Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-18
Zgorzelec: Dostawy produktów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej OSTOJA
Numer ogłoszenia: 76564 - 2010; data zamieszczenia: 18.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Ostoja" , ul. Pułaskiego 11-13, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7752580 w. 20, faks 075 7752580.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka samorzadowa Dom Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy produktów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej OSTOJA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 153Dostawy produktów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej OSTOJA 3.1 Oferty częściowe Czy dopuszcza się składanie ofert częściowych: Tak, liczba zadań: 5 Opis części zamówienia: Pakiet nr 1 Produkty mleczarskie Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne Pakiet nr 2 Produkty spożywcze Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych Owoce, warzywa i podobne produkty Pakiet nr 3 Pieczywo Pakiet nr 4 Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa Jaja Pakiet nr 5 Ryby.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 01.10.00.00 - 01.10.00.00 01.20.00.00 - 01.20.00.00 05.10.00.00 - 05.10.00.00 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia tego wymogu należy dołaczyć do oferty: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych - dostaw realizowanych w zakresie przedmiotu niniejszego postępowania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości ,przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wartość zrealizowanych lub realizowanych dostaw powinna odpowiadać wartości przedmiotu niniejszego postępowania. Wykonawca powinien wykazać się zrealizowaniem lub realizowaniem przynajmniej jednej dostawy na kwotę brutto minimum ? wartości oferty składanej przez wykonawcę oraz załączeniem dokumentu ,min. jedna referencja. potwierdzająca, ze dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-niespełna.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz oferty- zał. nr 1 do oferty 2. Wypełniony formularz cenowy - zał. nr 1 do Formularza oferty 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków dodatkowych - zał. nr 3 4. Pełnomocnictwo lub upoważnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika ono z innych ustaw lub dokumentów przywołanych lub załączonych do oferty, 5. W celu zawarcia przyszłej umowy z potencjalnym Wykonawcą - Zamawiający wymaga przedłożenia jako załącznika do składanej oferty lub w terminie 3 dni przed dniem zawarcia umowy: 1) umowy spółki cywilnej - wraz z wszystkimi aneksami, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej, 2) aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny odpis lub zaświadczenie stanowi dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony umowy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian umowy w formie aneksu- w przypadkach j/n 1. Zmiana danych kontrahenta ( nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej) 2. Strony dopuszczają możliwość przedłużenia czasu obowiązywania umowy- w przypadku niezrealizowania wartości umowy w czasie jej trwania ( ceny asortymentu przedłużonej umowy nie mogą się różnić od ujętych w umowie) 3.Strony dopuszczają możliwość zmiany cen w przypadku zmiany stawki podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.zgorzelec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej OSTOJA
ul. Pułaskiego 11-13
59-900 Zgorzelec.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej OSTOJA ul. Pułaskiego 11-13 59-900 Zgorzelec.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZGORZELCA
- zakup wyposażenia i środków ochrony dla dysponenta Zespołów Ratownictwa Medycznego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026 oraz zakup wyposażenia ambulansu
- Zakup dostaw i usług w ramach zadania Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Zagospodarowanie zmieszanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 z nieruchomości niezamieszkałych z terenu gminy miejskiej i wiejskiej Zgorzelec
- Przebudowa części parku im. I. Paderewskiego w Zgorzelcu
- OCHRONA FIZYCZNA OBIEKTÓW SĄDU REJONOWEGO W ZGORZELCU W ROKU 2026
- Bieżące remonty i naprawy dróg gminnych publicznych i wewnętrznych na terenie Gminy Zgorzelec 2026 - 2027
więcej: przetargi w Zgorzelcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Zespołu Przedszkolnego nr 3 w Gdańsku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Przedszkola nr 41 w Gdańsku
- Sukcesywne dostawy produktów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Pcimiu
- Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Muszynie (od 01.01.2026 r. - do 30.06.2026 r.)
- Sukcesywne dostawy produktów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej ,,Biały Potok" w Trzemeśni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Przedszkola nr 84 "Bursztynowy Domek" w Gdańsku
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





