Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-14
Ogłoszenie nr 766107-N-2020 z dnia 2020-12-14 r.
ROBOTY BUDOWLANE WRAZ Z UZYSKANIEM POZWOLENIA NA UŻYTKOWANIE DLA ZADANIA: ROZBUDOWA DROGI KRAJOWEJ NR 22 NA SKRZYŻOWANIU Z DROGĄ POWIATOWĄ NR 1278F KOŁCZYN-SULĘCIN
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 683271068
faks: 683253468
e-mail: sekretariat_zga@gddkia.gov.pl
www: www.gddkia.gov.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.gddkia.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: pocztą
Adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze, ul. Boh. Westerplatte 31, 65-950 Zielona Góra, Biuro Podawcze, parter
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: O.ZG.D-3.2411.15.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania:
ROBOTY BUDOWLANE WRAZ Z UZYSKANIEM POZWOLENIA NA UŻYTKOWANIE DLA ZADANIA: ROZBUDOWA DROGI KRAJOWEJ NR 22 NA SKRZYŻOWANIU Z DROGĄ POWIATOWĄ NR 1278F KOŁCZYN-SULĘCIN
Zakres inwestycji obejmuje odcinek drogi krajowej nr 22 od km ok 37+628 do km
ok 38+307. Dla zadania uzyskano decyzję nr 1/2019 zezwalającą na realizację inwestycji drogowej wydaną przez Wojewodę Lubuskiego znak: IB.II.7820.2019.I.Baj z dnia 20.05.2019 r.
Inwestycja leży w województwie lubuskim, powiecie sulęcińskim, gminie Krzeszyce
i obejmuje rozbudowę drogi krajowej nr 22 i DP 1278F poza terenem zabudowanym pomiędzy miejscowościami Kołczyn i Maszków leżących w ciągu drogi powiatowej nr 1278F.
Zakres robót obejmuje:
Rozbudowę drogi krajowej nr 22 na odcinku od km 37+628 do km 38+307 (697m)
a) wykonanie dodatkowych pasów ruchów dla pojazdów skręcających w lewo
z drogi z pierwszeństwem przejazdu oddzielone od przeciwnych kierunków jazdy wyspą dzielącą środkową o szer. 2,0 m;
b) na przecięciu drogi krajowej nr 22 z drogą powiatową nr 1278F wykonanie skrzyżowania skanalizowanego z wyspą dzielącą na obu wlotach drogi podporządkowanej;
(powierzchnia wysp dzielących z kostki kamiennej – 1275 m2)
Rozbudowę drogi powiatowej nr 1278F - dwa odcinki przeznaczone do rozbudowy:
a) północny z kierunku Kołczyn o długości 138 m
b) południowy z kierunku Sulęcin o długości 149 m
(długości odcinków podano od granicy istniejącego pasa drogowego drogi krajowej
nr 22).
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Przewiduje się udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego o wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, na warunkach ustalonych dla zamówienia podstawowego,
z uwzględnieniem negocjacji dotyczących realizacji tego zamówienia, pod kątem m.in. uzgodnienia terminu wykonania zamówienia czy wynagrodzenia.
Powtórzenie podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego może nastąpić w zakresie: wykonania robót ziemnych w tym wykopów oraz nasypów, wykonania podbudów, rozebrania oraz wykonania nawierzchni, robót wykończeniowych, wykonania elementów ulic, przebudowy istniejących sieci: wodociągowej, elektroenergetycznej, telekomunikacyjnej i sanitarnej, budowy oświetlenia drogowego, usunięcia drzew i krzewów, budowy urządzeń melioracyjnych, wykonania urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, wykonania oznakowania poziomego grubowarstwowego i pionowego, nasadzeń zieleni.
Warunkiem koniecznym udzielenia zamówienia będzie pozytywna ocena Wykonawcy, czyli stwierdzenie, iż dotychczasowy Wykonawca realizował roboty budowlane
w ustalonym terminie i z najwyższą starannością oraz zapewni nie gorszy standard wykonania nowego zamówienia, niż zamówienia podstawowego. Jednocześnie Wykonawca będzie spełniał warunki udziału w postępowaniu i nie będzie podlegał wykluczeniu.
Zamówienie zostanie udzielone także pod warunkiem, że Zamawiający będzie posiadał niezbędne środki finansowe.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w miesiącach: 8
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawcy:
Zamawiający uzna, iż Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia to taki, który wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:
- 1 zadania polegającego na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi lub ulicy (z wyłączeniem remontów cząstkowych) klasy min G o wartości minimum 3 900 000 zł brutto.
Poprzez remont cząstkowy należy rozumieć zespół zabiegów technicznych, wykonywanych na bieżąco, związanych z usuwaniem uszkodzeń nawierzchni zagrażających bezpieczeństwu ruchu, jak również zabiegi obejmujące małe powierzchnie, hamujące proces powiększania się powstałych uszkodzeń.
Za drogę lub ulicę Zamawiający uzna drogę lub ulice w rozumieniu Ustawy z dnia 21 marca 1985 o drogach publicznych (Dz.U. z 2016 r. poz. 1440 ze zm.
Jako roboty wykonane - należy rozumieć roboty, dla których wystawiono Świadectwo Przejęcia lub Protokół odbioru robót lub równoważny dokumentu w przypadku zamówień, w których nie wystawiano Świadectwa Przejęcia lub Protokołu odbioru.
Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego niniejszego postępowania.
a) Osób:
Minimalne warunki dotyczące doświadczenia i kwalifikacji osób skierowanych do realizacji zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż na etapie realizacji zamówienia, będą dostępne osoby na każdą funkcję wymienioną poniżej, spełniające określone wymagania:
I. Osoba proponowana do pełnienia funkcji – Kierownika Budowy/Robót Drogowych:
Ilość osób: 1.
Doświadczenie i kwalifikacje:
1) posiadanie uprawnień (wymaganych ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane lub odpowiadających im innych ważnych uprawnień budowlanych wydanych na mocy wcześniej obowiązujących przepisów) do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalności drogowej obejmujących kierowanie robotami budowlanymi;
2) doświadczenie zawodowe: doświadczenie w realizacji 1 zadania: od rozpoczęcia robót do wykonania zadania (definicja wykonania zadania: protokół odbioru lub równoważny dokument), o wartości minimum 3 900 000,00 PLN brutto, obejmującego budowę lub przebudowę lub remont drogi lub ulicy ( z wyłączeniem remontów cząstkowych) klasy min. G, gdzie wskazana osoba pełniła (zgodnie z ustawą prawo budowlane) niżej wymienioną/e funkcję/funkcje: Kierownika Robót Drogowych lub Kierownika Budowy lub Inspektora Nadzoru specjalności drogowej.
Poprzez remont cząstkowy należy rozumieć zespół zabiegów technicznych, wykonywanych na bieżąco, związanych z usuwaniem uszkodzeń nawierzchni zagrażających bezpieczeństwu ruchu, jak również zabiegi obejmujące małe powierzchnie, hamujące proces powiększania się powstałych uszkodzeń.
Za drogę lub ulicę Zamawiający uzna drogę lub ulice w rozumieniu Ustawy z dnia 21 marca 1985 o drogach publicznych (Dz.U. z 2016 r. poz. 1440 ze zm.
Jako roboty wykonane - należy rozumieć roboty, dla których wystawiono Świadectwo Przejęcia lub Protokół odbioru robót lub równoważny dokumentu w przypadku zamówień, w których nie wystawiano Świadectwa Przejęcia lub Protokołu odbioru.
Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego niniejszego postępowania.
Mając na uwadze obowiązujące w Polsce przepisy prawa krajowego – Ustawa Prawo Budowlane art. 12, pkt 7 oraz 12a, w przypadku osób spoza Polski możliwe jest uzyskanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie, nabytych w państwach członkowskich UE oraz wpisu do stosownej izby, po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ samorządu zawodowego w Polsce na zasadach określonych w Ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 r., poz. 65).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 70 000 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Gwarancja jakości i rękojmia na roboty: | 20,00 |
| Doświadczenie Kierownika Budowy/Robót Drogowych: | 20,00 |
| Cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z postanowieniami zawartymi w Projekcie Umowy stanowiącym integralną część SIWZ (Tom II- Istotne dla stron postanowienia umowy)
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14.01.2021, godzina: 09:45
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zamówienie jest finansowane ze środków krajowych będących w dyspozycji Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad – środki budżetowe inwestycyjne. 2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w Tomie II SIWZ – Istotne dla stron postanowienia umowy 3. Uwaga do sekcji IV, część IV.2.2) a) Kryterium „Gwarancja jakości i rękojmia na roboty” nie dotyczy elementu przedmiotu zamówienia, jakim jest oznakowanie poziome grubowarstwowe.
Element Przedmiotu Umowy – Oznakowanie poziome grubowarstwowe posiada określony przez Zamawiającego termin Gwarancji jakości niepodlegający ocenie w ramach kryterium Gwarancja jakości i rękojmia na roboty. Wynosi on 48 miesięcy - liczone od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót bez wad istotnych. Pozostałe elementy Przedmiotu Umowy będą posiadały termin gwarancji jakości i rękojmi określony przez Wykonawcę w Formularzu Oferty, podlegający ocenie w ramach kryterium Gwarancja jakości i rękojmia na roboty, który wynosić będzie 60-84 miesięcy liczone od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót bez wad istotnych. Dla wszystkich elementów Przedmiotu Umowy (oprócz wymienionego wyżej) Wykonawca musi zaoferować jednakowy termin gwarancji jakości i rękojmi. Wykonawca winien zaproponować termin gwarancji jakości i rękojmi na roboty w pełnych miesiącach, stanowiących wielokrotność 12 m-cy, tj. 60 m-cy, 72 m-cy, 84 m-cy. Niedopuszczalne jest deklarowanie krótszego okresu niż 60 miesięcy. Liczba punktów w ramach kryterium „Gwarancja jakości i rękojmia na roboty” zostanie przyznana następująco: Gwarancja jakości i rękojmia na roboty: 60 miesięcy – 0 pkt; Gwarancja jakości i rękojmia na roboty: 72 miesiące – 10 pkt; Gwarancja jakości i rękojmia na roboty: 84 miesiące – 20 pkt. 4. Kryterium „Doświadczenie Kierownika Budowy/Robót Drogowych”: Ocena w ramach kryterium będzie odbywać się w oparciu o dokumenty sporządzone według wzoru Formularza nr 2.2.: „Informacje dot. doświadczenia Kierownika Budowy/ Robót Drogowych”. Dokument ten (Formularz 2.2.) winien zawierać wykaz zadań polegających na wykonaniu budowy, przebudowy lub remontu drogi lub ulicy (z wyłączeniem remontów cząstkowych) klasy min. G, o wartości minimum 3 900 000,00 zł, przy realizacji którego (od rozpoczęcia robót do ich zakończenia wydaniem Świadectwa Przejęcia lub Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu w przypadku zamówień, w których nie wystawiano Świadectwa Przejęcia lub Protokołu Odbioru) wskazana osoba na stanowisko Kierownika Budowy/ Robót Drogowych przy realizacji niniejszego zamówienia zdobyła doświadczenie (zgodnie z ustawą prawo budowlane) na stanowisku Kierownika Robót Drogowych lub Kierownika Budowy lub Inspektora Nadzoru specjalności drogowej. Liczba punktów w ramach kryterium „Doświadczenie Kierownika Budowy/Robót Drogowych” zostanie przyznana następująco: Doświadczenie Kierownika Budowy/Robót Drogowych: doświadczenie w realizacji 1 zadania – 0 pkt; Doświadczenie Kierownika Budowy/Robót Drogowych: doświadczenie w realizacji 2 zadań – 10 pkt; Doświadczenie Kierownika Budowy/Robót Drogowych: doświadczenie w realizacji 3 zadań – 20 pkt. 5. Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 5 % ceny brutto podanej w ofercie.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Zakup i dostawa wielofunkcyjnego narzędzia ratowniczego w ilości 8 sztuk w ramach "Programu Ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Sądu Rejonowego w Zielonej Górze przy pl. Słowiańskim 2 oraz 5 w Zielonej Górze
- Udzielenie kredytu długoterminowego w 2025 roku na rzecz Powiatu Zielonogórskiego
- "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz usługi obsługi dyżurki ochrony/ recepcji i wydawania kluczy w Zespole Szkół Muzycznych przy ul. Dzikiej 6 w Zielonej Górze".
- Dostawa testów i odczynników do diagnostyki laboratoryjnej VI (odczynniki chemiczne, zestawy diagnostyczne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki chorób zakaźnych)
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników Uniwersytetu Zielonogórskiego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





