To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-03-07
Czarne: Dostawa świeżych jaj kurzych.
Numer ogłoszenia: 76628 - 2014; data zamieszczenia: 07.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 49572 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej "POMERANIA", ul. Pomorska 1, 77-330 Czarne, woj. pomorskie, tel. 59 833 36 79, faks 59 833 24 30.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa świeżych jaj kurzych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wyszczególnienie przedmiotu dostawy: L.p. Asortyment J.m. Ilość do 1. jaja kurze świeże-klasa A, kategoria wagowa M, zgodnie z PN-A-86503 Jaja spożywcze szt. 105 000 3. Miejsce dostawy : 1) Kuchnia w Zakładzie Karnym w Borze, Czerwony Bór 2, 18 - 400 Łomża 2) Kuchnia Kasyna w Czerwonym Borze, Czerwony Bór 23, 18- 400 Łomża 3) Sklep w Czerwonym Borze , Czerwony Bór 23, 18-400 Łomża. 4. Dostawa będzie realizowana w ilościach i w terminie uzgodnionym z pracownikiem Zamawiającego. Termin dostawy nie może przekraczać dwóch dni od chwili złożenia zamówienia. 5. Dostawa będące przedmiotem zamówienia będą realizowane przez Wykonawcę własnym transportem na jego koszt, z zapewnieniem wyładunku i możliwości sprawdzenia ilości i jakości dostawy. 6. Warunki jakie musi spełnić przedmiot dostawy i warunki dostawy: 1) przedmiot dostawy musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego dla każdego rodzaju asortymentu i spełniać wymogi określone przepisami odrębnymi a w szczególności; a) ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów, b) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, c) ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego, d) rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych, e) rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 6 czerwca 2007 r. w sprawie dostaw bezpośrednich środków spożywczych, f) ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolnospożywczych, g) rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 18 grudnia 2006 r. w sprawie sposobu ustalania weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego; 2) dostarczony asortyment nie może nosić żadnych oznak uszkodzeń fizycznych i biochemicznych, 3) dostarczany towar musi być wolny od wad fizycznych i prawnych, 4) dostarczany towar musi być pełnowartościowy, z ważną datą do spożycia, 5) godziny i wielkość poszczególnych dostaw będzie ustalana telefonicznie z Wykonawcą przez pracowników Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem, 6) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w opakowaniach zbiorczych ( wytłoczkach po 30 szt.) zapewniających odpowiednie zabezpieczenie dostarczanego asortymentu 7) do dostawy każdorazowo dołączony będzie certyfikat terminu przydatności do spożycia, którego czas nie może być krótszy niż 14 dni od daty dostawy. 8) W trakcie transportu Wykonawca zapewni nieprzerwany łańcuch chłodniczy, a środek transportu będzie spełniał wymogi sanitarne oraz normy HACCP. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu obowiązywania umowy w sprawie udzielenia zamówienia do czasu wyczerpania asortymentu będącego przedmiotem zamówienia, z zastrzeżeniem, że Zamawiający może w zależności od potrzeb zamówić większą ilość jednego z asortymentów będących przedmiotem zamówienia, kosztem innego pod warunkiem, że ogólna wartość umowy nie ulegnie zmianie. 8. Zamawiający może nie wyczerpać całości asortymentu będącego przedmiotem umowy, bez żadnych konsekwencji. 9. Termin płatności wynagrodzenia należnego Wykonawcy wynosi 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego. 10. Zamawiający nie przyjmie faktury, jeżeli zostaną zgłoszone jakiekolwiek zastrzeżenia do przedmiotu dostawy. 11. Zamawiający ma prawo reklamować przedmiot dostawy. 12. Na rozpatrzenie reklamacji Wykonawca ma 12 godzin . 13. W przypadku uznania reklamacji Wykonawca w ciągu następnych 12 godzin po terminie zgłoszenia reklamacji, z uwzględnieniem godzin przyjmowania towaru obowiązujących u Zamawiającego: 1) usunie zgłoszone nieprawidłowości poprzez uzupełnienie dostawy w przypadku rozbieżności w ilości; 2) wymieni towar na nowy lub inny odpowiadający wymaganiom Zamawiającego - w przypadku zakwestionowania jakości. 14. Reklamacje Zamawiający będzie zgłaszał pocztą, telefonicznie lub faksem za potwierdzeniem, do osoby wskazanej przez Wykonawcę. 15. Nie udzielenie odpowiedzi na złożoną reklamację w ciągu 12 godzin od jej otrzymania przyjmuje się za uznanie reklamacji. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dokumentów poświadczających, że dostarczane produkty są zgodne z wymogami ustawy z dnia dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów oraz ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00 - Jaja .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Irena Irena Kosmowska, 16,, ul. Poligonowa, 18-400 Łomża,, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30450,00
Oferta z najniższą ceną: 30450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 33600,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI CZARNE
- UBEZPIECZENIE GMINY CZARNE
- Zorganizowanie i przeprowadzenie obozów i półkolonii dla uczestników w ramach projektu "Regionalne wsparcie rozwoju kompetencji kluczowych w pomorskich szkołach"
więcej: przetargi CZARNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Samorządowego Przedszkola Krasnala Hałabały w Wielopolu Skrzyńskim w II półroczu 2025 roku
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych od lipca do grudnia 2025 roku dla Gminnego Przedszkola Publicznego w Zebrzydowicach
- Dostawa produktów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 4 im. Mikołaja Kopernika w Andrychowie
- Dostawa Artykułów Spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Jarosławiu od 01.07.2025 do 31.12.2025r.
- Dostawa artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Dębicy i Oddziału Zewnętrznego w Chmielowie.
- Dostawy artykułów spożywczych, wyrobów garmażeryjnych (dania gotowe), mrożonych warzyw i owoców, wykonywane sukcesywnie do 30.06.2026 r
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.