To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-13
Włocławek: Pracownik administracyjno-biurowy
Numer ogłoszenia: 76642 - 2011; data zamieszczenia: 13.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 46448 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Kapitulna 24, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 234 00 89, faks 054 231 07 82.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pracownik administracyjno-biurowy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie dotyczy realizacji szkolenia osób bezrobotnych i/lub poszukujących pracy, w tym przeprowadzenia egzaminu. Szkolenie musi obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne, przygotowujące do pracy w szeroko rozumianej administracji, ze szczególnym uwzględnieniem specjalizacji w zakresie płac i kadr. Szkolenie musi obejmować również zajęcia z zakresu obsługi komputera i urządzeń peryferyjnych. Ponadto w programie szkolenia znajdują się zajęcia z zakresu wizażu, które pomogą beneficjentom określić sposoby zmiany własnego wizerunku i budowania właściwych relacji z ludźmi w celu zwiększenia szans na znalezienie zatrudnienia. Program szkolenia musi obejmować m.in. następujące zagadnienia: 1.Elementy prawa administracyjnego, w tym w szczególności zasady postępowania administracyjnego - 30 godz. 2. Czynności biurowe - 20 godz., w tym m.in.: a) redagowanie pism, sprawozdań, raportów, b) prowadzenie dokumentacji pracowniczej, c) zasady przechowywania dokumentacji, ochrona danych osobowych, d) zasady naliczania wynagrodzeń, e) wykorzystanie urządzeń biurowych (faks, skaner, drukarka, kserokopiarka, projektor multimedialny, etc.) 3. Kluczowe zagadnienia prawne z zakresu realizacji zadań w działach kadr i księgowości - 40 godz., w tym m.in. omówienie wybranych, aktualnych przepisów następujących aktów prawnych: a) Kodeks pracy b) Ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych, c) Ustawa o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, d) Ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych 4. Zasady relacji interpersonalnych w środowisku pracy (10 godz.); 5. Obsługa komputera na poziomie średniozaawansowanym (30 godz.), w tym m.in.: a) Baza danych MS ACCES, b) Arkusz kalkulacyjny MS EXCEL, c) Poczta e-mail. 6. Obsługa 2 (dwóch) programów płacowo - kadrowych, w tym programu PŁATNIK (lub równoważnego) (70 godz.). 7. Sztuka wizażu (10 godz.). 2. Szkoleniem będą objęte osoby bezrobotne i/lub poszukujące pracy zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy we Włocławku, które zostaną skierowane na szkolenie po przeprowadzeniu naboru i kwalifikacji. 3. Liczba uczestników: minimum 1 maksimum 2 grupy 10 osobowe. 4. Wymagana liczba godzin zegarowych dla każdej z grup: 210 + egzamin do 3 godzin..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane w ramach projektu Po pierwsze - praca Współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Doskonalenia Zawodowego Sp. z o.o., ul. Smolna 7, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13500,00
Oferta z najniższą ceną: 12800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23370,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- "Świadczenie usług kominiarskich dla Administracji Zasobów Komunalnych we Włocławku w obiektach będących własnością i w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w 2026 roku"
- Zakup i dostawa sprzętów i materiałów do wypożyczalni SCWEW" w ramach projektu pn. "Specjalistyczne Centrum Wspierające Edukację Włączającą we Włocławku" z podziałem na VI części
- Dostawy środków czystości oraz naczyń i opakowań gastronomicznych dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
- Utrzymanie czystości i porządku na wyznaczonych obiektach na terenie Gminy Miasto Włocławek w 2026 r., obejmujące m.in. przejście podziemne, tereny zewnętrzne Centrum Przesiadkowego, dźwigi osobowe
- "Przewóz dzieci do obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku w roku 2026"
- Zakup sprzętu komputerowego i wyposażenie Sali konferencyjnej Infrastruktura w ramach Krajowego Planu Odbudowy
więcej: przetargi w Włocławku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





