eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szaflary › ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY SZAFLARY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-10



Ogłoszenie nr 765008-N-2020 z dnia 2020-12-10 r.

Gmina Szaflary:

ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY SZAFLARY

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szaflary, krajowy numer identyfikacyjny 49189271300000, Zakopiańska 18, 34-424 Szaflary, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 182 754 703
faks: 182 754 977
e-mail: sekretariat@szaflary.pl
www: www.szaflary.pl, www.bip.malopolska.pl/ugszaflary
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.szaflary.pl, www.bip.malopolska.pl/ugszaflary

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.szaflary.pl, www.bip.malopolska.pl/ugszaflary

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: pisemnie

Adres: Urząd Gminy Szaflary, 34-424 Szaflary, ul. Zakopiańska 18

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY SZAFLARY

Numer referencyjny: RGGZ.271.38.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 7 części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres usług obejmuje:
Przedmiotem zamówienia objęty jest odbiór i transport odpadów komunalnych:
a) Odpady pozostałe po segregacji i zmieszane odpady komunalne o kodzie 20 03 01, popiół o kodzie 20 01 99 w ilości szacunkowej łącznie 1300 Mg (z czego szacunkowa ilość w poszczególnych sołectwach wynosi - Bańska Niżna 137Mg; - Bańska Wyżna 147Mg; - Bór 64Mg; - Maruszyna 230Mg; - Skrzypne 126Mg; - Szaflary 415Mg; - Zaskale 181Mg) - odpady te dostarczane będą w workach czarnych;
b) odpady ulegające biodegradacji 20 01 08 oraz odpady zielone o kodzie 20 02 01 w ilości szacunkowej łącznie 70 Mg (z czego szacunkowa ilość w poszczególnych sołectwach wynosi - Bańska Niżna 7,36Mg; - Bańska Wyżna 7,94Mg; - Bór 3,44Mg; - Maruszyna 12,34Mg; - Skrzypne 6,78Mg; - Szaflary 22,36Mg; - Zaskale 9,78Mg) - odpady te dostarczane będą w workach brązowych.
c) Odpady segregowane w ilości szacunkowej :
- papier i tektura (kod odpadu 15 01 01) w ilości szacunkowej łącznie 30 Mg (z czego szacunkowa ilość w poszczególnych sołectwach wynosi - Bańska Niżna 3,15Mg; - Bańska Wyżna 3,40Mg; - Bór 1,48Mg; - Maruszyna 5,29Mg; - Skrzypne 2,90Mg; - Szaflary 9,58Mg; - Zaskale 4,20Mg),
- zmieszane odpady opakowaniowe (kod odpadu 15 01 06) w ilości szacunkowej 550 Mg (z czego szacunkowa ilość w poszczególnych sołectwach wynosi - Bańska Niżna 57,80Mg; - Bańska Wyżna 62,37Mg; - Bór 27,06Mg; - Maruszyna 96,97Mg; - Skrzypne 53,24Mg; - Szaflary 175,67Mg; - Zaskale 76,89Mg),
- opakowania ze szkła (kod odpadu 15 01 07) w ilości szacunkowej 200 Mg (z czego szacunkowa ilość w poszczególnych sołectwach wynosi - Bańska Niżna 21,02Mg; - Bańska Wyżna 22,68Mg; - Bór 9,84Mg; - Maruszyna 35,26Mg; - Skrzypne 19,36Mg; - Szaflary 63,88Mg; - Zaskale 27,96Mg),
- opakowania z tworzyw sztucznych (kod odpadu 15 01 02) w ilości szacunkowej 50 Mg (z czego szacunkowa ilość w poszczególnych sołectwach wynosi - Bańska Niżna 5,25Mg; - Bańska Wyżna 5,67Mg; - Bór 2,46Mg; - Maruszyna 8,82Mg; - Skrzypne 4,84Mg; - Szaflary 15,97Mg; - Zaskale 6,99Mg),
- baterie i akumulatory ołowiowe (kod odpadu 16 06 01), baterie i akumulatory niklowo kadmowe (kod odpadu 16 06 02), baterie zawierające rtęć (kod odpadu 16 06 03), baterie alkaliczne (kod odpadu 16 06 04) , inne baterie i akumulatory (kod odpadu 16 06 05)
w ilości szacunkowej łącznie 0,2 Mg (z czego szacunkowa ilość w poszczególnych sołectwach wynosi - Bańska Niżna 0,02Mg; - Bańska Wyżna 0,02Mg; - Bór 0,01Mg; - Maruszyna 0,04Mg; - Skrzypne 0,02Mg; - Szaflary 0,06Mg; - Zaskale 0,03Mg),
- zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kody odpadów: 20 01 35, 20 01 36) w ilości szacunkowej łącznie 0,2 Mg (z czego szacunkowa ilość w poszczególnych sołectwach wynosi - Bańska Niżna 0,02Mg; - Bańska Wyżna 0,02Mg; - Bór 0,01Mg; - Maruszyna 0,04Mg; - Skrzypne 0,02Mg; - Szaflary 0,06Mg; - Zaskale 0,03Mg),
- odpady wielkogabarytowe (kod odpadu 20 03 07) w ilości szacunkowej 280 Mg (z czego szacunkowa ilość w poszczególnych sołectwach wynosi - Bańska Niżna 29,43Mg; - Bańska Wyżna 31,75Mg; - Bór 13,78Mg; - Maruszyna 49,36Mg; - Skrzypne 27,11Mg; - Szaflary 89,43Mg; - Zaskale 39,14Mg),
- tekstylia, odzież (kody odpadów 15 01 09, 20 01 10, 20 01 1) w ilości szacunkowej 0,5 Mg (z czego szacunkowa ilość w poszczególnych sołectwach wynosi - Bańska Niżna 0,05Mg; - Bańska Wyżna 0,06Mg; - Bór 0,02Mg; - Maruszyna 0,09Mg; - Skrzypne 0,05Mg; - Szaflary 0,16Mg; - Zaskale 0,07Mg),
- zużyte opony (kod odpadu 16 01 03) w ilości szacunkowej 40 Mg (z czego szacunkowa ilość w poszczególnych sołectwach wynosi - Bańska Niżna 4,20Mg; - Bańska Wyżna 4,54Mg; - Bór 1,97Mg; - Maruszyna 7,05Mg; - Skrzypne 3,87Mg; - Szaflary 12,78Mg; - Zaskale 5,59Mg),
- odpady budowlane i rozbiórkowe, które powstały w wyniku prowadzenia drobnych robót budowlanych lub remontowych nie wymagających pozwolenia na budowę ani zgłaszania zamiaru prowadzenia robót do organu architektoniczno-budowlanego kod:17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 02 02, 17 04 11, 17 06 04, 17 08 02, 17 09 04 w ilości szacunkowej łącznie 2 Mg (z czego szacunkowa ilość w poszczególnych sołectwach wynosi - Bańska Niżna 0,21Mg; - Bańska Wyżna 0,23Mg; - Bór 0,10Mg; - Maruszyna 0,35Mg; - Skrzypne 0,19Mg; - Szaflary 0,64Mg; - Zaskale 0,28Mg).


II.5) Główny kod CPV: 90.51.10.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia:
- rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy
- zakończenie: 31.12.2021 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał aktualne zezwolenie na transport odpadów komunalnych, o którym mowa w ustawie o odpadach oraz wpis do działalności regulowanej w Gminie Szaflary.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: 1 Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywał usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał usługi polegające na odbiorze odpadów z punktów odbioru odpadów, tj. budynków mieszkalnych, firm, budynków użyteczności publicznej itp.
2. W celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego potencjału technicznego, Zamawiający wymaga aby Wykonawca: odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości posiadał potencjał techniczny zgodny
z obowiązującymi przepisami. Pojazdy powinny być w pełni sprawne, posiadać aktualne badania techniczne, być dopuszczone do ruchu oraz oznakowane widoczną nazwą przedsiębiorcy.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- aktualne zezwolenie na transport odpadów komunalnych, o którym mowa w ustawie o odpadach oraz wpis do działalności regulowanej w Gminie Szaflary.
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usług polegających na odbiorze odpadów z punktów odbioru odpadów z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (w tym wielkość odebranych odpadów komunalnych w tonach) oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, dotyczy wszystkich części (załącznik nr 3 do SIWZ).


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Na zawartość oferty składa się:
1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Wypełnione i podpisane oświadczenie, o którym mowa w pkt 9.1. SIWZ.
3. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 5. Zobowiązanie, o którym mowa w pkt 9.9. SIWZ (jeżeli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena ofertowa brutto:60,00
Termin płatności faktury:40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: Nie

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Nie

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. zaistnienie, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec, Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar, i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamanie warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia.
2. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
3. powstanie rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usuniecie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony;
4. zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy – zmianie może ulec termin realizacji umowy;
5. gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia – Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia.
6. Wykonawca może dokonywać zmiany osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia, informując o tym Zamawiającego.
7. Wykonawca za zgodą Zamawiającego, może zawrzeć umowę dotyczącą przedmiotu zamówienia z podwykonawcą nie zgłoszonym w treści oferty, po przeprowadzeniu procedur opisanych w umowie zawartej między Zamawiającym a Wykonawcą.
8. Zamawiający dopuszcza zmianę ceny wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegną wyłącznie cena ryczałtowa brutto, cena ryczałtowa netto pozostaje bez zmian. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy w wyniku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 18.12.2020, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu sołectwa Bańska Niżna

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia objęty jest odbiór i transport odpadów komunalnych:
a) Odpady pozostałe po segregacji i zmieszane odpady komunalne o kodzie 20 03 01, popiół o kodzie 20 01 99 w ilości szacunkowej łącznie Bańska Niżna 137Mg; - odpady te dostarczane będą w workach czarnych;
b) odpady ulegające biodegradacji 20 01 08 oraz odpady zielone o kodzie 20 02 01 w ilości szacunkowej łącznie 7,36Mg; - odpady te dostarczane będą w workach brązowych.
c) Odpady segregowane w ilości szacunkowej :
- papier i tektura (kod odpadu 15 01 01) w ilości szacunkowej łącznie 3,15Mg;
- zmieszane odpady opakowaniowe (kod odpadu 15 01 06) w ilości szacunkowej 57,80Mg;
- opakowania ze szkła (kod odpadu 15 01 07) w ilości szacunkowej 21,02Mg;
- opakowania z tworzyw sztucznych (kod odpadu 15 01 02) w ilości szacunkowej 5,25Mg;
- baterie i akumulatory ołowiowe (kod odpadu 16 06 01), baterie i akumulatory niklowo kadmowe (kod odpadu 16 06 02), baterie zawierające rtęć (kod odpadu 16 06 03), baterie alkaliczne (kod odpadu 16 06 04) , inne baterie i akumulatory (kod odpadu 16 06 05) w ilości szacunkowej łącznie 0,02Mg;
- zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kody odpadów: 20 01 35, 20 01 36) w ilości szacunkowej łącznie Bańska Niżna 0,02Mg;
- odpady wielkogabarytowe (kod odpadu 20 03 07) w ilości szacunkowej 29,43Mg;
- tekstylia, odzież (kody odpadów 15 01 09, 20 01 10, 20 01 1) w ilości szacunkowej 0,05Mg;
- zużyte opony (kod odpadu 16 01 03) w ilości szacunkowej 4,20Mg;
- odpady budowlane i rozbiórkowe, które powstały w wyniku prowadzenia drobnych robót budowlanych lub remontowych nie wymagających pozwolenia na budowę ani zgłaszania zamiaru prowadzenia robót do organu architektoniczno-budowlanego kod:17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 02 02, 17 04 11, 17 06 04, 17 08 02, 17 09 04 w ilości szacunkowej łącznie 0,21Mg.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin płatności faktury:40,00
Cena ofertowa brutto:60,00
Część nr: 2
Nazwa: Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu sołectwa Bańska Wyżna

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia objęty jest odbiór i transport odpadów komunalnych:
a) Odpady pozostałe po segregacji i zmieszane odpady komunalne o kodzie 20 03 01, popiół o kodzie 20 01 99 w ilości szacunkowej łącznie 147Mg; - odpady te dostarczane będą w workach czarnych;
b) odpady ulegające biodegradacji 20 01 08 oraz odpady zielone o kodzie 20 02 01 w ilości szacunkowej łącznie 7,94Mg; - odpady te dostarczane będą w workach brązowych.
c) Odpady segregowane w ilości szacunkowej :
- papier i tektura (kod odpadu 15 01 01) w ilości szacunkowej łącznie 3,40Mg;
- zmieszane odpady opakowaniowe (kod odpadu 15 01 06) w ilości szacunkowej 62,37Mg;
- opakowania ze szkła (kod odpadu 15 01 07) w ilości szacunkowej 22,68Mg;
- opakowania z tworzyw sztucznych (kod odpadu 15 01 02) w ilości szacunkowej 5,67Mg;
- baterie i akumulatory ołowiowe (kod odpadu 16 06 01), baterie i akumulatory niklowo kadmowe (kod odpadu 16 06 02), baterie zawierające rtęć (kod odpadu 16 06 03), baterie alkaliczne (kod odpadu 16 06 04) , inne baterie i akumulatory (kod odpadu 16 06 05)
w ilości szacunkowej łącznie 0,02Mg;
- zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kody odpadów: 20 01 35, 20 01 36) w ilości szacunkowej łącznie 0,02Mg;
- odpady wielkogabarytowe (kod odpadu 20 03 07) w ilości szacunkowej 31,75Mg;
- tekstylia, odzież (kody odpadów 15 01 09, 20 01 10, 20 01 1) w ilości szacunkowej 0,06Mg;
- zużyte opony (kod odpadu 16 01 03) w ilości szacunkowej 4,54Mg;
- odpady budowlane i rozbiórkowe, które powstały w wyniku prowadzenia drobnych robót budowlanych lub remontowych nie wymagających pozwolenia na budowę ani zgłaszania zamiaru prowadzenia robót do organu architektoniczno-budowlanego kod:17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 02 02, 17 04 11, 17 06 04, 17 08 02, 17 09 04 w ilości szacunkowej łącznie 0,23Mg.



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin płatności faktury:40,00
Cena ofertowa brutto:60,00
Część nr: 3
Nazwa: Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu sołectwa Bór

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia objęty jest odbiór i transport odpadów komunalnych:
a) Odpady pozostałe po segregacji i zmieszane odpady komunalne o kodzie 20 03 01, popiół o kodzie 20 01 99 w ilości szacunkowej łącznie 64Mg;- odpady te dostarczane będą w workach czarnych;
b) odpady ulegające biodegradacji 20 01 08 oraz odpady zielone o kodzie 20 02 01 w ilości szacunkowej łącznie 3,44Mg;- odpady te dostarczane będą w workach brązowych.
c) Odpady segregowane w ilości szacunkowej:
- papier i tektura (kod odpadu 15 01 01) w ilości szacunkowej łącznie 1,48Mg;
- zmieszane odpady opakowaniowe (kod odpadu 15 01 06) w ilości szacunkowej 27,06Mg;
- opakowania ze szkła (kod odpadu 15 01 07) w ilości szacunkowej 9,84Mg;
- opakowania z tworzyw sztucznych (kod odpadu 15 01 02) w ilości szacunkowej 2,46Mg;
- baterie i akumulatory ołowiowe (kod odpadu 16 06 01), baterie i akumulatory niklowo kadmowe (kod odpadu 16 06 02), baterie zawierające rtęć (kod odpadu 16 06 03), baterie alkaliczne (kod odpadu 16 06 04) , inne baterie i akumulatory (kod odpadu 16 06 05) w ilości szacunkowej łącznie 0,01Mg;
- zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kody odpadów: 20 01 35, 20 01 36) w ilości szacunkowej łącznie 0,01Mg;
- odpady wielkogabarytowe (kod odpadu 20 03 07) w ilości szacunkowej 13,78M;
- tekstylia, odzież (kody odpadów 15 01 09, 20 01 10, 20 01 1) w ilości szacunkowej 0,02Mg;
- zużyte opony (kod odpadu 16 01 03) w ilości szacunkowej 1,97Mg;
- odpady budowlane i rozbiórkowe, które powstały w wyniku prowadzenia drobnych robót budowlanych lub remontowych nie wymagających pozwolenia na budowę ani zgłaszania zamiaru prowadzenia robót do organu architektoniczno-budowlanego kod: 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 02 02, 17 04 11, 17 06 04, 17 08 02, 17 09 04 w ilości szacunkowej łącznie 0,10Mg.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin płatności faktury:40,00
Cena ofertowa brutto:60,00
Część nr: 4
Nazwa: Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu sołectwa Maruszyna

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia objęty jest odbiór i transport odpadów komunalnych:
a) Odpady pozostałe po segregacji i zmieszane odpady komunalne o kodzie 20 03 01, popiół o kodzie 20 01 99 w ilości szacunkowej łącznie 230Mg;- odpady te dostarczane będą w workach czarnych;
b) odpady ulegające biodegradacji 20 01 08 oraz odpady zielone o kodzie 20 02 01 w ilości szacunkowej łącznie 12,34Mg;- odpady te dostarczane będą w workach brązowych.
c) Odpady segregowane w ilości szacunkowej :
- papier i tektura (kod odpadu 15 01 01) w ilości szacunkowej łącznie 5,29Mg;
- zmieszane odpady opakowaniowe (kod odpadu 15 01 06) w ilości szacunkowej 96,97Mg;
- opakowania ze szkła (kod odpadu 15 01 07) w ilości szacunkowej 35,26Mg;
- opakowania z tworzyw sztucznych (kod odpadu 15 01 02) w ilości szacunkowej 8,82Mg;
- baterie i akumulatory ołowiowe (kod odpadu 16 06 01), baterie i akumulatory niklowo kadmowe (kod odpadu 16 06 02), baterie zawierające rtęć (kod odpadu 16 06 03), baterie alkaliczne (kod odpadu 16 06 04) , inne baterie i akumulatory (kod odpadu 16 06 05) w ilości szacunkowej łącznie 0,04Mg;
- zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kody odpadów: 20 01 35, 20 01 36) w ilości szacunkowej łącznie 0,04Mg;
- odpady wielkogabarytowe (kod odpadu 20 03 07) w ilości szacunkowej 49,36Mg;
- tekstylia, odzież (kody odpadów 15 01 09, 20 01 10, 20 01 1) w ilości szacunkowej 0,09Mg;
- zużyte opony (kod odpadu 16 01 03) w ilości szacunkowej 7,05Mg;
- odpady budowlane i rozbiórkowe, które powstały w wyniku prowadzenia drobnych robót budowlanych lub remontowych nie wymagających pozwolenia na budowę ani zgłaszania zamiaru prowadzenia robót do organu architektoniczno-budowlanego kod:17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 02 02, 17 04 11, 17 06 04, 17 08 02, 17 09 04 w ilości szacunkowej łącznie 0,35Mg.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin płatności faktury:40,00
Cena ofertowa brutto:60,00
Część nr: 5
Nazwa: Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu sołectwa Skrzypne

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia objęty jest odbiór i transport odpadów komunalnych:
a) Odpady pozostałe po segregacji i zmieszane odpady komunalne o kodzie 20 03 01, popiół o kodzie 20 01 99 w ilości szacunkowej łącznie 126Mg; - odpady te dostarczane będą w workach czarnych;
b) odpady ulegające biodegradacji 20 01 08 oraz odpady zielone o kodzie 20 02 01 w ilości szacunkowej łącznie 6,78Mg; - odpady te dostarczane będą w workach brązowych.
c) Odpady segregowane w ilości szacunkowej :
- papier i tektura (kod odpadu 15 01 01) w ilości szacunkowej łącznie 2,90Mg;
- zmieszane odpady opakowaniowe (kod odpadu 15 01 06) w ilości szacunkowej 53,24Mg;
- opakowania ze szkła (kod odpadu 15 01 07) w ilości szacunkowej 19,36Mg;
- opakowania z tworzyw sztucznych (kod odpadu 15 01 02) w ilości szacunkowej 4,84Mg;
- baterie i akumulatory ołowiowe (kod odpadu 16 06 01), baterie i akumulatory niklowo kadmowe (kod odpadu 16 06 02), baterie zawierające rtęć (kod odpadu 16 06 03), baterie alkaliczne (kod odpadu 16 06 04) , inne baterie i akumulatory (kod odpadu 16 06 05) w ilości szacunkowej łącznie 0,02Mg;
- zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kody odpadów: 20 01 35, 20 01 36) w ilości szacunkowej łącznie 0,02Mg;
- odpady wielkogabarytowe (kod odpadu 20 03 07) w ilości szacunkowej 27,11Mg;
- tekstylia, odzież (kody odpadów 15 01 09, 20 01 10, 20 01 1) w ilości szacunkowej 0,05Mg;
- zużyte opony (kod odpadu 16 01 03) w ilości szacunkowej 3,87Mg;
- odpady budowlane i rozbiórkowe, które powstały w wyniku prowadzenia drobnych robót budowlanych lub remontowych nie wymagających pozwolenia na budowę ani zgłaszania zamiaru prowadzenia robót do organu architektoniczno-budowlanego kod:17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 02 02, 17 04 11, 17 06 04, 17 08 02, 17 09 04 w ilości szacunkowej łącznie 0,19Mg.



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin płatności faktury:40,00
Cena ofertowa brutto:60,00
Część nr: 6
Nazwa: Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu sołectwa Szaflary

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia objęty jest odbiór i transport odpadów komunalnych:
a) Odpady pozostałe po segregacji i zmieszane odpady komunalne o kodzie 20 03 01, popiół o kodzie 20 01 99 w ilości szacunkowej łącznie 415Mg;- odpady te dostarczane będą w workach czarnych;
b) odpady ulegające biodegradacji 20 01 08 oraz odpady zielone o kodzie 20 02 01 w ilości szacunkowej łącznie 22,36Mg;- odpady te dostarczane będą w workach brązowych.
c) Odpady segregowane w ilości szacunkowej :
- papier i tektura (kod odpadu 15 01 01) w ilości szacunkowej łącznie 9,58Mg;
- zmieszane odpady opakowaniowe (kod odpadu 15 01 06) w ilości szacunkowej 175,67Mg;
- opakowania ze szkła (kod odpadu 15 01 07) w ilości szacunkowej 63,88Mg;
- opakowania z tworzyw sztucznych (kod odpadu 15 01 02) w ilości szacunkowej 15,97Mg;
- baterie i akumulatory ołowiowe (kod odpadu 16 06 01), baterie i akumulatory niklowo kadmowe (kod odpadu 16 06 02), baterie zawierające rtęć (kod odpadu 16 06 03), baterie alkaliczne (kod odpadu 16 06 04) , inne baterie i akumulatory (kod odpadu 16 06 05) w ilości szacunkowej łącznie 0,06Mg;
- zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kody odpadów: 20 01 35, 20 01 36) w ilości szacunkowej łącznie 0,06Mg;
- odpady wielkogabarytowe (kod odpadu 20 03 07) w ilości szacunkowej 89,43Mg;
- tekstylia, odzież (kody odpadów 15 01 09, 20 01 10, 20 01 1) w ilości szacunkowej 0,16Mg;
- zużyte opony (kod odpadu 16 01 03) w ilości szacunkowej 12,78Mg;
- odpady budowlane i rozbiórkowe, które powstały w wyniku prowadzenia drobnych robót budowlanych lub remontowych nie wymagających pozwolenia na budowę ani zgłaszania zamiaru prowadzenia robót do organu architektoniczno-budowlanego kod:17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 02 02, 17 04 11, 17 06 04, 17 08 02, 17 09 04 w ilości szacunkowej łącznie 0,64Mg.



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena ofertowa brutto:60,00
Termin płatności faktury:40,00
Część nr: 7
Nazwa: Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu sołectwa Zaskale

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia objęty jest odbiór i transport odpadów komunalnych:
a) Odpady pozostałe po segregacji i zmieszane odpady komunalne o kodzie 20 03 01, popiół o kodzie 20 01 99 w ilości szacunkowej łącznie 181Mg - odpady te dostarczane będą w workach czarnych;
b) odpady ulegające biodegradacji 20 01 08 oraz odpady zielone o kodzie 20 02 01 w ilości szacunkowej łącznie 9,78Mg - odpady te dostarczane będą w workach brązowych.
c) Odpady segregowane w ilości szacunkowej :
- papier i tektura (kod odpadu 15 01 01) w ilości szacunkowej łącznie 4,20Mg;
- zmieszane odpady opakowaniowe (kod odpadu 15 01 06) w ilości szacunkowej 76,89Mg;
- opakowania ze szkła (kod odpadu 15 01 07) w ilości szacunkowej 27,96 Mg;
- opakowania z tworzyw sztucznych (kod odpadu 15 01 02) w ilości szacunkowej 6,99Mg;
- baterie i akumulatory ołowiowe (kod odpadu 16 06 01), baterie i akumulatory niklowo kadmowe (kod odpadu 16 06 02), baterie zawierające rtęć (kod odpadu 16 06 03), baterie alkaliczne (kod odpadu 16 06 04) , inne baterie i akumulatory (kod odpadu 16 06 05) w ilości szacunkowej łącznie 0,03Mg;
- zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kody odpadów: 20 01 35, 20 01 36) w ilości szacunkowej łącznie 0,03Mg;
- odpady wielkogabarytowe (kod odpadu 20 03 07) w ilości szacunkowej 39,14Mg;
- tekstylia, odzież (kody odpadów 15 01 09, 20 01 10, 20 01 1) w ilości szacunkowej 0,07Mg;
- zużyte opony (kod odpadu 16 01 03) w ilości szacunkowej 5,59Mg;
- odpady budowlane i rozbiórkowe, które powstały w wyniku prowadzenia drobnych robót budowlanych lub remontowych nie wymagających pozwolenia na budowę ani zgłaszania zamiaru prowadzenia robót do organu architektoniczno-budowlanego kod:17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 02 02, 17 04 11, 17 06 04, 17 08 02, 17 09 04 w ilości szacunkowej łącznie 0,28Mg.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin płatności faktury:40,00
Cena ofertowa brutto:60,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.