eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wołomin › ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG ZWIĄZANYCH Z UTRZYMANIEM CZYSTOŚCI W OBIEKCIE KRYTEJ PŁYWALNI OŚRODKA SPORTU I REKREACJI "HURAGAN" W WOŁOMINIE PRZY UL. KORSAKA 4

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-15



Ogłoszenie nr 763946-N-2020 z dnia 2020-12-15 r.

Ośrodek Sportu i Rekreacji "Huragan":

ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG ZWIĄZANYCH Z UTRZYMANIEM CZYSTOŚCI W OBIEKCIE KRYTEJ PŁYWALNI OŚRODKA SPORTU I REKREACJI "HURAGAN" W WOŁOMINIE PRZY UL. KORSAKA 4

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji "Huragan", krajowy numer identyfikacyjny 12668119000000, ul. Korsaka 4, 05-200 Wołomin, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 576 996 723,
e-mail: sekretariat@osirhuraganwolomin.pl,
www: www.osir.wolomin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, http://osir.wolomin.pl/2020/12/15/sprawa-nr-osir-zp-02-2020/?fbclid=IwAR1YL4NQRXZc-cjjy-Hv65T-qN9iRbhzHfIiptpREsyB0y9zjCVppkDWFhc

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: sekretariat Ośrodka Sportu i Rekreacji "Huragan" w Wołominie ul. Korsaka 4, 05-200 Wołomin

Adres: sekretariat Ośrodka Sportu i Rekreacji "Huragan" w Wołominie ul. Korsaka 4, 05-200 Wołomin

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG ZWIĄZANYCH Z UTRZYMANIEM CZYSTOŚCI W OBIEKCIE KRYTEJ PŁYWALNI OŚRODKA SPORTU I REKREACJI "HURAGAN" W WOŁOMINIE PRZY UL. KORSAKA 4

Numer referencyjny: OSiR-ZP-02/2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług związanych z utrzymaniem czystości w obiekcie krytej pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji „Huragan” w Wołominie przy ul. Korsaka 4 od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. Wykonawca zapewnia ciągłość obsady serwisu sprzątającego w godzinach pracy Pływalni tj. 7 dni w tygodniu w godzinach: od poniedziałku do piątku od 06.00 do 23.00, sobota od 07.00 do 23.00, w niedziele od 08.00 do 22.00 Zamawiający wymaga minimalnego składu personalnego na poszczególny zmianach:
a) od 6:00 do 14:00 od poniedziałku do piątku - 1 osoba,
b) od 7:00 do 14.00 w sobotę 2 osoby – 1 kobieta i 1 mężczyzna,
c) od 8:00 do 14:00 w niedzielę 2 osoby – 1 kobieta i 1 mężczyzna
d) od 14:00 do 22:00 od poniedziałku do niedzieli 2 osoby – 1 kobieta i 1 mężczyzna
d) od 22:00 do 6:00 od poniedziałki do niedzieli 2 osoby
e) od 23:00 do 6:00 od poniedziałku do niedzieli 1 osoba.
Szacunkowa ilość roboczogodzin w 2021 r. wynosi: 9214 roboczogodziny serwisu dziennego i 8326 roboczogodziny serwisu nocnego. Sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia: • podwodny odkurzacz basenowy do sprzątania powierzchni poziomych i pionowych płaszczyzn niecki basenowej (2 szt.), • maszyna dyskowa do czyszczenia powierzchni poziomych (l szt.), • myjka ciśnieniowa do odkażania wysokimi temperaturami (l szt.), • maszyna szorująca akumulatorowa bębnowa (l szt.), • kombajn sprzątający o zasileniu akumulatorowym bezpiecznym (2 szt.). • myjka ciśnieniowa (1szt.), • agregat pary do dezynfekcji (l szt.), • ściągaczki gumowe do ściągania zastoin wodnych (2 szt.), • profesjonalne wózki serwisowe (2 szt.), • odkurzacz wodny (1szt.), • opryskiwacz do dezynfekcji (1 szt.)


II.5) Główny kod CPV: 90.90.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje w okresie 12 miesięcy od udzielenia zamówienia podstawowego, które jest przedmiotem niniejszego postępowania, możliwość udzielenia Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w niniejszym postępowaniu, zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, jeżeli z przyczyn związanych z prowadzoną działalnością Zamawiającego niezbędne będzie chwilowe zwiększenie ilości pracowników (np. uruchomienie dodatkowych stanowisk) bądz konieczność zapewnienia ciągłości usługi do czasu zawarcia kolejnej umowy na obiekcie Ośrodka Sportu i Rekreacji „Huragan” w Wołominie.

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia minimum 250 000 zł.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wykonał należycie co najmniej dwie usługi polegające na sprzątaniu krytej pływalni o wartości co najmniej 100 000 zł brutto rocznie każda.

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

Informacje dodatkowe: Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę „za zgodność z oryginałem”: 1) w przypadku Wykonawcy składającego ofertę wspólną – umowy konsorcjum, 2) podpisanego regulaminu pływalni wraz z załącznikami, 3) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości. Wykonawca musi dysponować minimum 10 osobami (30% pracowników jednej płci), 4)wykonawca udokumentuje posiadanie niezbędnego sprzętu (załącznik nr 2 do Umowy) do realizacji zamówienia: a) podwodny odkurzacz basenowy do sprzątania powierzchni poziomych i pionowych płaszczyzn niecki basenowej (2 szt.), b) maszyna dyskowa do czyszczenia powierzchni poziomych (1 szt. ), c) myjka ciśnieniowa do odkażania wysokimi temperaturami (1 szt.), d) maszyna szorująca akumulatorowa bębnowa (1 szt.), e) kombajn sprzątający o zasilaniu akumulatorowym bezpiecznym ( 2 szt.), f) myjka ciśnieniowa (1 szt.), g) agregat pary do dezynfekcji ( 1 szt.), h) ściągaczki gumowe do ściągania zastoin wodnych (2 szt.), i) profesjonalne wózki serwisowe ( 2 szt.), j) odkurzacz wodny (1 szt.) k) opryskiwacz do dezynfekcji (1 szt.) 5) wykonawca przedstawi w załączniku nr 3 do Umowy wykaz stosownych materiałów i środków czystości. Muszą być one dopuszczone do użytkowania i obrotu na polskim rynku, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami. Muszą być dobrane do danego rodzaju nawierzchni i materiałów oraz dostosowane do poszczególnych funkcji obiektu. Zastosowane materiały i środki czystości muszą dotyczyć wszystkich zakresów czynności wykonywanych na obiekcie. Przydatność materiałów i środków należy udokumentować kartami technicznymi

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Tak

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania: 1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpis w właściwego rejestru lub z centrali ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, potwierdzający, że osoba lub osoby które podpisały ofertę lub pełnomocnictwo były uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wykonał należycie co najmniej dwie usługi polegające na sprzątaniu krytej pływalni o wartości co najmniej 100 000 zł brutto rocznie każda.

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
a) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wykonał należycie co najmniej dwie usługi polegające na sprzątaniu krytej pływalni o wartości co najmniej 100 000 zł brutto rocznie każda.

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
a) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wykonał należycie co najmniej dwie usługi polegające na sprzątaniu krytej pływalni o wartości co najmniej 100 000 zł brutto rocznie każda.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę „za zgodność z oryginałem”: 1) w przypadku Wykonawcy składającego ofertę wspólną – umowy konsorcjum, 2) podpisanego regulaminu pływalni wraz z załącznikami, 3) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości. Wykonawca musi dysponować minimum 10 osobami (30% pracowników jednej płci), 4)wykonawca udokumentuje posiadanie niezbędnego sprzętu (załącznik nr 2 do Umowy) do realizacji zamówienia: a) podwodny odkurzacz basenowy do sprzątania powierzchni poziomych i pionowych płaszczyzn niecki basenowej (2 szt.), b) maszyna dyskowa do czyszczenia powierzchni poziomych (1 szt. ), c) myjka ciśnieniowa do odkażania wysokimi temperaturami (1 szt.), d) maszyna szorująca akumulatorowa bębnowa (1 szt.), e) kombajn sprzątający o zasilaniu akumulatorowym bezpiecznym ( 2 szt.), f) myjka ciśnieniowa (1 szt.), g) agregat pary do dezynfekcji ( 1 szt.), h) ściągaczki gumowe do ściągania zastoin wodnych (2 szt.), i) profesjonalne wózki serwisowe ( 2 szt.), j) odkurzacz wodny (1 szt.) k) opryskiwacz do dezynfekcji (1 szt.) 5) wykonawca przedstawi w załączniku nr 3 do Umowy wykaz stosownych materiałów i środków czystości. Muszą być one dopuszczone do użytkowania i obrotu na polskim rynku, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami. Muszą być dobrane do danego rodzaju nawierzchni i materiałów oraz dostosowane do poszczególnych funkcji obiektu. Zastosowane materiały i środki czystości muszą dotyczyć wszystkich zakresów czynności wykonywanych na obiekcie. Przydatność materiałów i środków należy udokumentować kartami technicznymi

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
aspekty społeczne:40,00
cena:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: a) w wypadku zmian podmiotowych po stronie wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, b) w przypadku wszystkim zmian obiektywnie ocenianych jako korzystne dla Zamawiającego, c) w wypadku zmian stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym, d) w pozostałym zakresie - w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 23.12.2020, godzina: 14:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.