Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2009-01-23
Krotoszyn: Dostawa b³on do tomografu oraz b³on i odczynników rtg.
Numer og³oszenia: 7650 - 2009; data zamieszczenia: 23.01.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej , ul. M³yñska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, faks 062 5880402.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spzoz.krotoszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa b³on do tomografu oraz b³on i odczynników rtg..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa b³on do tomografu oraz b³on i odczynników rtg - pakiet nr 1-2.
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 32.35.41.10 - Klisza rentgenowska 24.93.12.30 - Wywo³ywacze do zdjêæ rentgenowskich 24.93.12.40 - Utrwalacze do zdjêæ rentgenowskich 33.11.00.00 - Sprzêt obrazuj±cy do u¿ytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 03.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium na poszczególne pakiety wynosi: Pakiet nr 1 - 330,00 PLN Pakiet nr 2 - 356,00 PLNIII.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1.O zamówienie mog± siê ubiegaæ wykonawcy, którzy: 1) Posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ. 2) Posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi± pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. 2. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów jakie wykonawca jest zobowi±zany przed³o¿yæ w swojej ofercie. 3. Niespe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu skutkowaæ bêdzie wykluczeniem wykonawcy z postêpowania..
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Ofertê stanowi± nastêpuj±ce dokumenty: 1. Formularz ofertowy wraz z wykazem za³±czonych do oferty dokumentów z podaniem ³±cznej liczby stron w ofercie podpisany przez osobê upowa¿nion± do sk³adania o¶wiadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - czê¶æ II. 2. Formularz cenowy podpisany przez osobê upowa¿nion± do sk³adania o¶wiadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - czê¶æ III. 3. Projekt umowy podpisany przez osobê upowa¿nion± do sk³adania o¶wiadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - za³±cznik nr 1. 4. O¶wiadczenie o naniesionych w ofercie poprawkach lub ich braku z wykorzystaniem wzoru - za³±cznik nr 2. 5. O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówieñ publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. /Dz. U. z 2007 r., Nr 223,poz. 1655 oraz 2008, nr 171, poz. 1058/ - za³±cznik nr 3. 6. Zastrze¿enie w sprawie informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa z wykorzystaniem wzoru - za³±cznik nr 4. 7. Dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. 1) Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówieñ publicznych: a) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, b) orygina³ lub po¶wiadczona przez notariusza kopia pe³nomocnictwa (rodzajowego lub szczególnego) dla osób upowa¿nionych do reprezentowania wykonawcy, które nie s± w³a¶cicielami firmy lub cz³onkami zarz±du, o ile nie wynikaj± z przepisów prawa lub innych dokumentów. 8. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia: 1) umowa reguluj±ca wspó³pracê wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (umowa konsorcyjna - dotyczy wykonawców, którym zostanie udzielone zamówienie publiczne). Umowa ta (umowa konsorcyjna) powinna byæ dostarczona przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego. 2) dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile ustanowienie pe³nomocnictwa nie zosta³o ujête w tre¶ci umowy, o której mowa w pkt 1. 9. Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez zamawiaj±cego: 1) Dokumenty wymagane zgodnie z ustaw± z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 04.93.896) wymagane prawem atesty, ¶wiadectwa i certyfikaty dopuszczaj±ce do obrotu i stosowania w Polsce, z zaznaczeniem, której pozycji w Formularzu cenowym dany dokument dotyczy. 10. Orygina³ lub kopia po¶wiadczona za zgodno¶æ z orygina³em dowodu wniesienia wadium w formie innej ni¿ pieni±dz..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.krotoszyn.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: ul. M³yñska 2, 63-700 Krotoszyn, pokój nr 16.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 02.02.2009 godzina 10:00, miejsce: sekretariat SPZOZ KROTOSZYN, pokój nr 1, ul. M³yñska 2.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: B³ony io odczynniki rtg..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. B³ony do obróbki automatycznej, cykl wywo³ywania 90 s 18 x 24 ( 1 op. A 100 szt.) op. 24 2. B³ony do obróbki automatycznej, cykl wywo³ywania 90 s 24 x 30 (1 op. A 100 szt.) op. 35 3. B³ony do obróki automatycznej, cykl wywo³ywania 90 s 20 x 40 ( 1 op. A 100 szt.) op. 15 4. B³ony do obróbki automatycznej, cykl wywo³ywania 90 s 30 x 40 (1 op. A 100 szt.) op. 30 5. B³ony do obróki automatycznej, cykl wywo³ywania 90 s 35 x 35 (1 op a 100 szt.) op. 20 6. B³ony do obróki automatycznej, cykl wywo³ywania 90 s 42 x 35 (1 op. A 100 szt.) op. 25 7. B³ony zêbowe 3 x4 cm, czu³o¶æ E `( 1 op. a 150 szt.) op. 20 8. Utrwalacz do obróki automatycznej ( 1 op. A 20 litrów) op. 40 9. Wywo³ywacz rtg do obróki automatycznej ( 1 op. A 20 litrów) op. 35.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 32.35.41.10-3, 24.93.12.30-0, 24.93.12.40-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 03.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: B³ony do kamery laserowej - firmy FUJI DRY PIX 4000.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. B³ony tomograficzne 35 x 43 (1 op. A 100 szt.) op. 40 2. B³ony tomograficzne 26 x 36 ( 1op. A 150 szt.) op. 5.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.11.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 03.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Zakup dwóch stacji fotogrametrycznych do analizy i modelowania danych 3D wraz z oprogramowaniem (komplet) - zakup i dostawa elementów stacji fotogrametrycznej
- Us³ugi z zakresu gospodarki ³owieckiej planowane do wykonania w Nadle¶nictwie Krotoszyn w 2026 roku
- Zakup wyposa¿enia na potrzeby zabezpieczenia dostaw wody dla mieszkañców Miasta i Gminy Krotoszyn w sytuacjach kryzysowych - mobilna stacja uzdatniania wody zamontowana na przyczepie
- "Dostawa sprzêtu i oprogramowania oraz wykonanie us³ug z zakresu cyberbezpieczeñstwa w ramach projektu CYBERBEZPIECZNY SAMORZ¡D - CZ. II PROJEKTU"
- Dostawa sprzêtu i aparatury medycznej dla SPZOZ w Krotoszynie
wiêcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup aparatury medycznej w ramach realizacji zadania polegaj±cego na wsparciu rozwoju innowacyjnych rozwi±zañ s³u¿±cych do udzielenia ¶wiadczeñ opieki zdrowotnej w zakresie dofinansowania zakupu(...)
- Dostawa leków, ¶r.narkotycznych, antybiotyków , heparyn drobnocz±st, p³ynów infuzyjnych, ¶rodków dezynfekcyjnych, ¶rodków kontrastowych niejonowych, leków stosowanych w chir. oka, ¿ywienia do¿ylnego i dojelitowego, odczynników do laboratorium.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





