Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-07
Płock: - przeprowadzenie zajęć z przepisów ruchu drogowego,
- usługa szkolenia zawodowego- kursy nauki jazdy: kat. A i kat. B.
Numer ogłoszenia: 7659 - 2011; data zamieszczenia: 07.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 2 , ul. Lasockiego 14, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 0-24 366 03 50, faks 0-24 366 03 60.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zjo.lo.pl, www.sosw2plock.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: - przeprowadzenie zajęć z przepisów ruchu drogowego, - usługa szkolenia zawodowego- kursy nauki jazdy: kat. A i kat. B..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - przeprowadzenie zajęć z przepisów ruchu drogowego, - usługa szkolenia zawodowego- kursy nauki jazdy: kat. A i kat. B..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
część 2 Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia. Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, że: wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: - 1 usługę szkolenia zawodowego w zakresie nauki jazdy kat A o wartości nie niższej niż 15 000 zł brutto- w ramach 1 umowy, - 1 usługę szkolenia zawodowego w zakresie nauki jazdy kat B o wartości nie niższej niż 30 000 zł brutto - w ramach 1 umowy. Zamawiający dopusza, że usługi szkolenia zawodowego w zakresie nauki jazdy kat. A i kat. B mogą być zrealizowane w ramach 1 umowy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
część 1. Wykonawca musi wykazać, że prowadzący zajęcia z przepisów ruchu drogowego posiada: a) uprawnienia instruktora nauki jazdy kat A i/ lub kat B. b) wykształcenie wyższe.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów 3. Podwykonawcy - Załącznik Nr 6 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Część 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: a).wynagrodzenia, o którym mowa w § 6 ust. 1 w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku Vat, b).zatrudnienia podwykonawców, w przypadku, gdy Wykonawca oświadczył, że wykona umowę osobiście, c).zmiany osobowej podwykonawców, d).miejsca realizacji zamówienia, e).zmiany harmonogramu m. in. w przypadku zmniejszenia liczby słuchaczy lub w przypadku opóźnienia w realizacji programu z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zjo.lo.pl, www sosw2plock.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zasadnicza Szkoła Zawodowa Nr 6 Specjalna, ul. Lasockiego 14, 09-400 Płock - sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2011 godzina 09:30, miejsce: Zasadnicza Szkoła Zawodowa Nr 6 Specjalna, ul. Lasockiego 14, 09-400 Płock - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projektu - Niepełnosprawni równi na lokalnym rynku pracy- niwelowanie dysproporcji w kształceniu zawodowym uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej Nr 6 w Płocku współfinansowanegy przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: przeprowadzenie zajęć z przepisów ruchu drogowego- 30 godzin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć z przepisów ruchu drogowego - 30 godzin dla uczestników kursu nauki jazdy: kat. A, kat. B Do zadań należeć będzie przygotowanie, opracowanie programu własnego realizacji zajęć oraz udokumentowanie zrealizowanych zajęć listami uczestników i kartami pracy. Zajęcia będą odbywać się w szkole, poza godzinami lekcyjnymi lub w dni wolne od nauki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: kurs nauki jazdy: kat. A i kat. B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Każdy kurs jest przeznaczony dla 10 uczniów. 2. Usługa musi być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów. (Dz.U. 2005 nr 217 poz. 1834ze zmianami) 3. W ramach kursu Wykonawca zorganizuje dodatkowo 200 godzin zajęć praktycznych dla każdej kategorii..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Wykonywanie robót konserwacyjnych, drobnych napraw i usuwania awarii w trybie pogotowia lokatorskiego w budynkach oraz lokalach mieszkalnych i użytkowych
- Wykonanie 5-letniego przeglądu technicznego oraz opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej (..) prac modernizacyjnych amfiteatru, zlokalizowanego w Płocku, przy ul. Rybaki 15.
- Dostawa sprzętu medycznego do zabiegów bronchoskopii na potrzeby Oddziału Chorób Płuc w WSZ w Płocku.
- Modernizacja sali gimnastycznej Liceum Ogólnokształcącego im. Marszałka Stanisława Małachowskiego w Płocku w ramach projektu pt: "Dostosowanie LO im. Marszałka Stanisława Małachowskiego w Płocku
- "Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Płocku w 2025 roku"
- Remont loggii i balkonów w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Płocku przy Al. Jana Pawła II 33A, 39A oraz przy ul. Czwartaków 18.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa kompleksowa- wyjazdy edukacyjno- zdrowotne dla uczestników projektu "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Więcborku w ramach projektu "Mój start w życie zawodowe 2024-2025"
- Zorg. i przeprow. kursów zawodow: 1. Kurs florystyczny 1 st. dla uczniów/uczennic i nauczyciela praktycznej nauki zawodu 2. Kurs florystyczny 2 st. dla naucz. prakt. nauki zawod z ZSP w Ornontowicach.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: "Animator czasu wolnego" i "Kurs rezydentów biur podróży" dla uczniów/uczennic ZSP w Ornontowicach.
- Wsparcie potencjału rodzinnej pieczy zastępczej w Powiecie Goleniowskim
- "Warsztaty i wykłady edukacyjne o zdrowiu w ramach projektu Senioralne wędrówki"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.