Zakładzie Karnym we Włodawie
- Szkolenie dla nauczycieli z zakresu nauczania metodą STEAM
- SR.272.u.05.2025.PW Przeprowadzenie kursów/zajęć dla uczniów Zespołu Szkół w Nowym Dworze Gdańskim w ramach realizacji projektu "Nowodworska Akademia Zawodowców - gotowi do pracy"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 5 w Piotrkowie Trybunalskim w ramach realizacji projektu pn.: "Specjaliści dźwignią transformacji".
- Organizacja szkolenia dla pracowników Wydziału Państwowego Ratownictwa Medycznego Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie wraz z zapewnieniem noclegu i wyżywienia.
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.