eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystok › KOMPLEKSOWA TECHNICZNA OBS£UGA IMPREZY - SYLWESTER MIEJSKI 2012/2013 W BIA£YMSTOKU

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2013-01-04

Bia³ystok: KOMPLEKSOWA TECHNICZNA OBS£UGA IMPREZY - SYLWESTER MIEJSKI 2012/2013 W BIA£YMSTOKU
Numer og³oszenia: 7642 - 2013; data zamieszczenia: 04.01.2013
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 485632 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bia³ostocki O¶rodek Kultury, ul. Legionowa 5, 15-281 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 85 7424823, faks 85 7447023.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: KOMPLEKSOWA TECHNICZNA OBS£UGA IMPREZY - SYLWESTER MIEJSKI 2012/2013 W BIA£YMSTOKU.

II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obs³uga techniczna imprezy o nazwie Sylwester Miejski organizowanego na Rynku Ko¶ciuszki w Bia³ymstoku w dniach 31 grudnia 2012 roku - 1 stycznia 2013 roku polegaj±ca w szczególno¶ci na: 1.1) NAG£O¦NIENIU a) SYSTEM NAG£O¦NIENIA WIDOWNI (FOH) Wymagane jest zapewnienie równomiernego nag³o¶nienia na terenie Rynku Ko¶ciuszki w Bia³ymstoku za pomoc± wysokiej jako¶ci systemu wyrównanego liniowo. b) KOLUMNY G£O¦NIKOWE NAG£O¦NIENIE PLENEROWE, HALE WIDOWISKOWE, AMFITEATRY itp. - Wymagany jest min. trójdro¿ny system nag³o¶nieniowy oraz minimum trójdro¿ny, aktywny podzia³ czêstotliwo¶ci z mo¿liwo¶ci± korekcji fazowo - czêstotliwo¶ciowej uk³adu. - Dopuszczone s± wy³±cznie du¿e, wysokiej serii modele zestawów g³o¶nikowych Line Array dedykowane do du¿ych produkcji, (okre¶lane zwykle np. LARGE SCALE, TOURING SERIES itp.). - Preferowane systemy d¼wiêkowe : LACOUSTICS, MARTIN AUDIO, NEXO , D&B audiotechnik, Nie bêd± akceptowane kolumny g³o¶nikowe dedykowane dla ma³ych produkcji koncertowych, klubów Wykluczone s± tzw. domowe produkcje, bez wzglêdu na jako¶æ komponentów znajduj±cych siê w kolumnie g³o¶nikowej, czy wzmacniaczu mocy. - Systemy ¶rednio - wysokotonowe powinny byæ bezwzglêdnie podwieszone. - System nag³o¶nieniowy powinien równomiernie pokrywaæ d¼wiêkiem ca³y obszar audytorium, spe³niaj±c nastêpuj±ce warunki: - powinien byæ z³o¿ony z dwóch gron sk³adaj±cych siê z minimalnie 10 kolumn g³o¶nikowych Line Array, podwieszonych obok sceny, ukierunkowanych tak, aby zminimalizowaæ ewentualne odbicia d¼wiêku od ¶cian budynków, oraz z odpowiedniej ilo¶ci kolumn g³o¶nikowych niskotonowych SUB BASS; Musi byæ to system jednego z uznanych producentów ¶wiatowych. £±cznie system musi siê sk³adaæ z minimalnie 20 jednakowych kolumn mid-hi, basy w ilo¶ci co najmniej 16 sztuk zbudowane w oparciu o g³o¶nik min. 18 (lub minimalnie 8 sztuk 2 x 18). - Sektor bezpo¶rednio przy scenie powinien byæ nag³o¶niony niezale¿nie sterowanym, wysokiej jako¶ci systemem kolumn g³o¶nikowych FRONT -FILL . - Konfiguracjê aparatury dla potrzeb koncertu nale¿y opracowaæ w odpowiednim, dedykowanym dla danego systemu d¼wiêkowego programie symulacyjnym. - Nale¿y do³±czyæ symulacjê pokrycia terenu przez proponowany system nag³o¶nieniowy, minimalne ci¶nienie akustyczne na ca³ym terenie imprezy to 105 db Spl (A wa¿one). c) KONSOLETA MIKSERSKA FOH - Preferowane s± konsolety cyfrowe, np. Avid Venue Profile lub Yamaha PM5D, lub Soundcraft vi6/4, lub Midas pro6/3/2 - Konsoleta powinna byæ usytuowana w odleg³o¶ci 30m, centralnie w osi sceny, na pode¶cie nie wy¿szym ni¿ 0,4 m. d) WZMACNIACZE MOCY Wy³±cznie odpowiednio wysokiej klasy wzmacniacze mocy renomowanych firm, dedykowane dla danej aparatury wykorzystywanej podczas koncertu. e) SYSTEM ODS£UCHOWY (MON) KONSOLETA MONITOROWA - Preferowane s± konsolety cyfrowe, np. Yamaha M7cl, Soundcraft vi4/1, Avid Venue Profile, SC48 - Usytuowanie konsolety ods³uchowej z boku sceny w sposób umo¿liwiaj±cy realizatorom d¼wiêku i technikom na kontakt wzrokowy z zespo³em (zgodnie ze stage planem). KOLUMNY ODS£UCHOWE Dopuszczalne s± wy³±cznie wysokiej klasy modele kolumn ods³uchowych przeznaczonych do profesjonalnych zastosowañ. SIDE FILL: ( 2 kpl.) Zestaw pe³no pasmowy zbudowany w oparciu o oddzielny sobwoofer i kolumnê szerokopasmow± o mocy co najmniej 1,5kW rms, WEDGE: ( min. 6szt) np. LACOUSTICS, MARTIN AUDIO, TURBOSOUND , d&b audiotechnik , DRUMFILL: Zestaw pe³nopasmowy zbudowany w oparciu o oddzielny sobwoofer i kolumnê szerokopasmow± o mocy co najmniej 1,5kW rms , MONITORY DOUSZNE, 2 sztuki: np. Sennheiser IEM lub Shure PSM. UWAGA 1. Aparatura nag³o¶nieniowa ³±cznie z rozstawieniem mikrofonów (sprawdzone przeloty) zgodnie z dostarczonym po podpisaniu umowy stage planem powinna byæ uruchomiona i sprawdzona na oko³o 2 godziny przed prób±. 2. System nag³o¶nieniowy musi byæ bezwzglêdnie wolny od brumów i przyd¼wiêków. 3. Instalacja elektryczna musi byæ bezwzglêdnie sprawna, sprawdzona na okoliczno¶æ zaistnienia niebezpieczeñstwa pora¿enia pr±dem elektrycznym, zaopatrzona w wa¿ne atesty. 4. Wszystkie gniazdka sieciowe udostêpnione na scenie powinny byæ zaopatrzone w bolec uziemiaj±cy. W/w sprzêt powinien posiadaæ stosowne atesty i nie byæ starszy ni¿ 5 lat 1.2) O¦WIETLENIU a) MINIMALNY WYKAZ SPRZÊTU O¦WIETLENIOWEGO - 1x MALighting GrandMA full size series I (sterownik o¶wietlenia) - 11x ClayPaky Sharpy (ewentualnie Alpha Beam 300) lekka ruchoma g³owa typu Beam - 13x Martin Mac 700 Spot (16 - bit standard) lub ROBE 700 - 12x Martin MAC 301 lub JB Lighting A7 zoom - 4x Blinder lub 4x DWE - 4x Atomic 3000 (stroboskopy) - 2x Smoke machine + fan (maszyny do dymu) b) ZASILANIE 1. Rozdzielnie o¶wietleniowe i dimmery nie mog± byæ usytuowane w bliskiej odleg³o¶ci wzmacniaczy nag³o¶nieniowych. 2. Wszystkie urz±dzenia zasilaj±ce, piony, rozdzielnie, dimmery powinny posiadaæ aktualny atest dopuszczaj±cy je do eksploatacji. c) DYMY 1. Maszyny do wytwarzania dymów powinny byæ usytuowane tak aby mog³y wytworzyæ mg³ê na scenie, nie przeszkadzaj±c przy tym muzykom w graniu (nie mog± byæ skierowane bezpo¶rednio w muzyków lub instrumenty muzyczne). 2. Maszyny do dymów musz± mieæ p³ynn± regulacjê intensywno¶ci dymienia. 3. P³yny do wytwarzania dymów powinny byæ bezwonne i posiadaæ odpowiedni atest. d) KONSOLETA O¦WIETLENIOWA Konsola na czas programowania powinna byæ ustawiona naprzeciwko ¶rodka sceny, natomiast na czas koncertu mo¿e byæ przesuniêta w inne miejsce, gdzie scena bêdzie dobrze widoczna - ustawiona na podwy¿szeniu (widok sceny nie mo¿e byæ zas³aniany przez widzów). Zamiana jednostek jest mo¿liwa jedynie na sprzêt tej samej klasy (Mac700 na Robe700 itp.) lub wy¿szej (z wyj±tkiem MAC2000), z systemem mieszania barw CMY tylko i wy³±cznie po akceptacji realizatora. Wszelkie po³±czenia elektryczne powinny byæ zabezpieczone tak by nie stanowi³y zagro¿enia dla zdrowia i ¿ycia. e) SPOT Spot (reflektor prowadz±cy) powinien byæ ustawiony centralnie do sceny, na podwy¿szeniu (pode¶cie) tak aby móg³ ponad publiczno¶ci±, swobodnie ¶wieciæ na scenê. Niezbêdny jest kontakt pomiêdzy realizatorem o¶wietlenia a operatorem spota. 1.3) DOSTARCZENIU MONTA¯U I DEMONTA¯U ZADASZONEJ ESTRADY Scena o wymiarach podestu 10x12m, sk³adaj±ca siê z równych i stabilnych podestów, ca³kowicie zadaszona, oparta na grubej (0,45m) konstrukcji quadro. Boczne okotarowanie oraz tylny horyzont musz± byæ szczelne (podwójna gêsta siatka lub lekki, gêsty materia³), szczególnie podczas niesprzyjaj±cej i problematycznej pogody - woda i ¶nieg nie mo¿e siê dostawaæ na scenê bokami oraz ty³em sceny. Musi byæ tak gêsta, aby chroniæ ogrzane powietrze przed oziêbianiem siê. Scena musi posiadaæ schody po obu jej stronach. Wej¶cie na scenê musi byæ zabezpieczone porêczami z obu stron schodów. Scena musi byæ wyposa¿ona w dwa podesty o rozmiarach 2m x 3m, ustawione symetrycznie po dwóch stronach sceny. Na lewym pode¶cie powinien znajdowaæ siê stó³ dla DJ`a o rozmiarach 1m x 2m i wysoko¶ci 1 m. Z lewej lub z prawej strony sceny musi byæ usytuowane profesjonalne zadaszone i os³oniête z trzech stron miejsce realizacyjne monitorowe. Nie mog± to byæ ogródkowe, przeciws³oneczne namiociki. 2 podesty na kó³kach 2x2x0,6m, 2x2x0,2m, oraz podest dla dwóch kamer (1 x 2 m) Wygrodzenie terenu imprezy masowej za pomoc± barierek ochronnych, ³±cznie ok. 450mb barierek, z czego 50m barierek typu ciê¿kiego (przód estrady i pocz±tek korytarza dla akustyków). Wygrodzenie zgodne z dostarczonym po podpisaniu umowy planem imprezy masowej: estrada z zapleczem, teren imprezy masowej z wej¶ciami dla publiczno¶ci, korytarz techniczny o szeroko¶ci 1m z estrady do namiotu akustyków. Scena musi byæ ogrzewana za pomoc± nagrzewnic elektrycznych b±d¼ spalinowych do temperatury min 15 st. C. (koszt paliwa po stronie Wykonawcy). Nagrzewnice musz± byæ wyposa¿one w odpowiednie elastyczne kana³y, aby równomiernie rozprowadziæ ogrzane powietrze po ca³ej estradzie. Preferowana mo¿liwo¶æ umieszczenia wylotów nawiewu nagrzewnic wkomponowana w scenografiê sceny. W/w sprzêt musi posiadaæ stosowne atesty i nie byæ starszy ni¿ 5 lat. 1.4) MULTIMEDIA ORAZ SCENOGRAFIA: - Jeden telebim led RGB lub SMD 12,5 m2 o pixelu virtualnym 8mm, jasno¶æ powy¿ej 6.000 ansi umieszczony na boku estrady; - Konstrukcja aluminiowa kratownicowa kompatybilna z estrad± do podwieszenia ekranu z odpowiednimi atestami; - Sterowanie za pomoc± skalera profesjonalnego (np. TVOne); - Mikser video minimalnie Edirol V8; - 2 kamery; - Wysiêgnik (kran kamerowy) o d³ugo¶ci minimalnej 7mb; - Przygotowanie autorskich wizualizacji zwi±zanych z tematyk± wydarzenia kulturalnego oraz miksowanie materia³u dostarczonego przez Wykonawców. W/w sprzêt powinien posiadaæ stosowne atesty i nie byæ starszy ni¿ 3 lata. 2. Podane nazwy lub typy materia³ów i produktów maj± na celu wskazanie parametrów jako¶ciowych. W przypadku materia³ów i produktów okre¶lonych nazw± producenta, Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie materia³ów równowa¿nych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego zobowi±zany jest do wype³nienia wymogu wynikaj±cego z art. 30 ust. 5 ustawy..

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 92.37.00.00 - Us³ugi techników d¼wiêku .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Emil Bajer prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± pod nazw± BAYER MEDIA EMIL BAJER, ul. Bulwarowa 5, 16-400 16-400 Suwa³ki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 44715,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 44895,00

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 44895,00 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 76260,00

  • Waluta: PLN.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.