eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Reda › Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego o specjalności operatora koparko-ładowarki i koparki jednonaczyniowej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-22

Reda: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego o specjalności operatora koparko-ładowarki i koparki jednonaczyniowej.
Numer ogłoszenia: 76528 - 2013; data zamieszczenia: 22.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Derdowskiego 25, 84-240 Reda, woj. pomorskie, tel. 058 6785865, faks 058 6787487.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsreda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego o specjalności operatora koparko-ładowarki i koparki jednonaczyniowej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie Kursu zawodowego uprawniającego do wykonywania zawodu pod nazwą Operator koparko-ładowarki (klasa III) i operator koparki jednonaczyniowej (klasa III) dla 1 osoby skierowanej przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Redzie. Program kursu: minimum 202h zajęć, podzielonych na zajęcia teoretyczne i indywidualne zajęcia praktyczne, winien zawierać co najmniej bloki tematyczne (zgodnie z zaleceniami Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego) z zakresu: 1) użytkowania eksploatacyjnego, 2) dokumentacji technicznej, 3) bezpieczeństwa i higieny pracy, 4) podstaw elektrotechniki, 5) silników spalinowych, 6) elementów hydrauliki, 7) budowy koparko-ładowarek, 8) technologii robót, 9) zajęć praktycznych obejmujących naukę eksploatacji maszyn roboczych w różnych warunkach terenowych i technologicznych. Wykonawca zapewni na swój koszt dostęp do sprawnych urządzeń, w tym koparki, koparko-ładowarki oraz do placu manewrowego. Wykonawca w terminie 14 dni po zakończeniu kursu zorganizuje uczestnikowi kursu egzamin państwowy przed komisją z Insytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego oraz pokryje koszty przystąpienia do egzaminu państwowego dla skierowanego uczestnika oraz wyda książeczkę uprawniającą do wykonywania zawodu operatora koparko-ładowarki w zakresie III klasy oraz koparki jednonaczyniowej w zakresie III klasy, świadectwa wyniku egzaminu w języku polskim oraz zaświadczenia o ukończeniu kursu zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31 poz. 216). Załącznikiem do umowy będzie uzgodniony przed jej podpisaniem, harmonogram godzin zajęć teoretycznych i praktycznych. Termin realizacji zajęć (pożądany): marzec - czerwiec 2013 (egzaminy końcowe najpóźniej do 30.06.2013 roku.)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony , jeśli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zorganizowali i przeprowadzili a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych organizują i przeprowadzają co najmniej jeden kurs zawodowy dla minimum 5-ciu osób o wartości minimum 2.000 zł netto, w zakresie odpowiadającym opisowi zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli wykonawca będzie dysponował następującymi urządzeniami technicznymi w celu realizacji odpowiednio danej części zamówienia tj. dysponował salą wykładową dla uczestnika dla zajęć teoretycznych wyposażoną co najmniej w krzesło, stół i/lub przestrzeń roboczą umożliwiającą swobodne dokonywanie notatek przez uczestnika, a także, w razie potrzeby, tablicę sucho ścieralną i/lub tablicę szkolną, flipchart, projektor multimedialny oraz komputer. Ponadto dysponował dostępem do obsługi sprzętu w tym koparko-ładowarki i koparki jednonaczyniowej i dostępem do placu manewrowego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Wykaz wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonywanych co najmniej 1 usługę, polegającą na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu zawodowego dla minimum 5-ciu osób, w zakresie obejmującym opis zamówienia, o wartości netto minimum 2.000 zł, z podaniem jego wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 3, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 2)wykaz urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami w zakresie dysponował następującymi urządzeniami technicznymi w celu realizacji odpowiednio danej części zamówienia tj. dysponował salą wykładową na dla uczestnika kursu dla zajęć teoretycznych. Ponadto dostępem do obsługi sprzętu ,w tym koparko-ładowarki i koparko jednonaczyniowej i dostęp do placu manewrowego, o treści i ilości odpowiadającej załącznikowi nr 4. 3) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu czy potencjale technicznym oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 5.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.reda.pl www.mopsreda.pl/przystanekreda
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Redzie ul. Derdowskiego 25 , 84-240 Reda, pok.nr 7 przystanekreda@mopsreda.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2013 godzina 13:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Redzie ul. Derdowskiego 25 , 84-240 Reda, pok.nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa przeznaczona jest dla beneficjenta ostatecznego projektu systemowego Przystanek Reda realizowanego w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI PRIORYTET VII Promocja integracji społecznej DZIAŁANIE 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji PODDZIAŁANIE 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, dofinansowanego ze środków EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.