Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-26
Warszawa: Roczna i pięcioletnia kontrola stanu technicznego budynku Biura AMW
Numer ogłoszenia: 76523 - 2015; data zamieszczenia: 26.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Mienia Wojskowego , ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 3149863, faks 22 3149900.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roczna i pięcioletnia kontrola stanu technicznego budynku Biura AMW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wskazanych w art. 62 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 2409 z późn. zm.) rocznej i pięcioletniej kontroli stanu technicznego budynku Biura Agencji Mienia Wojskowego, znajdującego się przy ul. Nowowiejskiej 26A w Warszawie..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej 71.70.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu o udzielenie zamówienia może wziąć udział Wykonawca, który: 1) spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy; 2) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania powyższych warunków będzie polegała na ocenie spełnia/nie spełnia. Podstawą oceny będzie oświadczenie wskazane w sekcji III.4.1
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin wykonania zamówienia - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Podstawą dokonania zmiany zapisów umowy będzie zmiana terminu wykonania umowy wynikająca z działania siły wyższej. 3. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Zmiany te muszą być korzystne lub neutralne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Mienia Wojskowego, ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2015 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria jawna w siedzibie Zamawiającego, ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa, parter, pok 022.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa opieki serwisowej infrastruktury serwerowej
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowy oraz ich ewentualnych zwrotów - listy zwykłe i listy polecone
- Transport, montaż, uruchomienie, kompleksowa obsługa i demontaż sztucznego lodowiska sezonowego wraz z wynajmem zadaszenia, zlokalizowanego przy ul. Gubinowskiej 28/30 w Warszawie.
- Dostawy umundurowania i wyposażenia dla osób kierujących pojazdami służbowymi.
- Usługa cateringowa na 200 osób podczas Gali finałowej konkursu plastycznego dla osób z niepełnosprawnościami "Odkrywamy talenty", która odbędzie się 19 listopada 2025 r.
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla szkół i placówek oświatowych z terenu Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy w okresie 12 miesięcy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,, Modernizacja oczyszczalni ścieków,,
- Wykonanie okresowej 5-letniej kontroli instalacji elektrycznych w budynkach stanowiących zasób AMW O/Reg. Poznań
- Wykonanie ekspertyz technicznych obiektów Powiatu Poznańskiego z podziałem na 5 części.
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla dróg gminnych w Gminie Frampol"
- Pełnienie dyżurów przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie w sezonie zimowym 2025/2026
- Nadzór geologiczny nad badaniami sejsmicznymi oraz opracowanie projektu robót geologicznych jak również dokumentacji powykonawczej - KC-DE-zp.272-505/25
więcej: Usługi inspekcji budowlanej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.