eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztynwykonanie - koncepcji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-08

POZYCJA 7642

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Olsztyn: wykonanie - koncepcji: dróg, sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej zamkniętej i otwartej oraz projektu techniczno-budowlanego sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej zamkniętej i otwartej wraz z projektem makroniwelacji dróg w zakresie niezbędnym do realizacji ww. sieci dla rejonu objętego Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego TRACK-WSCHÓD Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Olsztyn, do kontaktów: Iwona Nowacka, pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 5273111 wew. , 325, fax (089) 5349375, e-mail: przetargi@um.olsztyn.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.olsztyn.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Olsztyn, Wydział Zamówień Publicznych, Iwona Nowacka, PL. Jana pawłaII 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 5273111 wew. 460, fax (089) 5349375, e-mail: przetargi@um.olsztyn.pl, www.bip.um.olsztyn.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych , Urząd Miasta Olsztyn, Dorota Wardowska - Szubzda, Pl. Jana Pawła II1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5273111 wew. 325, fax 089 5349375, e-mail: przetargi@um.olsztyn.pl, www.bip.um.olsztyn.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miasta Olsztyn, Wydział Zamówień Publicznych, Dorota Wardowska- Szubzda, Pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5273111 wew. 325, fax 089 5349375, e-mail: przetargi@um.olsztyn.pl, www.bip. um.olsztyn.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie - koncepcji: dróg, sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej zamkniętej i otwartej oraz projektu techniczno-budowlanego sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej zamkniętej i otwartej wraz z projektem makroniwelacji dróg w zakresie niezbędnym do realizacji ww. sieci dla rejonu objętego Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego TRACK-WSCHÓD. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: Olsztyn. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: koncepcji: dróg, sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej zamkniętej i otwartej oraz projektu techniczno-budowlanego sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej zamkniętej i otwartej wraz z projektem makroniwelacji dróg w zakresie niezbędnym do realizacji ww. sieci dla rejonu objętego Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego TRACK-WSCHÓD. Koncepcje (wszystkich branż) należy wykonać: 1) zgodnie z wymogami ustawy z dn. 7.07.94r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.), obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi, projekt koncepcyjny powinien spełniać wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z 16.09.2004). 2) W koncepcji dróg należy przewidzieć zatoki, pętlę autobusową wraz z placami nawrotowymi oraz pasy na ułożenie innych sieci, m.in.: telekomunikacyjnej, energetycznej, gazowej. 3)Koncepcje muszą posiadać niezbędne uzgodnienia. 4)Opracowanie należy wykonać w: -6 egzemplarzach - (koncepcje w skali 1:1000 ) wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów inwestycji -3 egzemplarzach - wersja elektroniczna na płycie CD dla komputerów klasy PC w formatach dxf, pdf, doc, xls. Projekt budowlano-wykonawczy sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej zamkniętej i otwartej wraz z projektem makroniwelacji dróg w zakresie niezbędnym do realizacji ww. sieci 1) Zakres dokumentacji projektowej: a)projekty budowlano-wykonawcze sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej, makroniwelacji dróg dla obszaru TRACK-WSCHÓD, objętego wykonaną i uzgodnioną koncepcją: - projekt sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, wg warunków, o które należy wystąpić do PWiK Sp. z o.o., - projekt kanalizacji deszczowej wg warunków, o które należy wystąpić do Wydziału Gospodarki Komunalnej i Inwestycji Miejskich Urzędu Miasta - projekt makroniwelacji dróg uzgodniony z MZDiZ w Olsztynie b)inwentaryzacja zieleni uzgodniona z Wydziałem Ochrony Środowiska U.M. Olsztyn c)pozwolenia wodnoprawne uzyskane z Wydziału Ochrony Środowiska U.M. Olsztyn d)projekty przebudowy ewentualnych kolizji z sieciami i urządzeniami naziemnymi i podziemnymi uzbrojenia technicznego, wg warunków, o które należy wystąpić do dysponentów sieci. 2)Prace przedprojektowe wykonywane przez Projektanta i na Jego koszt: a)aktualna mapa do celów projektowych b)techniczne badania podłoża gruntowego do celów projektowych, c)mapa własnościowa terenu z zaznaczonymi granicami działek, numerami i wykazem właścicieli ( w przypadku konieczności wejścia na grunty inne niż Gminy Olsztyn, w celu budowy lub przebudowy urządzeń lub sieci uzbrojenia technicznego, projektant ma obowiązek załączyć do projektu budowlanego oświadczenia właścicieli, zawierające ich zezwolenia na prowadzenie robót na ich gruntach) d)przygotowanie niezbędnych materiałów i załączników do wniosku oraz uzyskanie decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych - należy przewidzieć konieczność opracowania raportu oddziaływania na środowisko. 3)Projekty budowlano-wykonawcze wszystkich branż należy wykonać zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane ( tekst jednolity: Dz. U. z 2003r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202/2004 poz. 2072). Dokumentacja projektowa powinna spełniać obowiązujące na dzień składania dokumentacji przepisy, normy, warunki techniczne oraz posiadać niezbędne uzgodnienia i dokumenty konieczne do uzyskania przez Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę i skierowania jej do realizacji 4) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5) Przedmiary robót - opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami, z podziałem na etapy uzgodnione z zamawiającym 6) Kosztorysy inwestorskie oraz zbiorcze zestawienie kosztów - opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami, z podziałem na etapy uzgodnione z zamawiającym 7) W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać również studium wykonalności zadania. 8) Zakres obejmuje również pełnienie, w ramach ceny ofertowej, nadzoru autorskiego nad realizacją robót zawartych w w/w opracowaniach. 9) Opracowanie wykonać w : a)6 egz. - dokumentacja projektowa, b)3 egz. raport oddziaływania na środowisko o ile będzie wymagany, studium wykonalności zadania, c)6 egz. - przedmiary robót, specyfikacje techniczne i dostarczyć do siedziby Zamawiającego, d)3 egz. - kosztorysy inwestorskie i dostarczyć do siedziby Zamawiającego, e)opracowanie należy dostarczyć również w formie elektronicznej w 3 egzemplarzach na płytach CD: -rysunki w formacie dxf i pdf -obliczenia, przedmiary, opisy techniczne w formacie odpowiednio xls, doc i pdf 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: 1. Koncepcji: dróg, sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej zamkniętej i otwartej dla terenu TRACK-WSCHÓD miedzy ul. Lubelską, linia kolejową i granica miasta Olsztyn. 2. Projektu budowlane wykonawczego sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej zamkniętej i otwartej wraz z projektem makroniwelacji dróg w zakresie niezbędnym do realizacji ww. sieci: 1)Dokumentacja projektowa, 2)Prace przedprojektowe wykonywane przez Projektanta i na Jego koszt, 3)Projekty budowlano-wykonawcze wszystkich branż, 4)Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, 5) Przedmiary robót, 6) Kosztorysy inwestorskie oraz zbiorcze zestawienie kosztów, 7) Studium wykonalności zadania, 8) nadzór autorski nad realizacją robót zawartych w w/w opracowaniach 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 190

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 15.000,- zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r.Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, tj. w przypadku: a)spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), b)spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami), c)osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony przez każdego Wykonawcę. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.: wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 lat wykonał minimum jedną usługę polegającą na opracowaniu koncepcji i/lub dokumentacji projektowej w zakresie sieci wodociągowej i/lub . kanalizacji deszczowej i/lub kanalizacji sanitarnej o wartości, co najmniej równej kwocie 100.000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: 1)wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dokumenty od zleceniodawców potwierdzające, że dostawy te zostały zakończone i wykonane należycie (opinie, referencje, protokoły itp.). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 3.dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj.: 1)osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności: drogowej bez ograniczeń wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia (drogowe) wystawione na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. 2)osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia (sanitarne - sieciowe) wystawione na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, decyzje o stwierdzeniu przygotowania zawodowego oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: \spełnia - nie spełnia\. W oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Z uzupełnionych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca na dzień składania ofert spełnił warunki postawione przez Zamawiającego. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty (wypełnionego formularza ofertowego) należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, tj. w przypadku: a)spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), b)spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami), c)osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 3) wykaz usług wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony łącznie przez wszystkich Wykonawców. Co najmniej jedna usługa wymieniona w wykazie musi polegać na wykonaniu koncepcji i/lub dokumentacji projektowej w zakresie sieci wodociągowej i/lub kanalizacji deszczowej i/lub kanalizacji sanitarnej o wartości, co najmniej równej kwocie 100.000 zł oraz musi być potwierdzona dokumentami od zleceniodawców o jej zakończeniu i należytym wykonaniu - (np. opinie, referencje, protokoły itp.). 4) wykaz osób które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru zał. nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 5) dokumenty stwierdzające, że osoby o których mowa w pkt. 1.4) posiadają wymagane uprawnienia, tj.: a)decyzję o nadaniu uprawnień budowlanych do projektowania w specjalności: drogowej bez ograniczeń wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia (drogowe) wystawione na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. b)decyzję o nadaniu uprawnień budowlanych do projektowania w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia (sanitarne - sieciowe) wystawione na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. c) aktualne zaświadczenia o przynależności osób posiadających w/w uprawnienia do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 7) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - pełnomocnictwo (a)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.olsztyn.pl. Opłata: 19 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Na wniosek Wykonawcy Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego w pok. 402 w godz. 8.00 - 15.00, po dokonaniu wpłaty za SIWZ w kasie Urzędu Miasta w pok. 35 lub prześlemy pocztą za pobraniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 22.02.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.01.2007, godzina 13:00, Urząd Miasta Olsztyn, Wydział Zamowień Publicznych, Pl. Jana PawłaII 1, 10-101 Olsztyn, pok. 402.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.