eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańPRZEPROWADZENIE KURSÓWZADANIE 1 KURS SPRZEDAWCY - KASJERA; ZADANIE 2 KURS OBSŁUGI KAS FISKALNYCH I TERMINALI PŁATNICZYCH Z FAKTUROWANIEM (EFS); ZADANIE 3 KURS OBSŁUGI KAS FISKALNYCH I TERMINALI PŁATNICZYCH Z FAKTUROWANIEM (FP)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-22

Poznań: PRZEPROWADZENIE KURSÓW: ZADANIE 1 KURS SPRZEDAWCY - KASJERA; ZADANIE 2 KURS OBSŁUGI KAS FISKALNYCH I TERMINALI PŁATNICZYCH Z FAKTUROWANIEM (EFS); ZADANIE 3 KURS OBSŁUGI KAS FISKALNYCH I TERMINALI PŁATNICZYCH Z FAKTUROWANIEM (FP)
Numer ogłoszenia: 76556 - 2013; data zamieszczenia: 22.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8345640, 8345688, faks 061 8339808.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEPROWADZENIE KURSÓW: ZADANIE 1 KURS SPRZEDAWCY - KASJERA; ZADANIE 2 KURS OBSŁUGI KAS FISKALNYCH I TERMINALI PŁATNICZYCH Z FAKTUROWANIEM (EFS); ZADANIE 3 KURS OBSŁUGI KAS FISKALNYCH I TERMINALI PŁATNICZYCH Z FAKTUROWANIEM (FP).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu sprzedawcy - kasjera współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt - Lepsze jutro dla maksymalnie 10 osób bezrobotnych skierowanych w dwóch grupach liczących po 4 - 5 uczestników. Zamawiający planuje kurs pierwszej grupy uruchomić w marcu-kwietniu 2013 roku, a kurs drugiej grupy w maju 2013 roku. Na szkolenie zostaną skierowane osoby legitymujące się minimum podstawowym wykształceniem, nieposiadające wiedzy i doświadczenia zawodowego w handlu oraz posiadające orzeczenie lekarskie o zdolności do pracy w zawodzie sprzedawcy - kasjera. Zamawiający wymaga, aby program kursu nie przekraczał 260 godzin lekcyjnych (łącznie z praktyką) i obejmował wiadomości i umiejętności w zakresie: organizacji i technik handlu, prowadzenia podstawowej dokumentacji handlowej, podstaw towaroznawstwa i logistyki, organizacji miejsca pracy, technik liczenia, znajomości znaków pieniężnych, podstaw prawa pracy i prawa cywilnego, umiejętności komunikacji z klientami, elementy marketingu i reklamy, podstawy obsługi komputera, obsługę kas fiskalnych w połączeniu z komputerem, obsługę terminali płatniczych oraz praktykę zawodową w wymiarze maksymalnie 60 godzin, w placówkach handlowych, z wyłączeniem dużych marketów. Jednocześnie Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 40 ust 4 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy organizowane dla osób bezrobotnych szkolenia w formie kursu powinny obejmować przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych zajęć tygodniowo. Zamawiający wymaga, aby kurs kończył się oceną końcową lub egzaminem. ZADANIE NR 2 Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu obsługi kas fiskalnych i terminali płatniczych z fakturowaniem współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt - Lepsze jutro dla maksymalnie 12 osób bezrobotnych skierowanych w grupie liczącej 10 - 12 uczestników. Zamawiający planuje uruchomić kurs w lipcu 2013 roku. Na kurs będą kierowane osoby legitymujące się co najmniej wykształceniem podstawowym lub gimnazjalnym i doświadczeniem w pracy w handlu lub wykształceniem zawodowym handlowym. Zamawiający wymaga, aby program kursu nie przekraczał 70 godzin lekcyjnych i obejmował wiadomości i umiejętności w zakresie: komputerowej obsługi programów fakturowych (np. Symfonia), obsługę kas fiskalnych i terminali płatniczych, znajomości znaków pieniężnych, umiejętności komunikacji z klientami. Jednocześnie informujemy, że zgodnie z art. 40 ust 4 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy organizowane dla osób bezrobotnych szkolenia w formie kursu powinny obejmować przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych zajęć tygodniowo. ZADANIE NR 3 Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu obsługi kas fiskalnych i terminali płatniczych z fakturowaniem finansowanego ze środków Funduszu Pracy dla maksymalnie 20 osób bezrobotnych i poszukujących pracy skierowanych w dwóch grupach liczących po 8 - 10 uczestników. Zamawiający planuje kurs pierwszej grupy uruchomić w kwietniu 2013 roku, a kurs drugiej grupy w czerwcu 2013 roku. Na kurs będą kierowane osoby legitymujące się co najmniej wykształceniem podstawowym lub gimnazjalnym i doświadczeniem w pracy w handlu lub wykształceniem zawodowym handlowym. Zamawiający wymaga, aby program kursu nie przekraczał 110 godzin lekcyjnych i obejmował wiadomości i umiejętności w zakresie: komputerowej obsługi programów fakturowych (np. Symfonia), obsługę kas fiskalnych i terminali płatniczych, prowadzenia podstawowej dokumentacji handlowej, podstaw towaroznawstwa i logistyki, znajomości znaków pieniężnych, podstaw prawa pracy i prawa cywilnego, umiejętności komunikacji z klientami. Jednocześnie informujemy, że zgodnie z art. 40 ust 4 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy organizowane dla osób bezrobotnych szkolenia w formie kursu powinny obejmować przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych zajęć tygodniowo.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego oraz zgodnego z jego przedmiotem

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE POBIERA SIĘ

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OŚWIADCZENIE ART. 22 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem nazwy kursu, terminu jego realizacji, liczby grup oraz instytucji na rzecz której realizowano kurs (Zleceniodawcy) wraz z dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie lub wykonywanie usługi (np. referencje - udzielone przez odbiorców innych niż Zamawiający, chyba, że Wykonawca realizował usługi w zakresie zgodnym z niniejszym postępowaniem tylko dla Zamawiającego).(załącznik nr 6 SIWZ) Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat Wykonawca przeprowadził przynajmniej trzy kursy grupowe w zakresie objętym z przedmiotem zamówienia i przedstawi dokumenty o należytym wykonaniu usługi (np. referencje). Za kurs grupowy Zamawiający uznaje przeprowadzenie kursu dla grupy minimum 10 osób. Zamawiający uznaje za objęty z przedmiotem zamówienia kurs, który obejmował co najmniej 70 godzin i jego zakres był co najmniej taki jak opisany przedmiotem zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OŚWIADCZENIE ART. 22 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami potwierdzającymi ich kwalifikacje, wykształcenie, doświadczenie zawodowe wraz z informacjami o zakresie wykonywania przez nie czynności (załącznik nr 7 SIWZ) Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje kadrą niezbędną do wykonania zamówienia jeżeli wykaże, że dysponuje (dla każdego zadania oddzielnie) minimum 1 osobą oraz 1 osobą na zastępstwo, które w ciągu ostatniego roku przeprowadziły przynajmniej jeden kurs grupowy o tematyce objętej z przedmiotem zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OŚWIADCZENIE ART. 22 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz cenowy oferty (załącznik nr 1 SIWZ) 2. Program kursu (załącznik nr 2 SIWZ) oddzielnie dla każdego zadania 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o dokonaniu wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wzory dokumentów o ukończeniu kursu (zgodne z obowiązującymi przepisami prawa) 5. Propozycje materiałów szkoleniowych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Doświadczenie - 50

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu wykonania zamówienia, liczby osób, wartości maksymalnej całej umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pup.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.pup.poznan.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2013 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu ul. Czarnieckiego 9 61- 538 Poznań pokój 104.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ZADANIE NR 1 I ZADANIE NR 2 WSPÓŁFINANSOWANE ZE ŚRODKÓW UNII EURPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO - PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI - PROJEKT LEPSZE JUTRO.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.