eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Usługi szkoleniowe - Inkubator kompetencji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-14



Ogłoszenie nr 766662-N-2020 z dnia 2020-12-14 r.

Państwowa Uczelnia Stanisława Staszica w Pile:

Usługi szkoleniowe - Inkubator kompetencji

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Europejski Fundusz Społeczny w Ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Uczelnia Stanisława Staszica w Pile, krajowy numer identyfikacyjny 57088912400000, ul. Podchorążych 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 673 522 632,
faks: 673 522 609
e-mail: Dag@pwsz.pila.pl,
www: www.puss.pila.pl

adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/puss_pila
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://platformazakupowa.pl/pn/puss_pila

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://platformazakupowa.pl/pn/puss_pila

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Tak , adres: https://platformazakupowa.pl/pn/puss_pila

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe - Inkubator kompetencji

Numer referencyjny: AG-2240-27-20

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: Zamawiajacy nis tawia żadnych wymagań

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: Wykonawca może uzyskać zamówienie na wszystkie części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia na świadczenie usług szkoleniowych w ramach projektu realizowanego przez Państwową Uczelnię Stanisława Staszica w Pile, ul. Podchorążych 10, 64-920 Piła, projektu „Inkubator kompetencji - Zintegrowany Program Rozwoju Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Stanisława Staszica w Pile (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 12 sierpnia 2019 r. w sprawie zmiany nazw niektórych publicznych uczelni zawodowych - Dz. U. z 2019 poz. 1560 – Państwowej Uczelni Stanisława Staszica w Pile)”, POWR.03.05.00-00-Z005/17 dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w Ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. Realizacja szkoleń została podzielona na zadania:
Zadanie 1
Wykorzystanie technologii 3D w przemyśle
Zadanie 2
AxisVM - analizy i wymiarowanie
Zadanie 3
COMARCH ERP XL
Zadanie 4
Programowanie sterowników logicznych SIMENS SIMATIC S7-1200 wraz z przeprowadzeniem egzaminu certyfikującego.

2. Zamówienie zostało podzielone na 4 odrębne zadania. Wykonawca może złożyć ofertę dla jednego lub więcej zadań. Nie dopuszcza się dzielenie zamówienia w obrębie jednego zadania.
3. Szczegółowe wymagania opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w dokumencie „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”, stanowiący załącznik nr 1.1 do 1.4.


II.5) Główny kod CPV: 80.51.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 47652360,00
Waluta: pln

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6, polegających na zwiększeniu liczby uczestniczących w szkoleniach do 40%.

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w miesiącach: 6
data rozpoczęcia: 04.01.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykonawca składa oświadczenie załącznik nr 3 do siwz

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca składa oświadczenie załącznik nr 3 do siwz

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Wykonawca składa opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do siwz

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz oferty
Oświadczenie z RODO
Wykaz doświadczenia osób skierowanych do wykonania usługi
Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
Wzór umowy
Zobowiązania podmiotu trzeciego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia:40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany opisano w projekcie umowy załącznik nr 7 do siwz

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 22.12.2020, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Wykorzystanie technologii 3D w przemyśle

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Planowana liczba uczestników wynosi 11 (1 grupa szkoleniowa). Uzyskanie przez uczestników kwalifikacji/kompetencji w zakresie: zastosowanie technologii przyrostowych w przemyśle, przygotowanie do modelowania trójwymiarowego elementów pod druk 3D. Zakres tematyczny: Zastosowanie technologii przyrostowych w przemyśle, przygotowanie do modelowania trójwymiarowego elementów pod druk 3D.
Program kursu:
1. Wprowadzenie do drukowanie przestrzennego - opis technologii
2. Zastosowanie technologii przyrostowych w przemyśle.
3. Rodzaje technologii addytywnych – opis i zastosowanie:
• druk 3D z żywic światłoutwardzalnych: DLP, SLA ,LCM, Polyjet, MJM
• druk 3D z proszków: SLS, SLM, DMLS, CJP, Blinder Jeeting, EBM, MJF, LENS
• druk 3D termoplastu w żyłce: FDM/FFF - przegląd filamentów: ABS, PLA, PETG, Nylon i inne
4. Zastosowanie technologii przyrostowych w przemyśle.
5. Inżynieria odwrotna – skanowanie 3D
6. Oprogramowanie do cięcia model – różnice, wady i zalety programów najczęściej używanych w przemyśle.
8 godz. szkoleniowych (1 dzień szkoleń). Siedziba Zamawiającego (budynki dydaktyczne PUSS w Pile). Zamawiający zapewnia sale szkoleniowe wyposażone w sprzęt komputerowy do realizacji zamówienia.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80510000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
data rozpoczęcia: 04.01.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia:40,00
Część nr: 2
Nazwa: AxisVM - analizy i wymiarowanie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Planowana liczba uczestników wynosi 7 osób (1 grupa szkoleniowa). Uzyskanie przez uczestników kwalifikacji/kompetencji w zakresie: modelowanie konstrukcji w środowisku 3D dla konstrukcji budowlanych. Zakres tematyczny:
1. Modelowanie budynku o stalowej szkieletowej konstrukcji nośnej (np. hali przemysłowej), a w szczególności:
a) modelowanie geometrii konstrukcji,
b) definiowanie obciążeń,
c) tworzenie kombinacji i obwiedni sił wewnętrznych zgodnie z zasadami Eurokodu,
d) wymiarowanie prętów konstrukcji z uwzględnieniem wyboczenia i zwichrzenia,
e) obliczanie połączeń.
2. Modelowanie budynku o prętowo powłokowej żelbetowej konstrukcji nośnej:
a) modelowanie żelbetowych elementów prętowych i płytowych,
b) definiowanie obciążeń,
c) tworzenie kombinacji i obwiedni sił wewnętrznych zgodnie z zasadami Eurokodu,
d) wymiarowanie elementów konstrukcji, dobór zbrojenia, obliczanie ugięć i szerokości rozwarcia rys w elementach żelbetowych.
18 godz. szkoleniowych (3 dni szkoleń). Siedziba Zamawiającego (budynki dydaktyczne PUSS w Pile). Zamawiający zapewnia sale szkoleniowe wyposażone w sprzęt komputerowy do realizacji zamówienia.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80510000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
data rozpoczęcia: 04.01.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia:40,00
Część nr: 3
Nazwa: COMARCH ERP XL

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Planowana liczba uczestników wynosi 23 osoby (2 grupy szkoleniowe). Zamówienie obejmuje realizację usługi szkoleniowej - przygotowanie studentów do pracy w programie klasy ERP: COMARCH ERP XL poprzez nabycie odpowiednich kompetencji i kwalifikacji. Szkolenie z pracy w oprogramowaniu klasy ERP - COMARCH ERP XL. Zakres tematyczny: Zakres szkolenia: CRM, Import, Księgowość, Obieg dokumentów, Produkcja, Projekty, Serwis, Sprzedaż, Środki trwałe, Zamówienia32 godz. szkoleniowe (4 dni szkoleń). Siedziba Zamawiającego (budynki dydaktyczne PUSS w Pile). Zamawiający zapewnia sale szkoleniowe wyposażone w sprzęt komputerowy do realizacji zamówienia.



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80510000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
data rozpoczęcia: 04.01.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia:40,00
Część nr: 4
Nazwa: Programowanie sterowników logicznych SIMENS SIMATIC S7-1200 wraz z przeprowadzeniem egzaminu certyfikującego

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Planowana liczba uczestników wynosi 11 osób (1 grupa szkoleniowa). Nabycie przez studentów kompetencji lub kwalifikacji w ramach programowania sterowników logicznych SIMENS SIMATIC S7-1200 oraz uzyskanie certyfikatu w drodze egzaminu certyfikującego. Zakres szkolenia:
- oprogramowanie Tia Portal, WInCC,
- konfiguracja sprzętowa sterownika S7-1200,
- tworzenie tabeli tagów,
- przygotowanie prostych aplikacji w języku LAD (z wykorzystaniem operacji bitowych, timerów, liczników),
- wykorzystanie wartości analogowych w tworzeniu aplikacji,
- wykorzystanie paneli HMI (przygotowanie wizualizacji wykonanego programu),
- monitorowanie kodu programu, wymuszanie wartości zmiennych,
- elementy programowania strukturalnego (wykorzystanie bloków FB,FC),
- wykorzystanie bloków DB,
- wykonywanie prostych aplikacji w języku SCL,
obsługa regulatora PID.
45 godz. Szkoleniowych, 6 dni szkoleń. W jednym dniu szkoleniowym powinno zostać zorganizowanych nie mniej niż 6 godzin i nie więcej niż 9 godzin dydaktycznych. Siedziba Zamawiającego (budynki dydaktyczne PUSS w Pile). Zamawiający zapewnia sale szkoleniowe do realizacji zamówienia.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80510000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
data rozpoczęcia: 04.01.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia:40,00
cena:60,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.