Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-18
Ogłoszenie nr 766267-N-2020 z dnia 2020-12-18 r.
USŁUGI MEDYCYNY PRACY
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 261 548 500
faks: 261 548 555
e-mail: 31blt.przetargi@ron.mil.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.31blt.wp.mil.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.31blt.wp.mil.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: pisemnie
Adres: 31 Baza Lotnictwa Taktycznego ul. Silniki 1 61-325 Poznań
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ZP 78/XII/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018r. Poz. 1986) zwaną dalej ustawą PZP w trybie przetargu nieograniczonego, na podst. Rozdziału 6 – zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi z wyłączeniem postanowień art. 91 ust. 2a i art. 29 ust. 3a.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy (badania wstępne, okresowe, kontrolne) dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu z Poznania oraz jednostek z terenu garnizonu Leszno i Śrem.
II.5) Główny kod CPV: 85.12.10.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30.11.2021
II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.11.2021r.
Realizacja zamówienia w przypadku zastosowania prawa opcji: do 31.12.2021r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający na potwierdzenie spełnienie tego warunku wymaga by Wykonawca posiadał uprawnienia dot. funkcjonowania podmiotów leczniczych, które reguluje ustawa z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2018 r., poz. 160 ze zm.).
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
dokumentu potwierdzającego posiadanie przez Wykonawcę uprawnień – wypis z Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą, prowadzonego przez wojewodę lub zaświadczenie o wpisie do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą – potwierdzone za zgodność z oryginałem.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru WYKONAWCY, zgodnie z postanowieniami art. 144 ustawy PZP.
2. Wszelkie zmiany w treści niniejszej umowy mogą być dokonywane jedynie za zgodą obu stron i wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności. Przewiduje się możliwość wprowadzenia aneksem zmian w następujących przypadkach:
a) zmiany osób reprezentujących strony umowy w szczególności w sytuacjach losowych i w sytuacji zmian organizacyjnych.
3. W trakcie realizacji umowy dopuszcza się zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 30.12.2020, godzina: 11:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: ZADANIE NR 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
świadczenie usług z zakresu badań laboratoryjnych, radiologicznych i konsultacji specjalistycznych w ramach medycyny pracy dla pracowników wojska, żołnierzy zawodowych i kandydatów na żołnierzy zawodowych 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego, jednostek będących na jej zaopatrzeniu oraz jednostek z terenu Poznania, garnizonu Leszno i Śrem w zakresie usług niewystępujących w zadaniu nr 2, 3 i 4
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85121000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.11.2021r.
Realizacja zamówienia w przypadku zastosowania prawa opcji: do 31.12.2021r.
Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji do wysokości kwoty brutto:
Zadanie nr 1 – 103.680,50 zł
Nazwa: ZADANIE NR 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
świadczenie usług z zakresu badań laboratoryjnych, radiologicznych i konsultacji specjalistycznych w ramach medycyny pracy dla pracowników wojska, żołnierzy zawodowych z terenu garnizonu Leszno, będących na zaopatrzeniu 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego oraz dla pracowników wojska, żołnierzy zawodowych z Zespołu Zabezpieczenia 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85121000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.11.2021r.
Realizacja zamówienia w przypadku zastosowania prawa opcji: do 31.12.2021r.
Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji do wysokości kwoty brutto:
Zadanie nr 2 – 60.512,90 zł
Nazwa: ZADANIE NR 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
świadczenie usług z zakresu badań laboratoryjnych, radiologicznych i konsultacji specjalistycznych w ramach medycyny pracy dla pracowników wojska, żołnierzy zawodowych z terenu garnizonu Śrem, będących na zaopatrzeniu 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego oraz dla pracowników wojska, żołnierzy zawodowych z zespołu zabezpieczenia 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85121000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.11.2021r.
Realizacja zamówienia w przypadku zastosowania prawa opcji: do 31.12.2021r.
Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji do wysokości kwoty brutto:
Zadanie nr 3 – 37.716,50 zł
Nazwa: ZADANIE NR 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
świadczenie usług z zakresu badań laboratoryjnych, w ramach medycyny pracy dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych zatrudnionych w MPS w 31 Bazie Lotnictwa Taktycznego oraz jednostkach będących na zaopatrzeniu 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego z terenu garnizonu Poznań, Leszno i Śrem)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85121000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.11.2021r.
Realizacja zamówienia w przypadku zastosowania prawa opcji: do 31.12.2021r.
Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji do wysokości kwoty brutto:
Zadanie nr 4 – 20.261,50 zł
Nazwa: ZADANIE NR 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
świadczenie usług z zakresu badań laboratoryjnych dla żołnierzy zawodowych zatrudnionych w 31 Bazie Lotnictwa Taktycznego, a także jednostek będących na jej zaopatrzeniu z terenu Poznania oraz garnizonu Leszno i Śrem
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85121000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.11.2021r.
Realizacja zamówienia w przypadku zastosowania prawa opcji: do 31.12.2021r.
Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji do wysokości kwoty brutto:
Zadanie nr 5 – 5.587,90 zł
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Oczyszczanie urządzeń podczyszczających wody opadowe oraz studzienek ściekowych wraz z przykanalikami w ciągu dróg wojewódzkich zarządzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie
- Czyszczenie separatorów oraz wpustów ulicznych wraz z przykanalikami w ciągu dróg wojewódzkich zarządzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Złotowie
- Bieżąca konserwacja nawierzchni na odcinku drogi wojewódzkiej nr 186
- Odbudowa pomostu na Jeziorze Strzeszyńskim ul. Koszalińska 15, 60-480 Poznań
- Przeprowadzenie szkoleń z kompetencji interpersonalnych dla personelu medycznego Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii i Medycyny Specjalistycznej Sp. z o.o.
- Dostawa opraw oświetleniowych LED w głównej Sali sportowej Centrum Sportu Politechniki Poznańskiej wraz z usługą demontażu i utylizacji 72 szt. starych oraz montażu nowych opraw
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług lekarskich na rzecz osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję" - KPP Racibórz
- "Świadczenie usług lekarskich na rzecz osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję" - KMP Rybnik
- Badania lekarskie strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych oraz badania lekarskie kandydatów na strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych z terenu Miasta Rybnika
- USŁUGA ZABEZPIECZENIA MEDYCZNEGO DZIAŁALNOŚCI SZKOLENIOWEJ
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy oraz usług prywatnej opieki medycznej w formie pakietów dla pracowników Ośrodka Studiów Wschodnich im. Marka Karpia i członków ich rodzin.
- Świadczenie usług medycznych dla studentów Politechniki Gdańskiej
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.