eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceZakup usług szkoleniowych z mentoringu koleżeńskiego i superwizji koleżeńskiej / oraz konsultacyjnych podnoszących poziom kompetencji pracowników socjalnych ds. pracy socjalnej i usług w ramach projektu pn. "Nowa jakość pomocy społecznej - wdrożenie usprawnień organizacyjnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gliwicach"



Ogłoszenie z dnia 2020-12-11



Ogłoszenie nr 764861-N-2020 z dnia 2020-12-11 r.

Ośrodek Pomocy Społecznej:

Zakup usług szkoleniowych z mentoringu koleżeńskiego i superwizji koleżeńskiej / oraz konsultacyjnych podnoszących poziom kompetencji pracowników socjalnych ds. pracy socjalnej i usług w ramach projektu pn. "Nowa jakość pomocy społecznej - wdrożenie usprawnień organizacyjnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gliwicach"

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Nowa jakość pomocy społecznej - wdrożenie usprawnień organizacyjnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gliwicach
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny 34519730000000, ul. Górnych Wałów 9, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 323 359 700
faks: 322 308 027
e-mail: ops@ops.gliwice.eu
www: https://opsgliwice.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://ops.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług szkoleniowych z mentoringu koleżeńskiego i superwizji koleżeńskiej / oraz konsultacyjnych podnoszących poziom kompetencji pracowników socjalnych ds. pracy socjalnej i usług w ramach projektu pn. "Nowa jakość pomocy społecznej - wdrożenie usprawnień organizacyjnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gliwicach"

Numer referencyjny: ZP.321.37.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

CZĘŚĆ 1

Zakup pakietu usług szkoleniowych z zakresu mentoringu koleżeńskiego i superwizji koleżeńskiej (25 h)

Program szkolenia.

Zakres zajęć powinien obejmować minimum następujące bloki tematyczne:
1. Założenia, cele i etapy mentoringu koleżeńskiego (peer mentoring) i superwizji koleżeńskiej (peer supervision) dla pracowników socjalnych.
2. Ewaluacja mentoringu koleżeńskiego i superwizji koleżeńskiej.
3. Opracowanie narzędzi dla pracowników.
4. Warsztat z zastosowania niezbędnych narzędzi do realizacji mentoringu koleżeńskiego i superwizji koleżeńskiej dla pracowników socjalnych.

Dodatkowe informacje.

1. Celem jest zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu superwizji koleżeńskiej i mentoringu koleżeńskiego, które będą wykorzystywane m.in. przy wprowadzaniu nowozatrudnionych pracowników, bieżącym rozwiązywaniu trudności zawodowych w ramach zespołów pracowniczych oraz pracy z grupami defaworyzowanymi.
2. Szkolenie ma rozpocząć się po podpisaniu umowy (szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony po podpisaniu umowy), a zakończyć do dnia 28.02.2021 r.
3. Szkolenie obejmuje 25 godzin zegarowych, dla grupy ok. 10 pracowników OPS Gliwice.
4. Zajęcia mają odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach pracy OPS Gliwice, max. po 5 godzin zegarowych dziennie.
5. Dokładny harmonogram zajęć (terminy i tematyka) zostanie ustalony z wybranym do realizacji Wykonawcą.

Warunki realizacji.

• Salę szkoleniową oraz poczęstunek kawowy zapewni Zamawiający.
• Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia wykaże, że trener (osoba prowadząca szkolenie), który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i będzie odpowiedzialny za prowadzenie zajęć, posiada kwalifikacje do zapewnienia wysokiego poziomu świadczonej usługi, tj. m.in. wykształcenie wyższe (psychologia lub praca socjalna lub pedagogika), doświadczenie w realizowaniu tożsamych form wsparcia w okresie ostatnich 3 lat oraz aktualny Certyfikat Superwizora Pracy Socjalnej, o którym mowa w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02.12.2016 r. w sprawie superwizji pracy socjalnej.
• Wykonawca będzie bezpośrednio odpowiedzialny za przygotowanie, przeprowadzenie i obsługę szkolenia, zapewnienie materiałów oraz pomocy szkoleniowych (z wyłączeniem rzutnika i ekranu) oraz zapewnienia wykładowców szkolenia.
• Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika szkolenia materiały niezbędne do prawidłowej realizacji szkolenia.
• Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia oznaczy wykorzystywane w trakcie spotkań materiały edukacyjne nazwą projektu, informacją o współfinansowaniu ze środków EFS oraz logotypami UE i FE.
• Wykonawca najpóźniej 3 dni robocze przed rozpoczęciem realizacji usługi przedstawi do akceptacji Zamawiającego planowane do wykorzystania w trakcie szkoleń materiały (np. prezentacje multimedialne, materiały dla uczestników spotkań).
• Z uwagi na ogłoszony stan epidemii Covid-19, Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zajęć w formie zdalnej, za pośrednictwem platform / komunikatorów internetowych, tylko na wniosek Zamawiającego. Zgoda na realizację zajęć w formie zdalnej może dotyczyć wyłącznie okresu obowiązywania stanu epidemii Covid-19, tj. od 20.03.2020 r. do odwołania. Zgodnie z zaleceniami Instytucji Zarządzającej PO WER, należy zachować poniższe wymogi:
1. szkolenia w trybie zdalnym powinny być prowadzone w czasie rzeczywistym, z wykorzystaniem połączeń on-line; trener prowadzi szkolenie w czasie rzeczywistym, w formie umożliwiającej przekazanie i utrwalenie treści określonych w programie szkolenia; liczba uczestników szkolenia powinna umożliwić wszystkim interaktywną swobodę udziału we wszystkich przewidzianych elementach zajęć (ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu itp.); materiały dydaktyczne mogą przybrać formę e-podręczników, plików dokumentów przygotowanych w dowolnym formacie, materiałów VOD, itp.; materiały powinny zostać dostarczone uczestnikom przed rozpoczęciem szkolenia,
2. realizator szkolenia powinien zapewnić rozwiązania techniczne pozwalające uczestnikom w pełni zrealizować zakładany program szkolenia; realizator szkolenia powinien wskazać:
- platformę/rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzone będzie szkolenie,
- minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer uczestnika,
- minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować uczestnik,
- niezbędne oprogramowanie umożliwiające uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów,
- okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w szkoleniu on-line,
3. całość szkolenia realizowanego zdalnie musi być rejestrowana/nagrywana na potrzeby m.in. monitoringu, kontroli lub audytu; nie ma obowiązku rejestrowania/nagrywania wizerunku uczestników (wideo), niemniej jeśli szkolenie ma formę szkolenia zdalnego, na nagraniu powinien być widoczny trener, a podmiot realizujący szkolenie powinien zadbać o odpowiednie udokumentowanie obecności wszystkich uczestników na szkoleniu (np. poprzez monitorowanie czasu zalogowania do platformy i wygenerowanie z systemu raportu na temat obecności/aktywności uczestników, czy też zebranie od uczestników potwierdzeń przekazanych mailem, że uczestniczyli w szkoleniu; na tej podstawie powinna zostać sporządzona lista obecności na szkoleniu); podmiot realizujący szkolenie musi zapewnić uzyskanie wszystkich niezbędnych zgód umożliwiających rejestrowanie/nagrywanie szkolenia; nagrywanie szkolenia i udostępnianie nagrania do celów kontroli, audytu lub monitoringu nie wymaga zgody trenera - jest obligatoryjne; jeżeli trener nie wyrazi na to zgody, wówczas szkolenie nie może się odbyć; udostępnienie nagrania do celów utrwalania efektów uczenia się jest opcjonalne i wymaga pozyskania przez podmiot realizujący szkolenie zgody od trenera na wykorzystanie nagrania do takiego celu; w przypadku, gdy w trakcie szkolenia prowadzący będzie łączył się z uczestnikami przebywającymi w sali szkoleniowej Zamawiającego za pośrednictwem komunikatorów internetowych, Zamawiający przygotuje i uzupełni listy obecności w formie papierowej,
• Osoby uczestniczące w szkoleniu otrzymają zaświadczenia potwierdzające ukończenie szkolenia.


CZĘŚĆ 2

Przeprowadzenie miniwykładów/konsultacji z zakresu psychiatrii (50 h)

Przedmiotem jest przeprowadzenie przez psychiatrę dla pracowników miniwykładów/konsultacji z zakresu klinicznej pracy socjalnej w ujęciu psychiatrycznym. Celem jest podniesienie poziomu wiedzy i umiejętności pracowników socjalnych w zakresie pracy z osobami, u których zdiagnozowano zaburzenia psychicznie, lub u których występuje podejrzenie zaburzeń.

Dodatkowe informacje.

1. Realizacja miniwykładów/konsultacji ma rozpocząć się po podpisaniu umowy (szczegółowy harmonogram spotkań zostanie ustalony po podpisaniu umowy), a zakończyć do dnia 28.02.2021 r.
2. Miniwykłady/konsultacje będą odbywały się indywidualnie, lub w niewielkich grupach 3-5 osobowych; w łącznym wymiarze 50 godzin zegarowych.
3. Spotkania mają odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach pracy OPS Gliwice.
4. Dokładny harmonogram zajęć zostanie ustalony z wybranym do realizacji Wykonawcą.

Warunki realizacji.

• Salę/pokój do miniwykładów/konsultacji zapewni Zamawiający.
• Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia wykaże, że prowadzący, który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i będzie odpowiedzialny za prowadzenie miniwykładów/konsultacji, posiada wykształcenie wyższe z zakresu psychiatrii i doświadczenie w prowadzeniu tożsamych form wsparcia w okresie ostatnich 3 lat.
• Wykonawca będzie bezpośrednio odpowiedzialny za przygotowanie, przeprowadzenie i obsługę spotkań, zapewnienie ewentualnych materiałów oraz pomocy dydaktycznych (z wyłączeniem rzutnika i ekranu) oraz zapewnienie osoby prowadzącej miniwykłady/konsultacje.
• Wykonawca zapewni materiały niezbędne do prawidłowej realizacji usługi.
• Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia oznaczy wykorzystywane w trakcie spotkań materiały edukacyjne nazwą projektu, informacją o współfinansowaniu ze środków EFS oraz logotypami UE i FE.
• Z uwagi na ogłoszony stan epidemii Covid-19, Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia miniwykładów/konsultacji w formie zdalnej, za pośrednictwem platform/komunikatorów internetowych, tylko na wniosek Zamawiającego. Zgoda na realizację miniwykładów/konsultacji w formie zdalnej może dotyczyć wyłącznie okresu obowiązywania stanu epidemii Covid-19, tj. od 20.03.2020 r. do odwołania. Zgodnie z zaleceniami Instytucji Zarządzającej PO WER, należy zachować poniższe wymogi:
1. miniwykłady/konsultacje w trybie zdalnym powinny być prowadzone w czasie rzeczywistym, z wykorzystaniem połączeń on-line; realizator prowadzi zajęcia w czasie rzeczywistym, w formie umożliwiającej przekazanie i utrwalenie treści określonych w programie spotkań; liczba uczestników miniwykładów/konsultacji powinna umożliwić wszystkim interaktywną swobodę udziału we wszystkich przewidzianych elementach zajęć; ewentualne materiały dydaktyczne mogą przybrać formę e-podręczników, plików dokumentów przygotowanych w dowolnym formacie, materiałów VOD, itp.,
2. realizator miniwykładów/konsultacji powinien zapewnić rozwiązania techniczne pozwalające uczestnikom w pełni zrealizować zakładany program spotkań; realizator miniwykładów/konsultacji powinien wskazać:
- platformę/rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego realizowane będą zajęcia,
- minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer uczestnika,
- minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować uczestnik,
- niezbędne oprogramowanie umożliwiające uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów,
3. realizację miniwykładów/konsultacji w formie zdalnej należy udokumentować poprzez wykonanie zrzutu ekranu w trakcie spotkania; jeżeli usługa będzie realizowana za pośrednictwem platform umożliwiających monitorowanie czasu zalogowania do platformy i wygenerowanie z systemu raportu na temat obecności/aktywności uczestników, należy taki raport przedstawić; w przypadku, gdy w trakcie miniwykładów/konsultacji prowadzący będzie łączył się z uczestnikami przebywającymi w sali szkoleniowej Zamawiającego za pośrednictwem komunikatorów internetowych, potwierdzeniem realizacji usługi będą listy obecności przygotowane przez Zamawiającego.
• Osoby biorące udział w miniwykładach/konsultacjach otrzymają zaświadczenia potwierdzające uczestnictwo w miniwykładach/konsultacjach z zakresu psychiatrii.


II.5) Główny kod CPV: 80.50.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: PLN

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 28.02.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Czesc I.
Trener (osoba prowadzaca szkolenie), który bedzie uczestniczyc w wykonaniu zamówienia i bedzie
odpowiedzialny za prowadzenie zajec, posiada kwalifikacje do zapewnienia wysokiego poziomu swiadczonej
usługi, tj. m.in. wykształcenie wyzsze (psychologia lub praca socjalna lub pedagogika), doswiadczenie
w realizowaniu tożsamych form wsparcia w okresie ostatnich 3 lat oraz aktualny Certyfikat Superwizora Pracy
Socjalnej, o którym mowa w Rozporzadzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02.12.2016 r.
w sprawie superwizji pracy socjalnej
Czesc II.
Prowadzacy, który bedzie uczestniczyc w wykonaniu zamówienia i bedzie odpowiedzialny za prowadzenie
miniwykładów/konsultacji, posiada wykształcenie wyzsze z zakresu psychiatrii i doswiadczenie w prowadzeniu
tozsamych form wsparcia w okresie ostatnich 3 lat
Dokumenty potwierdzające wykształcenie, wykaz usług wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z własciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalnosci gospodarczej,
jezeli odrebne przepisy wymagaja wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp. Jezeli wykonawca ma siedzibe lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione
w kraju, w którym wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania, potwierdzajace ze nie otwarto
jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłosci, wystawione nie wczesniej niz 6 miesiecy przed upływem
terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu,
Jezeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania
ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje sie dokumentów, o których mowa powyzej
w niniejszym punkcie, zastepuje sie je dokumentem zawierajacym odpowiednio oswiadczenie
wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oswiadczenie
osoby, której dokument miał dotyczyc, złozone przed notariuszem lub przed organem sadowym,
administracyjnym albo organem samorzadu zawodowego lub gospodarczego własciwym ze wzgledu
na siedzibe lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te
powinny byc wystawione w terminach nie wczesniejszych niz podano powyzej.
Zamawiajacy zada od wykonawcy, który polega na zdolnosciach lub sytuacji innych podmiotów
na zasadach okreslonych w art. 22a ustawy.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz usług wykonanych, a w przypadku swiadczen okresowych lub ciagłych równiez wykonywanych,
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie
do udziału w postepowaniu, a jezeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy – w tym okresie, wraz
z podaniem ich wartosci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały
wykonane o tresci ZAŁACZNIKA NR 6 do SIWZ, oraz załaczeniem dowodów okreslajacych czy te
usługi zostały wykonane lub sa wykonywane nalezycie, przy czym dowodami, o których mowa, sa
referencje badz inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane,
a w przypadku swiadczen okresowych lub ciagłych sa wykonywane, a jezeli z uzasadnionej przyczyny
o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskac tych dokumentów – oswiadczenie
wykonawcy; w przypadku swiadczen okresowych lub ciagłych nadal wykonywanych referencje badz
inne dokumenty potwierdzajace ich nalezyte wykonywanie powinny byc wydane nie wczesniej niz 3
miesiace przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału
w postepowaniu,
·•swiadectwa ukonczenia studiów wyzszych przez trenerów realizujacych zamówienie zgodnie z wytycznymi
opisanymi w "8. Warunki udziału w postepowaniu - pkt. 3. Zdolnosc techniczna lub zawodowa".
wykaz osób, skierowanych przez wykonawce do realizacji zamówienia wraz z informacjami
na temat ich kwalifikacji doswiadczenia i wykształcenia niezbednych do wykonania zamówienia
publicznego, a takze zakresu wykonywanych przez nie czynnosci oraz informacja o podstawie
do dysponowania tymi osobami o tresci ZAŁACZNIKA NR 7 do SIWZ,


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której
mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiajacemu oswiadczenie o przynaleznosci lub braku
przynaleznosci do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 -
o tresci ZAŁACZNIKA NR 3. Wraz ze złozeniem oswiadczenia, wykonawca moze przedstawic
dowody, ze powiazania z innym wykonawca nie prowadza do zakłócenia konkurencji
w postepowaniu o udzielenie zamówienia,
¨
wykonawca moze w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu,
w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czesci,
polegac na zdolnosciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub
ekonomicznej innych podmiotów, niezaleznie od charakteru prawnego łaczacych go z nim
stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnic Zamawiajacemu, ze
realizujac zamówienie, bedzie dysponował niezbednymi zasobami tych podmiotów,
w szczególnosci przedstawiajac zobowiazanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji
niezbednych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiazania
podmiotu trzeciego stanowi ZAŁACZNIK NR 8 do SIWZ. Pisemne zobowiazanie lub inne
dokumenty musza zawierac informacje dotyczace co najmniej:
a) zakres dostepnych wykonawcy zasobów innego podmiotu.
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawce, przy wykonywaniu
zamówienia publicznego,
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
d) czy podmiot, na zdolnosciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków
udziału w postepowaniu dotyczacych wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doswiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolnosci dotycza;
w odniesieniu do warunków dotyczacych wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doswiadczenia, wykonawcy moga polegac na zdolnosciach innych podmiotów, jesli
podmioty te zrealizuja usługi, do realizacji których te zdolnosci sa wymagane,
¨
wykonawca wpisany do urzedowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca
certyfikowany przez jednostki certyfikujace spełniajace wymogi europejskich norm certyfikacji
moze złozyc zaswiadczenie o wpisie do urzedowego wykazu wydane przez własciwy organ lub
certyfikat wydany przez własciwa jednostke certyfikujaca kraju, w którym wykonawca ten ma
siedzibe lub miejsce zamieszkania, wskazujace na dokumenty stanowiace podstawe wpisu lub
uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. III.3)- III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
doswiadczenie zawodowe trenera/psychiatry realizujacego zamówienie:30,00
cena:60,00
ilosc dni po zakonczeniu szkolen/konsultacji z psychiatrii na bezpłatne konsultacje:10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności oraz mogą następować wyłącznie w trybie art. 144 Pzp. Zmiana umowy nie może miec wpływu na zwiększenie należnego Wykonawcy wynagrodzenia.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 21.12.2020, godzina: 11:30

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Zakup pakietu usług szkoleniowych z zakresu mentoringu kolezenskiego i superwizji kolezenskiej (25 h)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Program szkolenia.
Zakres zajec powinien obejmowac minimum nastepujace bloki tematyczne:
1. Załozenia, cele i etapy mentoringu kolezenskiego (peer mentoring) i superwizji kolezenskiej (peer
supervision) dla pracowników socjalnych.
2. Ewaluacja mentoringu kolezenskiego i superwizji kolezenskiej.
3. Opracowanie narzedzi dla pracowników.
4. Warsztat z zastosowania niezbednych narzedzi do realizacji mentoringu kolezenskiego i superwizji
kolezenskiej dla pracowników socjalnych.
Dodatkowe informacje.
1. Celem jest zdobycie wiedzy i umiejetnosci z zakresu superwizji kolezenskiej i mentoringu kolezenskiego,
które beda wykorzystywane m.in. przy wprowadzaniu nowozatrudnionych pracowników, biezacym
rozwiazywaniu trudnosci zawodowych w ramach zespołów pracowniczych oraz pracy z grupami
defaworyzowanymi.
2. Szkolenie ma rozpoczac sie po podpisaniu umowy (szczegółowy harmonogram zajec zostanie ustalony popodpisaniu umowy), a zakonczyc do dnia 28.02.2021 r.
3. Szkolenie obejmuje 25 godzin zegarowych, dla grupy ok. 10 pracowników OPS Gliwice.
4. Zajecia maja odbywac sie w dni robocze (od poniedziałku do piatku), w godzinach pracy OPS Gliwice, max.
po 5 godzin zegarowych dziennie.
5. Dokładny harmonogram zajec (terminy i tematyka) zostanie ustalony z wybranym do realizacji Wykonawca.
Warunki realizacji.
• Sale szkoleniowa oraz poczestunek kawowy zapewni Zamawiajacy.
• Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia wykaze, ze trener (osoba prowadzaca
szkolenie), który bedzie uczestniczyc w wykonaniu zamówienia i bedzie odpowiedzialny za prowadzenie zajec,
posiada kwalifikacje do zapewnienia wysokiego poziomu swiadczonej usługi, tj. m.in. wykształcenie wyzsze
(psychologia lub praca socjalna lub pedagogika), doswiadczenie w realizowaniu tozsamych form wsparcia
w okresie ostatnich 3 lat oraz aktualny Certyfikat Superwizora Pracy Socjalnej, o którym mowa
w Rozporzadzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02.12.2016 r. w sprawie superwizji
pracy socjalnej.
• Wykonawca bedzie bezposrednio odpowiedzialny za przygotowanie, przeprowadzenie i obsługe szkolenia,
zapewnienie materiałów oraz pomocy szkoleniowych (z wyłaczeniem rzutnika i ekranu) oraz zapewnienia
wykładowców szkolenia.
• Wykonawca zapewni dla kazdego uczestnika szkolenia materiały niezbedne do prawidłowej realizacji
szkolenia.
• Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia oznaczy wykorzystywane w trakcie spotkan
materiały edukacyjne nazwa projektu, informacja o współfinansowaniu ze srodków EFS oraz logotypami UE
i FE.
• Wykonawca najpózniej 3 dni robocze przed rozpoczeciem realizacji usługi przedstawi do akceptacji
Zamawiajacego planowane do wykorzystania w trakcie szkolen materiały (np. prezentacje multimedialne,
materiały dla uczestników spotkan).
• Z uwagi na ogłoszony stan epidemii Covid-19, Zamawiajacy dopuszcza mozliwosc realizacji zajec w formie
zdalnej, za posrednictwem platform / komunikatorów internetowych, tylko na wniosek Zamawiajacego. Zgoda
na realizacje zajec w formie zdalnej moze dotyczyc wyłacznie okresu obowiazywania stanu epidemii Covid-19,
tj. od 20.03.2020 r. do odwołania. Zgodnie z zaleceniami Instytucji Zarzadzajacej PO WER, nalezy zachowac
ponizsze wymogi:
1. szkolenia w trybie zdalnym powinny byc prowadzone w czasie rzeczywistym, z wykorzystaniem połaczen
on-line; trener prowadzi szkolenie w czasie rzeczywistym, w formie umozliwiajacej przekazanie i utrwalenie
tresci okreslonych w programie szkolenia; liczba uczestników szkolenia powinna umozliwic wszystkim
interaktywna swobode udziału we wszystkich przewidzianych elementach zajec (cwiczenia, rozmowa na zywo,
chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu itp.); materiały dydaktyczne moga przybrac forme e-podreczników,
plików dokumentów przygotowanych w dowolnym formacie, materiałów VOD, itp.; materiały powinny zostac
dostarczone uczestnikom przed rozpoczeciem szkolenia,
2. realizator szkolenia powinien zapewnic rozwiazania techniczne pozwalajace uczestnikom w pełni
zrealizowac zakładany program szkolenia; realizator szkolenia powinien wskazac:
- platforme/rodzaj komunikatora, za posrednictwem którego prowadzone bedzie szkolenie,
- minimalne wymagania sprzetowe, jakie musi spełniac komputer uczestnika,
- minimalne wymagania dotyczace parametrów łacza sieciowego, jakim musi dysponowac uczestnik,
- niezbedne oprogramowanie umozliwiajace uczestnikom dostep do prezentowanych tresci i materiałów,
- okres waznosci linku umozliwiajacego uczestnictwo w szkoleniu on-line,
3. całosc szkolenia realizowanego zdalnie musi byc rejestrowana/nagrywana na potrzeby m.in. monitoringu,
kontroli lub audytu; nie ma obowiazku rejestrowania/nagrywania wizerunku uczestników (wideo), niemniej jesli
szkolenie ma forme szkolenia zdalnego, na nagraniu powinien byc widoczny trener, a podmiot realizujacy
szkolenie powinien zadbac o odpowiednie udokumentowanie obecnosci wszystkich uczestników na szkoleniu
(np. poprzez monitorowanie czasu zalogowania do platformy i wygenerowanie z systemu raportu na temat
obecnosci/aktywnosci uczestników, czy tez zebranie od uczestników potwierdzen przekazanych mailem, ze
uczestniczyli w szkoleniu; na tej podstawie powinna zostac sporzadzona lista obecnosci na szkoleniu);
podmiot realizujacy szkolenie musi zapewnic uzyskanie wszystkich niezbednych zgód umozliwiajacych
rejestrowanie/nagrywanie szkolenia; nagrywanie szkolenia i udostepnianie nagrania do celów kontroli, audytu
lub monitoringu nie wymaga zgody trenera - jest obligatoryjne; jezeli trener nie wyrazi na to zgody, wówczas
szkolenie nie moze sie odbyc; udostepnienie nagrania do celów utrwalania efektów uczenia sie jest opcjonalne
i wymaga pozyskania przez podmiot realizujacy szkolenie zgody od trenera na wykorzystanie nagrania
do takiego celu; w przypadku, gdy w trakcie szkolenia prowadzacy bedzie łaczył sie z uczestnikami
przebywajacymi w sali szkoleniowej Zamawiajacego za posrednictwem komunikatorów internetowych,
Zamawiajacy przygotuje i uzupełni listy obecnosci w formie papierowej,• Osoby uczestniczace w szkoleniu otrzymaja zaswiadczenia potwierdzajace ukonczenie szkolenia.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 28.02.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
doświadczenie zawodowe trenera realizującego zamówienie:30,00
cena:60,00
ilość dni po zakończeniu szkoleń na bezpłatne konsultacje:10,00
Część nr: 2
Nazwa: Przeprowadzenie miniwykładów/konsultacji z zakresu psychiatrii (50 h)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem jest przeprowadzenie przez psychiatre dla pracowników miniwykładów/konsultacji z zakresu
klinicznej pracy socjalnej w ujeciu psychiatrycznym. Celem jest podniesienie poziomu wiedzy i umiejetnosci
pracowników socjalnych w zakresie pracy z osobami, u których zdiagnozowano zaburzenia psychicznie, lub u
których wystepuje podejrzenie zaburzen.
Dodatkowe informacje.
1. Realizacja miniwykładów/konsultacji ma rozpoczac sie po podpisaniu umowy (szczegółowy harmonogram
spotkan zostanie ustalony po podpisaniu umowy), a zakonczyc do dnia 28.02.2021 r.
2. Miniwykłady/konsultacje beda odbywały sie indywidualnie, lub w niewielkich grupach 3-5 osobowych;
w łacznym wymiarze 50 godzin zegarowych.
3. Spotkania maja odbywac sie w dni robocze (od poniedziałku do piatku), w godzinach pracy OPS Gliwice.
4. Dokładny harmonogram zajec zostanie ustalony z wybranym do realizacji Wykonawca.
Warunki realizacji.
• Sale/pokój do miniwykładów/konsultacji zapewni Zamawiajacy.
• Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia wykaze, ze prowadzacy, który bedzie
uczestniczyc w wykonaniu zamówienia i bedzie odpowiedzialny za prowadzenie miniwykładów/konsultacji,
posiada wykształcenie wyzsze z zakresu psychiatrii i doswiadczenie w prowadzeniu tozsamych form wsparcia
w okresie ostatnich 3 lat.
• Wykonawca bedzie bezposrednio odpowiedzialny za przygotowanie, przeprowadzenie i obsługe spotkan,
zapewnienie ewentualnych materiałów oraz pomocy dydaktycznych (z wyłaczeniem rzutnika i ekranu) oraz
zapewnienie osoby prowadzacej miniwykłady/konsultacje.
• Wykonawca zapewni materiały niezbedne do prawidłowej realizacji usługi.
• Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia oznaczy wykorzystywane w trakcie spotkan
materiały edukacyjne nazwa projektu, informacja o współfinansowaniu ze srodków EFS oraz logotypami UE
i FE.
• Z uwagi na ogłoszony stan epidemii Covid-19, Zamawiajacy dopuszcza mozliwosc prowadzenia
miniwykładów/konsultacji w formie zdalnej, za posrednictwem platform/komunikatorów internetowych, tylko
na wniosek Zamawiajacego. Zgoda na realizacje miniwykładów/konsultacji w formie zdalnej moze dotyczyc
wyłacznie okresu obowiazywania stanu epidemii Covid-19, tj. od 20.03.2020 r. do odwołania. Zgodnie
z zaleceniami Instytucji Zarzadzajacej PO WER, nalezy zachowac ponizsze wymogi:
1. miniwykłady/konsultacje w trybie zdalnym powinny byc prowadzone w czasie rzeczywistym,
z wykorzystaniem połaczen on-line; realizator prowadzi zajecia w czasie rzeczywistym, w formie
umozliwiajacej przekazanie i utrwalenie tresci okreslonych w programie spotkan; liczba uczestników
miniwykładów/konsultacji powinna umozliwic wszystkim interaktywna swobode udziału we wszystkich
przewidzianych elementach zajec; ewentualne materiały dydaktyczne moga przybrac forme e-podreczników,
plików dokumentów przygotowanych w dowolnym formacie, materiałów VOD, itp.,
2. realizator miniwykładów/konsultacji powinien zapewnic rozwiazania techniczne pozwalajace uczestnikom
w pełni zrealizowac zakładany program spotkan; realizator miniwykładów/konsultacji powinien wskazac:
- platforme/rodzaj komunikatora, za posrednictwem którego realizowane beda zajecia,
- minimalne wymagania sprzetowe, jakie musi spełniac komputer uczestnika,
- minimalne wymagania dotyczace parametrów łacza sieciowego, jakim musi dysponowac uczestnik,
- niezbedne oprogramowanie umozliwiajace uczestnikom dostep do prezentowanych tresci i materiałów,
3. realizacje miniwykładów/konsultacji w formie zdalnej nalezy udokumentowac poprzez wykonanie zrzutu
ekranu w trakcie spotkania; jezeli usługa bedzie realizowana za posrednictwem platform umozliwiajacych
monitorowanie czasu zalogowania do platformy i wygenerowanie z systemu raportu na temat
obecnosci/aktywnosci uczestników, nalezy taki raport przedstawic; w przypadku, gdy w trakcie
miniwykładów/konsultacji prowadzacy bedzie łaczył sie z uczestnikami przebywajacymi w sali szkoleniowej
Zamawiajacego za posrednictwem komunikatorów internetowych, potwierdzeniem realizacji usługi beda listy
obecnosci przygotowane przez Zamawiajacego.
• Osoby biorace udział w miniwykładach/konsultacjach otrzymaja zaswiadczenia potwierdzajace uczestnictwo
w miniwykładach/konsultacjach z zakresu psychiatrii.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 28.02.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
ilość dni po zakończeniu konsultacji z psychiatrii na bezpłatne konsultacje:10,00
cena:60,00
doświadczenie zawodowe psychiatry realizującego zamówienie:30,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.