eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkoczówBUDOWA PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO W OCHABACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-18

Skoczów: BUDOWA PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO W OCHABACH
Numer ogłoszenia: 76651 - 2009; data zamieszczenia: 18.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Skoczowa , ul. Rynek 1, 43-430 Skoczów, woj. śląskie, tel. 033 8532974, faks 033 8532974.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.skoczow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO W OCHABACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa Przedszkola Publicznego w Ochabach zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie budynku w Starostwie Powiatowym w Cieszynie. Budynek Przedszkola będzie obiektem parterowym, ze stropodachem z zielenią ekstensywną, jedynie bryła środkowa będzie piętrowa z dachem czterospadowym. Na parterze obiektu znajdować się będą 3 sale zajęć z zapleczem sanitarnym, kuchnia z zapleczem, pomieszczenia biurowe (administracyjne), pomieszczenia gospodarcze (w tym kotłownia gazowa), hall główny, natomiast na piętrze będzie się znajdować sala integracyjna z zapleczem sanitarnym. Wymiary zewn. budynku 28,23x28,23 m, powierzchnia zabudowy budynku Przedszkola 712,26 m2, kubatura 2.306,70 m3. Konstrukcja obiektu: fundamenty - żelbetowe, ściany fundamentowe - bloczki betonowe, ściany zewnętrzne - pustak ceramiczny, słupy i podciągi żelbetowe, stropy gęstożebrowe, stropodach w części parterowej - technologia dachy zielone, dach w części piętrowej - czterospadowy, drewniany na ramach stalowych. Instalacje wewnętrzne - c.o., solarna, gazowa, wod. - kan., wentylacji, elektryczna. Przyłącza do budynku - energetyczne, wody, gazu, odprowadzenie ścieków bytowo - gospodarczych oraz deszczowych. Dojazdy, dojścia i chodniki o łącznej pow. 797 m2 o nawierzchni z wibroprasowanej kostki betonowej. Zakres prac do wykonania w ramach zamówienia: a)roboty związane z wyburzeniem i rozbiórką obiektów budowlanych, b)roboty ziemne, c)wykonanie fundamentów, d)wykonanie ścian zewnętrznych, słupów, podciągów i rdzeni żelbetowych, stropów gęstożebrowych, schodów żelbetowych wewnętrznych, e)wykonanie stropodachu nad segmentami parterowymi - dachy zielone, f)wykonanie dachu czterospadowego nad częścią piętrową - konstrukcja stalowo - drewniana z pokryciem blachą cynkowo - tytanową, g)wykonanie ścian wewnętrznych, h)montaż stolarki i ślusarki budowlanej, i)wykończenie wnętrz: wykonanie tynków wewn, sufitów podwieszonych, oblicowań, malowanie wewn., podłoża i posadzki j)wykonanie elewacji - tynki i okładziny zewnętrzne, k)wykonanie przyłącza wody, odprowadzenia ścieków bytowo - gospodarczych oraz deszczowych, l)wykonanie przyłącza gazowego, energetycznego, m)wykonanie instalacji elektrycznej, n)wykonanie instalacji wodno - kanalizacyjnej, o)wykonanie kotłowni gazowej wraz z wewnętrzną instalacją gazu, p)wykonanie instalacji c.o. oraz instalacji solarnej, q)wykonanie instalacji wentylacji, r)zagospodarowanie terenu wokół budynku - wykonanie ogrodzenia terenu, tarasu, placu zabaw, śmietnika, drogi dojazdowej i chodników z kostki brukowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania wszelkiej dokumentacji związanej z realizacją zadania do 31.12.2020r. Zamawiający planuje uzyskać dofinansowanie realizacji zadania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. W związku z powyższym procedury związane z odbiorami częściowymi, końcowym i płatnościami mogą wymagać dostosowania do wymogów instytucji zarządzającej RPO WŚ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 93.31.10.0 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.22.20.00 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości : 70 000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. udokumentują wykonanie (rozpoczęcie i zakończenie) w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jednej roboty związanej z kompleksową budową obiektu od podstaw obejmującą roboty ogólnobudowlane, instalacje gazowe, elektryczne, wod-kan i c.o. o wartości min. 2 000 000 zł brutto, z podaniem wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania, c)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacje w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności elektrycznej oraz osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności elektroenergetycznej. d)udzielą 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w treści siwz. Z treści załączonych dokumentów wynikać musi jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia warunki uprawniające do udziału w postępowaniu. Uzupełnienie, bądź wyjaśnienie wymaganych dokumentów i oświadczeń jest możliwe jedynie w trybie art.26 ust. 3 i 4 oraz art. 87 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie III.2 a) będą: a)oświadczenie zgodne z art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie III.2 b) będą: a) wykaz jednej wykonanej (rozpoczętej i zakończonej) kompleksowej budowy obiektu od podstaw w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmującej roboty ogólnobudowlane, instalacje gazowe, elektryczne, wod-kan i c.o. o wartości min. 2 000 000 zł brutto, z podaniem wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania, b) dokument od zamawiającego dla którego wykonawca wykonał w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia kompleksową budowę obiektu od podstaw obejmującą roboty ogólnobudowlane, instalacje gazowe, elektryczne, wod-kan i c.o. o wartości min. 2 000 000 zł brutto, z podaniem wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania potwierdzający że roboty te zostały wykonane należycie. Z dokumentu o którym mowa w niniejszym punkcie musi jasno wynikać zakres robót tzn. że wykonawca wykonał kompleksową budowę obiektu od podstaw obejmującą roboty ogólnobudowlane, instalacje gazowe, elektryczne, wod-kan i c.o. o wartości min. 2 000 000 zł brutto. 3)Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie III.2 c) będą: a) dokument potwierdzający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności osoby posiadającej ww. uprawnienia do tej Izby, b) dokument potwierdzający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności osoby posiadającej ww. uprawnienia do tej Izby, c) dokument potwierdzający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności elektrycznej wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności osoby posiadającej ww. uprawnienia do tej Izby, d) dokument potwierdzający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności elektroenergetycznej wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności osoby posiadającej ww. uprawnienia do tej Izby 4)Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie III.2 d) będzie: a)oświadczenie o udzieleniu 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.skoczow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Budynek Wydziału Inwestycji i Rozwoju, Skoczów, ul. Mickiewicza 17, pokój nr 5 (po wcześniejszym uzgodnieniu terminu). Koszt specyfikacji 700 zł.Opłata w kasie Urzędu,Rynek 1, 43-430 Skoczów pok.nr 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Skoczowie, Rynek 1, 43-430 Skoczów, pokój nr 2..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający planuje uzyskać dofinansowanie realizacji zadania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.