Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-12
Słupsk: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W LUBUCZEWIE
LUBUCZEWO 29 A, 76-200 SŁUPSK
NIP: 839 27 52 028
REGON: 771477825
Tel. 059 846 26 30
Fax: 059 846 26 30
Numer ogłoszenia: 7667 - 2010; data zamieszczenia: 12.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Lubuczewo 29A, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 0-59 846 26 30, faks 0-59 849 19 68.
- Adres strony internetowej zamawiającego: dps.lubuczewo@interia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W LUBUCZEWIE LUBUCZEWO 29 A, 76-200 SŁUPSK NIP: 839 27 52 028 REGON: 771477825 Tel. 059 846 26 30 Fax: 059 846 26 30.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa artykułów spożywczych (- owoce warzywa i podobne produkty 15300000-1, - warzywa świeże lub mrożone 15331100-8, - oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15400000-2 - produkty mleczarskie 15500000-3, - produkty przemiału ziaren, skrobi i produktów skrobiowych 15600000-4 i różne produkty spożywcze 15800000-6) Przedmiotem odrębnych części zamówienia będą dostawy na: - owoce warzywa i podobne produkty 15300000-1, - warzywa świeże lub mrożone 15331100-8, - oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15400000-2 - produkty mleczarskie 15500000-3, - produkty przemiału ziaren, skrobi i produktów skrobiowych 15600000-4 i różne produkty spożywcze 15800000-6. Zamawiający dopuszcza składanie odrębnych ofert na poszczególne części zamówienia wymienione w pkt.2.1. na części dostaw do: Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie, Lubuczewo 29 A, 76-200 Słupsk..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.33.11.00 - Warzywa świeże lub mrożone 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Sporządzony przez wykonawcę Formularz oferty według instrukcji sporządzenia - załącznik nr 1. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych składa następujące oświadczenia: 2.1 Złożą oświadczenie o nie wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, oraz złożą oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 3. Zamawiający wezwie oferentów, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli oświadczenia zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.(art. 26 ust. 3 ustawy pzp). 1. Przy wyborze ofert zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami do każdego z wymienionych załączników. - CENA, waga: 100% 2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione wyżej kryterium. 3. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium otrzyma maksymalną ilość punktów. 4. Pozostałym oferentom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) ilość punktów. 5. Oceny ofert w zakresie przedstawionych powyżej kryteriów zostaną dokonane według następujących zasad: 6. Punktacja dla poszczególnych kryteriów dokonywana jest z uwzględnieniem relacji do najkorzystniejszych warunków zaproponowanych w przetargu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Sporządzony przez wykonawcę Formularz oferty według instrukcji sporządzenia - załącznik nr 1. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych składa następujące oświadczenia: 2.1 Złożą oświadczenie o nie wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, oraz złożą oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 3. Zamawiający wezwie oferentów, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli oświadczenia zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.(art. 26 ust. 3 ustawy pzp)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dpslubuczewo.mojbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Lubuczewie , Lubuczewo 29 A, 76-200 Słupsk pokój nr 39.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2010 godzina 10:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Lubuczewie , Lubuczewo 29 A, 76-200 Słupsk pokój nr 39.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część I- Formularz ofertowy - warzywa świeże lub mrożone 15331100-8,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mieszanka 7- skł. kg 50 Pierogi z truskawkami kg 60 Pyzy ziemniaczane kg 25 Pyzy z mięsem kg 100 Włoszczyzna kg 300 Pierogi ruskie kg 30 Pierogi z mięsem kg. 50 Fasolka szparagowa kg 200 Brokuły kg 30 Kalafior mrożony kg 100 Miesz. kompotowa kg 80.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część II- Formularz ofertowy - owoce warzywa i podobne produkty 15300000-1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Syrop owocowy 5 lit. szt 100 Fasolka konserwowa 400 g szt 20 Koncent. pomidor. 1 kg szt 150 Koncent.pomid.900 g szt 20 Dżem wieloowoc.280 g szt 2500 Papryka konserw. 900 g szt 80 Kukurydza konserwowa 400 g szt 20 Groszek konserwowy 400 g szt 90 Ogórek konserw. 900 g szt 140 Fasola biała kg 140 Groch łuskany kg 120 Mieszanka warzywna 3 składnikowa 460 g szt 240 Szczaw konserwowy 900 g szt 10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część III- Formularz ofertowy- oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15400000-2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MASŁO ROŚLINNE 500g szt. 1460 MARGARYNA 500g szt. 1460 OLEJ ROŚLINNY 1l szt. 350.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.40.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: część IV- Formularz ofertowy - produkty mleczarskie 15500000-3,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MASŁO ŚMIETANKOWE 200 g szt. 520 JOGURT 150 g szt. 5600 SER ŻÓŁTY kg 300 MLEKO 2% ŚWIEŻE 1l szt. 4000 ŚMIETANA 12% szt. 2750 SER TOPIONY 100g szt. 5000 TWARÓG kg 570 SER FROMAGE MIX 80g szt. 1100.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V Formularz ofertowy produkty przemiału ziaren, skrobi i produktów skrobiowych 15600000-4 różne produkty spożywcze 15800000-6..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MĄKA ZIEMNIACZANA kg 40 MĄKA TORTOWA kg 70 MĄKA PSZENNA kg 400 RYŻ kg 230 KASZA JĘCZMIENNA kg 220 CPV 158 SÓL kg 200 CUKIER kg 500 MAKARON ŚWIDEREK 400 g szt. 1000 HERBATA OWOCOWA 20 sasz. szt. 300 HERBATA MIĘTOWA EXP 20 SAS szt. 140 HERBATA GRAN CZARNA szt. 380 HERBATA OWOC GRANUL. szt. 170 KAWA INKA 150 g szt. 250 KAKAO 100 g szt. 52 KAKAO 200 g szt. 52 LIŚĆ LAUROWY 6 g szt. 30 KMINEK 20g szt. 50 CYNAMON 20g szt. 70 PAPRYKA MIELONA 20 gr. szt. 60 PAPRYKA MIELONA 800 gr. szt. 10 NATKA PIETRUSZKI 190 g szt. 10 KOPER SUSZONY 200 g szt. 10 ZIELE ANGIELSKIE 15 g szt. 80 ZIELE ANGIELSKIE 600 g szt. 14 MAJERANEK 150 g szt. 30 KWASEK CYTRYNOWY 20 gr szt. 110 GOŹDZIKI 10 g szt. 20 PRZYPRAWA KUCHAREK 200 g szt. 50 PRZYPRAWA- WARZYWKO 200 g szt. 350 ROSOŁKI DROBIOWE KOSTKA 60 g szt. 300 PRZYPRAWA W PŁYNIE DO ZUP 1 l szt. 60 ŻUR BIAŁY BUTELKA 500 ml szt. 110 KETCHUP 1KG szt. 40 MUSZTARDA 1 KG szt. 12 OCET 500 ml szt. 60 CHRZAN 190 ml szt. 25 CHRZAN 290 ml szt. 20 MAJONEZ 700ml szt. 200.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.60.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej w m. Wrzeście na działkach nr 31/2, 31/3, 31/4, 37/23, 255, 37/13, 37/15, 37/2 wraz z wypustami do dz. 37/9-37/12, 37/14, 37/16-37/22
- "Dostawa artykułów spożywczych różnych do Przedszkola Miejskiego nr 24 "Słupski Niedźwiadek Szczęścia" w Słupsku"
- Usługa całodobowej, wszechstronnej ochrony osób i mienia na terenie Centrum Zdrowia Psychicznego w Słupsku w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej i doraźnej w tym obsługę Biura Ochrony
- "Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób oraz mienia wraz z przyjazdem grupy interwencyjnej w budynkach PFSB w Słupsku, przy ul. Lutosławskiego 1A oraz ul. Jana Pawła II 3."
- Dostawa noszy monoblokowych elektryczno-hydraulicznych
- Zakup, w tym dostawa i montaż mebli dla Urzędu Miejskiego w Słupsku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w podziale na 8 części
- "Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części dla Domu Pomocy Społecznej "Kombatant" w Warszawie" DPS.03.2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 4 w Olsztynie na rok 2026.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Orońsko
- Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części: konserwy i przetwory z mięsa i ryb; produkty przemiału ziarna; różne produkty spożywcze; produkty mleczarskie dla DPS Ruda Różaniecka
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Żłobków Miejskich w Świdniku z podziałem na 3 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





