Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-10
Kołobrzeg: Ochrona fizyczna obiektów i mienia.
Numer ogłoszenia: 7666 - 2008; data zamieszczenia: 10.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego "Niwa", C. K. Norwida 3, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3552010, fax 094 3552011.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.niwa.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna obiektów i mienia..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na ochronie obiektów i mienia Zamawiającego, realizowana w systemie stałego, całodobowego posterunku ochronnego, wspomagana zabezpieczeniem technicznym, szczegółowo opisana w załączniku nr 1 do SIWZ. Kod 74610000-8 Wspólnego Słownika Zamówień (CPV).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 PLN w terminie do 15 stycznia 2008 r. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej z form przewidzianych art.45 ust 6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. W przypadku gdy Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu zobowiązany jest wpłacić całą kwotę na konto bankowe: BGŻ SA Oddział Kołobrzeg 73 2030 0045 1110 0000 0049 3200. W terminie określonym dla wniesienia wadium środki winny znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego. Dowodem wniesienia wadium może być potwierdzony odcinek wpłaty lub potwierdzony przez bank odcinek polecenia dokonania przelewu lub potwierdzony przez Wykonawcę inny dokument potwierdzający dokonanie wpłaty kwoty wadium. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej dokument potwierdzający wniesienie wadium powinien zawierać informację o udzieleniu gwarancji lub poręczenia, na kwotę wymienioną w ust. 1, stanowiącego zabezpieczenie wadium na rzecz Centrum, w przetargu nieograniczonym na zapewnienie ochrony obiektów i mienia przy ul. C. K. Norwida 3 w Kołobrzegu, zgodnie z uzgodnieniami Planu ochrony, w tym konwojowanie wartości pieniężnych w zakresie potrzeb Centrum, ważnego przez okres związania ofertą określony w niniejszej specyfikacji oraz zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 5. W sposób opisany w ust. 3 i 4 wadium powinno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 15 stycznia 2008 r. i w przypadku formy innej niż pieniężna być wystawione zgodnie z terminem związania ofertą. 6. Oryginały dokumentów, o których mowa w ust. 4, należy złożyć w oddzielnym, zamkniętym, opisanym (dane firmy, dopisek wadium) opakowaniu (kopercie)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniają warunki wymienione w art. 22 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem do wykonania zamówienia, przez co Zamawiający rozumie: zatrudnianie przez Wykonawcę przeszkolonych, oznaczonych zgodnie z art. 20 oraz 21 Ustawy o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. 05.145.1221) pracowników ochrony, posiadanie przez pracownika sprawującego bezpośredni nadzór i odpowiadającego za ochronę obiektu licencji pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia, fakt realizowania w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej trzech zamówień o podobnym zakresie i wielkości, dla Zamawiającego prowadzącego działalność o takim samym lub zbliżonym charakterze (domy wczasowe, hotele, sanatoria), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej trzech usług, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców usług, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, posiadanie w rejonie działania, w którym znajdują się obiekty Zamawiającego grupy interwencyjnej, zdolnej podjąć interwencję w ciągu 10 min od chwili zgłoszenia, składającej się minimum z jednego radiowozu z załogą przez całą dobę, posiadanie centrum monitorowania w rejonie działania, w którym znajdują się obiekty Zamawiającego, posiadanie własnej łączności radiowej, gwarantującej bezpośredni kontakt pracowników ochrony z bazą oraz grupami interwencyjnymi, złożenie oświadczenia o przeszkoleniach pracowników ochrony, którzy będą realizowali zamówienie. 3. Spełniają warunki wymienione w art. 22 ust 1 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych przez co Zamawiający rozumie: znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, posiadanie ubezpieczenia w zakresie OC z tytułu prowadzenia działalności będącej przedmiotem zamówienia na sumę co najmniej 200.000,00 PLN oraz ubezpieczenia wartości pieniężnych w trakcie konwojowania na sumę co najmniej 50.000,00 PLN. 4. Spełniają warunek wymieniony w art. 22 ust. 1 pkt 4.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W zakresie art. 22 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: a) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 oraz pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty w niniejszym postępowaniu, b) odpis lub kopia koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na podst. art. 15 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. 05.145.1221) na działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony i mienia, c) aktualne zaświadczenia: właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty w niniejszym postępowaniu, d) aktualny odpis z rejestru sądowego (KRS), albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty w niniejszym postępowaniu, e) w przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zobowiązany jest do złożenia dokumentów zgodnie z zapisem § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 06. 87. 605), f) oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ 2. W zakresie art. 22 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: m) fakt realizowania w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej trzech zamówień o podobnym zakresie i wielkości, dla Zamawiającego prowadzącego działalność o takim samym lub zbliżonym charakterze (domy wczasowe, hotele, sanatoria) zgodnie z załącznikiem nr 5 do specyfikacji, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej trzech usług, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców usług, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, h) wykaz posiadanych pojazdów wykorzystywanych przez grupy interwencyjne Wykonawcy na druku stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, i) wykaz pracowników posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia na druku stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, j) oświadczenie o przeszkoleniach pracowników ochrony, którzy będą realizowali zamówienie - na druku stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ, k) oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ 3. W zakresie art. 22 ust 1 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: l) oświadczenie o pozostawaniu przez Wykonawcę w sytuacji finansowej i ekonomicznej umożliwiającej wykonanie niniejszego zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, m) odpis polisy ubezpieczeniowej Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności będącej przedmiotem niniejszego postępowania w zakresie i wysokości określonej w Rozdziale VI oraz oświadczenie, że Wykonawca będzie utrzymywać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na sumę ubezpieczenia co najmniej 200 000,00 PLN oraz ubezpieczenie wartości pieniężnych w trakcie konwojowania na sumę co najmniej 50.000,00 PLN przez cały okres trwania umowy wraz ze zobowiązaniem, że będzie przedstawiać Zamawiającemu polisę lub inny dokument ubezpieczenia na co najmniej jeden tydzień przed wygaśnięciem ubezpieczenia, o ile wygaśnięcie nastąpi w okresie trwania umowy, pod rygorem natychmiastowego rozwiązania umowy z winy Wykonawcy. 4. W zakresie art. 22 ust 1 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: o) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Pozostałe dokumenty: p) Wykonawca może załączyć do oferty inne dokumenty, które jego zdaniem spełniają warunki stawiane przez ustawę i Zamawiającego w SIWZ i potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia takich dokumentów ze skutkami przewidzianymi w ustawie, jeśli stwierdzi, że nie potwierdzają one spełniania warunków udziału w postępowaniu. q) Formularz ofertowy - załącznik nr 2, r) Formularz cenowy - załącznik nr 3, s) Projekt umowy - załącznik nr 10, t) Plan ochrony.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Warunki płatności - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.niwa.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA w Kołobrzegu, 78-100 Kołobrzeg ul. C.K. Norwida 3, Sekretariat - pok. C103.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2008 godzina 13:00, miejsce: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA w Kołobrzegu, 78-100 Kołobrzeg ul. C.K. Norwida 3, Sekretariat - pok. C103.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Dostawa ławek parkowo/miejskich
- Dostawa automatycznej paczkowarki do wody pitnej ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Ubezpieczenie majątku Spółki i odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą
- Budowa kompleksu boisk sportowych w Zieleniewie
- Dostawa przyczep-cystern do wody pitnej o pojemności 1300 litrów i 5000 litrów w ramach "Programu ochrony ludności i obrony cywilnej"
- Budowa słupków blokujących wjazd na drogach Gminy Miasto Kołobrzeg
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY W OBIEKTACH MUZEUM WARSZAWY
- Usługi ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Muzeum i Miejsca Pamięci w Sobiborze. Niemiecki nazistowski obóz zagłady (1942-1943). Oddział Państwowego Muzeum na Majdanku
- Ochrona osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 1,5,6,25 i Sądu Rejonowego we Wschowie przy Placu Kosynierów 1C wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej.
- Usługa ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Jarosławiu
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób, nieruchomości Bursy Szkolnej Nr 3 w Lublinie ul. Weteranów 3, 20-038 Lublin (budynek wraz z gruntem pod ww. adresem) na rok 2026
- Zapewnienie ochrony dozoru mienia na obiekcie Ogrodowo-pałacowym oraz placu folwarcznym znajdującym się na terenie Ogrodów Przelewice
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





