eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grajewo › Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1835B na odcinku Wypychy - Dusze

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-28

Ogłoszenie nr 76440 - 2017 z dnia 2017-04-28 r.

Grajewo: Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1835B na odcinku Wypychy - Dusze
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 45212-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Grajewie, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Fabryczna 4  , 19203   Grajewo, państwo Polska, woj. podlaskie, tel. , faks , e-mail zdpgrajewo1@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.starostwograjewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1835B na odcinku Wypychy - Dusze

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZDP.272.3.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje zadanie pn.: "Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1835B na odcinku Wypychy-Dusze" w km 0+900 - 3+020. W ramach przebudowy planuje się wykonać przebudowę nawierzchni, dostosowanie konstrukcji jezdni w celu uzyskania parametrów wymaganych dla zakładanej kategorii ruchu. Przedmiot zadania obejmuje: a)roboty przygotowawcze: odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych (drogi) w terenie równinnym, zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu), rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, brukowca, rozebranie słupków do znaków drogowych, zdjęcie tarcz znaków drogowych, karczowanie krzaków i podszycia, b)roboty ziemne: wykonanie wykopów mechaniczne w gruncie kat. III-IV z transportem urobku na odkład samochodami na odl. 1 km przy wykonywaniu rowów na drodze pow. nr 1835 B,wykonywanie nasypów mechanicznie z piasku wraz z formowaniem i zagęszczaniem nasypu pod projektowany chodnik, c) odwodnienie korpusu drogowego: wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr. fi 1200cm o głębokości do 2 m, w m. Wypychy i studzienek ściekowych ulicznych betonowych o śr. fi 50 cm z osadnikiem wraz z koniecznymi elementami konstrukcyjnymi, wykonanie rurociągów PCV o śr. fi 20 cm i o śr. fi 31,5 cm wraz z koniecznymi elementami konstrukcyjnymi przy połączeniu studni rewizyjnych, d) podbudowa: wykonanie koryta na poszerzeniu jezdni na głębokość 15 cm pod uzupełnienie korpusu drogowego i na zatoce autobusowej, wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego na poszerzeniu jezdni, zatoce autobusowej i wjazdach bramowych, warstwa dolna o grubości średniej 15 cm, wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego na jezdni o nawierzchni brukowcowej, na poszerzeniu jezdni i wjazdach bramowych, warstwa górna o grubości średniej 8 cm, wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego na jezdni, na skrzyżowaniu z drogami gminnymi, na zjazdach na pola i do posesji, warstwa górna o grubości średniej 10 cm, wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego na jezdni, na zatoce autobusowej, warstwa górna o grubości średniej 15 cm, e) nawierzchnia: wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno - asfaltowej AC 11W, grubość warstwy 5 cm (jezdnia, skrzyżowanie z drogami gminnymi i na zjazdach), wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej AC 11S, grubość warstwy 4 cm (jezdnia, skrzyżowanie z drogami gminnymi i na zjazdach), f) roboty wykończeniowe: plantowanie powierzchni skarp i dna rowów przydrożnych w gruncie kat. I-III, uzupełnienie poboczy pospółką wraz z formowaniem i zagęszczeniem, wykonanie przepustów pod zjazdami z rur polietylenowych o śr. fi 40 cm i o śr. fi 50 cm na ławie żwirowej wraz z wykonaniem wykopu i zasypaniem, umocnienie wlotów i wylotów przepustów brukowcem, oczyszczenie przepustów z namułu, g) urządzenia bezpieczeństwa ruchu: wykonanie oznakowania poziomego jezdni (przejścia dla pieszych), ustawienie słupków do znaków pionowych wraz z przymocowaniem tarcz znaków, h) elementy ulic: ustawienie krawężników betonowych 22x15 na obramowaniu wjazdów bramowych i 15x30 na ławie betonowej, wykonanie chodników z kostki betonowej szarej o grubości 6 cm na podsypce piaskowej, wykonanie wjazdów i zatoki autobusowej z kostki betonowej czerwonej o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, ustawienie obrzeży betonowych 20x6 na podsypce piaskowej, i)Inne roboty: wykonanie regulacji pionowej dla zaworów wodociągowych, przełożenie podziemnego kabla telefonicznego. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa załącznik nr 5 do SIWZ - wzór umowy oraz załączniki od nr 8 - 11, przy czym przedmiar robot stanowi dokument pomocniczy do wyceny oferty. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymagane jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 1505, z późn. zm.). 1. Zamawiający ustala następujące czynności do których wymagane jest zatrudnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pracowników na podstawie umowy o pracę: wykonanie prac fizycznych i obsługi sprzętu oraz maszyn, wykonanie robót rozbiórkowych, wykonanie robót ziemnych, wykonanie elementów odwodnienia korpusu drogowego, wykonywanie koryta, wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych na jezdni, poszerzeniu i wjazdach, ustawienie krawężników oraz ułożenie chodników i wjazdów, wykonywanie warstw bitumicznych wiążącej i ścieralna, wykonane oznakowania poziomego i pionowego. 2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt.1. W tym zakresie Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wyżej wymienionych wymogów i dokonania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wyżej wymienionych wymogów, c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania zamówienia. 3. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu "Oświadczenie o zatrudnieniu pracowników" wykonujących czynności określone w pkt 1 oraz zanominizowane kopie dowodów potwierdzających zgłoszenie przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę pracownika do ubezpieczeń społecznych. 4. Pierwsze "Oświadczenie o zatrudnieniu pracowników" wraz z zanominizowanymi kopiami dowodów potwierdzających zgłoszenie przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę pracownika do ubezpieczeń społecznych, Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych od rozpoczęcia wykonywania robót budowlanych. 5. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, wskazane w pkt.1. 6. Za każdorazowe nieprzedłożenie, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie dowodów, o których mowa w pkt. 3 i 4, dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, osób wykonujących czynności wskazane w pkt.1., Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości 0,5% ceny ofertowej brutto - za każdy dzień zwłoki. 7. Jeśli w wyniku wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy, odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt.1., Zamawiający wykryje naruszenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt.1. czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, za każdą ujawnioną osobę zatrudnioną na innych zasadach niż umowa o pracę, biorącą udział w realizacji zamówienia przy wykonywaniu prac, o których mowa w pkt.1. Wykonawca powierzając Podwykonawcy czynności, o których mowa w pkt 1 zobowiązuje do realizacji obowiązku zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 1505, z późn. zm.). 8. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV: 45233220-7, 45232130-2, 45233290-8, 45233222-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT807906.67
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe UNIDROG Sp. z o.o. ,  unidrog@grajewo.com,  ul. Robotnicza 4,  19-203,  Grajewo,  kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 993062.42
Oferta z najniższą ceną/kosztem 993062.42
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1228286.52
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.