Ogłoszenie nr 766674-N-2020 z dnia 2020-12-14 r.
Świadczenie usług w zakresie transportu osobowego dzieci na zajęcia dydaktyczno - wychowawcze z miejsca zamieszkania do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Kazimierza Wielkiego International School of zgodnie z harmonogramem zajęć.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 523 419 100
faks: 523 608 206
e-mail: zampub@ukw.edu.pl
www: www.ukw.edu.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.ukw.edu.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.ukw.edu.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: operator pocztowy, kurier, osobiste doręczenie
Adres: Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, ul. Chodkiewicza 30, 85-064 Bydgoszcz, Kancelaria Główna, pokój 108.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: UKW/DZP-281-U-162/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 1
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie transportu osobowego dzieci na zajęcia dydaktyczno - wychowawcze z miejsca zamieszkania do szkoły i z powrotem zgodnie z harmonogramem zajęć stanowiącym zał. nr 9 do SIWZ.
5.2. Zamawiający wymaga, aby każde dziecko miało zapewniony oddzielny środek transportu.
5.3. Zamawiający zastrzega możliwość odwołania transportu do godziny 06:30 rano tego samego dnia. Mile widziana znajomość języka niemieckiego lub angielskiego w stopniu komunikatywnym przez kierowców.
5.4. Zamawiający z należytą starannością sporządził szacunkowe ilości zamówienia, jednak ze względu na brak możliwości przewidzenia dokładnej ilości uczniów i wyjazdów, Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia ilości zamówienia (do 10% wartości brutto umowy) lub zmniejszenia ilości zamówienia, nie wynikającej z winy Zamawiającego. Wykonawca oświadcza, że w takim przypadku nie będzie rościł sobie żadnych praw z tytułu zmniejszenia ilości wyjazdów.
5.5. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 części i dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części, z zastrzeżeniem, iż oferta w każdej części powinna być pełna.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5do SWIZ.
II.5) Główny kod CPV: 60.10.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 22.12.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Spełnieniem warunku będzie wykazanie się przez Wykonawcę posiadania licencji na przewóz osób wydane przez Głównego Inspektora Transportu Drogowego lub określony w ustawie organ samorządu terytorialnego, uprawniająca do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego, zgodnie z art. 4 pkt. 17) ustawy, z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, (tj. 14 października 2019, Dz. U. z dni 2019 r. poz. 2140). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
a) Licencja na przewóz osób.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności faktur: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić – pod rygorem nieważności - w formie pisemnego aneksu tylko w przypadkach przewidzianych w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2019r. poz.1843) oraz na podstawie art. 15r ust. 4 pkt. 2 Ustawy z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 1842 ze zm.
2. Przewiduje się zmiany umowy, na warunkach określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru oferty w następujących okolicznościach:
a) konieczności dostosowania postanowień umownych do zmian wynikających z nowelizacji powszechnie obowiązujących przepisów prawa z uwagi na brak możliwości realizacji umowy wedle pierwotnej jej treści, lub z uwagi na rażącą stratę grożącą jednej ze Stron;
b) zmian redakcyjnych Umowy, lub zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych oraz zmian dotyczących wskazania przedstawicieli stron wyznaczonych do prowadzenia spraw związanych z realizacją umowy;
c) zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności obniżających koszty ponoszone przez Zamawiającego;
d) zmiany zakresu przedmiotu umowy i wynagrodzenia, jeżeli wystąpią okoliczności powodujące zwiększenie zakresu przedmiotu umowy ( do 10% wartości brutto umowy).
2. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem zasad obowiązków wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 22.12.2020, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Uczeń nr 1:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Oznaczonym przez szkołę samochodem odbiór ucznia spod klatki lub drzwi (domek jednorodzinny) o godzinie ustalonej wcześniej z rodzicem ze wskazanego wcześniej adresu zamieszkania ucznia. Transport ucznia na wskazany adres szkoły ul. Ogińskiego 16 od stycznia do czerwca oraz od września do grudnia. We wskazanych okresach zapewnienie transportu do obiektów UKW (ul. Sportowa 2). Dowiezienie ucznia na teren szkoły i odprowadzenie ucznia z taksówki do budynku szkoły. Zabrania się palenia oraz rozmów przez telefon podczas jazdy. Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym, tak, aby się porozumieć z rodzicami oraz uczniem. W okresie od stycznia do czerwca godziny ustalone zgodnie z planem. Natomiast w okresie od września do grudnia godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć są tylko założeniami.
Wiek ucznia: 11 lat
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 22.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności faktur: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
Nazwa: Uczeń nr 2, uczeń nr 3:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Oznaczonym przez szkołę samochodem odbiór uczniów spod klatki lub drzwi (domek jednorodzinny) o godzinie ustalonej wcześniej z rodzicem ze wskazanego wcześniej adresu zamieszkania uczniów. Transport uczniów na wskazany adres szkoły ul. Bośniacka 3 od stycznia do czerwca oraz od września do grudnia. We wskazanych okresach zapewnienie transportu do obiektów UKW (ul. Sportowa 2). Pomoc uczniom w zapakowaniu plecaka do bagażnika. Dowiezienie ich na teren szkoły i odprowadzenie z taksówki do budynku Szkoły, pomoc przy niesieniu plecaków. Zabrania się palenia oraz rozmów przez telefon podczas jazdy. Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym, tak, aby się porozumieć z rodzicami oraz uczniami. W okresie od stycznia do czerwca godziny ustalone zgodnie z planem. Natomiast w okresie od września do grudnia godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć są tylko założeniami.
Wiek ucznia: 5 lat, 9 lat.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 22.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Termin płatności faktur: | 40,00 |
Nazwa: Uczeń nr 4:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Oznaczonym przez szkołę samochodem odbiór ucznia spod klatki lub drzwi (domek jednorodzinny) o godzinie ustalonej wcześniej z rodzicem ze wskazanego wcześniej adresu zamieszkania ucznia. Transport ucznia na wskazany adres szkoły ul. Bośniacka 3 od stycznia do czerwca oraz od września do grudnia. We wskazanych okresach zapewnienie transportu do obiektów UKW (ul. Sportowa 2). Pomoc uczniowi w zapakowaniu plecaka do bagażnika. Dowiezienie ucznia na teren szkoły i odprowadzenie ucznia z taksówki do budynku Szkoły, pomoc przy niesieniu plecaka. Zabrania się palenia oraz rozmów przez telefon podczas jazdy. Mile widziana znajomość języka niemieckiego na poziomie podstawowym, tak, aby się porozumieć z rodzicami oraz uczniem. W okresie od stycznia do czerwca godziny ustalone zgodnie z planem. Natomiast w okresie od września do grudnia godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć są tylko założeniami.
Wiek ucznia: 6 lat.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 22.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności faktur: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
Nazwa: Uczeń nr 5:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Oznaczonym przez szkołę samochodem odbiór ucznia spod klatki lub drzwi (domek jednorodzinny) o godzinie ustalonej wcześniej z rodzicem ze wskazanego wcześniej adresu zamieszkania ucznia. Transport ucznia na wskazany adres szkoły ul. Bośniacka 3 od stycznia do czerwca oraz od września do grudnia. We wskazanych okresach zapewnienie transportu do obiektów UKW (ul. Sportowa 2). Zabrania się palenia oraz rozmów przez telefon podczas jazdy. Mile widziana znajomość języka niemieckiego na poziomie podstawowym, tak, aby się porozumieć z rodzicami oraz uczniem. W okresie od stycznia do czerwca godziny ustalone zgodnie z planem. Natomiast w okresie od września do grudnia godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć są tylko założeniami.
Wiek ucznia: 11 lat.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 22.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności faktur: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
Nazwa: Uczeń nr 6:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Oznaczonym przez szkołę samochodem odbiór uczniów spod klatki lub drzwi (domek jednorodzinny) o godzinie ustalonej wcześniej z rodzicem ze wskazanego wcześniej adresu zamieszkania uczniów. Ich transport na wskazany adres szkoły ul. Ogińskiego 16 od stycznia do czerwca oraz od września do grudnia. We wskazanych okresach zapewnienie transportu do obiektów UKW (ul. Sportowa 2). Zabrania się palenia oraz rozmów przez telefon podczas jazdy. Mile widziana znajomość języka niemieckiego na poziomie podstawowym, tak, aby się porozumieć z rodzicami oraz uczniem. W okresie od stycznia do czerwca godziny ustalone zgodnie z planem. Natomiast w okresie od września do grudnia godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć są tylko założeniami.
Wiek uczniów: 11 lat.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 22.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Termin płatności faktur: | 40,00 |
Nazwa: Uczeń nr 7:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Oznaczonym przez szkołę samochodem odbiór ucznia spod klatki lub drzwi(domek jednorodzinny) o godzinie ustalonej wcześniej z rodzicem ze wskazanego wcześniej adresu zamieszkania ucznia. Transport ucznia na wskazany adres szkoły ul. Ogińskiego 16 od stycznia do czerwca oraz od września do grudnia. Zabrania się palenia oraz rozmów przez telefon podczas jazdy. W okresie od stycznia do czerwca godziny ustalone zgodnie z planem. Natomiast w okresie od września do grudnia godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć są tylko założeniami.
Wiek ucznia: 14 lat.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 22.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin płatności faktur: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
Nazwa: Uczeń nr 8, uczeń nr 9:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Oznaczonym przez szkołę samochodem odbiór uczniów spod klatki lub drzwi(domek jednorodzinny) o godzinie ustalonej wcześniej z rodzicem ze wskazanego wcześniej adresu zamieszkania uczniów. Transport uczniów na wskazany adres szkoły ul. Bośniacka 3 od stycznia do czerwca oraz od września do grudnia. We wskazanych okresach zapewnienie transportu do obiektów UKW (ul. Sportowa 2). Pomoc uczniom w zapakowaniu plecaka do bagażnika. Dowiezienie ich na teren szkoły i odprowadzenie z taksówki do budynku Szkoły, pomoc przy niesieniu plecaka. Zabrania się palenia oraz rozmów przez telefon podczas jazdy. W okresie od stycznia do czerwca godziny ustalone zgodnie z planem. Natomiast w okresie od września do grudnia godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć są tylko założeniami.
Wiek ucznia: 8 lat, 10 lat.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 22.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Termin płatności faktur: | 40,00 |
Nazwa: Uczeń nr 10:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Oznaczonym przez szkołę samochodem odbiór ucznia spod klatki lub drzwi (domek jednorodzinny) o godzinie ustalonej wcześniej z rodzicem ze wskazanego wcześniej adresu zamieszkania ucznia. Transport ucznia na wskazany adres szkoły ul. Ogińskiego 16 od stycznia do czerwca oraz od września do grudnia. We wskazanych okresach zapewnienie transportu do obiektów UKW (ul. Sportowa 2). Zabrania się palenia oraz rozmów przez telefon podczas jazdy. Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym, tak, aby się porozumieć z rodzicami oraz uczniem. W okresie od stycznia do czerwca godziny ustalone zgodnie z planem. Natomiast w okresie od września do grudnia godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć są tylko założeniami.
Wiek ucznia: 12 lat.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 22.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności faktur: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
Nazwa: Uczeń nr 11:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Oznaczonym przez szkołę samochodem odbiór ucznia spod klatki lub drzwi (domek jednorodzinny) o godzinie ustalonej wcześniej z rodzicem ze wskazanego wcześniej adresu zamieszkania ucznia. Transport ucznia na wskazany adres szkoły ul. Bośniacka 3 od stycznia do czerwca. We wskazanym okresie zapewnienie transportu do obiektów UKW (ul. Sportowa 2). Zabrania się palenia oraz rozmów przez telefon podczas jazdy. Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym, tak, aby się porozumieć z rodzicami oraz uczniem. W okresie od stycznia do czerwca godziny ustalone zgodnie z planem.
Wiek ucznia: 9 lat.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 22.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Termin płatności faktur: | 40,00 |
Nazwa: Uczeń nr 12:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Oznaczonym przez szkołę samochodem odbiór ucznia spod szkoły ul. Ogińskiego 16 i transport na wskazany wcześniej adres zamieszkania ucznia o godzinie ustalonej wcześniej z rodzicem. Transport ucznia od stycznia do kwietnia. Zabrania się palenia oraz rozmów przez telefon podczas jazdy. Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym, tak, aby się porozumieć z rodzicami oraz uczniem. W okresie od stycznia do kwietnia godziny ustalone zgodnie z planem.
Wiek ucznia: 17 lat.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 22.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Termin płatności faktur: | 40,00 |
Nazwa: Uczeń nr 12, uczeń nr 13:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Oznaczonym przez szkołę samochodem odbiór uczniów spod klatki lub drzwi (domek jednorodzinny) o godzinie ustalonej wcześniej z rodzicem ze wskazanego wcześniej adresu zamieszkania uczniów. Transport uczniów na wskazany adres szkoły ul. Ogińskiego 16 od stycznia do czerwca. We wskazanych okresach zapewnienie transportu do obiektów UKW (ul. Sportowa 2). Zabrania się palenia oraz rozmów przez telefon podczas jazdy. Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym, tak, aby się porozumieć z rodzicami oraz uczniami. W okresie od stycznia do czerwca godziny ustalone zgodnie z planem.
Wiek ucznia: 17 lat, 11 lat.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 22.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności faktur: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
Nazwa: Uczeń nr 14, uczeń nr 15:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Oznaczonym przez szkołę samochodem odbiór ucznia nr 14 spod klatki lub drzwi (domek jednorodzinny) o godzinie ustalonej wcześniej z rodzicami ze wskazanego wcześniej adresu zamieszkania ucznia, następnie przejazd po ucznia nr 15 i transport dzieci na wskazany adres szkoły ul. Bośniacka 3 od stycznia do czerwca oraz od września do grudnia. We wskazanych okresach zapewnienie transportu do obiektów UKW (ul. Sportowa 2). Zabrania się palenia oraz rozmów przez telefon podczas jazdy. Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym, tak, aby się porozumieć z rodzicami oraz uczniami. W okresie od stycznia do czerwca godziny ustalone zgodnie z planem. Natomiast w okresie od września do grudnia godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć są tylko założeniami.
Wiek ucznia: 7 lat, 11 lat.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 22.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Termin płatności faktur: | 40,00 |
Nazwa: Uczeń nr 16:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Oznaczonym przez szkołę samochodem odbiór uczniów spod klatki lub drzwi(domek jednorodzinny) o godzinie ustalonej wcześniej z rodzicem ze wskazanego wcześniej adresu zamieszkania ucznia. Transport ucznia na wskazany adres szkoły ul. Bośniacka 3 od stycznia do czerwca oraz od września do grudnia. We wskazanych okresach zapewnienie transportu do obiektów UKW (ul. Sportowa 2). Zabrania się palenia oraz rozmów przez telefon podczas jazdy. Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym, tak, aby się porozumieć z rodzicami oraz uczniem. W okresie od stycznia do czerwca godziny ustalone zgodnie z planem. Natomiast w okresie od września do grudnia godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć są tylko założeniami.
Wiek ucznia: 8 lat.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 22.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności faktur: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
Nazwa: Uczeń nr 17:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Oznaczonym przez szkołę samochodem odbiór uczniów spod klatki lub drzwi(domek jednorodzinny) o godzinie ustalonej wcześniej z rodzicem ze wskazanego wcześniej adresu zamieszkania ucznia. Transport ucznia na wskazany adres szkoły ul. Bośniacka 3 od stycznia do czerwca oraz od września do grudnia. We wskazanych okresach zapewnienie transportu do obiektów UKW (ul. Sportowa 2). Zabrania się palenia oraz rozmów przez telefon podczas jazdy. Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym, tak, aby się porozumieć z rodzicami oraz uczniem. W okresie od stycznia do czerwca godziny ustalone zgodnie z planem. Natomiast w okresie od września do grudnia godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć są tylko założeniami.
Wiek ucznia: 10 lat.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 22.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Termin płatności faktur: | 40,00 |
Nazwa: Uczeń nr 18, uczeń nr 19:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Oznaczonym przez szkołę samochodem odbiór uczniów spod klatki lub drzwi(domek jednorodzinny) o godzinie ustalonej wcześniej z rodzicem ze wskazanego wcześniej adresu zamieszkania uczniów. Transport uczniów na wskazany adres szkoły ul. Bośniacka 3 od stycznia do czerwca oraz od września do grudnia. We wskazanych okresach zapewnienie transportu do obiektów UKW (ul. Sportowa 2). Pomoc uczniom w zapakowaniu plecaka do bagażnika. Dowiezienie ich na teren szkoły i odprowadzenie z taksówki do budynku Szkoły, pomoc przy niesieniu plecaka. Zabrania się palenia oraz rozmów przez telefon podczas jazdy. W okresie od stycznia do czerwca godziny ustalone zgodnie z planem. Natomiast w okresie od września do grudnia godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć są tylko założeniami.
Wiek ucznia: 7 lat, 10 lat.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 22.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności faktur: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
Nazwa: Uczeń nr 20:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Oznaczonym przez szkołę samochodem odbiór uczniów spod klatki lub drzwi(domek jednorodzinny) o godzinie ustalonej wcześniej z rodzicem ze wskazanego wcześniej adresu zamieszkania ucznia. Transport ucznia na wskazany adres szkoły ul. Ogińskiego 16 od stycznia do czerwca oraz od września do grudnia. We wskazanych okresach zapewnienie transportu do obiektów UKW (ul. Sportowa 2). Zabrania się palenia oraz rozmów przez telefon podczas jazdy. Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym, tak, aby się porozumieć z rodzicami oraz uczniem. W okresie od stycznia do czerwca godziny ustalone zgodnie z planem. Natomiast w okresie od września do grudnia godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć są tylko założeniami.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 22.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności faktur: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
Nazwa: Uczeń nr 21, uczeń nr 22, uczeń 23:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Oznaczonym przez szkołę samochodem odbiór uczniów spod klatki lub drzwi(domek jednorodzinny) o godzinie ustalonej wcześniej z rodzicem ze wskazanego wcześniej adresu zamieszkania uczniów. Transport uczniów na wskazany adres szkoły ul. Ogińskiego 16 a następnie na Bośniacką 3 od stycznia do czerwca oraz od września do grudnia. We wskazanych okresach zapewnienie transportu do obiektów UKW (ul. Sportowa 2). Pomoc uczniom w zapakowaniu plecaka do bagażnika. Dowiezienie ich na teren szkoły i odprowadzenie z taksówki do budynku Szkoły, pomoc przy niesieniu plecaka. Zabrania się palenia oraz rozmów przez telefon podczas jazdy. W okresie od stycznia do czerwca godziny ustalone zgodnie z planem. Natomiast w okresie od września do grudnia godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć są tylko założeniami.
Wiek ucznia: 5 lat, 9 lat, 13 lat.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 22.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Dostawa kontenerów do gromadzenia odpadów dla Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o.
- Prowadzenie badań monitoringowych MKUO ProNatura Sp. z o.o.
- Usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego
- 32/PA/2024 Odwodnienie terenu z budową zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej wraz z robotami drogowymi na terenie nieruchomości przy ul. Jagiellońskiej 61 w Bydgoszczy
- Zakup i dostawa 4 sztuk samochodów osobowych M1
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi nr 010414C działka nr 66 w Obrowie
- Usługa transportu osób niepełnosprawnych, w tym ruchowo, do Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Wierzbie
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wizyty studyjnej do organizatorów rodzinnej pieczy zastępczej
- DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE MIASTA I GMINY KACZORY I NA PŁYWALNIĘ "RELAKS" W KACZORACH ORAZ SPRAWOWANIE NAD NIMI OPIEKI W CZASIE PRZEWOZU W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
- Usługa transportu sanitarnego i medycznego pacjentów Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Wykonanie kompleksowej usługi edukacyjnej w formie wizyt studyjnych w podziale na części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.