eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zebrzydowice › DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA GMINNEGO PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO W ZEBRZYDOWICACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-10



Ogłoszenie nr 765235-N-2020 z dnia 2020-12-10 r.

Gminne Przedszkole Publiczne w Zebrzydowicach:

DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA GMINNEGO PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO W ZEBRZYDOWICACH

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminne Przedszkole Publiczne w Zebrzydowicach, krajowy numer identyfikacyjny 27151309200000, ul. Makowa 1, 43-410 Zebrzydowice, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 32 469 33 78 ,
faks: 32 469 33 78
e-mail: gpp@zebrzydowice.pl,
www: https://gpp.zebrzydowice.szkolnastrona.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie https://gpp.zebrzydowice.szkolnastrona.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: składanie ofert osobiście, drogą pocztową lub kurierską

Adres: 43-410 Zebrzydowice ul. Makowa 1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA GMINNEGO PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO W ZEBRZYDOWICACH

Numer referencyjny: GPP/3331/01/20

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa artykułów żywnościowych dla Gminnego
Przedszkola Publicznego w Zebrzydowicach . Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 zadań:
- zadanie 1 : dostawa jaj kurzych klasy L ,
- zadanie 2 : dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych – wieprzowych i wołowych,
- zadanie 3 : dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych – drobiowych,
- zadanie 4 : dostawa ryb przetworzonych i konserwowanych,
- zadanie 5 : dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów – mrożonych,
- zadanie 6 : dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów – przetworzonych,
- zadanie 7 : dostawa olejów i tłuszczy roślinnych,
- zadanie 8 : dostawa produktów mleczarskich,
- zadanie 9 : dostawa produktów przemiału ziarna , skrobi i produktów skrobiowych,
- zadanie 10 : dostawa różnych produktów spożywczych,
- zadanie 11 : dostawa pieczywa i świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich .
Dostawy będą realizowane sukcesywnie transportem Wykonawcy i na jego koszt do stołówek przedszkolnych prowadzonych przez Zamawiającego znajdujących się w:
a) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach, ul. Makowa 1, 43-410 Zebrzydowice .
b) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oddział w Kaczycach , ul. Ludowa 8 .
c) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oddział w Marklowicach Górnych, ul. Szkolna 28 .
d) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oddział w Kończycach Małych, ul. Jagiellońska 22 a .
Wykonawca gwarantuje, że dostarczane produkty lub towary będą odpowiadały przepisom ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm. wraz z przepisami wykonawczymi) a w szczególności, że :
- dostarczane produkty będą pierwszego gatunku, dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami, normami i atestami,
- dostarczane produkty będą świeże, z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu i posiadają termin ważności nie krótszy niż połowa okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta,
- dostarczane produkty będą o właściwej gramaturze, czyste, bez objawów nadpsucia czy pleśni, obcych zapachów,
- produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka ( skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu),
- zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczonego towaru, produkty przewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość,
- asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi,
- w przypadku gdy dostarczone artykuły będą uszkodzone lub ulegną uszkodzeniu podczas transportu, zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe w tym samym dniu,
- w przypadku dostaw mięsa i wędlin Zamawiający wymaga, aby były dostarczane w czystych zamkniętych pojemnikach do przewozu mięsa i wędlin. Mięso surowe nie może być przewożone razem z wędlinami . Wymaga się aby wędliny były pakowane próżniowo .
- w przypadku dostaw mrożonek, Zamawiający wymaga, aby były dostarczone do przedszkola w formie nierozmrożonej .
Dostawy będą realizowane z częstotliwością :
- codziennie do godz. 7.00 : zadania nr 2, 11,
- 3 razy w tygodniu : zadania nr : 1,3,5,6,8,
- 2 razy w tygodniu : zadania nr : 4,7,9,10 .

Dostawa artykułów żywnościowych odbywać się będzie każdorazowo na podstawie zamówienia telefonicznego złożonego przez Zamawiającego, w którym wskaże on zamawiane produkty z podaniem ilości, najpóźniej do godz. 10:00 przed dniem dostawy.

Każda dostawa towaru wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument.
Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy.
Nie wszystkie rodzaje produktów muszą być zakupione w pełnym zakresie ilościowym. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż określona w załącznikach od nr 1.1 do nr 1.11 niniejszej SIWZ. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia.
Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru
i dostarczenia nowej partii pod właściwy adres  Zamawiającego  w dniu złożenia reklamacji.
Do składania zamówień Zamawiający upoważni wybranych pracowników.
Rodzaj oraz ilości artykułów żywnościowych zawarte są w formularzu cenowym (zał. od nr 1.1 do nr 1.11 do SIWZ).


II.5) Główny kod CPV: 15.00.00.00

Dodatkowe kody CPV:
03.14.25.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocena tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia – nie spełnia.


III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocena tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia – nie spełnia.


III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocena tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia – nie spełnia.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany przez Zamawiającego do dostarczenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, następujących dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia :
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
b) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub
ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
c) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca składa w oryginale oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu.
Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
termin płatności:40,00
cena:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana zakresu rzeczowego umowy, może nastąpić w przypadku braku na rynku produktu stanowiącego przedmiot umowy z przyczyn niezależnych od wykonawcy . Warunkiem dokonania zmian jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności . Dopuszcza się zmiany umowy wywołane przyczynami zewnętrznymi, które w sposób obiektywny uzasadniają potrzebę tej zmiany .

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 18.12.2020, godzina: 09:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Dostawa jaj kurzych klasy L

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawy będą realizowane sukcesywnie transportem Wykonawcy i na jego koszt do stołówek przedszkolnych prowadzonych przez Zamawiającego znajdujących się w:
a) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach, ul. Makowa 1, 43-410 Zebrzydowice .
b) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oddział w Kaczycach , ul. Ludowa 8 .
c) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oddział w Marklowicach Górnych, ul. Szkolna 28 .
d) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oddział w Kończycach Małych, ul. Jagiellońska 22 a .
Wykonawca gwarantuje, że dostarczane produkty lub towary będą odpowiadały przepisom ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm. wraz z przepisami wykonawczymi) a w szczególności, że :
- dostarczane produkty będą pierwszego gatunku, dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami, normami i atestami,
- dostarczane produkty będą świeże, z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu i posiadają termin ważności nie krótszy niż połowa okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta,
- dostarczane produkty będą o właściwej gramaturze, czyste, bez objawów nadpsucia czy pleśni, obcych zapachów,
- produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka ( skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu),
- zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczonego towaru, produkty przewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość,
- asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi,
- w przypadku gdy dostarczone artykuły będą uszkodzone lub ulegną uszkodzeniu podczas transportu, zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe w tym samym dniu,

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03142500-3

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
CENA:60,00
termin płatności:40,00
Część nr: 2
Nazwa: dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych – wieprzowych i wołowych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawy będą realizowane sukcesywnie transportem Wykonawcy i na jego koszt do stołówek przedszkolnych prowadzonych przez Zamawiającego znajdujących się w:
a) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach, ul. Makowa 1, 43-410 Zebrzydowice .
b) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oddział w Kaczycach , ul. Ludowa 8 .
c) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oddział w Marklowicach Górnych, ul. Szkolna 28 .
d) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oddział w Kończycach Małych, ul. Jagiellońska 22 a .
Wykonawca gwarantuje, że dostarczane produkty lub towary będą odpowiadały przepisom ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm. wraz z przepisami wykonawczymi) a w szczególności, że :
- dostarczane produkty będą pierwszego gatunku, dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami, normami i atestami,
- dostarczane produkty będą świeże, z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu i posiadają termin ważności nie krótszy niż połowa okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta,
- dostarczane produkty będą o właściwej gramaturze, czyste, bez objawów nadpsucia czy pleśni, obcych zapachów,
- produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka ( skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu),
- zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczonego towaru, produkty przewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość,
- asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi,
- w przypadku gdy dostarczone artykuły będą uszkodzone lub ulegną uszkodzeniu podczas transportu, zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe w tym samym dniu.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
termin płatności:40,00
Część nr: 3
Nazwa: dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych – drobiowych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawy będą realizowane sukcesywnie transportem Wykonawcy i na jego koszt do stołówek przedszkolnych prowadzonych przez Zamawiającego znajdujących się w:
a) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach, ul. Makowa 1, 43-410 Zebrzydowice .
b) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oddział w Kaczycach , ul. Ludowa 8 .
c) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oddział w Marklowicach Górnych, ul. Szkolna 28 .
d) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oddział w Kończycach Małych, ul. Jagiellońska 22 a .
Wykonawca gwarantuje, że dostarczane produkty lub towary będą odpowiadały przepisom ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm. wraz z przepisami wykonawczymi) a w szczególności, że :
- dostarczane produkty będą pierwszego gatunku, dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami, normami i atestami,
- dostarczane produkty będą świeże, z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu i posiadają termin ważności nie krótszy niż połowa okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta,
- dostarczane produkty będą o właściwej gramaturze, czyste, bez objawów nadpsucia czy pleśni, obcych zapachów,
- produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka ( skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu),
- zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczonego towaru, produkty przewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość,
- asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi,
- w przypadku gdy dostarczone artykuły będą uszkodzone lub ulegną uszkodzeniu podczas transportu, zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe w tym samym dniu,

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin płatności:40,00
cena:60,00
Część nr: 4
Nazwa: dostawa ryb przetworzonych i konserwowanych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawy będą realizowane sukcesywnie transportem Wykonawcy i na jego koszt do stołówek przedszkolnych prowadzonych przez Zamawiającego znajdujących się w:
a) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach, ul. Makowa 1, 43-410 Zebrzydowice .
b) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oddział w Kaczycach , ul. Ludowa 8 .
c) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oddział w Marklowicach Górnych, ul. Szkolna 28 .
d) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oddział w Kończycach Małych, ul. Jagiellońska 22 a .
Wykonawca gwarantuje, że dostarczane produkty lub towary będą odpowiadały przepisom ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm. wraz z przepisami wykonawczymi) a w szczególności, że :
- dostarczane produkty będą pierwszego gatunku, dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami, normami i atestami,
- dostarczane produkty będą świeże, z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu i posiadają termin ważności nie krótszy niż połowa okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta,
- dostarczane produkty będą o właściwej gramaturze, czyste, bez objawów nadpsucia czy pleśni, obcych zapachów,
- produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka ( skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu),
- zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczonego towaru, produkty przewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość,
- asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi,
- w przypadku gdy dostarczone artykuły będą uszkodzone lub ulegną uszkodzeniu podczas transportu, zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe w tym samym dniu.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin płatności:40,00
cena:60,00
Część nr: 5
Nazwa: dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów – mrożonych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawy będą realizowane sukcesywnie transportem Wykonawcy i na jego koszt do stołówek przedszkolnych prowadzonych przez Zamawiającego znajdujących się w:
a) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach, ul. Makowa 1, 43-410 Zebrzydowice .
b) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oddział w Kaczycach , ul. Ludowa 8 .
c) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oddział w Marklowicach Górnych, ul. Szkolna 28 .
d) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oddział w Kończycach Małych, ul. Jagiellońska 22 a .
Wykonawca gwarantuje, że dostarczane produkty lub towary będą odpowiadały przepisom ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm. wraz z przepisami wykonawczymi) a w szczególności, że :
- dostarczane produkty będą pierwszego gatunku, dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami, normami i atestami,
- dostarczane produkty będą świeże, z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu i posiadają termin ważności nie krótszy niż połowa okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta,
- dostarczane produkty będą o właściwej gramaturze, czyste, bez objawów nadpsucia czy pleśni, obcych zapachów,
- produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka ( skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu),
- zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczonego towaru, produkty przewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość,
- asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi,
- w przypadku gdy dostarczone artykuły będą uszkodzone lub ulegną uszkodzeniu podczas transportu, zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe w tym samym dniu,

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin płatności:40,00
cena:60,00
Część nr: 6
Nazwa: dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów – przetworzonych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawy będą realizowane sukcesywnie transportem Wykonawcy i na jego koszt do stołówek przedszkolnych prowadzonych przez Zamawiającego znajdujących się w:
a) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach, ul. Makowa 1, 43-410 Zebrzydowice .
b) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oddział w Kaczycach , ul. Ludowa 8 .
c) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oddział w Marklowicach Górnych, ul. Szkolna 28 .
d) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oddział w Kończycach Małych, ul. Jagiellońska 22 a .
Wykonawca gwarantuje, że dostarczane produkty lub towary będą odpowiadały przepisom ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm. wraz z przepisami wykonawczymi) a w szczególności, że :
- dostarczane produkty będą pierwszego gatunku, dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami, normami i atestami,
- dostarczane produkty będą świeże, z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu i posiadają termin ważności nie krótszy niż połowa okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta,
- dostarczane produkty będą o właściwej gramaturze, czyste, bez objawów nadpsucia czy pleśni, obcych zapachów,
- produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka ( skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu),
- zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczonego towaru, produkty przewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość,
- asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi,
- w przypadku gdy dostarczone artykuły będą uszkodzone lub ulegną uszkodzeniu podczas transportu, zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe w tym samym dniu,

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin płatności:40,00
cena:60,00
Część nr: 7
Nazwa: dostawa olejów i tłuszczy roślinnych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawy będą realizowane sukcesywnie transportem Wykonawcy i na jego koszt do stołówek przedszkolnych prowadzonych przez Zamawiającego znajdujących się w:
a) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach, ul. Makowa 1, 43-410 Zebrzydowice .
b) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oddział w Kaczycach , ul. Ludowa 8 .
c) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oddział w Marklowicach Górnych, ul. Szkolna 28 .
d) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oddział w Kończycach Małych, ul. Jagiellońska 22 a .
Wykonawca gwarantuje, że dostarczane produkty lub towary będą odpowiadały przepisom ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm. wraz z przepisami wykonawczymi) a w szczególności, że :
- dostarczane produkty będą pierwszego gatunku, dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami, normami i atestami,
- dostarczane produkty będą świeże, z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu i posiadają termin ważności nie krótszy niż połowa okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta,
- dostarczane produkty będą o właściwej gramaturze, czyste, bez objawów nadpsucia czy pleśni, obcych zapachów,
- produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka ( skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu),
- zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczonego towaru, produkty przewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość,
- asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi,
- w przypadku gdy dostarczone artykuły będą uszkodzone lub ulegną uszkodzeniu podczas transportu, zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe w tym samym dniu,

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
termin płatności:40,00
Część nr: 8
Nazwa: dostawa produktów mleczarskich

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawy będą realizowane sukcesywnie transportem Wykonawcy i na jego koszt do stołówek przedszkolnych prowadzonych przez Zamawiającego znajdujących się w:
a) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach, ul. Makowa 1, 43-410 Zebrzydowice .
b) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oddział w Kaczycach , ul. Ludowa 8 .
c) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oddział w Marklowicach Górnych, ul. Szkolna 28 .
d) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oddział w Kończycach Małych, ul. Jagiellońska 22 a .
Wykonawca gwarantuje, że dostarczane produkty lub towary będą odpowiadały przepisom ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm. wraz z przepisami wykonawczymi) a w szczególności, że :
- dostarczane produkty będą pierwszego gatunku, dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami, normami i atestami,
- dostarczane produkty będą świeże, z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu i posiadają termin ważności nie krótszy niż połowa okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta,
- dostarczane produkty będą o właściwej gramaturze, czyste, bez objawów nadpsucia czy pleśni, obcych zapachów,
- produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka ( skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu),
- zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczonego towaru, produkty przewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość,
- asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi,
- w przypadku gdy dostarczone artykuły będą uszkodzone lub ulegną uszkodzeniu podczas transportu, zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe w tym samym dniu.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin płatności:40,00
cena:60,00
Część nr: 9
Nazwa: dostawa produktów przemiału ziarna , skrobi i produktów skrobiowych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawy będą realizowane sukcesywnie transportem Wykonawcy i na jego koszt do stołówek przedszkolnych prowadzonych przez Zamawiającego znajdujących się w:
a) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach, ul. Makowa 1, 43-410 Zebrzydowice .
b) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oddział w Kaczycach , ul. Ludowa 8 .
c) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oddział w Marklowicach Górnych, ul. Szkolna 28 .
d) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oddział w Kończycach Małych, ul. Jagiellońska 22 a .
Wykonawca gwarantuje, że dostarczane produkty lub towary będą odpowiadały przepisom ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm. wraz z przepisami wykonawczymi) a w szczególności, że :
- dostarczane produkty będą pierwszego gatunku, dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami, normami i atestami,
- dostarczane produkty będą świeże, z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu i posiadają termin ważności nie krótszy niż połowa okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta,
- dostarczane produkty będą o właściwej gramaturze, czyste, bez objawów nadpsucia czy pleśni, obcych zapachów,
- produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka ( skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu),
- zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczonego towaru, produkty przewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość,
- asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi,
- w przypadku gdy dostarczone artykuły będą uszkodzone lub ulegną uszkodzeniu podczas transportu, zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe w tym samym dniu,

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin płatności:40,00
cena:60,00
Część nr: 10
Nazwa: dostawa różnych produktów spożywczych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawy będą realizowane sukcesywnie transportem Wykonawcy i na jego koszt do stołówek przedszkolnych prowadzonych przez Zamawiającego znajdujących się w:
a) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach, ul. Makowa 1, 43-410 Zebrzydowice .
b) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oddział w Kaczycach , ul. Ludowa 8 .
c) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oddział w Marklowicach Górnych, ul. Szkolna 28 .
d) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oddział w Kończycach Małych, ul. Jagiellońska 22 a .
Wykonawca gwarantuje, że dostarczane produkty lub towary będą odpowiadały przepisom ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm. wraz z przepisami wykonawczymi) a w szczególności, że :
- dostarczane produkty będą pierwszego gatunku, dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami, normami i atestami,
- dostarczane produkty będą świeże, z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu i posiadają termin ważności nie krótszy niż połowa okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta,
- dostarczane produkty będą o właściwej gramaturze, czyste, bez objawów nadpsucia czy pleśni, obcych zapachów,
- produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka ( skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu),
- zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczonego towaru, produkty przewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość,
- asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi,
- w przypadku gdy dostarczone artykuły będą uszkodzone lub ulegną uszkodzeniu podczas transportu, zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe w tym samym dniu.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin płatności:40,00
cena:60,00
Część nr: 11
Nazwa: dostawa pieczywa i świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawy będą realizowane sukcesywnie transportem Wykonawcy i na jego koszt do stołówek przedszkolnych prowadzonych przez Zamawiającego znajdujących się w:
a) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach, ul. Makowa 1, 43-410 Zebrzydowice .
b) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oddział w Kaczycach , ul. Ludowa 8 .
c) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oddział w Marklowicach Górnych, ul. Szkolna 28 .
d) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oddział w Kończycach Małych, ul. Jagiellońska 22 a .
Wykonawca gwarantuje, że dostarczane produkty lub towary będą odpowiadały przepisom ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm. wraz z przepisami wykonawczymi) a w szczególności, że :
- dostarczane produkty będą pierwszego gatunku, dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami, normami i atestami,
- dostarczane produkty będą świeże, z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu i posiadają termin ważności nie krótszy niż połowa okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta,
- dostarczane produkty będą o właściwej gramaturze, czyste, bez objawów nadpsucia czy pleśni, obcych zapachów,
- produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka ( skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu),
- zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczonego towaru, produkty przewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość,
- asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi,
- w przypadku gdy dostarczone artykuły będą uszkodzone lub ulegną uszkodzeniu podczas transportu, zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe w tym samym dniu.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
termin płatności:40,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.