To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-04-15
Września: zakup i dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
Numer ogłoszenia: 76520 - 2008; data zamieszczenia: 15.04.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 50964 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej we Wrześni w likwidacji, ul. Słowackiego, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 4370537, fax 061 4379730.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów m.in: kleje, koperty, skoroszyt, taśmy, zszywki, zeszyty, segregatory, długopisy, dyskietki, płyty CD i DVD, papier ksero, teczki, zeszyty, baterie, tonery, tusze, folie itp. Szczegółowy wykaz asortymentu określa załącznik nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 48225 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: materiały biurowe.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Typograf Zb. Korcz, G. Ornat Sp. j, ul. Batorego 5, 62-300 Września, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 31.013,20
- Oferta z najniższą ceną: 31.013,20 / oferta z najwyższą ceną: 31.013,20
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: materiały eksploatacyjne do drukarek i faxów.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WIREX BIS - Tomasz Wirecki 26-052 Sitkówka Nowiny Słowik 141, Słowik 141, 26-052 Sitkówka Nowiny, kraj/woj. świętokrzyskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 17.212,00
- Oferta z najniższą ceną: 17.212,00 / oferta z najwyższą ceną: 45.396,00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WRZEŚNI
- Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego we Wrześni
- Przebudowa bieżni przy Samorządowej Szkole Podstawowej w Chwalibogowie - wykonanie bieżni o nawierzchni tartanowej
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2926P Gozdowo - Nowa Wieś Królewska
- Prace konserwatorskie związane z odbudową Pomnika Wolności
- Przebudowa z ociepleniem budynku części niskiej przychodni zdrowia przy Szpitalu Powiatowym we Wrześni (etap II)"
- "Dostawa sprzętu, odczynników laboratoryjnych, nakłuwaczy i paneli diagnostycznych wraz z dzierżawą aparatów"
więcej: przetargi w Wrześni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia w ramach zadania: Rozbudowa budynku szkoły podstawowej w Starym Lubotyniu o punkt przedszkolny
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
- Dostawy papieru i materiałów biurowych
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz papierniczych do Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i Placówek Terenowych w Augustowie i Zambrowie.
- 36/ZP/2025 Dostawa artykułów biurowych, przyborów do pisania i galanterii biurowej oraz ekologicznych artykułów biurowych, przyborów do pisania, papieru i kopert dla Uniwersytetu Łódzkiego.
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW I SPRZĘTU BIUROWEGO
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.