eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa warzyw, owoców i warzyw mrożonych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-10



Ogłoszenie nr 764393-N-2020 z dnia 2020-12-10 r.

Wyższa Szkoła Kryminologii i Penitencjarystki w Warszawie:

Dostawa warzyw, owoców i warzyw mrożonych

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Kryminologii i Penitencjarystki w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny 381510697, Wiśniowa 50, 02-520 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 22 602 44 14,
e-mail: zp@wskip.edu.pl ,
www: www.wskip.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - uczelnia służb państwowych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.bip.wskip.edu.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: w formie pisemnej

Adres: Kampus Mundurowy Wyższej Szkoły Kryminologii i Penitencjarystyki w Warszawie, ul. Wrocławska 193-195, 62-800 Kalisz, sekretariat Rektora-Komendanta

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa warzyw, owoców i warzyw mrożonych

Numer referencyjny: 35/zp/20

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie realizowane jest na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą”, o wartości mniejszej od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw, owoców i warzyw mrożonych. Dostawy będą realizowane na rzecz Wyższej Szkoły Kryminologii i Penitencjarystyki w Warszawie;
miejsce dostawy: 62-800 Kalisz, ul. Wrocławska 193-195.
Wykonawca dostarczy produkt wytworzony zgodnie z:
1) ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2020 r. poz. 2021) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy;
2) ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2178 z późn. zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy.
Dostawy będą realizowane w dni robocze, w ilości i terminach określonych przez zamawiającego, średnio trzy razy w tygodniu, po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu. Dostawy będą realizowane wg wskazań zamawiającego w godzinach 7:00 ÷ 9:00. Wykonawca zrealizuje dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego własnym transportem, na własny koszt. Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych. Koszty rozładunku przedmiotu zamówienia w całym okresie obowiązywania umowy ponosi wykonawca.
Zobowiązuje się wykonawcę do tego, aby jakość dostarczanych artykułów spożywczych, sposób ich pakowania, a także rodzaj używanych opakowań zbiorczych – z zastrzeżeniem określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz w stosowanych normach i powszechnie obowiązujących przepisach prawa – powodowały obniżenie ponoszonych przez zamawiającego kosztów przechowywania, przygotowania i dystrybucji dostarczanych artykułów i wytwarzanych z nich potraw oraz kosztów wywozu i utylizacji powstałych odpadów.
Część I – warzywa
1. Burak czerwony kraj. wybór I 4.000 kg
2. Botwinka kraj. wybór I 1.000 pęczek
3. Marchew kraj. wybór I 5.500 kg
4. Pietruszka korzeń kraj. wybór I 2.500 kg
5. Seler korzeniowy kraj. wybór I 3.000 kg
6. Por wybór I 3.200 szt.
7. Cebula z łuska wybór I 3.000 kg
8. Cebula czerwona wybór I 400 kg
9. Kapusta czerwona wybór I 1.400 szt.
10. Kapusta biała kraj. wybór I 1.500 kg
11. Kapusta biała młoda kraj. wybór I 900 szt.
12. Kapusta pekińska kraj. wybór I 1.200 kg
13. Pomidor szklarniowy kraj. wybór I 3.000 kg
14. Pomidor szklarniowy import. wybór I 2.000 kg
15. Ogórek świeży szklarniowy długi kraj. wybór I 3.000 kg
16. Ogórek świeży szklarniowy import. wybór I 1.200 kg
17. Papryka słodka czerwona kraj. klasa I 1.500 kg
18. Papryka słodka czerwona import. klasa I 1.800 kg
19. Czosnek kraj. klasa I 1.000 szt.
20. Rzodkiewka kraj. klasa I 3.000 pęczków
21. Rzodkiewka import. klasa I 3.000 pęczków
22. Sałata strzępiasta kraj. klasa I 7.500 szt.
23. Sałata strzępiasta import. klasa I 5.000 szt.
24. Sałata lodowa kraj. klasa I 2.500 szt.
25. Sałata lodowa import. klasa I 1.500 szt.
26. Natka pietruszki kraj. klasa I 9.000 pęczków
27. Koperek kraj. klasa I 6.500 pęczków
28. Koper import. 4.500 pęczków
29. Szczypiorek kraj. klasa I 8.000 pęczków
30. Cukinia kraj. 200 kg
31. Rucola import. 80 kg
32. Szpinak kraj. 60 kg
Część II ziemniaki
1. Ziemniak kraj 25.000 kg
2. Ziemniak młody kraj. 9.000 kg
Część III jabłka
1. Jabłka krajowe 6.000 kg
Część IV warzywa przetworzone
1. Kapusta kiszona biała klasa I 1.500 kg
2. Ogórki kiszone klasa I 2.000 kg
3. Ogórki małosolne klasa I 1.000 kg
Część V owoce
1. Banany 1.600 kg
2. Cytryny 2.000 kg
3. Gruszka Konferencja kraj. 500 kg
4. Grejpfruty 800 kg
5. Kiwi 600 kg
6. Mandarynki klasa I 600 kg
7. Pomarańcze 1.500 kg
8. Śliwka Prezydent kraj. 300 kg
9. Truskawki kraj. 200 kg
10. Czereśnie 200 kg
11. Winogrono białe klasa I 200 kg
Część VI warzywa mrożone
1. Kalafior różyczki zamrożone klasa I 1.500 kg
2. Brokuły różyczki zamrożone klasa I 1.600 kg
3. Fasolka szparagowa cięta zamrożona 1.500 kg
4. Marchew typu junior mrożona klasa I 1.500 kg
5. Marchew z groszkiem mrożona klasa I 900 kg
6. Włoszczyzna mrożona klasa I 300 kg
7. Pieczarki mrożone klasa I 2.200 kg
8. Szpinak zamrożony klasa I 900 kg
9. Bukiet warzyw 1.300 kg
10. Frytki karbowane 200 kg
11. Pizza drożdżowa 1.000 kg
12. Zapiekanka na bułce 900 kg
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy, zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.


II.5) Główny kod CPV: 03.22.10.00

Dodatkowe kody CPV:
03.21.21.00
03.22.23.21
15.33.10.00
03.22.20.00
15.33.11.70


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca musi dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne po-twierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.
3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
4. W zakresie nieuregulowanym SIWZ zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 z późn. zm.).
5. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w pkt. 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty będą niekompletne, będą zawierać błędy lub budzić wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
6. Forma dokumentów
1) Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą „za zgodność z oryginałem” i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
2) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
3) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena oferty:100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wzór umowy, jaka zostanie zawarta z wybranym wykonawcą, stanowi załącznik nr 5a, 5b, 5c do SIWZ.
2. Umowa może być zmieniona w zakresie, o którym mowa w § 9 wzoru umowy.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 18.12.2020, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Część I warzywa

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Burak czerwony kraj. wybór I 4.000 kg
2. Botwinka kraj. wybór I 1.000 pęczek
3. Marchew kraj. wybór I 5.500 kg
4. Pietruszka korzeń kraj. wybór I 2.500 kg
5. Seler korzeniowy kraj. wybór I 3.000 kg
6. Por wybór I 3.200 szt.
7. Cebula z łuską wybór I 3.000 kg
8. Cebula czerwona wybór I 400 kg
9. Kapusta czerwona wybór I 1.400 szt.
10. Kapusta biała kraj. wybór I 1.500 kg
11. Kapusta biała młoda kraj. wybór I 900 szt.
12. Kapusta pekińska kraj. wybór I 1.200 kg
13. Pomidor szklarniowy kraj. wybór I 3.000 kg
14. Pomidor szklarniowy import. wybór I 2.000 kg
15. Ogórek świeży szklarniowy długi kraj. wybór I 3.000 kg
16. Ogórek świeży szklarniowy import. wybór I 1.200 kg
17. Papryka słodka czerwona kraj. klasa I 1.500 kg
18. Papryka słodka czerwona import. klasa I 1.800 kg
19. Czosnek kraj. klasa I 1.000 szt.
20. Rzodkiewka kraj. klasa I 3.000 pęczków
21. Rzodkiewka import. klasa I 3.000 pęczków
22. Sałata strzępiasta kraj. klasa I 7.500 szt.
23. Sałata strzępiasta import. klasa I 5.000 szt.
24. Sałata lodowa kraj. klasa I 2.500 szt.
25. Sałata lodowa import. klasa I 1.500 szt.
26. Natka pietruszki kraj. klasa I 9.000 pęczków
27. Koperek kraj. klasa I 6.500 pęczków
28. Koper import. 4.500 pęczków
29. Szczypiorek kraj. klasa I 8.000 pęczków
30. Cukinia kraj. 200 kg
31. Rucola import. 80 kg
32. Szpinak kraj. 60 kg

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03221000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena oferty:100,00
Część nr: 2
Nazwa: Część II ziemniaki

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Ziemniak kraj 25.000 kg
2. Ziemniak młody kraj. 9.000 kg

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03212100-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena oferty:100,00
Część nr: 3
Nazwa: Część III jabłka

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Jabłka krajowe 6.000 kg

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03222321-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena oferty:100,00
Część nr: 4
Nazwa: Część IV warzywa przetworzone

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Kapusta kiszona biała klasa I 1.500 kg
2. Ogórki kiszone klasa I 2.000 kg
3. Ogórki małosolne klasa I 1.000 kg


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15331000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena oferty:100,00
Część nr: 5
Nazwa: Część V owoce

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Banany 1.600 kg
2. Cytryny 2.000 kg
3. Gruszka Konferencja kraj. 500 kg
4. Grejpfruty 800 kg
5. Kiwi 600 kg
6. Mandarynki klasa I 600 kg
7. Pomarańcze 1.500 kg
8. Śliwka Prezydent kraj. 300 kg
9. Truskawki kraj. 200 kg
10. Czereśnie 200 kg
11. Winogrono białe klasa I 200 kg

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03222000-3

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena oferty:100,00
Część nr: 6
Nazwa: Część VI warzywa mrożone

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Kalafior różyczki zamrożone klasa I 1.500 kg
2. Brokuły różyczki zamrożone klasa I 1.600 kg
3. Fasolka szparagowa cięta zamrożona 1.500 kg
4. Marchew typu junior mrożona klasa I 1.500 kg
5. Marchew z groszkiem mrożona klasa I 900 kg
6. Włoszczyzna mrożona klasa I 300 kg
7. Pieczarki mrożone klasa I 2.200 kg
8. Szpinak zamrożony klasa I 900 kg
9. Bukiet warzyw 1.300 kg
10. Frytki karbowane 200 kg
11. Pizza drożdżowa 1.000 kg
12. Zapiekanka na bułce 900 kg

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15331170-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena oferty:100,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.