eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brwinów › USŁUGI GEODEZYJNE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-05

Brwinów: USŁUGI GEODEZYJNE
Numer ogłoszenia: 765 - 2015; data zamieszczenia: 05.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brwinów , ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, tel. 7382567, faks 7295940.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.brwinow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI GEODEZYJNE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Część I. Sporządzenie map do komunalizacji: Zadanie 1. nieruchomości położonej w miejscowości Krosna-Wieś, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki nr 17/1, 21/1, 22/1, 23/1, 24/1, 26/1, 27/1, stanowiące część ul. Pogodnej. Zadanie 2. nieruchomości położonej w miejscowości Kanie, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 717 i część działki nr 529/8, stanowiącej ul. Strefową. Zadanie 3. nieruchomości położonej w Brwinowie obr. 11, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki nr 22/4, 22/5, 22/6 i 22/7, stanowiącej ul. Wiśniową. Zadanie 4. nieruchomości położonej w Brwinowie obr. 20, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki nr 1/18, 14, 17/1, 17/2, 18, 19 i 254/1 oraz w Brwinowie obr. 21 oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki nr 178/1(zgodnie z opracowaniem P.1421.2014.5575 obecnie działki nr ew. 178/10 i 178/11), 190, 191/5 i 268/11, stanowiącej ul. Jodłową. Zadanie 5. nieruchomości położonej w Brwinowie obr.19, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki nr 111/2, 111/4, 111/6, 111/7 i 111/9, stanowiącej ul. E. Orzeszkowej. Zadanie 6. nieruchomości położonej w Brwinowie obr.1, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki nr 38/1, 38/2, 11/1, 11/2, 11/3, 11/4, 11/6, 11/8, 11/9 i 11/10. Zadanie 7. dla nieruchomości innych niż wymienione w zadaniach 1 - 6. Przewidywana ilość hektometrów - 7. Do każdego opracowania należy dołączyć: - odbitki w ilości 5 szt., - badania hipoteczne (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów oraz nr kart w przypadku starych ksiąg lub Zbiorów Dokumentów, na których wpisano lub załączono tytuły własności), - kopię protokołu granicznego, - kopię wykazu zmian gruntowych. Część II. Sporządzenie map do komunalizacji: Zadanie 1. nieruchomości położonych w Brwinowie obr. 17, oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 169, część dz. ew. 191/1, część dz. ew. 118, część dz. ew. 190, stanowiących część ulic - Borkowa, Kępińska, F. Paszkowskiego i B. Prusa. Zadanie 2. nieruchomości położonej w Brwinowie obr. 19, oznaczonej w ewidencji gruntów jako część działki nr 1/3, stanowiącej ul. Wilsona. Zadanie 3. nieruchomości położonej w Brwinowie obr. 19, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki nr 100/2 i 99/2, stanowiącej ul. Osiedlową. Zadanie 4. nieruchomości położonej w Brwinowie obr. 19, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki nr 56/22, 56/23, 56/24, 56/25 i 56/26, stanowiącej część ul. S. Lilpopa. Zadanie 5. nieruchomości położonej w Brwinowie obr. 20, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki nr 137/22, 137/32, 137/36, 137/44 i 137/52, stanowiącej część ul. S. Lilpopa. Zadanie 6. nieruchomości położonej w Brwinowie obr. 20, oznaczonej w ewidencji gruntów jako część działki nr 181, stanowiącej ul. Raszyńską. Do każdego opracowania należy dołączyć: - odbitki w ilości 5 szt., - badania hipoteczne (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów oraz nr kart w przypadku starych ksiąg lub Zbiorów Dokumentów, na których wpisano lub załączono tytuły własności), - kopię protokołu granicznego, - kopię wykazu zmian gruntowych. Część III. Sporządzenie map do regulacji stanu prawnego dróg gminnych (art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną Dz.U. z 1998r. Nr 133, poz. 872 ze zm.): Zadanie 1. dla nieruchomości stanowiącej ul. Bankową w Brwinowie obr. 3, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działek nr 349/1, 349/2 i 349/3; Zadanie 2. dla nieruchomości stanowiącej ul. F. Chopina w Brwinowie obr. 3, na odcinku obecnie składającym się, wg ewidencji gruntów, z działek nr 304, 341/1 i 341/2; Zadanie 3. dla nieruchomości stanowiącej ul. Kościelną w Brwinowie obr. 8, na odcinku obecnie składającym się, wg ewidencji gruntów, z działek nr 175/1, 175/2 i 175/3; Zadanie 4. dla nieruchomości stanowiącej ul. J. Kusocińskiego w Brwinowie obr. 8, na odcinku obecnie składającym się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 272/2; Zadanie 5. dla nieruchomości stanowiącej ul. H. Sienkiewicza w Brwinowie obr. 8, na odcinku obecnie składającym się, wg ewidencji gruntów, z działek nr 162/2, 162/3; Zadanie 6. dla nieruchomości stanowiącej ul. Spokojną w Brwinowie obr. 10, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 146/1 i 146/2; Zadanie 7. dla nieruchomości stanowiącej ul. Szkolną w Brwinowie obr. 8, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 203 oraz w Brwinowie obr. 3 obecnie składającej się z działek nr ew. 335/1, 335/2, 335/3 i 335/6; Zadanie 8. dla nieruchomości stanowiącej ul. Wiejską w Brwinowie obr. 8, na odcinku obecnie składającym się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 331/1; Zadanie 9. dla nieruchomości stanowiącej ul. Żwirki i Wigury w Brwinowie obr. 10, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 136; Do każdego opracowania należy dołączyć: - odbitki w ilości 5 szt. - badania hipoteczne (2 egz. wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podstawy wpisów). Dla nieruchomości opisanych w dawnych księgach hipotecznych należy podać stronę (od-do), na której uwidoczniony jest tytuł prawny do nieruchomości .W przypadku, gdy część działki została odłączona należy wykonać szkic historyczny nieruchomości z oznaczeniem zajętości pod drogę na dzień 31.12.1998r. - kopię protokołu ustalenia zajęcia pod drogę publiczną na dzień 31.12.1998r. - wykaz nieruchomości zajętych pod drogi publiczne z podaniem właścicieli i ich adresów, - wykaz zmian gruntowych. Część IV. Sporządzenie map do regulacji stanu prawnego dróg gminnych (art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną Dz.U. z 1998r. Nr 133, poz. 872 ze zm.): Zadanie 1. dla nieruchomości stanowiącej ul. Gdańską w Brwinowie obr. 15, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działek nr 33/1 i 33/2; Zadanie 2. dla nieruchomości stanowiącej ul. Komorowską w Brwinowie obr. 15, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działek nr 84/1, 84/2, 84/3, 84/4, 84/5, 84/6 i 84/7; Zadanie 3. dla nieruchomości stanowiącej ul. Modrzewiową w Brwinowie obr. 15, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działek nr 67/1, 67/2 i 67/3; Zadanie 4. dla nieruchomości stanowiącej ul. Orlą w Brwinowie obr. 15, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 107; Zadanie 5. dla nieruchomości stanowiącej ul. Pruszkowską w Brwinowie obr. 15, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działek nr 2/2, 2/5, 2/9, 2/13, 2/14, 2/16, 2/18, 2/20, 2/22, 2/23, 2/24, 2/25 i 2/33. Do każdego opracowania należy dołączyć: - odbitki w ilości 5 szt. - badania hipoteczne (2 egz. wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podstawy wpisów). Dla nieruchomości opisanych w dawnych księgach hipotecznych należy podać stronę (od-do), na której uwidoczniony jest tytuł prawny do nieruchomości .W przypadku, gdy część działki została odłączona należy wykonać szkic historyczny nieruchomości z oznaczeniem zajętości pod drogę na dzień 31.12.1998r. - kopię protokołu ustalenia zajęcia pod drogę publiczną na dzień 31.12.1998r. - wykaz nieruchomości zajętych pod drogi publiczne z podaniem właścicieli i ich adresów, - wykaz zmian gruntowych. Część V. Sporządzenie map do regulacji stanu prawnego dróg gminnych (art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną Dz.U. z 1998r. Nr 133, poz. 872 ze zm.): Zadanie 1. dla nieruchomości stanowiącej ul. M. Konopnickiej w Brwinowie obr. 17, na odcinku obecnie składającym się, wg ewidencji gruntów, z działek nr 193/1, 193/2 i 193/3 (od działki nr ew. 192 do działki nr ew. 52); Zadanie 2. dla nieruchomości stanowiącej ul. T. Kościuszki w Brwinowie obr. 17, na odcinku obecnie składającym się, wg ewidencji gruntów, z działek nr 194/1, 194/5 i 194/7 (od działki nr ew. 192 do działki nr ew. 60); Zadanie 3. dla nieruchomości stanowiącej ul. J. I. Kraszewskiego w Brwinowie obr. 17, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działek nr 7, 52; Zadanie 4. dla nieruchomości stanowiącej ul. Krótką w Brwinowie obr. 14, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działek nr 70/1 i 70/2; Zadanie 5. dla nieruchomości stanowiącej ul. Leśną w Brwinowie obr. 14, na odcinku obecnie składającym się, wg ewidencji gruntów, z działek nr 88/2, 88/8 i 88/11 (od działki nr ew. 1/6 do działki nr ew. 70/2); Zadanie 6. dla nieruchomości stanowiącej ul. S. Moniuszki w Brwinowie obr. 12, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 54; Zadanie 7. dla nieruchomości stanowiącej ul. Przeskok w Brwinowie obr. 14, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 232; Zadanie 8. dla nieruchomości stanowiącej ul. Składową w Brwinowie obr. 12, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 44. Do każdego opracowania należy dołączyć: - odbitki w ilości 5 szt. - badania hipoteczne (2 egz. wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podstawy wpisów). Dla nieruchomości opisanych w dawnych księgach hipotecznych należy podać stronę (od-do), na której uwidoczniony jest tytuł prawny do nieruchomości .W przypadku, gdy część działki została odłączona należy wykonać szkic historyczny nieruchomości z oznaczeniem zajętości pod drogę na dzień 31.12.1998r. - kopię protokołu ustalenia zajęcia pod drogę publiczną na dzień 31.12.1998r. - wykaz nieruchomości zajętych pod drogi publiczne z podaniem właścicieli i ich adresów, - wykaz zmian gruntowych. Część VI. Sporządzenie map do regulacji stanu prawnego dróg gminnych (art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną Dz.U. z 1998r. Nr 133, poz. 872 ze zm.): Zadanie 1. dla nieruchomości stanowiącej ul. Sochaczewską w Brwinowie obr. 4, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 98/3 na odcinku od ul. Przejazd do ul. Lipowej; Zadanie 2. dla nieruchomości stanowiącej ul. A. Mickiewicza w Brwinowie obr. 3 (od ul. Biskupickiej do ul. Konspiracji) oraz w Brwinowie obr. 8, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działek nr 49/1 i 49/5 (od ul. Biskupickiej do działki nr ew. 49/7); Zadanie 3. dla nieruchomości stanowiącej ul. Lipową w Brwinowie obr. 3, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działek nr 34/1, 34/2, 34/3, 34/4, 34/6, 34/8, 34/9, 34/10, 34/13 i 34/14; Zadanie 4. dla nieruchomości stanowiącej ul. Żółwią w Brwinowie obr. 10, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 62/5. Do każdego opracowania należy dołączyć: - odbitki w ilości 5 szt. - badania hipoteczne (2 egz. wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podstawy wpisów). Dla nieruchomości opisanych w dawnych księgach hipotecznych należy podać stronę (od-do), na której uwidoczniony jest tytuł prawny do nieruchomości .W przypadku, gdy część działki została odłączona należy wykonać szkic historyczny nieruchomości z oznaczeniem zajętości pod drogę na dzień 31.12.1998r. - kopię protokołu ustalenia zajęcia pod drogę publiczną na dzień 31.12.1998r. - wykaz nieruchomości zajętych pod drogi publiczne z podaniem właścicieli i ich adresów, - wykaz zmian gruntowych. Część VII. Sporządzenie map do regulacji stanu prawnego dróg gminnych (art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną Dz.U. z 1998r. Nr 133, poz. 872 ze zm.): Zadanie 1. dla nieruchomości stanowiącej ul. Sadową w miejscowości Otrębusy, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 323/2 oraz w miejscowości Kanie, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów z działek nr 323/1, 323/4, 323/5; Zadanie 2. dla nieruchomości stanowiącej ul. Ogrodową w miejscowości Otrębusy, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 595; Zadanie 3. dla nieruchomości stanowiącej ul. A. Mickiewicza w miejscowości Otrębusy, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 625; Zadanie 4. dla nieruchomości stanowiącej ul. F. Chopina w miejscowości Otrębusy, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 616; Zadanie 5. dla nieruchomości stanowiącej ul. B. Głowackiego w miejscowości Otrębusy, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działek nr 597 i 733; Zadanie 6. dla nieruchomości stanowiącej ul. Kubusia Puchatka w miejscowości Otrębusy, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działek nr 609 i 734; Zadanie 7. dla nieruchomości stanowiącej ul. J. Słowackiego w miejscowości Otrębusy, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działek nr 735/2, 735/6, 735/3; Zadanie 8. dla nieruchomości innych niż wymienione w zadaniach 1 - 7. Przewidywana ilość hektometrów - 6. Do każdego opracowania należy dołączyć: - odbitki w ilości 5 szt. - badania hipoteczne (2 egz. wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podstawy wpisów). Dla nieruchomości opisanych w dawnych księgach hipotecznych należy podać stronę (od-do), na której uwidoczniony jest tytuł prawny do nieruchomości .W przypadku, gdy część działki została odłączona należy wykonać szkic historyczny nieruchomości z oznaczeniem zajętości pod drogę na dzień 31.12.1998r. - kopię protokołu ustalenia zajęcia pod drogę publiczną na dzień 31.12.1998r. - wykaz nieruchomości zajętych pod drogi publiczne z podaniem właścicieli i ich adresów, - wykaz zmian gruntowych. Część VIII. Podział nieruchomości (w tym wstępny projekt podziału i sporządzenie mapy z projektowanym podziałem nieruchomości) wraz ze stabilizacją punktów granicznych prętem metalowym: Zadanie 1. Podział nieruchomości położonych w miejscowości Grudów, oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 2, 8, 9, 3/1, 3/2 i 3/3, z przeznaczeniem na poszerzenie drogi oznaczonej w planie zagospodarowania przestrzennego symbolem 12 KDL oraz podział działki nr ew. 11/3 pod drogi przewidziane planem zagospodarowania na 3 działki, zgodnie z załączonym szkicem. Zadanie 2. Podział nieruchomości położonych w miejscowości Falęcin, oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 121, 122, 123, 124, 134, 135, 138, 139, 173, 174, 175, 176, 177, 180 i 181, z przeznaczeniem na drogę oznaczoną w planie zagospodarowania przestrzennego symbolem 17 KDL. Zadanie 3. Podział nieruchomości położonych w miejscowości Domaniew, oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 17, 20/2, 34, 36/1, 36/2, 37/3, 37/5, 39/1, z przeznaczeniem na drogę oznaczoną w planie zagospodarowania przestrzennego symbolami 23 KDD i 26 KDD oraz nieruchomości położonych w miejscowości Domaniewek, oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 45, 46/1, 46/2, 47/8, 48/12 i 48/14 z przeznaczeniem na drogę oznaczoną w planie zagospodarowania przestrzennego symbolem 24 KDD. Zadanie 4. Podział nieruchomości położonej w miejscowości Terenia, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki nr 1/1, 1/2 i 38/28, z przeznaczeniem na poszerzenie ul. Granicznej oznaczonej w planie zagospodarowania przestrzennego symbolem 11 KD. Część IX. Wykonanie wykazu zmian gruntowych wraz ze wskazaniem punktów granicznych z załącznikiem graficznym, dotyczącego użytków wraz z protokołem wyznaczenia granic oraz stabilizacją prętami metalowymi. Przewidywana ilość hektometrów - 10. Część X. Wykonanie opracowania w celu doprowadzenia do zgodności zapisów w księdze wieczystej i ewidencji gruntów dla nieruchomości. Przewidywana ilość hektometrów - 8. 2. Przedmioty zamówienia określone w częściach I - X w ust.1 muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności przepisami: 1) ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2014 r. poz. 518), 2) ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 193 poz. 1287 ze zm.), 3) ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz.707 ze zm.), 4) rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2001 r. Nr 38, poz. 454 ze zm.). 3. Wykonawca oświadcza, że na przedmiot zamówienia udziela min. 36-miesięcznej rękojmi za wady na dokonanie poprawek..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.21.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.40.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność stanowiąca przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień wynikających z przepisów prawa.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 10 usług geodezyjnych o podobnym charakterze, potwierdzonych dokumentami o należytym wykonaniu. 1. Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o dostarczone dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy, łączne doświadczenie i wiedza oraz ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa. 3. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2; 2) załącznik nr 3 - wykaz wykonanych głównych usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Za główne usługi uznaje się usługi niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w pkt 5.1. ppkt. 2. a) Dowodami są: - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. b) Jeżeli Zamawiający (Gmina Brwinów) jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie - załączniku nr 3, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. c) W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz usług lub dowody, o których mowa powyżej, budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą - posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii określone w ustawie z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287 ze zm.). 1. Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o dostarczone dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy, łączne doświadczenie i wiedza oraz ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa. 3. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2; 2) załącznik nr 4 - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. UWAGA! Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna jednoznacznie określać : a) kto jest podmiotem udostępniającym i przyjmującym zasoby, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia 3) Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art.26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Warunki płatności - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają zmianę postanowień niniejszej umowy zgodnie z wymogami art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 poz. 907 ze zm.), w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności: 1) zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych, 2) zmiany podmiotu trzeciego (podwykonawcy), na którego zasobach Wykonawca potwierdził spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, a nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca, 3) zmiany podwykonawców zgłoszonych przez Wykonawców według postanowień § 8 umowy, 4) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.brwinow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY BRWINÓW, 05-840 BRWINÓW UL. KOŚCIUSZKI 4A, pokój nr 22 - Zespół ds. zamówień publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2015 godzina 13:00, miejsce: URZĄD GMINY BRWINÓW, 05-840 BRWINÓW, UL. GRODZISKA 12, Biuro Obsługi Interesanta - pokój nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I. Sporządzenie map do komunalizacji..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I. Sporządzenie map do komunalizacji: Zadanie 1. nieruchomości położonej w miejscowości Krosna-Wieś, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki nr 17/1, 21/1, 22/1, 23/1, 24/1, 26/1, 27/1, stanowiące część ul. Pogodnej. Zadanie 2. nieruchomości położonej w miejscowości Kanie, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 717 i część działki nr 529/8, stanowiącej ul. Strefową. Zadanie 3. nieruchomości położonej w Brwinowie obr. 11, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki nr 22/4, 22/5, 22/6 i 22/7, stanowiącej ul. Wiśniową. Zadanie 4. nieruchomości położonej w Brwinowie obr. 20, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki nr 1/18, 14, 17/1, 17/2, 18, 19 i 254/1 oraz w Brwinowie obr. 21 oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki nr 178/1(zgodnie z opracowaniem P.1421.2014.5575 obecnie działki nr ew. 178/10 i 178/11), 190, 191/5 i 268/11, stanowiącej ul. Jodłową. Zadanie 5. nieruchomości położonej w Brwinowie obr.19, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki nr 111/2, 111/4, 111/6, 111/7 i 111/9, stanowiącej ul. E. Orzeszkowej. Zadanie 6. nieruchomości położonej w Brwinowie obr.1, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki nr 38/1, 38/2, 11/1, 11/2, 11/3, 11/4, 11/6, 11/8, 11/9 i 11/10. Zadanie 7. dla nieruchomości innych niż wymienione w zadaniach 1 - 6. Przewidywana ilość hektometrów - 7. Do każdego opracowania należy dołączyć: - odbitki w ilości 5 szt., - badania hipoteczne (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów oraz nr kart w przypadku starych ksiąg lub Zbiorów Dokumentów, na których wpisano lub załączono tytuły własności), - kopię protokołu granicznego, - kopię wykazu zmian gruntowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.21.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Warunki płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II. Sporządzenie map do komunalizacji..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II. Sporządzenie map do komunalizacji: Zadanie 1. nieruchomości położonych w Brwinowie obr. 17, oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 169, część dz. ew. 191/1, część dz. ew. 118, część dz. ew. 190, stanowiących część ulic - Borkowa, Kępińska, F. Paszkowskiego i B. Prusa. Zadanie 2. nieruchomości położonej w Brwinowie obr. 19, oznaczonej w ewidencji gruntów jako część działki nr 1/3, stanowiącej ul. Wilsona. Zadanie 3. nieruchomości położonej w Brwinowie obr. 19, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki nr 100/2 i 99/2, stanowiącej ul. Osiedlową. Zadanie 4. nieruchomości położonej w Brwinowie obr. 19, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki nr 56/22, 56/23, 56/24, 56/25 i 56/26, stanowiącej część ul. S. Lilpopa. Zadanie 5. nieruchomości położonej w Brwinowie obr. 20, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki nr 137/22, 137/32, 137/36, 137/44 i 137/52, stanowiącej część ul. S. Lilpopa. Zadanie 6. nieruchomości położonej w Brwinowie obr. 20, oznaczonej w ewidencji gruntów jako część działki nr 181, stanowiącej ul. Raszyńską. Do każdego opracowania należy dołączyć: - odbitki w ilości 5 szt., - badania hipoteczne (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów oraz nr kart w przypadku starych ksiąg lub Zbiorów Dokumentów, na których wpisano lub załączono tytuły własności), - kopię protokołu granicznego, - kopię wykazu zmian gruntowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.21.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Warunki płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III. Sporządzenie map do regulacji stanu prawnego dróg gminnych (art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną Dz.U. z 1998r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III. Sporządzenie map do regulacji stanu prawnego dróg gminnych (art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną Dz.U. z 1998r. Nr 133, poz. 872 ze zm.): Zadanie 1. dla nieruchomości stanowiącej ul. Bankową w Brwinowie obr. 3, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działek nr 349/1, 349/2 i 349/3; Zadanie 2. dla nieruchomości stanowiącej ul. F. Chopina w Brwinowie obr. 3, na odcinku obecnie składającym się, wg ewidencji gruntów, z działek nr 304, 341/1 i 341/2; Zadanie 3. dla nieruchomości stanowiącej ul. Kościelną w Brwinowie obr. 8, na odcinku obecnie składającym się, wg ewidencji gruntów, z działek nr 175/1, 175/2 i 175/3; Zadanie 4. dla nieruchomości stanowiącej ul. J. Kusocińskiego w Brwinowie obr. 8, na odcinku obecnie składającym się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 272/2; Zadanie 5. dla nieruchomości stanowiącej ul. H. Sienkiewicza w Brwinowie obr. 8, na odcinku obecnie składającym się, wg ewidencji gruntów, z działek nr 162/2, 162/3; Zadanie 6. dla nieruchomości stanowiącej ul. Spokojną w Brwinowie obr. 10, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 146/1 i 146/2; Zadanie 7. dla nieruchomości stanowiącej ul. Szkolną w Brwinowie obr. 8, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 203 oraz w Brwinowie obr. 3 obecnie składającej się z działek nr ew. 335/1, 335/2, 335/3 i 335/6; Zadanie 8. dla nieruchomości stanowiącej ul. Wiejską w Brwinowie obr. 8, na odcinku obecnie składającym się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 331/1; Zadanie 9. dla nieruchomości stanowiącej ul. Żwirki i Wigury w Brwinowie obr. 10, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 136; Do każdego opracowania należy dołączyć: - odbitki w ilości 5 szt. - badania hipoteczne (2 egz. wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podstawy wpisów). Dla nieruchomości opisanych w dawnych księgach hipotecznych należy podać stronę (od-do), na której uwidoczniony jest tytuł prawny do nieruchomości .W przypadku, gdy część działki została odłączona należy wykonać szkic historyczny nieruchomości z oznaczeniem zajętości pod drogę na dzień 31.12.1998r. - kopię protokołu ustalenia zajęcia pod drogę publiczną na dzień 31.12.1998r. - wykaz nieruchomości zajętych pod drogi publiczne z podaniem właścicieli i ich adresów, - wykaz zmian gruntowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.21.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Warunki płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV. Sporządzenie map do regulacji stanu prawnego dróg gminnych (art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną Dz.U. z 1998r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV. Sporządzenie map do regulacji stanu prawnego dróg gminnych (art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną Dz.U. z 1998r. Nr 133, poz. 872 ze zm.): Zadanie 1. dla nieruchomości stanowiącej ul. Gdańską w Brwinowie obr. 15, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działek nr 33/1 i 33/2; Zadanie 2. dla nieruchomości stanowiącej ul. Komorowską w Brwinowie obr. 15, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działek nr 84/1, 84/2, 84/3, 84/4, 84/5, 84/6 i 84/7; Zadanie 3. dla nieruchomości stanowiącej ul. Modrzewiową w Brwinowie obr. 15, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działek nr 67/1, 67/2 i 67/3; Zadanie 4. dla nieruchomości stanowiącej ul. Orlą w Brwinowie obr. 15, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 107; Zadanie 5. dla nieruchomości stanowiącej ul. Pruszkowską w Brwinowie obr. 15, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działek nr 2/2, 2/5, 2/9, 2/13, 2/14, 2/16, 2/18, 2/20, 2/22, 2/23, 2/24, 2/25 i 2/33. Do każdego opracowania należy dołączyć: - odbitki w ilości 5 szt. - badania hipoteczne (2 egz. wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podstawy wpisów). Dla nieruchomości opisanych w dawnych księgach hipotecznych należy podać stronę (od-do), na której uwidoczniony jest tytuł prawny do nieruchomości .W przypadku, gdy część działki została odłączona należy wykonać szkic historyczny nieruchomości z oznaczeniem zajętości pod drogę na dzień 31.12.1998r. - kopię protokołu ustalenia zajęcia pod drogę publiczną na dzień 31.12.1998r. - wykaz nieruchomości zajętych pod drogi publiczne z podaniem właścicieli i ich adresów, - wykaz zmian gruntowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.21.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Warunki płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V. Sporządzenie map do regulacji stanu prawnego dróg gminnych (art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną Dz.U. z 1998r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V. Sporządzenie map do regulacji stanu prawnego dróg gminnych (art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną Dz.U. z 1998r. Nr 133, poz. 872 ze zm.): Zadanie 1. dla nieruchomości stanowiącej ul. M. Konopnickiej w Brwinowie obr. 17, na odcinku obecnie składającym się, wg ewidencji gruntów, z działek nr 193/1, 193/2 i 193/3 (od działki nr ew. 192 do działki nr ew. 52); Zadanie 2. dla nieruchomości stanowiącej ul. T. Kościuszki w Brwinowie obr. 17, na odcinku obecnie składającym się, wg ewidencji gruntów, z działek nr 194/1, 194/5 i 194/7 (od działki nr ew. 192 do działki nr ew. 60); Zadanie 3. dla nieruchomości stanowiącej ul. J. I. Kraszewskiego w Brwinowie obr. 17, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działek nr 7, 52; Zadanie 4. dla nieruchomości stanowiącej ul. Krótką w Brwinowie obr. 14, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działek nr 70/1 i 70/2; Zadanie 5. dla nieruchomości stanowiącej ul. Leśną w Brwinowie obr. 14, na odcinku obecnie składającym się, wg ewidencji gruntów, z działek nr 88/2, 88/8 i 88/11 (od działki nr ew. 1/6 do działki nr ew. 70/2); Zadanie 6. dla nieruchomości stanowiącej ul. S. Moniuszki w Brwinowie obr. 12, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 54; Zadanie 7. dla nieruchomości stanowiącej ul. Przeskok w Brwinowie obr. 14, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 232; Zadanie 8. dla nieruchomości stanowiącej ul. Składową w Brwinowie obr. 12, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 44. Do każdego opracowania należy dołączyć: - odbitki w ilości 5 szt. - badania hipoteczne (2 egz. wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podstawy wpisów). Dla nieruchomości opisanych w dawnych księgach hipotecznych należy podać stronę (od-do), na której uwidoczniony jest tytuł prawny do nieruchomości .W przypadku, gdy część działki została odłączona należy wykonać szkic historyczny nieruchomości z oznaczeniem zajętości pod drogę na dzień 31.12.1998r. - kopię protokołu ustalenia zajęcia pod drogę publiczną na dzień 31.12.1998r. - wykaz nieruchomości zajętych pod drogi publiczne z podaniem właścicieli i ich adresów, - wykaz zmian gruntowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.21.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Warunki płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI. Sporządzenie map do regulacji stanu prawnego dróg gminnych (art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną Dz.U. z 1998r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VI. Sporządzenie map do regulacji stanu prawnego dróg gminnych (art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną Dz.U. z 1998r. Nr 133, poz. 872 ze zm.): Zadanie 1. dla nieruchomości stanowiącej ul. Sochaczewską w Brwinowie obr. 4, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 98/3 na odcinku od ul. Przejazd do ul. Lipowej; Zadanie 2. dla nieruchomości stanowiącej ul. A. Mickiewicza w Brwinowie obr. 3 (od ul. Biskupickiej do ul. Konspiracji) oraz w Brwinowie obr. 8, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działek nr 49/1 i 49/5 (od ul. Biskupickiej do działki nr ew. 49/7); Zadanie 3. dla nieruchomości stanowiącej ul. Lipową w Brwinowie obr. 3, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działek nr 34/1, 34/2, 34/3, 34/4, 34/6, 34/8, 34/9, 34/10, 34/13 i 34/14; Zadanie 4. dla nieruchomości stanowiącej ul. Żółwią w Brwinowie obr. 10, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 62/5. Do każdego opracowania należy dołączyć: - odbitki w ilości 5 szt. - badania hipoteczne (2 egz. wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podstawy wpisów). Dla nieruchomości opisanych w dawnych księgach hipotecznych należy podać stronę (od-do), na której uwidoczniony jest tytuł prawny do nieruchomości .W przypadku, gdy część działki została odłączona należy wykonać szkic historyczny nieruchomości z oznaczeniem zajętości pod drogę na dzień 31.12.1998r. - kopię protokołu ustalenia zajęcia pod drogę publiczną na dzień 31.12.1998r. - wykaz nieruchomości zajętych pod drogi publiczne z podaniem właścicieli i ich adresów, - wykaz zmian gruntowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.21.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Warunki płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część VII. Sporządzenie map do regulacji stanu prawnego dróg gminnych (art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną Dz.U. z 1998r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VII. Sporządzenie map do regulacji stanu prawnego dróg gminnych (art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną Dz.U. z 1998r. Nr 133, poz. 872 ze zm.): Zadanie 1. dla nieruchomości stanowiącej ul. Sadową w miejscowości Otrębusy, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 323/2 oraz w miejscowości Kanie, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów z działek nr 323/1, 323/4, 323/5; Zadanie 2. dla nieruchomości stanowiącej ul. Ogrodową w miejscowości Otrębusy, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 595; Zadanie 3. dla nieruchomości stanowiącej ul. A. Mickiewicza w miejscowości Otrębusy, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 625; Zadanie 4. dla nieruchomości stanowiącej ul. F. Chopina w miejscowości Otrębusy, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 616; Zadanie 5. dla nieruchomości stanowiącej ul. B. Głowackiego w miejscowości Otrębusy, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działek nr 597 i 733; Zadanie 6. dla nieruchomości stanowiącej ul. Kubusia Puchatka w miejscowości Otrębusy, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działek nr 609 i 734; Zadanie 7. dla nieruchomości stanowiącej ul. J. Słowackiego w miejscowości Otrębusy, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działek nr 735/2, 735/6, 735/3; Zadanie 8. dla nieruchomości innych niż wymienione w zadaniach 1 - 7. Przewidywana ilość hektometrów - 6. Do każdego opracowania należy dołączyć: - odbitki w ilości 5 szt. - badania hipoteczne (2 egz. wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podstawy wpisów). Dla nieruchomości opisanych w dawnych księgach hipotecznych należy podać stronę (od-do), na której uwidoczniony jest tytuł prawny do nieruchomości .W przypadku, gdy część działki została odłączona należy wykonać szkic historyczny nieruchomości z oznaczeniem zajętości pod drogę na dzień 31.12.1998r. - kopię protokołu ustalenia zajęcia pod drogę publiczną na dzień 31.12.1998r. - wykaz nieruchomości zajętych pod drogi publiczne z podaniem właścicieli i ich adresów, - wykaz zmian gruntowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.21.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Warunki płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część VIII. Podział nieruchomości (w tym wstępny projekt podziału i sporządzenie mapy z projektowanym podziałem nieruchomości) wraz ze stabilizacją punktów granicznych prętem metalowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VIII. Podział nieruchomości (w tym wstępny projekt podziału i sporządzenie mapy z projektowanym podziałem nieruchomości) wraz ze stabilizacją punktów granicznych prętem metalowym: Zadanie 1. Podział nieruchomości położonych w miejscowości Grudów, oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 2, 8, 9, 3/1, 3/2 i 3/3, z przeznaczeniem na poszerzenie drogi oznaczonej w planie zagospodarowania przestrzennego symbolem 12 KDL oraz podział działki nr ew. 11/3 pod drogi przewidziane planem zagospodarowania na 3 działki, zgodnie z załączonym szkicem. Zadanie 2. Podział nieruchomości położonych w miejscowości Falęcin, oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 121, 122, 123, 124, 134, 135, 138, 139, 173, 174, 175, 176, 177, 180 i 181, z przeznaczeniem na drogę oznaczoną w planie zagospodarowania przestrzennego symbolem 17 KDL. Zadanie 3. Podział nieruchomości położonych w miejscowości Domaniew, oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 17, 20/2, 34, 36/1, 36/2, 37/3, 37/5, 39/1, z przeznaczeniem na drogę oznaczoną w planie zagospodarowania przestrzennego symbolami 23 KDD i 26 KDD oraz nieruchomości położonych w miejscowości Domaniewek, oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 45, 46/1, 46/2, 47/8, 48/12 i 48/14 z przeznaczeniem na drogę oznaczoną w planie zagospodarowania przestrzennego symbolem 24 KDD. Zadanie 4. Podział nieruchomości położonej w miejscowości Terenia, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki nr 1/1, 1/2 i 38/28, z przeznaczeniem na poszerzenie ul. Granicznej oznaczonej w planie zagospodarowania przestrzennego symbolem 11 KD..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.21.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Warunki płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część IX. Wykonanie wykazu zmian gruntowych wraz ze wskazaniem punktów granicznych z załącznikiem graficznym, dotyczącego użytków wraz z protokołem wyznaczenia granic oraz stabilizacją prętami metalowymi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IX. Wykonanie wykazu zmian gruntowych wraz ze wskazaniem punktów granicznych z załącznikiem graficznym, dotyczącego użytków wraz z protokołem wyznaczenia granic oraz stabilizacją prętami metalowymi. Przewidywana ilość hektometrów - 10..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.21.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Warunki płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część X. Wykonanie opracowania w celu doprowadzenia do zgodności zapisów w księdze wieczystej i ewidencji gruntów dla nieruchomości..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część X. Wykonanie opracowania w celu doprowadzenia do zgodności zapisów w księdze wieczystej i ewidencji gruntów dla nieruchomości. Przewidywana ilość hektometrów - 8..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.21.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Warunki płatności - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.