eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZwoleńDostawa leków i artykułów medycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-11



Ogłoszenie nr 765787-N-2020 z dnia 2020-12-11 r.

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej:

Dostawa leków i artykułów medycznych

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 67020489600000, Al. Pokoju 5, 26-700 Zwoleń, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 486 762 038
faks: 486 762 727
e-mail: 1400069@zoz.org.pl
www: http://www.zoz.zwolen.net

adres profilu nabywcy: https://bip.spzzoz.zwolen.finn.pl

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: https://bip.spzzoz.zwolen.finn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie https://bip.spzzoz.zwolen.finn.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://bip.spzzoz.zwolen.finn.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków i artykułów medycznych

Numer referencyjny: SPZZOZ.NE.III.ZM.-7/2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków i artykułów medycznych na potrzeby Zamawiającego.
2.2. Zamawiający będzie dokonywał zamówień w formie zamówień planowych oraz tzw. zamówień „na cito”. Dostawy planowe winny być realizowane przez Wykonawcę w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia przez Zamawiającego, natomiast dostawy „na cito” – maksymalnie do 24 godzin od złożenia zamówienia.
2.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego z 13 Pakietów uwzględniający ilość i wielkość opakowań przedmiotu zamówienia określają formularze asortymentowo – cenowe zamieszczone z Załączniku nr 2 do SIWZ.
2.6. Dopuszcza się zmianę wielkości opakowania z zachowaniem ogólnej ilości produktu podanej przez Zamawiającego, wymaganych dawek oraz postaci, chyba że w formularzu asortymentowo-cenowym w jakiejś pozycji zaznaczone jest inaczej. W takim przypadku wymagane ilości należy przeliczyć w taki sposób, aby ogólna ilość leku odpowiadała ilości (sztuk) podanej w formularzu asortymentowo-cenowym. Informację o zastosowaniu innej wielkości opakowania niż podane w formularzu asortymentowo-cenowym należy wyraźnie zaznaczyć w kolumnie 8 ww. formularza.
2.7. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej (poszczególne Pakiety).
2.8. Przedmiot zamówienia opisano w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 ustawy pzp. W przypadku, gdy w formularzach asortymentowo – cenowych lekom towarzyszy określenie „lub równoważny”, oznacza to odpowiedniki oryginalnych leków, a więc leki posiadające taki sam skład jakościowy i ilościowy substancji czynnych, postać farmaceutyczną i równoważność biologiczną wobec oryginalnego produktu leczniczego.
2.9. Równoważność farmaceutyczna oznacza, że porównywalne leki zawierają taką samą ilość środka farmaceutycznego w takiej samej lub zasadniczo podobnej postaci leku (kapsułki, tabletki), odpowiadającej tym samym porównywalnym normom oraz, które przeznaczone są do podawania taką sama drogą. Równoważność farmaceutyczna nie warunkuje równoważności terapeutycznej.
2.10. Równoważność biologiczna oznacza, że dwa środki farmaceutyczne są równoważne biologicznie, jeżeli są równoważne farmaceutycznie, a ich równowartość biologiczna po podaniu w takiej samej dawce jest na tyle zbliżona, że można oczekiwać od obu środków zasadniczo takich samych efektów terapeutycznych. Równoważność terapeutyczna oznacza, że dwa środki są równoważne terapeutycznie, jeżeli są równoważne farmaceutycznie i jeżeli po ich podaniu w takiej samej dawce ich efekty zarówno w zakresie skuteczności jak i bezpieczeństwa są takie, jak można było oczekiwać na podstawie odpowiednich badań.
2.11. Termin ważności oferowanych leków i artykułów medycznych będących przedmiotem zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy.
2.12. Krótszy termin ważności leków dopuszcza się wyłącznie w sytuacji, gdy jest
to uzasadnione specyfiką danego produktu leczniczego, w pozostałych przypadkach konieczne jest zachowanie minimum 12 miesięcznego terminu ważności.
2.13. Leki i artykuły medyczne będące przedmiotem zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r. (Dz. U. z 2020 r., poz. 944 z późn. zm.) oraz spełniać wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 186, 1493).
2.14. Transport (warunki dostawy do Zamawiającego) przedmiotu zamówienia musi spełniać wymagania określone przez producenta i odbywać się zgodnie z praktyką dystrybucyjną opisaną w Rozdziale 9 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2015 roku w sprawie procedur Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej (Dz. U. z 2017 r., poz. 509).
2.15. Wykonawca dostarczać będzie wraz z przedmiotem zamówienia (z każdą partią każdego produktu) ulotkę w języku polskim zawierającą wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkownika informacje o produkcie, w tym o sposobie jego magazynowania i przechowywania.
2.16. Przedmiot umowy winien być nowy, wolny od wad, w oryginalnych opakowaniach.
2.17. Dostawa leków do siedziby Zamawiającego następować będzie na koszt Wykonawcy partiami, a wielkość każdej partii wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego zgłoszonych na piśmie, e-mailem lub faksem.


II.5) Główny kod CPV: 33.60.00.00

Dodatkowe kody CPV:
33.66.12.00
33.14.11.10
33.14.14.20
33.69.20.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w miesiącach: 12

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający uzna za spełniony ten warunek na podstawie złożonego dokumentu poświadczającego zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku posiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 30 000 złotych.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Nie

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
5.1.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdziale 4 SIWZ oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą oświadczenia (aktualne na dzień składania ofert) w zakresie wskazanym w załączniku Nr 3 i 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te Wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik Nr 3 i 4 do SIWZ.
5.1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1.1 SIWZ składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
5.1.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 5.1.1 SIWZ.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
5.2.1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
5.3.1.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków uczestnictwa:
• dokument poświadczającego zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej;
• ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 30 000 złotych;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Termin płatności faktury:10,00
Cena:60,00
Data ważności leków i artykułów medycznych:15,00
Czas dostawy zamówień:15,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: brak danych

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 22.12.2020, godzina: 09:30

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Leki - produkty farmaceutyczne

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków i artykułów medycznych na potrzeby Zamawiającego.
Zamawiający będzie dokonywał zamówień w formie zamówień planowych oraz tzw. zamówień „na cito”. Dostawy planowe winny być realizowane przez Wykonawcę w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia przez Zamawiającego, natomiast dostawy „na cito” – maksymalnie do 24 godzin od złożenia zamówienia.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin płatności faktury:10,00
Czas dostawy zamówień:15,00
Cena:60,00
Data ważności leków i artykułów medycznych:15,00
Część nr: 2
Nazwa: Leki - produkty farmaceutyczne

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków i artykułów medycznych na potrzeby Zamawiającego.
Zamawiający będzie dokonywał zamówień w formie zamówień planowych oraz tzw. zamówień „na cito”. Dostawy planowe winny być realizowane przez Wykonawcę w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia przez Zamawiającego, natomiast dostawy „na cito” – maksymalnie do 24 godzin od złożenia zamówienia.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Data ważności leków i artykułów medycznych:15,00
Czas dostawy zamówień:15,00
Termin płatności faktury:10,00
Cena:60,00
Część nr: 3
Nazwa: Leki - produkty farmaceutyczne

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków i artykułów medycznych na potrzeby Zamawiającego.
Zamawiający będzie dokonywał zamówień w formie zamówień planowych oraz tzw. zamówień „na cito”. Dostawy planowe winny być realizowane przez Wykonawcę w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia przez Zamawiającego, natomiast dostawy „na cito” – maksymalnie do 24 godzin od złożenia zamówienia.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin płatności faktury:10,00
Data ważności leków i artykułów medycznych:15,00
Czas dostawy zamówień:15,00
Cena:60,00
Część nr: 4
Nazwa: Leki narkotyczne - środki przeciwbólowe

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków i artykułów medycznych na potrzeby Zamawiającego.
Zamawiający będzie dokonywał zamówień w formie zamówień planowych oraz tzw. zamówień „na cito”. Dostawy planowe winny być realizowane przez Wykonawcę w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia przez Zamawiającego, natomiast dostawy „na cito” – maksymalnie do 24 godzin od złożenia zamówienia.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33661200-3

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Data ważności leków i artykułów medycznych:15,00
Termin płatności faktury:10,00
Czas dostawy zamówień:15,00
Cena:60,00
Część nr: 5
Nazwa: Leki - produkty farmaceutyczne

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków i artykułów medycznych na potrzeby Zamawiającego.
Zamawiający będzie dokonywał zamówień w formie zamówień planowych oraz tzw. zamówień „na cito”. Dostawy planowe winny być realizowane przez Wykonawcę w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia przez Zamawiającego, natomiast dostawy „na cito” – maksymalnie do 24 godzin od złożenia zamówienia.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Data ważności leków i artykułów medycznych:15,00
Termin płatności faktury:10,00
Cena:60,00
Czas dostawy zamówień:15,00
Część nr: 6
Nazwa: Leki - produkty farmaceutyczne

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków i artykułów medycznych na potrzeby Zamawiającego.
Zamawiający będzie dokonywał zamówień w formie zamówień planowych oraz tzw. zamówień „na cito”. Dostawy planowe winny być realizowane przez Wykonawcę w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia przez Zamawiającego, natomiast dostawy „na cito” – maksymalnie do 24 godzin od złożenia zamówienia.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Czas dostawy zamówień:15,00
Data ważności leków i artykułów medycznych:15,00
Termin płatności faktury:10,00
Część nr: 7
Nazwa: Leki - produkty farmaceutyczne

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków i artykułów medycznych na potrzeby Zamawiającego.
Zamawiający będzie dokonywał zamówień w formie zamówień planowych oraz tzw. zamówień „na cito”. Dostawy planowe winny być realizowane przez Wykonawcę w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia przez Zamawiającego, natomiast dostawy „na cito” – maksymalnie do 24 godzin od złożenia zamówienia.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Czas dostawy zamówień:15,00
Data ważności leków i artykułów medycznych:15,00
Termin płatności faktury:10,00
Część nr: 8
Nazwa: Opatrunki

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków i artykułów medycznych na potrzeby Zamawiającego.
Zamawiający będzie dokonywał zamówień w formie zamówień planowych oraz tzw. zamówień „na cito”. Dostawy planowe winny być realizowane przez Wykonawcę w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia przez Zamawiającego, natomiast dostawy „na cito” – maksymalnie do 24 godzin od złożenia zamówienia.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141110-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Termin płatności faktury:10,00
Data ważności leków i artykułów medycznych:15,00
Czas dostawy zamówień:15,00
Część nr: 9
Nazwa: Rękawice chirurgiczne

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków i artykułów medycznych na potrzeby Zamawiającego.
Zamawiający będzie dokonywał zamówień w formie zamówień planowych oraz tzw. zamówień „na cito”. Dostawy planowe winny być realizowane przez Wykonawcę w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia przez Zamawiającego, natomiast dostawy „na cito” – maksymalnie do 24 godzin od złożenia zamówienia.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141420-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Czas dostawy zamówień:15,00
Termin płatności faktury:10,00
Data ważności leków i artykułów medycznych:15,00
Część nr: 10
Nazwa: Płyny infuzyjne - roztwory lecznicze

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków i artykułów medycznych na potrzeby Zamawiającego.
Zamawiający będzie dokonywał zamówień w formie zamówień planowych oraz tzw. zamówień „na cito”. Dostawy planowe winny być realizowane przez Wykonawcę w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia przez Zamawiającego, natomiast dostawy „na cito” – maksymalnie do 24 godzin od złożenia zamówienia.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33692000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin płatności faktury:10,00
Data ważności leków i artykułów medycznych:15,00
Cena:60,00
Czas dostawy zamówień:15,00
Część nr: 11
Nazwa: Leki - produkty farmaceutyczne

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków i artykułów medycznych na potrzeby Zamawiającego.
Zamawiający będzie dokonywał zamówień w formie zamówień planowych oraz tzw. zamówień „na cito”. Dostawy planowe winny być realizowane przez Wykonawcę w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia przez Zamawiającego, natomiast dostawy „na cito” – maksymalnie do 24 godzin od złożenia zamówienia.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Data ważności leków i artykułów medycznych:15,00
Cena:60,00
Czas dostawy zamówień:15,00
Termin płatności faktury:10,00
Część nr: 12
Nazwa: Leki - produkty farmaceutyczne

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków i artykułów medycznych na potrzeby Zamawiającego.
Zamawiający będzie dokonywał zamówień w formie zamówień planowych oraz tzw. zamówień „na cito”. Dostawy planowe winny być realizowane przez Wykonawcę w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia przez Zamawiającego, natomiast dostawy „na cito” – maksymalnie do 24 godzin od złożenia zamówienia.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Termin płatności faktury:10,00
Czas dostawy zamówień:15,00
Data ważności leków i artykułów medycznych:15,00
Część nr: 13
Nazwa: Insuliny

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków i artykułów medycznych na potrzeby Zamawiającego.
Zamawiający będzie dokonywał zamówień w formie zamówień planowych oraz tzw. zamówień „na cito”. Dostawy planowe winny być realizowane przez Wykonawcę w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia przez Zamawiającego, natomiast dostawy „na cito” – maksymalnie do 24 godzin od złożenia zamówienia.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Czas dostawy zamówień:15,00
Cena:60,00
Data ważności leków i artykułów medycznych:15,00
Termin płatności faktury:10,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.