eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GiżyckoUsługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-14



Ogłoszenie nr 766336-N-2020 z dnia 2020-12-14 r.

Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością:

Usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny 28047019000000, Spytkowo 69, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska

telefon: +48 87 555 54 10
faks: +48 87 555 54 11
e-mail: biuro@zuokspytkowo.pl
www: www.zuokspytkowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.zuokspytkowo.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.zuokspytkowo.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.

Adres: Spytkowo 69; 11-500 Giżycko

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów

Numer referencyjny: 2727/6/2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część 1:
Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów o kodzie
15 01 02 – opakowania z tworzyw sztucznych (folia LDPE) w ilości do 120 Mg poprzez ich odzysk i/lub recykling, w podziale na:
- do 72 Mg folii pochodzącej ze zmieszanych odpadów komunalnych,
- do 48 Mg folii pochodzącej z odpadów z selektywnej zbiórki.

Część 2:
Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów o kodach:
16 01 03 – Zużyte opony (opony rolnicze i ciężarowe) w ilości do 10 Mg poprzez ich odzysk.

Część 3:
Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów o kodach:
17 03 80 – Odpadowa papa w ilości do 80 Mg;
17 06 04 – Materiały izolacyjne inne niż wymienione w 17 06 01 i 17 06 03 (wełna mineralna, styropian zabrudzony) w ilości do 80 Mg;
poprzez ich unieszkodliwienie.

Część 4:
Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów o kodach:
15 01 10* - Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone (np. środkami ochrony roślin I i II klasy toksyczności – bardzo toksyczne i toksyczne) w ilości do 0,500 Mg;
15 02 03 - Sorbenty, materiały filtracyjne, tkaniny do wycierania (np. szmaty, ścierki) i ubrania ochronne inne niż wymienione w 15 02 02 w ilości do 0,20 Mg;
16 02 13 – zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12 (świetlówki) w ilości do 0,5Mg;
16 02 16 – Elementy usunięte z zużytych urządzeń inne niż wymienione w 16 02 15 (tonery) w ilości do 0,50 Mg;
20 01 13* - Rozpuszczalniki w ilości do 0,100 Mg;
20 01 14* - Kwasy w ilości do 0,100 Mg;
20 01 15* - Alkalia w ilości do 0,100 Mg;
20 01 19* - Środki ochrony roślin I i II klasy toksyczności w ilości do 0,100 Mg;
20 01 21* - Lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć w ilości do 0,5 Mg;
20 01 28 – Farby tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 20 01 27 w ilości do 7,500 Mg;
poprzez ich odzysk i/lub unieszkodliwienie.

Część 5:
Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów o kodzie
20 01 32 - Leki inne niż wymienione w 20 01 31 w ilości 2,5 Mg poprzez ich odzysk w procesie R1.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części II SIWZ.


II.5) Główny kod CPV: 90.53.30.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:


II.9) Informacje dodatkowe: Od dnia podpisania umowy do 31.12.2021 roku lub wcześniej, gdy wyczerpie się określona ilość/wartość brutto przedmiotu zamówienia.
Zamawiający przewiduje również możliwość (art. 144 ust. 1 pkt 1 u.p.z.p.) przedłużenia terminu obowiązywania umowy na kolejne 7 miesięcy w wypadku niewyczerpania ilości odpadów jakie zobowiązał się zrealizować Wykonawca.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy przepisów z art. 24 ust. 1 u.p.z.p. oraz spełniają następujące warunki:

a) posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.

Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada:

Część 1:
- Aktualne na dzień składania ofert i w trakcie realizacji umowy decyzje administracyjne w zakresie gospodarowania odbieranym rodzajem odpadu, tzn.: pozwolenie zintegrowane w zakresie odzysku i/lub recyklingu odbieranego rodzaju odpadu, lub innego pozwolenia zgodnie z wymaganiami przepisów prawa lub umowę z podmiotem posiadającym decyzje administracyjne w zakresie gospodarowania odbieranym rodzajem odpadu, tzn.: pozwolenie zintegrowane w zakresie odzysku i/lub recyklingu odbieranego rodzaju odpadów, lub innego pozwolenia zgodnie z wymaganiami przepisów prawa lub oświadczenie Wykonawcy, że posiada umowę lub będzie posiadał umowę z podmiotem posiadającym decyzje administracyjne w zakresie gospodarowania odbieranym rodzajem odpadu, tzn.: pozwolenie zintegrowane w zakresie odzysku i/lub recyklingu odbieranego rodzaju odpadów, lub innego pozwolenia zgodnie z wymaganiami przepisów prawa.
- Aktualny na dzień składania ofert i w trakcie realizacji umowy, wpis do rejestru BDO prowadzonego przez marszałka województwa na transport odbieranych odpadów, zgodnie z wymaganymi przepisami prawa w tym zakresie lub umowę z podmiotem posiadającym wpis do rejestru BDO na transport odpadów.

Część 2:
- Aktualne na dzień składania ofert i w trakcie realizacji umowy decyzje administracyjne w zakresie gospodarowania odbieranym rodzajem odpadu, tzn.: pozwolenie zintegrowane w zakresie odzysku odbieranego rodzaju odpadu, lub innego pozwolenia zgodnie z wymaganiami przepisów prawa lub umowę z podmiotem posiadającym decyzje administracyjne w zakresie gospodarowania odbieranym rodzajem odpadów, tzn.: pozwolenie zintegrowane w zakresie odzysku odbieranego rodzaju odpadu, lub innego pozwolenia zgodnie z wymaganymi przepisów prawa lub oświadczenie Wykonawcy, że posiada umowę lub będzie posiadał umowę z podmiotem posiadającym decyzje administracyjne w zakresie gospodarowania odbieranym rodzajem odpadów, tzn.: pozwolenie zintegrowane w zakresie odzysku odbieranego rodzaju odpadu, lub innego pozwolenia zgodnie z wymaganymi przepisów prawa
- Aktualny na dzień składania ofert i w trakcie realizacji umowy, wpis do rejestru BDO prowadzonego przez marszałka województwa na transport odbieranych odpadów, zgodnie z wymaganymi przepisami prawa w tym zakresie lub umowę z podmiotem posiadającym wpis do rejestru BDO na transport odpadów.

Część 3:
- Aktualne na dzień składania ofert i w trakcie realizacji umowy decyzje administracyjne w zakresie gospodarowania odbieranym rodzajem odpadu, tzn.: pozwolenie zintegrowane w zakresie unieszkodliwienia odbieranego rodzaju odpadu, lub innego pozwolenia zgodnie z wymaganiami przepisów prawa lub umowę z podmiotem posiadającym decyzje administracyjne w zakresie gospodarowania odbieranym rodzajem odpadów, tzn.: pozwolenie zintegrowane w zakresie unieszkodliwiania odbieranego rodzaju odpadu, lub innego pozwolenia zgodnie z wymaganymi przepisów prawa lub oświadczenie Wykonawcy, że posiada lub będzie posiadał umowę z podmiotem posiadającym decyzje administracyjne w zakresie gospodarowania odbieranym rodzajem odpadów, tzn.: pozwolenie zintegrowane w zakresie unieszkodliwiania odbieranego rodzaju odpadu, lub innego pozwolenia zgodnie z wymaganymi przepisów prawa.
- Aktualny na dzień składania ofert i w trakcie realizacji umowy, wpis do rejestru BDO prowadzonego przez marszałka województwa na transport odbieranych odpadów, zgodnie z wymaganymi przepisami prawa w tym zakresie lub umowę z podmiotem posiadającym wpis do rejestru BDO na transport odpadów.

Część 4:
- Aktualne na dzień składania ofert i w trakcie realizacji umowy decyzje administracyjne w zakresie gospodarowania odbieranym rodzajem odpadu, tzn.: pozwolenie zintegrowane w zakresie odzysku i/lub unieszkodliwienia odbieranego rodzaju odpadu, lub innego pozwolenia zgodnie z wymaganiami przepisów prawa lub umowę z podmiotem posiadającym decyzje administracyjne w zakresie gospodarowania odbieranym rodzajem odpadów, tzn.: pozwolenie zintegrowane w zakresie odzysku i/lub unieszkodliwiania odbieranego rodzaju odpadu, lub innego pozwolenia zgodnie z wymaganymi przepisów prawa lub oświadczenie Wykonawcy, że posiada lub będzie posiadał umowę z podmiotem posiadającym decyzje administracyjne w zakresie gospodarowania odbieranym rodzajem odpadów, tzn.: pozwolenie zintegrowane w zakresie odzysku i/lub unieszkodliwiania odbieranego rodzaju odpadu, lub innego pozwolenia zgodnie z wymaganymi przepisów prawa.
- Aktualny na dzień składania ofert i w trakcie realizacji umowy, wpis do rejestru BDO prowadzonego przez marszałka województwa na transport odbieranych odpadów, zgodnie z wymaganymi przepisami prawa w tym zakresie lub umowę z podmiotem posiadającym wpis do rejestru BDO na transport odpadów.

Część 5:
- Aktualne na dzień składania ofert i w trakcie realizacji umowy decyzje administracyjne w zakresie gospodarowania odbieranym rodzajem odpadu, tzn.: pozwolenie zintegrowane w zakresie termicznego przekształcenia odpadów w procesie R1 odbieranego rodzaju odpadu, lub innego pozwolenia zgodnie z wymaganiami przepisów prawa lub umowę z podmiotem prowadzącym termiczne przekształcanie odpadów w procesie R1 lub oświadczenie Wykonawcy, że posiada lub będzie posiadał umowę z podmiotem prowadzącym termiczne przekształcanie odpadów w procesie R1.
- Aktualny na dzień składania ofert i w trakcie realizacji umowy, wpis do rejestru BDO prowadzonego przez marszałka województwa na transport odbieranych odpadów, zgodnie z wymaganymi przepisami prawa w tym zakresie lub umowę z podmiotem posiadającym wpis do rejestru BDO na transport odpadów.


III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy przepisów z art. 24 ust. 1 u.p.z.p. oraz spełniają następujące warunki:

a) znajdują się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.


III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy przepisów z art. 24 ust. 1 u.p.z.p. oraz spełniają następujące warunki:

a) posiadają zdolności techniczne lub zawodowe.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

Informacje dodatkowe: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
- aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące braku występowania przesłanek wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu (odpowiednio załącznik nr 2A i/lub 2B i/lub 2C i/lub 2D i/lub 2E do SIWZ)

Oraz:
Część 1:
- Aktualne na dzień składania ofert i w trakcie realizacji umowy decyzje administracyjne w zakresie gospodarowania odbieranym rodzajem odpadu, tzn.: pozwolenie zintegrowane w zakresie odzysku i/lub recyklingu odbieranego rodzaju odpadu, lub innego pozwolenia zgodnie z wymaganiami przepisów prawa lub umowę z podmiotem posiadającym decyzje administracyjne w zakresie gospodarowania odbieranym rodzajem odpadu, tzn.: pozwolenie zintegrowane w zakresie odzysku i/lub recyklingu odbieranego rodzaju odpadów, lub innego pozwolenia zgodnie z wymaganiami przepisów prawa lub oświadczenie Wykonawcy, że posiada umowę lub będzie posiadał umowę z podmiotem posiadającym decyzje administracyjne w zakresie gospodarowania odbieranym rodzajem odpadu, tzn.: pozwolenie zintegrowane w zakresie odzysku i/lub recyklingu odbieranego rodzaju odpadów, lub innego pozwolenia zgodnie z wymaganiami przepisów prawa
- Aktualny na dzień składania ofert i w trakcie realizacji umowy, wpis do rejestru BDO prowadzonego przez marszałka województwa na transport odbieranych odpadów, zgodnie z wymaganymi przepisami prawa w tym zakresie lub umowę z podmiotem posiadającym wpis do rejestru BDO na transport odpadów.

Część 2:
- Aktualne na dzień składania ofert i w trakcie realizacji umowy decyzje administracyjne w zakresie gospodarowania odbieranym rodzajem odpadu, tzn.: pozwolenie zintegrowane w zakresie odzysku odbieranego rodzaju odpadu, lub innego pozwolenia zgodnie z wymaganiami przepisów prawa lub umowę z podmiotem posiadającym decyzje administracyjne w zakresie gospodarowania odbieranym rodzajem odpadów, tzn.: pozwolenie zintegrowane w zakresie odzysku odbieranego rodzaju odpadu, lub innego pozwolenia zgodnie z wymaganymi przepisów prawa lub oświadczenie Wykonawcy, że posiada umowę lub będzie posiadał umowę z podmiotem posiadającym decyzje administracyjne w zakresie gospodarowania odbieranym rodzajem odpadów, tzn.: pozwolenie zintegrowane w zakresie odzysku odbieranego rodzaju odpadu, lub innego pozwolenia zgodnie z wymaganymi przepisów prawa
- Aktualny na dzień składania ofert i w trakcie realizacji umowy, wpis do rejestru BDO prowadzonego przez marszałka województwa na transport odbieranych odpadów, zgodnie z wymaganymi przepisami prawa w tym zakresie lub umowę z podmiotem posiadającym wpis do rejestru BDO na transport odpadów.

Część 3:
- Aktualne na dzień składania ofert i w trakcie realizacji umowy decyzje administracyjne w zakresie gospodarowania odbieranym rodzajem odpadu, tzn.: pozwolenie zintegrowane w zakresie unieszkodliwienia odbieranego rodzaju odpadu, lub innego pozwolenia zgodnie z wymaganiami przepisów prawa lub umowę z podmiotem posiadającym decyzje administracyjne w zakresie gospodarowania odbieranym rodzajem odpadów, tzn.: pozwolenie zintegrowane w zakresie unieszkodliwiania odbieranego rodzaju odpadu, lub innego pozwolenia zgodnie z wymaganymi przepisów prawa lub oświadczenie Wykonawcy, że posiada lub będzie posiadał umowę z podmiotem posiadającym decyzje administracyjne w zakresie gospodarowania odbieranym rodzajem odpadów, tzn.: pozwolenie zintegrowane w zakresie unieszkodliwiania odbieranego rodzaju odpadu, lub innego pozwolenia zgodnie z wymaganymi przepisów prawa.
- Aktualny na dzień składania ofert i w trakcie realizacji umowy, wpis do rejestru BDO prowadzonego przez marszałka województwa na transport odbieranych odpadów, zgodnie z wymaganymi przepisami prawa w tym zakresie lub umowę z podmiotem posiadającym wpis do rejestru BDO na transport odpadów.

Część 4:
- Aktualne na dzień składania ofert i w trakcie realizacji umowy decyzje administracyjne w zakresie gospodarowania odbieranym rodzajem odpadu, tzn.: pozwolenie zintegrowane w zakresie odzysku i/lub unieszkodliwienia odbieranego rodzaju odpadu, lub innego pozwolenia zgodnie z wymaganiami przepisów prawa lub umowę z podmiotem posiadającym decyzje administracyjne w zakresie gospodarowania odbieranym rodzajem odpadów, tzn.: pozwolenie zintegrowane w zakresie odzysku i/lub unieszkodliwiania odbieranego rodzaju odpadu, lub innego pozwolenia zgodnie z wymaganymi przepisów prawa lub oświadczenie Wykonawcy, że posiada lub będzie posiadał umowę z podmiotem posiadającym decyzje administracyjne w zakresie gospodarowania odbieranym rodzajem odpadów, tzn.: pozwolenie zintegrowane w zakresie odzysku i/lub unieszkodliwiania odbieranego rodzaju odpadu, lub innego pozwolenia zgodnie z wymaganymi przepisów prawa.
- Aktualny na dzień składania ofert i w trakcie realizacji umowy, wpis do rejestru BDO prowadzonego przez marszałka województwa na transport odbieranych odpadów, zgodnie z wymaganymi przepisami prawa w tym zakresie lub umowę z podmiotem posiadającym wpis do rejestru BDO na transport odpadów.

Część 5:
- Aktualne na dzień składania ofert i w trakcie realizacji umowy decyzje administracyjne w zakresie gospodarowania odbieranym rodzajem odpadu, tzn.: pozwolenie zintegrowane w zakresie termicznego przekształcenia odpadów w procesie R1 odbieranego rodzaju odpadu, lub innego pozwolenia zgodnie z wymaganiami przepisów prawa lub umowę z podmiotem prowadzącym termiczne przekształcanie odpadów w procesie R1 lub oświadczenie Wykonawcy, że posiada lub będzie posiadał umowę z podmiotem prowadzącym termiczne przekształcanie odpadów w procesie R1.
- Aktualny na dzień składania ofert i w trakcie realizacji umowy, wpis do rejestru BDO prowadzonego przez marszałka województwa na transport odbieranych odpadów, zgodnie z wymaganymi przepisami prawa w tym zakresie lub umowę z podmiotem posiadającym wpis do rejestru BDO na transport odpadów.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

Informacje dodatkowe: Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę.
Oferta powinna być napisana w języku polskim.
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Wykonawca przedstawia ofertę zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ.

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena:100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
a) terminu wykonania zamówienia
- w sytuacji gdy pomimo upływu terminu, na który została zawarta umowa nie wykorzystana została cała wartość umowy brutto. W takim wypadku Zamawiający może wystąpić do Wykonawcy o przedłużenie terminu obowiązywania umowy o kolejny czas oznaczony nie dłuższy jednak niż 7 miesięcy, a Wykonawca wyraża na to zgodę.
b) wynagrodzenia:
- w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. W takim przypadku ceny netto nie ulegną zmianie, a ceny brutto ulegną zmianie, w wysokości i w terminie wynikającymi z aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę (stawki) podatku VAT. Zmiana cen brutto w tym przypadku będzie następowała z chwilą wejścia w życie nowych przepisów bez konieczności podpisywania aneksu przez strony.
- obniżenia cen brutto np. w związku z zastosowaniem przez Wykonawcę promocji i upustów.
- zmiany innych niż podatkowe przepisów powszechnie obowiązującego prawa w tym prawa obligującego Wykonawcę do ponoszenia dodatkowych kosztów związanych czy to z prawami pracowniczymi czy też opłatami związanymi z gospodarką odpadami stanowiącymi przedmiot zamówienia/umowy z Zamawiającym, o ile Wykonawca nie mógł przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć konieczności ich ponoszenia podczas realizacji umowy z Zamawiającym i zmiany te realnie zmuszają Wykonawcę do wykonywania przedmiotu niniejszej umowy powyżej kosztów jakie ponosi on w związku ze świadczeniem na rzecz Zamawiającego co bezspornie winien on wykazać w składanym do Zamawiającego wniosku o którym jest mowa poniżej:
Ewentualne zmiany w/w warunków umowy wymagają, dla ich ważności, zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i dokonywane będą na pisemny, uzasadniony wniosek Wykonawcy do którego dołączone zostaną wszystkie wymagane kalkulacje i dowody.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 22.12.2020, godzina: 11:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.12.2020 roku, godz. 11.15 w Spytkowie (Spytkowo 69) w budynku administracji, sala konferencyjna, pok. Nr A11.

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów o kodzie
15 01 02 – opakowania z tworzyw sztucznych (folia LDPE) w ilości do 120 Mg poprzez ich odzysk i/lub recykling, w podziale na :
- do 72 Mg folii pochodzącej ze zmieszanych odpadów komunalnych,
- do 48 Mg folii pochodzącej z odpadów z selektywnej zbiórki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części II SIWZ.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90533000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin wykonania zamówienia: Od dnia podpisania umowy do 31.12.2021 roku lub wcześniej, gdy wyczerpie się określona ilość/wartość brutto przedmiotu zamówienia.
Zamawiający przewiduje również możliwość (art. 144 ust. 1 pkt 1 u.p.z.p.) przedłużenia terminu obowiązywania umowy na kolejne 7 miesięcy w wypadku niewyczerpania ilości odpadów jakie zobowiązał się zrealizować Wykonawca.
Część nr: 2
Nazwa: usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów o kodach:
16 01 03 – Zużyte opony (opony rolnicze i ciężarowe) w ilości do 10 Mg poprzez ich odzysk.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części II SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90533000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin wykonania zamówienia: Od dnia podpisania umowy do 31.12.2021 roku lub wcześniej, gdy wyczerpie się określona ilość/wartość brutto przedmiotu zamówienia.
Zamawiający przewiduje również możliwość (art. 144 ust. 1 pkt 1 u.p.z.p.) przedłużenia terminu obowiązywania umowy na kolejne 7 miesięcy w wypadku niewyczerpania ilości odpadów jakie zobowiązał się zrealizować Wykonawca.
Część nr: 3
Nazwa: usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów o kodach:
17 03 80 – Odpadowa papa w ilości do 80 Mg;
17 06 04 – Materiały izolacyjne inne niż wymienione w 17 06 01 i 17 06 03 (wełna mineralna, styropian zabrudzony) w ilości do 80 Mg;
poprzez ich unieszkodliwienie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części II SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90533000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin wykonania zamówienia: Od dnia podpisania umowy do 31.12.2021 roku lub wcześniej, gdy wyczerpie się określona ilość/wartość brutto przedmiotu zamówienia.
Zamawiający przewiduje również możliwość (art. 144 ust. 1 pkt 1 u.p.z.p.) przedłużenia terminu obowiązywania umowy na kolejne 7 miesięcy w wypadku niewyczerpania ilości odpadów jakie zobowiązał się zrealizować Wykonawca.
Część nr: 4
Nazwa: usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów o kodach:
15 01 10* - Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone (np. środkami ochrony roślin I i II klasy toksyczności – bardzo toksyczne i toksyczne) w ilości do 0,500 Mg;
15 02 03 - Sorbenty, materiały filtracyjne, tkaniny do wycierania (np. szmaty, ścierki) i ubrania ochronne inne niż wymienione w 15 02 02 w ilości do 0,20 Mg;
16 02 13 – zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12 (świetlówki) w ilości do 0,5Mg;
16 02 16 – Elementy usunięte z zużytych urządzeń inne niż wymienione w 16 02 15 (tonery) w ilości do 0,50 Mg;
20 01 13* - Rozpuszczalniki w ilości do 0,100 Mg;
20 01 14* - Kwasy w ilości do 0,100 Mg;
20 01 15* - Alkalia w ilości do 0,100 Mg;
20 01 19* - Środki ochrony roślin I i II klasy toksyczności w ilości do 0,100 Mg;
20 01 21* - Lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć w ilości do 0,5 Mg;
20 01 28 – Farby tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 20 01 27 w ilości do 7,500 Mg;
poprzez ich odzysk i/lub unieszkodliwienie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części II SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90533000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin wykonania zamówienia: Od dnia podpisania umowy do 31.12.2021 roku lub wcześniej, gdy wyczerpie się określona ilość/wartość brutto przedmiotu zamówienia.
Zamawiający przewiduje również możliwość (art. 144 ust. 1 pkt 1 u.p.z.p.) przedłużenia terminu obowiązywania umowy na kolejne 7 miesięcy w wypadku niewyczerpania ilości odpadów jakie zobowiązał się zrealizować Wykonawca.
Część nr: 5
Nazwa: usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów o kodzie
20 01 32 - Leki inne niż wymienione w 20 01 31 w ilości 2,5 Mg poprzez ich odzysk w procesie R1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części II SIWZ.



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90533000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin wykonania zamówienia: Od dnia podpisania umowy do 31.12.2021 roku lub wcześniej, gdy wyczerpie się określona ilość/wartość brutto przedmiotu zamówienia.
Zamawiający przewiduje również możliwość (art. 144 ust. 1 pkt 1 u.p.z.p.) przedłużenia terminu obowiązywania umowy na kolejne 7 miesięcy w wypadku niewyczerpania ilości odpadów jakie zobowiązał się zrealizować Wykonawca.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.