Ogłoszenie nr 764201-N-2020 z dnia 2020-12-09 r.
,,Dowóz i odwóz uczniów do szkół w Gminie Kowala''
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 486 101 760
faks: 486 101 760
e-mail: przetargi@kowala.pl
www: www.kowala.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.bip.kowala.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Pisemnie
Adres: Urząd Gminy w Kowali, Kowala 105A, 26-624 Kowala
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ZPK.271.17.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz uczniów do placówek oświatowych – wraz z opieką zapewnioną przez Wykonawcę.
Zamówienie podzielone jest na 2 części:
1. ,,Dowóz i odwóz uczniów do Szkół w Gminie Kowala w roku 2021’’
2. ,,Dowóz i odwóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych realizujących obowiązek nauki i szkolny w roku 2021’’
Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz uczniów i dzieci niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych.
Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia stanowi załącznik nr 7A i 7B do niniejszej specyfikacji.
II.5) Główny kod CPV: 60.00.00.00
Dodatkowe kody CPV:
60.13.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień,
o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp – polegających na powtórzeniu podobnych usług, których potrzeba wyniknęła na etapie realizacji zamówienia, do wysokości nie większej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.
Udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone przeprowadzeniem negocjacji
z Wykonawcą.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31.12.2021
II.9) Informacje dodatkowe: Wykonawca zrealizuje usługę objętą przedmiotem zamówienia w od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. dla każdej części zamówienia.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję lub zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego zakresie przewozu osób wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2019r., poz.2140) (w przypadku podmiotów występujących wspólnie wymóg dotyczy każdego z nich)
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
Dla części 1 - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
Dla części 2 - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1. Dla części 1 - W ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie) wykonał co najmniej (2) dwie usługi dowozu dzieci do szkół na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych) łącznie z podaniem daty, miejsca i wartości tych usług oraz przedstawi dokumenty potwierdzające rzetelne, terminowe i prawidłowe ich wykonanie.
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
2. Dla części 2 - W ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie) wykonał co najmniej (1) jedną usługę dowozu dzieci niepełnosprawnych do szkół na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych) łącznie z podaniem daty, miejsca i wartości tych usług oraz przedstawi dokumenty potwierdzające rzetelne, terminowe i prawidłowe ich wykonanie.
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
3. Dla części 1 - Dysponuje co najmniej:
• 3 kierowców posiadających uprawnienia do przewozu osób i kierowania wyszczególnionymi pojazdami,
• 3 osobami do sprawowania opieki nad uczniami podczas przewozów.
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
4. Dla części 2 - Dysponuje co najmniej:
• 1 kierowcą posiadającym uprawnienia do przewozu osób i kierowania wyszczególnionym pojazdem,
• osobę, która opiekuje się dziećmi podczas jazdy.
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
5. Dla części 1 - Dysponuje narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania co najmniej wymienionymi zasobami tj.:
• 3 autobusów do przewozu osób - ilość miejsc siedzących co najmniej 55,
• 2 autobusy do przewozu osób - ilość miejsc siedzących co najmniej 18.
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia – nie spełnia.
6. Dla części 2 - Dysponuje narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania co najmniej wymienionymi zasobami tj.:
• pojazdem przystosowanym do przewozu dzieci niepełnosprawnych (z windą)
Pojazd w pełni sprawny przystosowany do przewozu osób zgodnie z § 37 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. z 2016r. poz. 1038 z póżn. zm.). Pojazd musi być dostosowane do przewozu osób niepełnosprawnych - potwierdzonym odpowiednim dokumentem. Pojazd musi posiadać ważne badania techniczne, oraz być wyposażonym m.in. w pasy bezpieczeństwa. Pojazd służący do przewozu uczniów musi być oznakowany zgodnie z przepisami prawa o ruchu drogowym i transporcie osób. Pojazd, którym Wykonawca będzie wykonywał zamówienie winny spełniać warunki określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tj. Dz.U. z 2015 r. poz. 305), być sprawne przez cały okres wykonywania zamówienia, posiadać sprawny system ogrzewania wewnątrz w okresie zimowym.
Posiadać ubezpieczenie w zakresie OC,NW przez cały okres wykonywania zamówienia.
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia – nie spełnia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
2. Aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4. Odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: - pkt 8.3.1.-8.3.4. – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w języku polskim.
6. Zamawiający, zgodnie z art. 24 aa ustawy Pzp, przewiduje możliwość w pierwszej kolejności dokonania oceny ofert, a następnie zbadania czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
1. Aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
2.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonanych usług w zakresie określonym w pkt 6.2. SIWZ.
3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
z uwzględnieniem ich stanowiska, funkcji, wykształcenia i doświadczenia zawodowego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami o którym mowa w pkt 6.2. niniejszej specyfikacji.
4. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania według pkt 6.2.5. i 6.2.6. SIWZ wraz z opisem technicznym (nr rejestracyjny, rok produkcji, marka, ilość miejsc) wraz z kserokopiami aktualnych przeglądów technicznych lub zaświadczeniami ze stacji kontroli pojazdów. Autobusy w chwili składania oferty muszą być dopuszczone do ruchu i posiadać aktualne badania techniczne.
5. Dokument (np. polisa) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia o wartości określonej w pkt. 6.3.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
2. Zamawiający, zgodnie z art. 24 aa ustawy Pzp, przewiduje możliwość w pierwszej kolejności dokonania oceny ofert, a następnie zbadania czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
1. Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania, zobowiązany jest wnieść wadium
w wysokości:
Część 1 - ,,Dowóz i odwóz uczniów do Szkół w Gminie Kowala w roku 2021’’ – 4 000,00 zł
Część 2 -,,Dowóz i odwóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych realizujących obowiązek nauki i szkolny w roku 2021’’ – 3 000,00 zł
2. Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy Pzp przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w jednej z form wymienionych w art. 45 ust 6 ustawy Pzp.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego
Bank Spółdzielczy Oddział w Radomiu
Nr 46 9147 0009 0020 4785 2000 0003
z adnotacją:
„Wadium – nr. ZPK.271.17.2020 (nazwa zadania na które Wykonawca składa ofertę)” (wpisuje Wykonawca)
Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed jego upływem zostało uznane konto Zamawiającego.
5. W przypadku składania ofert na dwie części zamówienia Wykonawca może wpłacić dwa wadia przy pomocy jednego przelewu bankowego z adnotacją ,,Wadium – nr ZPK.271.17.2020 Dowóz i odwóz uczniów do szkół w Gminie Kowala’’
6. Wadium wniesione w poręczeniach lub gwarancjach należy złożyć w formie oryginału przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów).
7. Wadium wniesione w formie poręczeń lub gwarancji będzie akceptowane przez Zamawiającego, jeżeli będzie zawierać wszystkie określone ustawą Pzp przypadki utraty wadium przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnienie bezwarunkowej wypłaty przez Gwaranta na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
8. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 ustawy Pzp.
9. Oferta Wykonawcy, który nie dokona zabezpieczenia oferty akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Dla 1 części Cena: | 60,00 |
Dla 1 części dodatkowe kilometry: | 40,00 |
Dla 2 części czas podstawienia pojazdu zastępczego: | 20,00 |
Dla 2 części Cena: | 80,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy:
1. zmiany zaistniałe z przyczyn organizacyjnych np.: zmiana danych teleadresowych lub innych danych podmiotowych,
2. zmiany tras, godzin przejazdów oraz liczby dowożonych osób, w przypadkach:
2.1. działania siły wyższej,
2.2. przyjęcia nowych uczniów do placówek oświatowych,
2.3. skreślenia dziecka z listy uczniów danej placówki oświatowej,
2.4. zmiany w szkolnym planie nauczania,
2.5. zmiany systemu/sieci szkół
3. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają dla swojej ważności, formy pisemnej w postaci aneksu zatwierdzonego przez obie strony.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 18.12.2020, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: ,,Dowóz i odwóz uczniów do Szkół w Gminie Kowala w roku 2021’’
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz uczniów do placówek oświatowych – wraz z opieką zapewnioną przez Wykonawcę.
Zamówienie podzielone jest na 2 części:
1. ,,Dowóz i odwóz uczniów do Szkół w Gminie Kowala w roku 2021’’
2. ,,Dowóz i odwóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych realizujących obowiązek nauki i szkolny w roku 2021’’
Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz uczniów i dzieci niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych.
Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia stanowi załącznik nr 7A i 7B do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Dodatkowe kilometry: | 40,00 |
Cena za jeden bilet miesięczny dowozu i odwozu ucznia: | 60,00 |
Nazwa: ,,Dowóz i odwóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych realizujących obowiązek nauki i szkolny w roku 2021’’
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz uczniów do placówek oświatowych – wraz z opieką zapewnioną przez Wykonawcę.
Zamówienie podzielone jest na 2 części:
1. ,,Dowóz i odwóz uczniów do Szkół w Gminie Kowala w roku 2021’’
2. ,,Dowóz i odwóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych realizujących obowiązek nauki i szkolny w roku 2021’’
Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz uczniów i dzieci niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych.
Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia stanowi załącznik nr 7A i 7B do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Czas podstawienia pojazdu zastępczego: | 20,00 |
Cena za dzienny dowóz i odwóz dzieci: | 80,00 |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE MIASTA I GMINY KACZORY I NA PŁYWALNIĘ "RELAKS" W KACZORACH ORAZ SPRAWOWANIE NAD NIMI OPIEKI W CZASIE PRZEWOZU W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
- Usługa transportu sanitarnego i medycznego pacjentów Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Wykwaterowanie Polski ład
- 13.REALIZACJA USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO DLA PACJENTÓW UCMMiT
- Świadczenie usług transportowych związanych z obsługą wyborów do Parlamentu Europejskiego
- Przewóz uczniów ze Szkoły podstawowej w Drawsku Pomorskim (transport na wycieczki w ramach projektu "Dobry start w przyszłość - wsparcie uczniów w Szkole nr 1 w Drawsku Pomorskim")
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.