Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-06
Kielce: EZ/ZP/27/2010 RĘKAWICE
Numer ogłoszenia: 76625 - 2010; data zamieszczenia: 06.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Grunwaldzka 45, 25-736 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3671339, faks 041 3660014, 3671226, 3455584.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wszzkielce.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: EZ/ZP/27/2010 RĘKAWICE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 -Rękawice diagnostyczne lateksowe nie jałowe w rozmiarze S; M; L. w ilości 60000 opakowań Pakiet 2 -Rękawice winylowe nie jałowe Rozmiar S; M; L; w ilości 500 op. Pakiet 3 -Rękawice chirurgiczne sterylne z naturalnego lateksu, bezpudrowe, obustronnie pokryte poliuretanem rozmiarze 6,0;6,5;7,0;7,5;8,0;8,5;9,0. w ilości 20 ooo par Pakiet 4 -Rękawice chirurgiczne sterylne, bez lateksowe, bez pudrowe, pokryte kompozytem syntetycznego poliuretanu w rozmiarze 6,0;6,5;7,0;7,5;8,0;8,5;9,0. w ilości 5000 par Pakiet 5 - Rękawice foliowe jednorazowe nie jałowe rozmiar damskie i męskie w ilości 15 000 opakowań.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.40.00-7, 33.14.14.20-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp dotyczący : - posiadania wiedzy i doświadczenia 2. Opis sposobu dokonania oceny tego warunku: Zamawiający uzna , że Wykonawca spełnia warunek, jeśli oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp przedłoży w ofercie: -wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykonawca musi wykazać że wykonał jedną lub więcej dostaw asortymentu odpowiadającemu przedmiotowi zamówienia o wartości składanej oferty, oraz składa dokument potwierdzający, że te dostawy (minimum jedna dostawa) zostały wykonane należycie. (zał. nr 5 siwz)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
I/Informacje o oświadczeniach i dokumentach jakie ma dostarczyć Wykonawca w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczenia na podstawie art 24 ust 1 ustawy Pzp należy przedłożyć: 1. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące terminem składania ofert. 2.Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. II/. Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego 1. Dokument świadczący, że oferowany przedmiot zamówienia jest zarejestrowany i dopuszczony do obrotu i stosowania zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 O Wyrobach Medycznych (Dz. U. z dn.30 kwietnia 2004r Nr 93 poz.896 ) z oznaczeniem numeru pakietu którego dokument dotyczy. - wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych, lub deklaracje zgodności producenta oraz certyfikat CE jednostki notyfikowanej. 2. Materiały informacyjne danych technicznych oferowanych rękawic - foldery lub karty katalogowe w języku polskim z oznaczeniem numerem pakietu na który składana jest oferta dotyczy pakietu nr 1; 2; 3; 4; 5;/. 3. Dokument producenta potwierdzający poziom protein i szczelność AQL nie starszy niż z roku z 2009 do serii załączonych próbek dotyczy pakietu nr 1; 3; 4 . 4. Próbki oferowanych produktów - Zamawiający wymaga dostarczenia próbki materiałowej rękawic do pakietu na który Wykonawca składa ofertę w rozmiarze i ilości podanej w załączniku nr 2 siwz . Próbka podlega ocenie wg kryterium oceny ofert. Próbki nie podlegają zwrotowi gdyż zostaną zużyte podczas oceny produktu.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Ocena techniczna jakość - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wszzkielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony 25-736 Kielce ul. Grunwaldzka 45
Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2010 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Zespolony 25-736 Kielce ul. Grunwaldzka 45 Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice diagnostyczne lateksowe nie jałowe w rozmiarze S; M; L. w ilości 60 000 opakowań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.40.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena techniczna jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice winylowe nie jałowe Rozmiar S; M; L; w ilości 500 opakowań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.40.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena techniczna jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice chirurgiczne sterylne z naturalnego lateksu, bezpudrowe, obustronnie pokryte poliuretanem rozmiarze 6,0;6,5;7,0;7,5;8,0;8,5;9,0. w ilości 20 000 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena techniczna jakośc - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice chirurgiczne sterylne, bez lateksowe, bez pudrowe, pokryte kompozytem syntetycznego poliuretanu w rozmiarze 6,0;6,5;7,0;7,5;8,0;8,5;9,0. w ilości 5000 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena techniczna jakośc - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice foliowe jednorazowe nie jałowe rozmiar damskie i męskie w ilości 15 000 opakowań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.40.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena techniczna jakośc - 30
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup wraz z dostawą odczynników do oznaczania hormonów, markerów nowotworowych , przeciwciał , antygenów, wraz z dzierżawą analizatora oraz sprzętu niezbędnego do ich wykonania dla ŚCO w Kielcach.
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Bloku Operacyjnego Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- Zakup czujników do pomiaru głębokości snu pacjentów operowanych wraz z użyczeniem platformy monitorującej dla potrzeb oddziałów Ś.C.P. oraz WSzZ w Kielcach
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEWOZU I PRZECHOWYWANIE ZWŁOK DLA POTRZEB PROKURATURY REJONOWEJ W PIŃCZOWIE (Powiat Kazimierza Wielka).
- Termomodernizacja budynku laboratoryjno-garażowego w Wojewódzkim Inspektoracie Weterynarii w Kielcach
- Dostawa mebli
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby WSPR SPZOZ w Łomży
- Dostawa rękawic
- Sukcesywne dostawy materiałów medycznych (rękawice diagnostyczne, materiały do EEG oraz ostrza chirurgiczne) dla CWPL "CePeLek" SPZOZ w podziale na 3 pakiety.
- 91/TP/ZP/D/2024-dostawy rękawic medycznych
- Dostawa rękawic medycznych do SPZZOZ w Wyszkowie
- Dostawa elementów umundurowania dla funkcjonariuszy Straży Miejskiej w Łodzi
więcej: Rękawice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.