To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-01-08
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi Brzeg: świadczenie usług pogotowia mieszkaniowego oraz usług bieżącej konserwacji i drobnych napraw w nieruchomościach należących do Gminy Miasto Brzeg, a zarządzanych przez ZNM w Brzegu Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Nieruchomości Miejskich, do kontaktów: Hanna Gutwińska, Edyta Sawicka, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4168745, fax 077 4045059, e-mail: znm@brzeg.pl. Adresy internetowe Ogólny adres zamawiającego (URL): www.bip.brzeg.pl Adres profilu nabywcy (URL): 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak. Nr 327 poz. 61442 z 05.12.2006. Wartość zamówienia (bez VAT): 65 648,50 EUR.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pogotowia mieszkaniowego oraz usług bieżącej konserwacji i drobnych napraw w nieruchomościach należących do Gminy Miasto Brzeg, a zarządzanych przez ZNM w Brzegu 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 1. Główne miejsce świadczenia usług: Miasto Brzeg. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) Świadczenie usług konserwacyjnych od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 15.00 w budynkach i na terenach zarządzanych przez zamawiającego. Utrzymanie przez wykonawcę Pogotowia Mieszkaniowego w dni robocze po godzinach pracy oraz całodobowego w okresie świąt i w dni wolne od pracy. Usługi wykonywane będą w nieruchomościach należących do Gminy Miasto Brzeg, a zarządzanych przez ZNM w Brzegu. Wykaz nieruchomości stanowi Załącznik nr 1. 2) W ramach wykonywania przedmiotu umowy, o którym mowa w pkt 1 wykonawca zobowiązany jest do: a) wykonywania czynności z zakresu konserwacji instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, gazowej, c.o., c.w., - czyszczenie instalacji kanalizacyjnych w poziomach, pionach, podejściach odpływowych, - wymiana odcinków instalacji kanalizacyjnej j.w., - czyszczenie krat ściekowych oraz odpływów na terenie posesji przy pomocy spirali lub przy pomocy sprzętu specjalistycznego, - czyszczenie studni kanalizacyjnych, - zabezpieczenie skorodowanych instalacji wodociągowych do czasu wymiany, - wymiana odcinków instalacji wodociągowych, - naprawa lub wymiana elementów w wc wspólnych na klatkach schodowych, - zabezpieczenie instalacji i urządzeń gazowych w przypadku stwierdzenia nieszczelności, - spuszczanie i napełnianie instalacji c.o. w przypadku awarii, - odpowietrzanie instalacji c.o. w budynkach lub mieszkaniach, - wymiana zaworów instalacji c.o. i odpowietrzników indywidualnych, - czyszczenie gajgerów, rur odpływowych deszczowych, - odmrażanie instalacji w okresie zimowym, - wypompowywanie wody z piwnic po awariach instalacji wodno-kanalizacyjnych, i c.o., - likwidacja zbędnych instalacji wodociągowych i gazowych (instalacje i zawory na zewnątrz i wewnątrz budynków), - uprzątnięcie pomieszczeń po awarii, b) wykonywanie czynności w zakresie prawidłowości funkcjonowania wodomierzy: - sprawdzenie i plombowanie wodomierzy indywidualnych, zakładanie kartotek nowo montowanych wodomierzy lub wodomierzy legalizowanych oraz przekazywanie tych kartotek zamawiającego - prowadzenie ewidencji legalizacji wodomierzy indywidualnych oraz informowanie posiadaczy wodomierzy o upływającym terminie i obowiązku ponownej legalizacji, - udział w komisyjnych odczytach wodomierzy w budynkach z udziałem przedstawicieli PWiK sp. z o.o. w Brzegu, c) wykonanie czynności w zakresie konserwacji i naprawy stolarki okiennej i drzwiowej budynkach: - dopasowanie skrzydeł drzwiowych i okiennych, - naprawa lub wymiana zamków i klamek, - naprawa lub wymiana samozamykaczy, - wymiana wkładek patentowych z dorobieniem kluczy, - konserwacja stolarki drewnianej zewnętrznej (malowanie), - szklenie okien i drzwi w budynkach zarządzanych przez ZNM, d) wykonywanie czynności w zakresie likwidacji zagrożeń dla mieszkańców i przechodniów: - demontaż uszkodzonych elementów obróbek blacharskich, - demontaż resztek rozbitych szyb w drzwiach i oknach, - zabezpieczenie miejsc do czasu wymiany i oszklenia, - zbijanie nietrwałych tynków na elewacjach budynków, e) konserwacja i drobne naprawy instalacji elektrycznej, odgromowej i anten zbiorczych wraz z wymianą brakujących lub zużytych elementów osprzętu, likwidacja nielegalnych podłączeń, f) konserwacja i drobne naprawy przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, g) konserwacja i drobne naprawy pokrycia dachowego, w tym między innymi likwidacja przecieków, uzupełnienie pokrycia oraz naprawa, uzupełnianie i mocowanie obróbek blacharskich, daszków i gzymsów pasów nadrynnowych oraz reperacja włazów dachowych, drabin i czyszczenie rynien, h) wymiana żarówek w pomieszczeniach wspólnego użytku, i) wykonywanie czynności na zlecenie służb zamawiającego, uzgodnionych pisemnie z dyrektorem Zarządu lub osobami posiadającymi pisemne upoważnienie: - uczestniczenie w eksmisjach (w miarę potrzeb), - zabezpieczenie lokalu po eksmisji lub wyprowadzce lokatora, - zabezpieczenie pomieszczeń, pralni, suszarni, - zabezpieczenie instalacji wodno-kan., gaz., c.o. w ww. pomieszczeniach, - wymiana tablic ogłoszeniowych na klatkach schodowych, demontaż tablic reklamowych, - rozwożenie i przekazywanie lokatorom urządzeń technicznych (np. osuszacze, kuchenki, butle gazowe), - miejscowa drobna naprawa ogrodzeń, chodników, słupków ogrodzeniowych, znaków drogowych, w tym ich wymiana, montaż nowych oraz zmiana ich treści, - utrzymanie w należytym stanie schronów i ukryć schronowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, - montaż numerów policyjnych, j) wykonywanie innych zadań konserwacyjnych w zależności od potrzeb, k) wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług w następujących terminach: - zabezpieczenie awarii w ciągu 1-3 godzin od przyjęcia zgłoszenia od mieszkańca budynku lub przedstawiciela zamawiającego, - naprawy bieżące wymagające natychmiastowej reakcji, kategorii I w okresie nie dłuższym niż w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez przedstawiciela zamawiającego, - naprawy bieżące kategorii II w ciągu 3 do 7 dni, licząc od daty zgłoszenia przez przedstawiciela zamawiającego, - naprawy bieżące kategorii III w ciągu 12 dni od daty zgłoszenia, po uprzednim pisemnym uzgodnieniu zakresu robót z zamawiającym lub osobą posiadającą pisemne upoważnienie. 3) Zamawiający ustala, że: a) awarią jest taki stan techniczny budynku lub instalacji powstały z przyczyn spowodowanych złymi warunkami atmosferycznymi, złym stanem technicznym obiektu bądź działaniem osób trzecich, który stwarza bezpośrednie zagrożenie życia, zdrowia lub mienia mieszkańców albo osób trzecich i wymaga natychmiastowego działania. W szczególności są to nieszczelności i pęknięcia instalacji gazowej wymagające natychmiastowego odcięcia gazu, nieszczelności i pęknięcia instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania powodujące zalanie pomieszczeń, zwarcia instalacji elektrycznych i inne, b) naprawami bieżącymi kategorii I są prace, które wykonawca obowiązany jest wykonać w sytuacji zagrożenia powstania takiego stanu technicznego obiektu, o którym mowa w pkt a oraz w przypadku niedrożności instalacji wodno-kanalizacyjnych, c) naprawami kategorii II są prace, o których mowa w pkt 2 a, b, c, d) naprawami kategorii III są pozostałe prace wymienione w pkt 2. 4) Wykonawca zobowiązany jest wykonać czynności będące przedmiotem umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością i w porozumieniu z zamawiającym co do zakresu wykonywanych robót. Ustala się, że wartość prac konserwacyjnych na zasobie komunalnym nie może przekroczyć kwoty 12 000 zł netto miesięcznie. Wszelkie przekroczenia tej kwoty wymagają pisemnej zgody zamawiającego, a w przypadku samowolnego przekroczenia nie będą wynagradzane przez zamawiającego. Wynagrodzenie będzie płatne przelewem na konto wykonawcy w ciągu 14 dni od daty złożenia faktury wraz z załącznikami, o których mowa w pkt 6 a, b. 6-a) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji wykonywanych robót na zasobie komunalnym i udostępnienia jej na każde żądanie zamawiającego, b) dokumentacja robót powinna być prowadzona z podziałem na każdą nieruchomość odrębnie i powinna obejmować w szczególności: - rodzaj wykonywanych prac, - zużycie materiału, - czas pracy, - potwierdzenie wykonania usługi wykonawcy na danej nieruchomości przez mieszkańca budynku czytelnym podpisem lub po sprawdzeniu przez administratora i przekazywana upoważnionym przedstawicielom zamawiającego na bieżąco, c) poza dokumentacją, o której mowa w pkt a i b do faktury wystawianej przez wykonawcę musi być załączony załącznik potwierdzający fakt wykonania usługi przez wykonawcę, który ma obejmować: - adres nieruchomości, - wartość robót. Załącznik ten powinien być potwierdzony przez służby merytoryczne zamawiającego, d) na wykonane prace konserwacyjne będące przedmiotem umowy wykonawca udzieli rękojmi na okres 3 miesięcy, e) wykonane przez wykonawcę prace, które uległy awarii bez winy wykonawcy, nie podlegają rękojmi, f) w przypadku powstania szkody wynikłej z braku dyspozycyjności wykonawcy do niezwłocznego usunięcia awarii w terminach określonych w pkt 2 k, wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą i będzie to mogło stanowić podstawę do rozwiązania umowy. 1.5) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
Część nr: Nazwa: V. 1 Data udzielenia zamówienia: 29.12.2006. 2) Liczba otrzymanych ofert: 1. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "TOM INSTAL" s.c. Zbigniew Wojciechowski, Tomasz Wojciechowski, Grzegorz Wojciechowski, ul. Reymonta 8, 46-037 Kurznie, woj. opolskie. 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: stawka roboczogodziny (netto) 8,00 zł, koszty pośrednie do R i S - 65%, koszty zaopatrzenia i transportu - 8%, zysk do R i S - 12% Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.01.2007.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont Gospodarki Osadowej przy Oczyszczalni Ścieków w Sikorzu
- Wykonanie ekspertyzy technicznej oraz dokumentacji projektowo - kosztorysowej obejmującej optymalizację systemu wentylacji w Szkole Podstawowej nr 2 im. Ireny Szewińskiej w Łomiankach
- Obsługa techniczna i konserwacja zakresu C.O., C.T., C.W.U., GAZ, W.O.D.-K.A.N, ELE w budynkach częściowo administrowanych przez Biuro Gospodarczo-Logistyczne UW
- Konserwacja i serwis urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w budynkach USK-UWM w Olsztynie w latach 2025-2027
- ZP-14/PP/2025 "Bieżąca całodobowa obsługa, konserwacja oraz pogotowie techniczne dla nieruchomości położonych w Poznaniu przy ul. Katowickiej/Milczańskiej/Bobrzańskiej."
- odbiór i unieszkodliwianie odpadów medycznych.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.