Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-12-10
Og³oszenie nr 764766-N-2020 z dnia 2020-12-10 r.
¦wiadczenie us³ug utrzymania czysto¶ci w obiektach S±du Rejonowego w P³ocku
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi
Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 30%
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 024 2625244 w. 361,
faks: 242 684 727
e-mail: teresa.jakowska@plock.sr.gov.pl,
www: https://www.plock.sr.gov.pl
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://www.plock.sr.gov.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: OG.213.9.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Tak
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 4
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest us³uga sprz±tania i utrzymania czysto¶ci w S±dzie Rejonowym w P³ocku. Wykonawca bêdzie ¶wiadczy³ us³ugê sprz±tania pod w³asnym nadzorem, przy zastosowaniu profesjonalnych ¶rodków czysto¶ci oraz profesjonalnego sprzêtu. Wykonawca gwarantuje, i¿ materia³y i ¶rodki czysto¶ci, które bêd± wykorzystane do wykonania us³ug s± dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i bêd± stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta. Wykonawca jest zobowi±zany do pokrycia kosztów zakupu ¶rodków czyszcz±cych, dezynfekuj±cych, zapachowych oraz worków na ¶mieci. W ramach ¶wiadczonej us³ugi wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia ¶rodków zapachowych, zawieszek do WC, myd³a w p³ynie, rêczników papierowych i miêkkiego papieru toaletowego. Wykonawca zobowi±zany jest w czasie wykonywania us³ug zapewniæ na terenie objêtym umow± nale¿yty ³ad, porz±dek, przestrzeganie przepisów BHP i p.po¿. oraz ponosi odpowiedzialno¶æ za szkody powsta³e w zwi±zku z realizacj± us³ug oraz wskutek innych dzia³añ osób zatrudnionych przez wykonawcê. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 3.
II.5) G³ówny kod CPV: 90.91.00.00
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w miesi±cach: 12
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci na kwotê co najmniej:
• 100.000,00 z³otych przy sk³adaniu oferty na czê¶æ I
• 30.000,00 z³otych przy sk³adaniu oferty na czê¶æ II
• 50.000,00 z³otych przy sk³adaniu oferty na czê¶æ III
• 30.000,00 z³otych przy sk³adaniu oferty na czê¶æ IV
W przypadku sk³adania oferty na kilka czê¶ci, Wykonawca musi wykazaæ, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci co najmniej na kwotê stanowi±c± sumê kwot wskazanych powy¿ej w zakresie ww. czê¶ci (np. w przypadku sk³adania oferty na czê¶æ I i III Wykonawca musi wykazaæ, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci na kwotê 150.000 z³.
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Opis spe³nienia warunku:
Warunek ten spe³niaj± Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e nale¿ycie wykonali lub wykonuj±, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 us³ugi sprz±tania w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej, z których ka¿da trwa³a co najmniej 12 miesiêcy w ramach jednego kontraktu i obejmowa³a powierzchniê:
• powy¿ej 2500 m2 w przypadku sk³adania oferty na czê¶æ I
• powy¿ej 900 m2 w przypadku sk³adania oferty na czê¶æ II
• powy¿ej 1300 m2 w przypadku sk³adania oferty na czê¶æ III
• powy¿ej 500 m2 w przypadku sk³adania oferty na czê¶æ IV
W przypadku sk³adania oferty na kilka czê¶ci, Wykonawca musi wykazaæ, ¿e wykona³ 2 us³ugi, ka¿da o warto¶ci stanowi±cej sumê powierzchni us³ug wymaganych dla tych czê¶ci (np. w przypadku sk³adania oferty na czê¶æ I i III Wykonawca musi wykazaæ, ¿e wykonywa³ 2 us³ugi sprz±tania powierzchni powy¿ej 3800 m2 ka¿da).
Zamawiaj±cy przyj±³, i¿ zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690 ze zm.) przez budynek u¿yteczno¶ci publicznej nale¿y rozumieæ budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwo¶ci, kultury, kultu religijnego, o¶wiaty, szkolnictwa wy¿szego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, spo³ecznej lub socjalnej, obs³ugi bankowej, handlu, gastronomii, us³ug, w tym us³ug pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obs³ugi pasa¿erów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym ¶ródl±dowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek u¿yteczno¶ci publicznej uznaje siê tak¿e budynek biurowy lub socjalny.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
2. Za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika Urzêdu Skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. W przypadku oferty wspólnej ww. za¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. W przypadku sk³adania oferty przez spó³kê cywiln± wykonawca musi z³o¿yæ oddzielne za¶wiadczenie dla ka¿dego ze wspólników oraz oddzielnie za spó³kê.
Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em.
3. Za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu.
W przypadku oferty wspólnej ww. za¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. W przypadku sk³adania oferty przez spó³kê cywiln± wykonawca musi z³o¿yæ oddzielne za¶wiadczenie dla ka¿dego ze wspólników oraz oddzielnie za spó³kê.
Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em.
4. O¶wiadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z 12.01.1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 1445) – Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 8 do SIWZ.
5. Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
1. Decyzji o przyznaniu statusu zak³adu pracy chronionej lub zak³adu aktywno¶ci zawodowej, o której mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i spo³ecznej oraz zatrudnianiu osób niepe³nosprawnych (tj. Dz. U z 2018 r. poz. 511z pó¼n. zm.) lub innych dokumentów potwierdzaj±cych status wykonawcy jako zak³adu pracy chronionej lub potwierdzaj±cych prowadzenie przez wykonawcê, lub jego wyodrêbnion± organizacyjnie jednostkê, która bêdzie realizowa³a zamówienie publiczne, dzia³alno¶ci obejmuj±cej spo³eczn± i zawodow± integracjê osób niepe³nosprawnych na potwierdzenie spe³nienia warunku, o którym mowa w Cz. X ust.1 pkt 1.4.
2. Dokumentów potwierdzaj±cych procentowy wska¼nik zatrudnienia osób niepe³nosprawnych, zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawcê lub jego wyodrêbnion± organizacyjnie jednostkê, która bêdzie realizowa³a zamówienie.
3. Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu – powierzchni objêtej us³ug± sprz±tania, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz z za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie – zgodny co do tre¶ci z Za³±cznikiem nr 4 do SIWZ.
Dowodami, o których mowa powy¿ej s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
4. dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± wskazan± w czê¶ci X SIWZ ust. 1 pkt. 1.2.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
2. Pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy)
3. Zobowi±zanie podmiotu trzeciego (je¿eli dotyczy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Kryterium ekologiczne: | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonywania zmian postanowieñ zawartej umowy. Zmiany mog± dotyczyæ:
a) terminu wykonania umowy,
b) zakresu zamówienia
2. Zmiany, o których mowa w ust. 3 mog± nast±piæ w nastêpuj±cych sytuacjach:
a) zmiana terminu wykonania us³ug objêtych umow± mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej ( np. klêski ¿ywio³owe );
b) na skutek zmian wprowadzonych przez Zamawiaj±cego, które to zmiany s± niezale¿ne od Zamawiaj±cego, a s± efektem dzia³ania jednostki organizacyjnej udzielaj±cej ¶rodki na realizacjê przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê wynagrodzenia Wykonawcy (ceny) o kwotê wynikaj±c± ze zmienionych stawek podatku od towarów i us³ug (VAT), obowi±zuj±cych w dacie powstania obowi±zku podatkowego w trakcie trwania umowy. W przypadku zmiany stawek VAT, Wykonawca wystawia fakturê VAT na kwotê brutto uwzglêdniaj±c± tê zmianê, przy zachowaniu sta³ej miesiêcznej ceny netto.
4. Zamawiaj±cy dopuszcza wprowadzenie zmian umowy w sytuacjach okre¶lonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz.U. 2019.1843, z po¿n. Zm.).
5. Zmiany, o których mowa w ust. 3 i 6 wymagaj± dla zachowania swojej wa¿no¶ci formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 18.12.2020, godzina: 11:00
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIKI
Nazwa: ¦wiadczenie us³ugi utrzymania czysto¶ci w budynku S±du Rejonowego w P³ocku, Pl. Narutowicza 6 o powierzchni 2.851,70 m2 oraz terenów zewnêtrznych o powierzchni 699 m2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest us³uga sprz±tania i utrzymania czysto¶ci w budynku S±du Rejonowego w P³ocku przy Pl. Narutowicza 6. Wykonawca bêdzie ¶wiadczy³ us³ugê sprz±tania pod w³asnym nadzorem, przy zastosowaniu profesjonalnych ¶rodków czysto¶ci oraz profesjonalnego sprzêtu. Wykonawca gwarantuje, i¿ materia³y i ¶rodki czysto¶ci, które bêd± wykorzystane do wykonania us³ug s± dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i bêd± stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta. Wykonawca jest zobowi±zany do pokrycia kosztów zakupu ¶rodków czyszcz±cych, dezynfekuj±cych, zapachowych oraz worków na ¶mieci. W ramach ¶wiadczonej us³ugi wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia ¶rodków zapachowych, zawieszek do WC, myd³a w p³ynie, rêczników papierowych i miêkkiego papieru toaletowego. Wykonawca zobowi±zany jest w czasie wykonywania us³ug zapewniæ na terenie objêtym umow± nale¿yty ³ad, porz±dek, przestrzeganie przepisów BHP i p.po¿. oraz ponosi odpowiedzialno¶æ za szkody powsta³e w zwi±zku z realizacj± us³ug oraz wskutek innych dzia³añ osób zatrudnionych przez wykonawcê. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 3
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 90910000-9
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
data rozpoczêcia: 01.03.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Kryterium ekologiczne: | 40,00 |
Nazwa: ¦wiadczenie us³ugi utrzymania czysto¶ci w budynku S±du Rejonowego w P³ocku przy Al. Kiliñskiego 10B, o powierzchni 936,80 m2 oraz terenów zewnêtrznych 619 m2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest us³uga sprz±tania i utrzymania czysto¶ci w budynku S±du Rejonowego w P³ocku al. Kiliñskiego 10B. Wykonawca bêdzie ¶wiadczy³ us³ugê sprz±tania pod w³asnym nadzorem, przy zastosowaniu profesjonalnych ¶rodków czysto¶ci oraz profesjonalnego sprzêtu. Wykonawca gwarantuje, i¿ materia³y i ¶rodki czysto¶ci, które bêd± wykorzystane do wykonania us³ug s± dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i bêd± stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta. Wykonawca jest zobowi±zany do pokrycia kosztów zakupu ¶rodków czyszcz±cych, dezynfekuj±cych, zapachowych oraz worków na ¶mieci. W ramach ¶wiadczonej us³ugi wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia ¶rodków zapachowych, zawieszek do WC, myd³a w p³ynie, rêczników papierowych i miêkkiego papieru toaletowego. Wykonawca zobowi±zany jest w czasie wykonywania us³ug zapewniæ na terenie objêtym umow± nale¿yty ³ad, porz±dek, przestrzeganie przepisów BHP i p.po¿. oraz ponosi odpowiedzialno¶æ za szkody powsta³e w zwi±zku z realizacj± us³ug oraz wskutek innych dzia³añ osób zatrudnionych przez wykonawcê. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 3.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 90910000-9
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
data rozpoczêcia: 01.03.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Kryterium ekologiczne: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
Nazwa: ¦wiadczenie us³ugi utrzymania czysto¶ci w budynku S±du Rejonowego w P³ocku przy ul. Tumskiej 4B o powierzchni 1.363,91m2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest us³uga sprz±tania i utrzymania czysto¶ci w budynku S±du Rejonowego w P³ocku przy ul. Tumskiej 4B. Wykonawca bêdzie ¶wiadczy³ us³ugê sprz±tania pod w³asnym nadzorem, przy zastosowaniu profesjonalnych ¶rodków czysto¶ci oraz profesjonalnego sprzêtu. Wykonawca gwarantuje, i¿ materia³y i ¶rodki czysto¶ci, które bêd± wykorzystane do wykonania us³ug s± dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i bêd± stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta. Wykonawca jest zobowi±zany do pokrycia kosztów zakupu ¶rodków czyszcz±cych, dezynfekuj±cych, zapachowych oraz worków na ¶mieci. W ramach ¶wiadczonej us³ugi wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia ¶rodków zapachowych, zawieszek do WC, myd³a w p³ynie, rêczników papierowych i miêkkiego papieru toaletowego. Wykonawca zobowi±zany jest w czasie wykonywania us³ug zapewniæ na terenie objêtym umow± nale¿yty ³ad, porz±dek, przestrzeganie przepisów BHP i p.po¿. oraz ponosi odpowiedzialno¶æ za szkody powsta³e w zwi±zku z realizacj± us³ug oraz wskutek innych dzia³añ osób zatrudnionych przez wykonawcê. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 3.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 90910000-9
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
data rozpoczêcia: 01.03.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Kyterium ekologiczne: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
Nazwa: ¦wiadczenie us³ugi utrzymania czysto¶ci w budynku S±du Rejonowego w P³ocku przy ul. Piekarskiej 11 o powierzchni 553,07m2 oraz terenów zewnêtrznych o powierzchni 304 m2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest us³uga sprz±tania i utrzymania czysto¶ci w budynku S±du Rejonowego w P³ocku przy ul. Piekarskiej 11. Wykonawca bêdzie ¶wiadczy³ us³ugê sprz±tania pod w³asnym nadzorem, przy zastosowaniu profesjonalnych ¶rodków czysto¶ci oraz profesjonalnego sprzêtu. Wykonawca gwarantuje, i¿ materia³y i ¶rodki czysto¶ci, które bêd± wykorzystane do wykonania us³ug s± dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i bêd± stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta. Wykonawca jest zobowi±zany do pokrycia kosztów zakupu ¶rodków czyszcz±cych, dezynfekuj±cych, zapachowych oraz worków na ¶mieci. W ramach ¶wiadczonej us³ugi wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia ¶rodków zapachowych, zawieszek do WC, myd³a w p³ynie, rêczników papierowych i miêkkiego papieru toaletowego. Wykonawca zobowi±zany jest w czasie wykonywania us³ug zapewniæ na terenie objêtym umow± nale¿yty ³ad, porz±dek, przestrzeganie przepisów BHP i p.po¿. oraz ponosi odpowiedzialno¶æ za szkody powsta³e w zwi±zku z realizacj± us³ug oraz wskutek innych dzia³añ osób zatrudnionych przez wykonawcê. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 3
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 90910000-9
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
data rozpoczêcia: 01.03.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Kryterium ekologiczne: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Modernizacja energetyczna Szko³y Podstawowej nr 5 w P³ocku przy ul. Krakówka 4 w ramach projektu pn. "Modernizacja energetyczna placówek o¶wiatowych w P³ocku"
- Dostawa sprzêtu IT w ramach realizacji projektu pn.: "Dostêpni cyfrowo - utworzenie Klubu Rozwoju Cyfrowego w P³ocku" w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021 - 2027.
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej (...) dla przedsiêwziêcia polegaj±cego na zagospodarowaniu placu Obroñców Warszawy w P³ocku.
- Remont sal lekcyjnych w Szkole Podstawowej nr 23 w P³ocku - segment "D" - II etap.
- Zakup i dostawa pakietów dla wychowanków opuszczaj±cych O¶rodek Opiekuñczo - Wychowawczy w P³ocku w ramach realizacji projektu pn.: "Gotowi na samodzielno¶æ"
- Przebudowa ulicy ks. I. Lasockiego w P³ocku - ETAP II
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprz±tanie pomieszczeñ Centrum Us³ug Spo³ecznych w Koszalinie - czê¶æ II
- Kompleksowe sprz±tanie budynków Akademii Nauk Stosowanych Angelusa Silesiusa
- ZP-9/PP/2025 Us³uga sprz±tania czê¶ci wspólnych zewnêtrznych i wewnêtrznych na os. Folwarczna w Poznaniu
- Us³uga kompleksowa sprz±tania terenów zewnêtrznych i zieleni wokó³ budynków przy ul. Topolowa - Niska -Akacjowa - Zagajnikowa
- Us³uga sprz±tania przychodni zdrowia podleg³ych Samodzielnemu Zespo³owi Publicznych Zak³adów Lecznictwa Otwartego Warszawa Bemowo-W³ochy
- US£UGA STA£EGO UTRZYMANIA CZYSTO¦CI POMIESZCZEÑ MAZOWIECKIEGO INSTYTUTU KULTURY WRAZ Z DOSTAW¡ ¦RODKÓW CZYSTO¦CI
wiêcej: Us³ugi sprz±tania »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.