eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Zakup systemu informacji multimedialnej dla Bydgoskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-30



Ogłoszenie nr 766429-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.

Bydgoski Park Przemysłowo-Technologiczny sp. z o. o.:

Zakup systemu informacji multimedialnej dla Bydgoskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż, oraz instruktaż z systemu informacji multimedialnej na potrzeby Bydgoskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego Sp. z o.o. w ramach Projektu „More with Park” nr RPKP.01.04.02-04-0002/19 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu Działania 1.4. Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości Poddziałania 1.4.2. Wsparcie MŚP poprzez instytucje otoczenia biznesu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, o których mowa w niniejszym ustępie nie zostaną mu przyznane (art. 93 ust. 1a ustawy Pzp).
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Bydgoski Park Przemysłowo-Technologiczny sp. z o. o., krajowy numer identyfikacyjny 34001127900000, ul. Bydgoskich Przemysłowców 6, 85-862 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska

telefon: 52 365 33 10
e-mail: przetargi@bppt.pl
www: www.bppt.pl; www.bip.bpp.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.bppt.pl; www.bip.bpp.bydgoszcz.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.bppt.pl; www.bip.bpp.bydgoszcz.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: pisemnie

Adres: ul. Bydgoskich Przemysłowców 6; 85-862 Bydgoszcz

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup systemu informacji multimedialnej dla Bydgoskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego

Numer referencyjny: 22/ŁD/20

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup systemu informacji multimedialnej dla Bydgoskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego, którego opis potrzeb i wymagań Zamawiającego zawiera Rozdział IV Informacji i wymagań i załącznik nr 5 do Informacji i wymagań, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: www.bppt.pl; www.bip.bpp.bydgoszcz.pl.

II.5) Główny kod CPV: 32.32.20.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia na dodatkowe dostawy, w sytuacji jeżeli zmiana wykonawcy zobowiązywałaby zamawiającego do nabywania sprzętu multimedialnego o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu– art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp – w wysokości do 50 % szacunkowej wartości przedmiotu niniejszego zamówienia.

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:


II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: termin wykonania zamówienia będzie przedmiotem dialogu z Wykonawcami.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał/wykonuje z należytą starannością, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, 2 dostawy systemu informacji multimedialnej (wraz z dostawą monitorów oraz podłączeniem, montażem i konfiguracją systemu), przy czym wartość każdej z wykonanych dostaw musi wynosić co najmniej 50 000,00 zł brutto.

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Tak

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, b) zaświadczenie właściwego
naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument
potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie
spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) zaświadczenie właściwej terenowej
jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z
właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami,
w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d) oświadczenie
Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z
dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 716), e) informacja z
Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy,
wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, f) oświadczenie
Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji
administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne
lub zdrowotne albo-w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów
potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami
lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, g) oświadczenie Wykonawcy o
braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie
publiczne.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - ponad minimalnie wymaganą liczbę wykonanych zamówień określonych w warunkach zamówienia.

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, na zasadach określonych w art. 23 ustawy Pzp. Ustanawiają wówczas pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty i oświadczenia potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu określone w Rozdziale VI ust. 3 pkt 1 ppkt I lit. a-g - składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określone w Rozdziale VI ust. 3 pkt 1 ppkt II lit a - składa przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie.
7.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, na zasadach określonych w art. 22a ustawy.
8. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
9.Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w ust. 7, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w ust. 7.
10.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z wnioskiem pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
11.Zobowiązanie (wzór) stanowi załącznik nr 4 do Informacji i wymagań.
12.Z treści zobowiązania musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego.
Zamawiający może również żądać dokumentów, które określają w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego.
13. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp, w tym celu żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega, dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI ust. 3 pkt 1 ppkt I lit. a-g.
14.Wykonawca w zakresie kryteriów selekcji nie może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów oraz nie może wskazywać zamówień wykazanych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
15.Wykonawcy wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niewykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub z powodu istnienia podstaw wykluczenia z postępowania, nie będą oceniani w zakresie kryterium selekcji.
16.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych
w art. 23 ustawy Pzp w zakresie kryterium selekcji będą oceniani łącznie.
17.Wykonawcę niezaproszonego do dialogu traktuje się jak wykluczonego z postępowania.
3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 1 ppkt I i II niniejszego Rozdziału:
I – ust. 3 pkt 1 ppkt I pod literą e- składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp;
II - ust. 3 pkt 1 ppkt I pod literą a –c - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
A)nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
B)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
4) Dokumenty, o których mowa w ust. 3 pkt 3 I i II lit. B, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w ust. 3 pkt 3 II lit. A, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu.
5) W pozostałym zakresie, w stosunku do Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a także do Wykonawców mających siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się zapisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2020 r., poz. 1282 z późn. zm.), w szczególności § 7 i 8 ww. rozporządzenia.
6) Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
7)W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
8) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
9) Oświadczenia lub dokumenty składane przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego powinny spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2020 r., poz. 1282 z późn. zm.) oraz w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszych Informacjach i wymaganiach.
10) Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2020 r., poz. 1282 z późn. zm.) składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Zamawiający nie dopuszcza składania dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w rozporządzeniu, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
11) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2020 r., poz. 1282 z późn. zm.), dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą.
Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem.

Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia od dnia przekazania informacji , o której mowa w art. 60 d ust. 1 ustawy, przekazuje Zamawiającemu (bez wezwania Zamawiającego), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp (załącznik nr 3 do Informacji i wymagań). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z Wykonawców oddzielnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Dialog konkurencyjny

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
UWAGA!
Na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Wykonawcy nie wnoszą wadium. Wadium należy wnieść na etapie składania ofert przed upływem wyznaczonego terminu na ich złożenie.
1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2.900 zł (słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych i 00/100).
Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
2. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp tj. w:
a. pieniądzu;
b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c. gwarancjach bankowych;
d. gwarancjach ubezpieczeniowych;
e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r., poz. 299 z późn. zm.).
4. Wadium wnoszone w formie poręczeń i/lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale.
5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać:
1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności,
2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.
W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia: poręczenie to zobowiązanie poręczyciela (podmiotu udzielającego poręczenia) względem zamawiającego, do wykonania zobowiązania na wypadek, gdyby wykonawca tego zobowiązania nie wykonał (zapłata całej kwoty wadium, na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności). Poręczenie musi być płatne na pierwsze żądanie, czyli musi być poręczeniem bezwarunkowym, a także nieodwołalnym. Musi wskazywać termin obowiązywania poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.
6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Bydgoskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego Sp. z o.o. nr rachunku: 05 1160 2202 0000 0002 5584 6944 z dopiskiem wadium w postępowaniu na „Zakup systemu informacji multimedialnej dla Bydgoskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego”, a dowód wpłaty lub jego kopię, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin wpływu środków finansowych na rachunek bankowy Zamawiającego.
7. Zamawiający zatrzyma wadium w wypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
8. Rekomenduje się, aby Wykonawca wskazał w ofercie numer rachunku bankowego, na który ma zostać zwrócone wadium wniesione w pieniądzu.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców: 6

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców: 6

Kryteria selekcji wykonawców: 2.Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby kandydatów (kryteria selekcji).
1) Jeżeli liczba Wykonawców, którzy złożyli wniosek o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu nie przekroczy 6, Zamawiający zaprosi do dialogu konkurencyjnego wszystkich Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. W takiej sytuacji Zamawiający odstąpi od przyznawania punktów w kryterium selekcji.
2)Jeżeli liczba Wykonawców, którzy złożyli wniosek o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż 6, Zamawiający zaprosi do dialogu konkurencyjnego 6 Wykonawców, wyłonionych na podstawie kryteriów selekcji o których mowa w warunkach zamówienia – w Rozdziale V ust. 1 pkt 2 lit. c Informacji i wymagań - ponad minimalnie wymaganą liczbę wykonanych zamówień , dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
3)W przypadku, o którym mowa w pkt 2, przy wyborze Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do dialogu konkurencyjnego Zamawiający będzie kierował się liczbą należycie wykonanych zamówień, spełniających warunek, o którym mowa w Rodz. V ust. 1 pkt 2 lit. c Informacji i wymagań, w następujący sposób: za każde dodatkowe należycie wykonane lub wykonywane zamówienie powyżej liczby wymaganej warunkiem, o którym mowa w Rozdziale V ust. 1 pkt 2 lit. c Informacji i wymagań, Wykonawca otrzyma 2 punkty, przy czym punktacji będzie podlegać nie więcej niż 6 dodatkowych zamówień.
4)W przypadku, gdy po przeprowadzeniu selekcji, o której mowa w pkt 3, wszyscy wykonawcy otrzymają identyczną liczbę punktów Zamawiający zaprosi do dialogu konkurencyjnego 6 Wykonawców, których wartość zamówień podlegających ocenie w ramach kryteriów selekcji, będzie najwyższa. W przypadku, gdy po przeprowadzeniu selekcji, o której mowa w pkt 3, na pozycji 6 uplasuje się dwóch lub więcej Wykonawców o takiej samej liczbie punktów, Zamawiający zaprosi do dialogu konkurencyjnego tego Wykonawcę, którego wartość zamówień podlegających ocenie w ramach kryteriów selekcji, będzie najwyższa.
14.Wykonawca w zakresie kryteriów selekcji nie może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów oraz nie może wskazywać zamówień wykazanych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
15.Wykonawcy wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niewykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub z powodu istnienia podstaw wykluczenia z postępowania, nie będą oceniani w zakresie kryterium selekcji.
16.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych
w art. 23 ustawy Pzp w zakresie kryterium selekcji będą oceniani łącznie.

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena:1,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): brak danych

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: OPIS POTRZEB I WYMAGAŃ ZAMAWIAJĄCEGO, O KTÓRYM MOWA W ART. 60 C UST 1 PKT 1 USTAWY PZP.
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż, oraz instruktaż z systemu informacji multimedialnej na potrzeby Bydgoskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego Sp. z o.o. w ramach Projektu „More with Park” nr RPKP.01.04.02-04-0002/19 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu Działania 1.4. Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości Poddziałania 1.4.2. Wsparcie MŚP poprzez instytucje otoczenia biznesu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, o których mowa w niniejszym ustępie nie zostaną mu przyznane (art. 93 ust. 1a ustawy Pzp).
1. Informacje ogólne
Zamawiający planuje zakup, dostawę i wdrożenie systemu informacji multimedialnej dla obiektu Bydgoskiego Centrum Targowo-Wystawienniczego położonego w Bydgoszczy przy ul. Gdańskiej 187. Zakup podyktowany jest koniecznością usprawnienia działania obiektu w zakresie organizacji targów, szkoleń oraz innych imprez.
2. Cel
Celem dialogu jest uzyskanie jak najkorzystniejszych cenowo jak i technologicznie rozwiązań mających na celu realizacje potrzeb zamawiającego:
a) stworzenie centralnie sterowego systemu informacji multimedialnej, ułatwiającego organizację wydarzeń w obiekcie, komunikację z odwiedzającym / słuchaczem, za pomocą wyświetlania agendy danego wydarzenia,
b) umożliwienie wyświetlania treści reklamowych,
c) rejestrację materiałów z wydarzeń za pomocą kamery w celu późniejszego wykorzystania do celów marketingowych,
d) streaming na żywo materiałów z wydarzeń do sieci lub na zainstalowanych monitorach,
c) umożliwienie obsługi systemu informacji multimedialnej za pomocą dostarczonych komputerów.
3. Warunki obligatoryjne:
a) Elementy z których musi składać się system i które są elementem współfinansowanym ze środków UE:
*2 monitory min. 65” 4K
*8 monitorów min. 43” 4K
*4 monitory mobilne na stojakach z kółkami do łatwego przenoszenia min. 65”
*wszystkie obsługują WIFI
*4 zestawy komputerowe:
-Min. ilość zainstalowanej pamięci RAM: 8GB,
̶ Min. pojemność półprzewodnikowego dysku twardego: 256GB,
̶ Min. częstotliwość taktowania procesora 2600 GHz
-bezprzewodowa klawiatura + mysz
*kamera 4K z regulowanym statywem i 3 osiowy gimbal obsługujący wagę kamery.
*Oprogramowanie do tworzenia treści informacyjnych, obsługujący centralne wyświetlanie treści
na monitorach
*Montaż monitorów i konfiguracja.

-możliwość centralnego zarządzania treścią na monitorach
-dystrybucja treści poprzez sieć LAN
-oprogramowanie obsługujące wyświetlacze w rozdzielczości min. 4k
-obsługa wielu formatów plików dla zdjęć jak i filmów
Kamera:
-rozdzielczość rejestracji 4k
-możliwość streamingu na żywo (warunek fakultatywny)
b) Gimbal:
-Pracujący w zakresie 3osi
-obsługujący wagę kamery
-umożliwiający podstawowe sterowanie kamerą (przybliżenie, włączenie/wyłączenie rejestracji)
c) Komputer:
-komputer przenośny / laptop
-Dysk SSD o minimalnej pojemności 256 GB SATA III (półprzewodnikowy)
-Procesor wielordzeniowy klasy x86, przeznaczony do pracy w stacjach roboczych, taktowanie bazowe minimalne 2,6 GHz, o wydajności w teście PassMark - PerformanceTest min. 1844 pkt.
-RAM 8GB, możliwość rozbudowy o 16GB 1 slot wolny
-Bezprzewodowa klawiatura w układzie US-QWERTY, (wersja polska) wraz z myszą
-2 gniazda USB 3.0
-Karta WLAN 802.11 ac
-karta sieciowa 10/100/1000 RJ-45, zintegrowana z płytą główną
-Cyfrowe połączenie z ekranem np. HDMI
-Minimalne wymagania Grafiki: powinna umożliwiać pracę ze wsparciem dla HDMI v 1.4 ze sprzętowym wsparciem dla kodowania H.264 oraz MPEG2, directX 11.1, OpenGL 4.x, OpenCL 1.2, o maksymalnej rozdzielczości nie mniejszej niż 4096 × 2160 60Hz cyfrowo.
-Karta dźwiękowa zgodna z HD
-Dobór podzespołów w taki sposób by komputer zapewniał płynne odtwarzanie treści w rozdzielczości 4k. 60fps
4. Warunki fakultatywne:
-wbudowane w wyświetlacze głośniki
-sterowanie wyświetlaczem w zakresie *wyłączania *włączania *resetu *zmiany poziomu głosu
-wbudowany kreator treści
-obsługa poprzez interfejs www bez instalowania dodatkowych dedykowanych aplikacji
-harmonogramy wyświetlania
-gotowe szablony do zarządzania treścią
-monitorowanie aktualnie odtwarzanych treści
-awaria sieci nie powinna wyłączać aktualnie wyświetlanych treści
-w przypadku awarii sieci możliwość dodania treści na wyświetlacz za pomocą napędu flash
-możliwość połączenia z siecią LAN przewodowo i bezprzewodowo
-wyświetlacze wyposażone w porty USB oraz gniazda HDMI i RJ45
-polski interfejs
-mocowanie wyświetlaczy w standardzie VESA
-oprogramowanie do wrzucania treści tego samego producenta co wyświetlacze
-wbudowana w wyświetlacze funkcjonalność wyświetlania treści, bez konieczności montażu dodatkowych modułów
-wliczone w cenę i bezterminowe licencje
-technologia chroniąca matryce przed efektem wypalenia
Plany obiektu z poglądowym rozmieszczeniem monitorów:
PLANY DOSTĘPNE SĄ NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO: www.bppt.pl; www.bip.bpp.bydgoszcz.pl


Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Zamawiający nie przewiduje nagród dla Wykonawców, którzy podczas dialogu przedstawią rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert.

Wstępny harmonogram postępowania: 5. Wstępny harmonogram postępowania:
a. składanie i otwarcie wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – 15.01.2021 r.;
b. zaproszenie do dialogu konkurencyjnego – ok. 22.01.2021 r.;
c. zaproszenie do złożenia ofert – ok. 05.04.2021 r.;
d. składanie i otwarcie ofert – ok. 19.04.2021 r.;
e. wybór najkorzystniejszej oferty – ok. 19.05.2021 r.


Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Tak

Informacje na temat etapów dialogu: Zamawiający przewiduje II etap dialogu (dopuszcza możliwość).

Informacje dodatkowe: Zamawiający zamieścił na stronie: www.bppt.pl; www.bip.bpp.bydgoszcz.pl, zgodnie z treścią art. 37 ust. 3 ustawy Pzp informacje i wymagania dotyczące prowadzonego postępowania.

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy opisane zostaną w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 15.01.2021, godzina: 12:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, o których mowa w niniejszym ustępie nie zostaną mu przyznane (art. 93 ust. 1a ustawy Pzp).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.