eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TurobinDostawa autobusu 18 miejscowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-10



Ogłoszenie nr 765102-N-2020 z dnia 2020-12-10 r.

Gmina Turobin:

Dostawa autobusu 18 miejscowego

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Turobin, krajowy numer identyfikacyjny 95036918400000, ul. Rynek 4, 23-465 Turobin, woj. lubelskie, państwo Polska

telefon: 846 833 343,
faks: 846 833 335
e-mail: urzad.gminy@turobin.pl,
www: www.ugturobin.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.ugturobin.bip.lubelskie.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.ugturobin.bip.lubelskie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Pisemnej

Adres: Urząd Gminy Turobin ul. Rynek 4, 23-465 Turobin; Biuro podawcze pokój nr 11

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa autobusu 18 miejscowego

Numer referencyjny: ZP.271.20.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: brak danych


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego, fabrycznie nowego autobusu.
Autobus powinien posiadać 17 miejsc dla pasażerów plus jedno miejsce dla kierowcy.
2. Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy pojazdu spełniającego wymagania
określone w Załączniku Nr 1 do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
3. Miejscem dostawy pojazdu będzie siedziba Odbiorcy, tj. Gmina Turobin ul. Rynek 4,
23-465 Turobin.
4. Pojazd przekazany do odbioru Zamawiającemu powinien:
1) posiadać aktualne świadectwo homologacji dla autobusu, wydane zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa;
2) posiadać w języku polskim wszystkie dokumenty związane z eksploatacją
i użytkowaniem pojazdu, m in. instrukcje użytkowania i obsługi pojazdu oraz
urządzeń w nim zamontowanych, książkę gwarancyjną, kartę pojazdu, itp.;
3) spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia
31 grudnia 2012r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich
niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016r. poz. 2022 ze zm.);
5. Zamawiający wymaga, aby pojazd był fabrycznie nowy, wyprodukowany nie
wcześniej niż w 2019 roku, kompletny, spełniał minimalne wymagania określone
w opisie przedmiotu zamówienia i był gotowy do użytkowania.
6. Wymagany przez zamawiającego okres gwarancji dla pojazdu:
- gwarancja na zespoły i podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne – nie
mniej niż 2 lata (24 miesiące),
- gwarancja na perforację korozyjną – nie mniej niż 8 lat (96 miesięcy),
- gwarancja na powłokę lakierniczą – nie mniej niż 2 lata (24 miesiące.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania sprzętu i urządzeń o równoważnych
lub lepszych parametrach technicznych od wymienionych w SIWZ. W takim
przypadku zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP. Wykonawca, który powołuje się na
rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest zobowiązany
wykazać, że oferowany przez niego sprzęt i urządzenia spełniają wymagania określone
przez Zamawiającego. Podstawową forma wykazania, że urządzenia są równoważne
lub charakteryzują się lepszymi parametrami jest przedstawienie szczegółowej
specyfikacji technicznej.


II.5) Główny kod CPV: 34.12.10.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 30.12.2020

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynność, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
W tym zakresie Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków udziału
w postępowaniu. Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 PZP oraz pkt XII SIWZ.
2. Wiedza i doświadczenie: w tym zakresie Zamawiający nie formułuje szczegółowych
warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca przedłoży jedynie oświadczenie
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
3. Potencjał techniczny: w tym zakresie Zamawiający nie formułuje szczegółowych
warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca przedłoży jedynie oświadczenie
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
4. Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: w tym zakresie
Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca przedłoży jedynie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa: w tym zakresie Zamawiający nie formułuje
szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca przedłoży jedynie
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22
ust. 1 ustawy.
Oraz nie podlegają wykluczeniu z powodu przesłanek określonych w  art. 24 ust. 1
pkt 12-23 PZP i  art. 24 ust. 5 pkt 1 i pkt 3.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły
spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach
wyszczególnionych w Rozdziale XII SIWZ. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby
jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego
postępowania


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawcy dostarczą wraz z wypełnionym formularzem oferty (według załączonego wzoru
– Załącznik nr 2):
1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa
w art. 22 ust. 1 ustawy, Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu (według załączonego wzoru – Załącznik nr 3). W celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia
Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP:
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg Załącznika nr 4).
2) Klauzula RODO (Załącznik nr 5) i Oświadczenie (Załącznik nr 6) w zakresie
wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14
RODO.
2. Dokumenty podmiotów zagranicznych.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani
nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaję się dokumentów,
o których mowa w rozdziale XII ust. 1 pkt 2 SIWZ, zastępuje je dokument
zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
odpowiedniego dla kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania.
3. Zaleca się, aby oświadczenia i dokumenty zostały ułożone w ofercie w podanej wyżej
kolejności.
4. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy
o uzupełnienie niezłożonych dokumentów lub dokumentów zawierających błędy,
wyznaczając określony termin na ich uzupełnienie. W tym przypadku dokumenty te
powinny być wystawione nie później niż w terminie wskazanym w piśmie
wzywającym do uzupełnienia przedmiotowych dokumentów i odzwierciedlać stan
prawny na dzień złożenia ofert.
5. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia listy podmiotów należących do tej
samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie
konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2020r. poz. 1076 ze zm.) albo oświadczenie
o braku przynależności do grupy kapitałowej.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: Nie

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Okres gwarancji na perforację korozyjną:4,00
Okres gwarancji na lakier:6,00
Okres gwarancji na zespoły i podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne:30,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 17.12.2020, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.