Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-15
Ogłoszenie nr 766701-N-2020 z dnia 2020-12-15 r.
Budowa drogi wewnętrznej wraz z parkingiem, trzech budynków garażowych , altany śmietnikowej oraz rozbudowa obiektów infrastruktury technicznej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa parkingu przy siedzibie ŚZDW w Kielcach, ul. Jagiellońska 72"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 041 347-04-71,80,81,90,91
faks: 041 347-04-70
e-mail: Zamowienia.Publiczne@szdw.kielce.com.pl
www: https://szdw-kielce.logintrade.net/
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://szdw-kielce.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://szdw-kielce.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności w siedzibie Zamawiającego w zamkniętej i oznaczonej kopercie, zgodnie z opisem zamieszczonym w SIWZ
Adres: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach, ul. Jagiellońska 72, 25-602 Kielce, sekretariat
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: 74/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi wewnętrznej wraz z parkingiem, trzech budynków garażowych, altany śmietnikowej oraz rozbudowa obiektów infrastruktury technicznej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa parkingu przy siedzibie ŚZDW w Kielcach, ul. Jagiellońska 72”.
Zakres robót budowlanych:
Zakres robót budowlanych dla zadania: pn.: ”Budowa drogi wewnętrznej wraz z parkingiem, trzech budynków garażowych, altany śmietnikowej oraz rozbudowa obiektów infrastruktury technicznej
w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa parkingu przy siedzibie ŚZDW w Kielcach ul. Jagiellońska 72” obejmuje:
• budowę parkingu – miejsca postojowe, chodniki, miejsca składowania śniegu;
• budowę drogi wewnętrznej;
• budowę trzech budynków garażowych oraz altany śmietnikowej;
• wycinkę i sadzenie drzew i krzewów;
• budowę / przebudowę infrastruktury elektrycznej;
• budowę / przebudowę infrastruktury sanitarnej (kanalizacja sanitarna/przyłącze kanalizacji deszczowej).
Zamówienie będzie realizowane w oparciu o Dokumentację projektową, zgodnie z Przedmiarami robót, Kosztorysami ofertowymi, Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi, harmonogramem rzeczowo-finansowym i umową.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 45.23.30.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże odpowiedni Potencjał kadrowy:
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub dysponować będzie w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobą legitymującą się kwalifikacjami zawodowymi oraz doświadczeniem odpowiednim
do objęcia funkcji, jakie zostaną jej powierzone tj.:
Kierownik budowy – osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności drogowej bez ograniczeń lub w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń;
Zamawiający określając wymogi dla potencjału kadrowego w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tj. Dz.U. z 2020 r., poz. 1333) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020 r., poz. 220).
b) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże odpowiednie doświadczenie zawodowe:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał zadanie polegające na budowie parkingu bądź budowie, rozbudowie, przebudowie drogi o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.
5pkt. 1 ustawy PZP; W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentów, o
których mowa w pkt. 1) w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi
ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych
wskazane przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty. 2) Informacja z Krajowego Rejestru
Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy PZP, wystawiona nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – forma dokumentu kopia
poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; Wykonawca na wezwanie
Zamawiającego prześle dokumenty w formie elektronicznej poprzez Platformę Zamówień
Publicznych, zaś oryginały w formie pisemnej pod rygorem nieważności drogą pocztową lub
kurierem. - Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych
podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP,przedstawienia w odniesieniu do tych
podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1). 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w
punkcie 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie
ogłoszono upadłości. b) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku
takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub
administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce
zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art.
24ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy PZP. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3) lit. a) i b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju,
w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba,
której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3) lit. a) i b),
zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze
wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której
dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Dokument, o którym mowa w pkt. 4) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert. 5) Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt. 2)składa dokument, o którym mowa w pkt. 3)
b), w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21. Jeżeli w kraju, w którym miejsce
zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów,
zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem
lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego właściwym ze względu miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument, o którym mowa
w pkt. 5) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert. 6) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę,
Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument
dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
a) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na
temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do
wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 8 „Potencjał kadrowy” –
forma dokumentu oryginał. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego prześle dokumenty w formie
elektronicznej poprzez Platformę Zamówień Publicznych, zaś oryginały w formie pisemnej drogą
pocztową lub kurierem. b) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i
podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających
czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty
zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone – Załącznik
nr 9 „Wykaz robót”– forma dokumentu oryginał, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie
jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykonawca na wezwanie
Zamawiającego prześle dokumenty w formie elektronicznej poprzez Platformę Zamówień
Publicznych, zaś oryginały w formie pisemnej drogą pocztową lub kurierem. 2) Jeżeli wykaz,
oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego,
może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane
były wykonane o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 3) Wykonawca, który
polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że
realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w
szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - Załącznik nr 7 SIWZ składany wraz z
ofertą (forma dokumentu oryginał).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
gwarancja: | 40,00 |
cena ofertowa brutto: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres zmiany umowy oraz charakter zmian został szczegółowo określony w paragrafie 18 wzoru umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 30.12.2020, godzina: 11:30
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję,
że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul.
Jagiellońska 72, 25-602 Kielce; - inspektorem ochrony danych osobowych w Świętokrzyskim Zarządzie
Dróg Wojewódzkich, ul. Jagiellońska 72, 25-602 Kielce jest Pan Grzegorz Wieczorek, kontakt:
g.wieczorek@szdw.kielce.com.pl, telefon 41 347-04-80*; - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą
na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego; - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29
stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa PZP”; -
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; - obowiązek podania przez Panią/Pana
danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w
przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana
danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO; - posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych **; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
***; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; - nie przysługuje
Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b)
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21
RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 1.1. W związku z wejściem w życie ustawy z
dnia 21 lutego 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w związku z zapewnieniem stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), ustawa został a
ogłoszona w Dzienniku Ustaw RP w dniu 19 kwietnia 2019 r. pod poz. 730, Świętokrzyski Zarząd Dróg
Wojewódzkich, działając jako Zamawiający, informuje o ograniczeniach, o których mowa w nowych art.
8a ust. 2, 3, 4, 6, art. 96 ust. 3a, 3b oraz art. 97 ust. 1a ustawy Pzp: • art. 8 ust. 5, ogranicza zasadę
jawności w zamówieniach publicznych w przypadku przetwarzania danych osobowych dotyczących
wyroków skazujących i naruszeń prawa, o których mowa w art. 10 RODO, co do celu (korzystanie ze
środków ochrony prawnej) oraz do czasu przetwarzania (do upływu terminu na ich wniesienie); • art. 8a
ust. 2 - stosowanie art. 15 RODO, Zamawiający ma prawo do żądania od osoby, której dane dotyczą ,wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania; • art. 8a ust. 3 -
skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub
uzupełnienia,którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą; • art. 8a ust. 4 - stosowanie art. 18 RODO, wystąpienie z żądaniem, o którym
mowa w art. 18 ust. 1 w RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; • art. 8a ust. 6 - ogólna regulacja
wymagana przez art. 23 ust. 2 lit. d i g RODO, zobowiązuje Zamawiającego nie tylko na etapie
postępowania o udzielenie zamówienia, ale również po jego zakończeniu, do przetwarzania danych
osobowych (w tym ich udostępniania) w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym
rozpowszechnianiem; • art. 96 ust. 3a - Zamawiający ma prawo i obowiązek ujawnienia wszystkich
danych osobowych, które znajdują się w dokumentacji postępowania, w tym przekazanej przez
Wykonawcę, z wyjątkiem załączonych przez Wykonawcę informacji zawierających tzw. dane wrażliwe
(art. 9 RODO); Zamawiający może skorzystać również z innych ograniczeń zasady jawności wskazanych w art. 8 ust. 3-5 ustawy Pzp; • art. 96 ust. 3b, (w kontekście art. 18 ust. 2 RODO) - każde inne
przetwarzanie, z wyjątkiem przechowywania protokołu i załączników, możliwe będzie wyłącznie za
zgodą osoby, której dane dotyczą , lub w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń lub w celu
ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego UE
lub państwa członkowskiego; • art. 97 ust. 1a - w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których
mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,
Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w
szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie
zamówienia; • art. 97 ust. 1b - skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do
sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać
integralności protokołu oraz jego załączników. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana,
jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek
wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do
sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać
integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania
nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków
ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne
względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. 2. Do obowiązków
Wykonawcy należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny
przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których
dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13
RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane
dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4 RODO). Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane
przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej
jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W związku z powyższym Wykonawca w
rozdziale III formularza OFERTA, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, składa (o ile dotyczy) stosowne
oświadczenie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Wykonanie usługi dla zadania pn.: "Bieżące utrzymanie urządzeń w sieci i zapewnienie ciągłej sprawności 67 sztuk parkomatów w Podstrefie A w Strefie Płatnego Parkowania w Kielcach"
- Budowa kanalizacji deszczowej w ramach inwestycji pn. "Odwodnienie drogi powiatowej nr 1323T w msc. Danków-Wójtostwo".
- Przebudowa i doposażenie placu zabaw przy Żłobku Samorządowym "Uśmiech Malucha" w Kielcach, os. Na Stoku 42a
- Przebudowa i doposażenie placu zabaw przy Żłobku Samorządowym nr 5 w Kielcach, ul. Piekoszowska 49
- Zakup komputerów typu AIO, monitorów, zasilaczy awaryjnych UPS, projektorów/rzutników oraz akcesoriów komputerowych wraz z dostawą i rozładunkiem dla potrzeb Oddziału Regionalnego KRUS w Kielcach
- Zakup i dostawa konsoli do kontrapulsacji wewnątrzaortalnej IABP wraz z wyposażeniem dla potrzeb Kliniki Kardiochirurgii Wojewódzkiego Szpitala zespolonego w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Długosiodło
- Modernizacja dróg gminnych w sołectwie Mostki na terenie gminy Suchedniów
- Wykonanie robót budowlanych oraz wyposażenie budynku w ramach zadania "Zakup nieruchomości oraz dostosowanie budynku położonego w Sosnowcu na cele dydaktyczne".
- Budowa dojazdu ppoż. nr 12 o długości 2,309 km w leśnictwie Rojewo
- Opracowanie dokumentacji na roboty zabezpieczające obiekt mostowy przy ul. Podmiejskiej w Reszlu - postępowanie III
- "Wymiana odcinka sieci ciepłowniczej i przyłączy c.o. w rejonie ul. Legnicka 15 - Hubala 36 w Polkowicach."
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.