eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RejowiecZakup i dostawę ciągnika rolniczego wraz z osprzętem na potrzeby Gminy Rejowiec

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-10



Ogłoszenie nr 765172-N-2020 z dnia 2020-12-10 r.

Gmina Rejowiec:

Zakup i dostawę ciągnika rolniczego wraz z osprzętem na potrzeby Gminy Rejowiec

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rejowiec, krajowy numer identyfikacyjny 11019793100000, ul. Wiktoryna Zaleskiego 1, 22-360 Rejowiec, woj. lubelskie, państwo Polska

telefon: 825 688 159,
faks: 825 688 753
e-mail: jszokaluk@gmina.rejowiec.pl,
www: ugrejowiec.bip.e-zeto.eu

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: ugrejowiec.bip.e-zeto.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, ugrejowiec.bip.e-zeto.eu

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie ugrejowiec.bip.e-zeto.eu

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: w formie pisemnej pod rygorem nieważności

Adres: Urząd Miejskie w Rejowcu, ul. Wiktoryna Zaleskiego 1, 22-360 Rejowiec

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawę ciągnika rolniczego wraz z osprzętem na potrzeby Gminy Rejowiec

Numer referencyjny: PP.271.08.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: brak danych


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawę ciągnika rolniczego wraz z osprzętem na potrzeby Gminy Rejowiec
2. Zamówienie obejmuje:
I. Ciągnik Rolniczy
Zakup wraz z dostawą ciągnika posiadającego dopuszczenie do pracy w Polsce (CE), o następujących parametrach: Ciągnik rolniczy z osprzętem powinien być fabrycznie nowy o roku produkcji 2019 lub 2020, posiadać dokumenty umożliwiające rejestrację i poruszanie się pojazdu po drogach publicznych na terenie Polski. Ciągnik powinien być wyposażony we wszystkie instalacje i urządzenia wymagane dla ciągników rolniczych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.06.1997r. „Prawo o ruchu drogowym” i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego wyposażenia. Ww. osprzęty powinny być również fabrycznie nowe i nie mogą być prototypami ani zawierać prototypowych rozwiązań. Dostarczony ciągnik musi być wyposażony w następujące dokumenty: − świadectwo homologacji na terenie RP, − deklaracja zgodności z normami UE na osprzęt do ciągników, − gwarancja, − instrukcja obsługi ciągnika i osprzętu w języku polskim, − książka serwisowa w języku polskim, 1. Ciągnik rolniczy będący uniwersalnym nośnikiem narzędzi do utrzymania o następujących parametrach i wyposażeniu:
• Silnik turbodoładowany o mocy min. moc 68- 75 kM
• Pojemność , cm3/ilość cylindrów -2500/4 -2900/4
• skrzynia przekładniowa 16 x 16 lub 24x 24 z rewersem mechanicznym
• prędkość maksymalna do 40 km/h; WOM 540/1000 obr na min
• wydatek pompy hydraulicznej -40- 50 l/min
• max udźwig podnośnika min . 3000 kg
• koła przednie/ tylne 320/70R24-480/70R30
• klimatyzacja
• tylna hydrulika 3 sekcyjna
• zaczep rolniczy ( belka wzdłużna )
• obciążniki przednie 320kg
• obciążniki tylne 200 kg
• przedni WOM
• przedni TUZ – udźwig 2 tony
• kogut
• pojemność zbiornika paliwa min 100 l
Wyposażenie – gaśnica, trójkątna tablica wyróżniająca , błotniki kół przednich i tylnych , trójkąt ostrzegawczy , apteczka

II. Pług do odśnieżania z uchylnymi lemieszami
- szerokość robocza 2,2m – 2, 5 m , dwie niezależnie sterowane odkładnice , uchylne lemiesze , stopka podporowa , oświetlenie LED, komplet sworzni .Instrukcja obsługi
III. Wysięgnik uniwersalny z głowicą do koszenia
Wyposażenie wysięgnika i charakterystyka:
• montowany z tyłu pojazdu,
• wysięgnik składa się z dwóch prostych ramion ,bez wysuwu teleskopowego
• dostosowany do obsługi przez jedną osobę,
• zasięg poziomy ramienia min. 6,25m max. 7,00m mierzony od środka osi ciągnika do końca głowicy koszącej,
• możliwość montażu innych głowic roboczych,
• obrót ramienia wysięgnika min. 90° do tyłu (obrót mierzony od linii kąta prostego wysięgnika względem ciągnika), zabezpieczenie najechania na przeszkodę z bezpieczeństwem odchyłu,
• możliwość przesunięcia ramienia wysięgnika ku przodowi ciągnika o min. 3,30m od kąta prostego ramienia,
• widoczność głowicy koszącej przy boku kabiny ciągnika,
• płynne kopiowanie terenu, amortyzacja ramienia,
• ramy wysięgu wykonane w całości z profilu min. 12 x 12cm, grubość ścian min. 5mm,
• moc hydrauliczna hydromotoru głównego min. 55KM max. 65KM,
• moc na silniku hydraulicznym na rotorze tnącym min. 45KM max. 55KM,
• pojemność zbiornika oleju maksymalnie 210 l.,
• waga wysięgnika wraz z głowicą koszącą gotową do pracy max. 1300kg,
• sterowanie linkowe z wnętrza kabiny ciągnika,
• węże hydrauliczne w osłonie metalowej zabezpieczone tworzywem,
• dodatkowe stabilizatory maszyny na trój-punkcie pozwalające uzyskać 5 punktowy system mocowania i stabilizacji ramienia,
• ramię kompatybilne i zamontowane do ciągnika spełniającego wymagania przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia,
• napęd kosiarki od tylnego wałka odbioru mocy,
• instrukcja obsługi w języku polskim,
IV. Głowica kosząca:
• wyposażona w min. 50 szt. noży,
• szerokość robocza min. 1150mm,
• grubość rozdrabniania min 40mm,
• obrót głowicy systemem zębatym i dodatkowy obrót na ramieniu min. 230°,
• obroty rotoru koszącego min. 3000 obr/min,
• zdejmowana osłona zapobiegająca wyrzucaniu kamieni,
• masa głowicy max. 290kg,
• głowica montowana od czoła,
• funkcja mulczująca trawę
• możliwość montażu młotków do koszenia krzaków wymienne płozy boczne.
• Dostarczony osprzęt do ciągnika powinien posiadać deklarację zgodności z normami UE. Dostarczony przedmiot zamówienia ma być kompletny, nie będzie obciążony prawami na rzecz osób trzecich i nie będzie naruszał praw osób trzecich oraz będzie spełniał wymogi prawa polskiego. Podane powyżej parametry techniczne i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Wykonawca może zaproponować dostawę o parametrach równoważnych lub wyższych od wymienionych w siwz.

3. Szczegółowy opis parametrów, które musi spełniać przedmiot zamówienia stanowi
Załącznik nr 6 do SIWZ.
4. Dostarczony ciągnik wraz z osprzętem musi być fabrycznie nowy, sprawny technicznie, wyposażony we wszystkie płyny eksploatacyjne oraz zatankowany do określonej przez producenta minimalnej ilości paliwa. Ciągnik musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące przepisy prawa dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 110 z późn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy.
5. Wykonawca winien dostarczyć zakupiony ciągnik wraz z osprzętem na własny koszt do miejsca garażowania sprzętu, wyznaczonego przez Zamawiającego.
6. W dniu odbioru ciągnika Wykonawca przekaże Zamawiającemu m.in.:
• dokument określający warunki serwisowania gwarancyjnego i pogwarancyjnego
• (kartę gwarancyjną),
• wykaz punktów serwisowych,
• katalog części zamiennych,
• instrukcję użytkowania i obsługi, sporządzoną w języku polskim,
• charakterystykę techniczno-eksploatacyjną w języku polskim,
• świadectwo homologacji.
7. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów wyboru oferty. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 12-miesięcznego okresu gwarancji bez limitu godzin
pracy ciągnika.
8. W dniu dostarczenia ciągnika przez Wykonawcę w miejsce wskazane przez zamawiającego – zostanie sporządzony protokół odbioru.
9. Wykonawca w dniu oraz w miejscu przekazania przedmiotu zamówienia zapewni bezpłatne szkolenie z obsługi i eksploatacji ciągnika – z przeprowadzonego szkolenia zostanie sporządzony protokół.
10. Wykonawcy mogą przedstawić oferty z rozwiązaniami równoważnymi o takich samych parametrach lub parametrach przewyższających. Obowiązkiem Wykonawcy jest udowodnienie równoważności.
11. Termin dostawy ciągnika wraz z osprzętem jest jednym z kryteriów wyboru oferty. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie maksymalnym do 31.01.2021 r.
12. W okresie gwarancji wszystkie koszty naprawy, w tym dojazd, koszt materiałów i części
zamiennych, z wyjątkiem materiałów eksploatacyjnych (płyny, oleje) podlegających naturalnemu zużyciu, ponosi Wykonawca.
13. Zamawiający wymaga od wykonawcy aby stacja serwisowa oferowanego ciągnika znajdowała się w odległości nie większej niż 60 km od siedziby Urzędu Miejskiego w Rejowcu
14. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Pzp.
15. Zamawiający przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie prowadził
dialogu technicznego.


II.5) Główny kod CPV: 16.70.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:


II.9) Informacje dodatkowe: 1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia określa się na maksymalnie 31.01.2021 r.
( Wykonawca winien wskazać termin realizacji zamówienia w formularzu ofertowym , gdyż jest to jedno z kryteriów wyboru oferty)
2. Przez termin wykonania przedmiotu zamówienia należy rozumieć dzień dostarczenia
przedmiotu zamówienia w miejsce wskazane przez zamawiającego i sporządzenia
protokołu odbioru.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w zakresie dotyczące sytuacji finansowej lub ekonomicznej,

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy
– w tym okresie, wykonali w sposób należyty co najmniej dwie dostawy polegające na dostawie fabrycznie nowego ciągnika o wartości minimum 200.000,00 zł brutto każda (słownie złotych: dwieście tysięcy 00/100);


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych
również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich
należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert - (wzór dokumentu zawarty jest w Załączniku
nr 4 do SIWZ);


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców w/w oświadczenie składa każdy Wykonawca.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
okres gwarancji na przedmiot zamówienia (G):20,00
cena (C):60,00
termin wykonania zamówienia (T):20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany postanowień Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający oświadcza, iż przewiduje możliwość istotnych zmian Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z wymienionych poniżej okoliczności oraz określa warunki tych zmian w przypadku:
1) zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT, gdy w trakcie realizacji przedmiotu Umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla prac objętych przedmiotem Umowy. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia, określonego w Umowie, o kwotę równą różnicy w kwocie podatku, jednakże wyłącznie co do części wynagrodzenia za dostawy, których do dnia zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano;
2) możliwość zmiany terminu realizacji Umowy na skutek decyzji służb, inspekcji i straży, które powodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, w takim przypadku termin realizacji umowy może zostać wydłużony o czas trwania zawieszenia realizacji zamówienia. następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, takich jak: opóźnienia, utrudnienia prac dające się przypisać Zamawiającemu,


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 18.12.2020, godzina: 09:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.