eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa sprzętu multimedialnego z podziałem na częściI, III, IV,V,VI i VII.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-26

Gdańsk: Dostawa sprzętu multimedialnego z podziałem na części: I, III, IV,V,VI i VII.
Numer ogłoszenia: 76385 - 2015; data zamieszczenia: 26.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 49629 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu multimedialnego z podziałem na części: I, III, IV,V,VI i VII..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wspólny słownik zamówień CPV: 32322000-6, 31224400-6, 51310000-8. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego, na terenie: Gdańska, wg części od I do VII. 3. W części III wymagany jest montaż projektorów, uchwytów sufitowych i położenie okablowania w 13 salach wykładowych Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego. Zamawiający informacyjnie zamieszcza 3 poglądowe zdjęcia rozmieszczenia okablowania - jako załączniki do SIWZ. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest opisany w załącznikach nr 2A, 2C, 2D, 2E, 2F, 2G do SIWZ - formularze cenowe z opisem przedmiotu zamówienia (odpowiednio dla części - od I do VII) 5. Wymagania stawiane dla sprzętu: 1) sprzęt musi spełniać parametry wyszczególnione w załącznikach nr 2A, 2C, 2D, 2E, 2F, 2G do SIWZ, odpowiednio dla części - od I do VII, 2) sprzęt musi być fabrycznie nowy tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego do przeprowadzenia testu jego poprawnego działania, 3) oferowany sprzęt nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży, 4) sprzęt musi posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego, 5) sprzęt musi posiadać deklarację zgodności CE (wydaną zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2010 r. nr 138 poz. 935 tj. z późn. zm.), 6) jeżeli obowiązujące przepisy prawa tego wymagają, sprzęt wykorzystujący energię musi mieć dołączoną, etykietę i kartę produktu sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej i podstawowych parametrach sprzętu, np. zużyciu energii i poziomie hałasu (wydane zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 14.09.2012 r. o obowiązkach w zakresie informowania o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię (Dz. U. z 2012 r. poz. 1203). 6. Wykonawca ma obowiązek podać w załącznikach nr 2A, 2C, 2D, 2E, 2F, 2G do SIWZ, odpowiednio w każdej pozycji: nazwy producenta, model (typ) oferowanego sprzętu. 7. Okresy gwarancji: część I - min. 24 miesiące, z uwzględnieniem zapisu rozdziału XII pkt 1 ppkt 1.1 SIWZ, część III - min. 24 miesiące, z uwzględnieniem zapisu rozdziału XII pkt 1 ppkt 1.2 SIWZ, część IV - min. 24 miesiące, część V - min. 24 miesiące, część VI - min. 36 miesięcy, część VII - min. 24 miesiące, z uwzględnieniem zapisu rozdziału XII pkt 1 ppkt 1.1 SIWZ. Szczegóły dotyczące świadczeń gwarancyjnych opisane są § 3 projektu umowy - załącznik nr 5A, 5B, 5C do SIWZ. 8. Odbiór sprzętu nastąpi protokołem (zdawczo-odbiorczym), podpisanym bez zastrzeżeń przez Strony, wraz z przekazaniem kart gwarancyjnych, instrukcji obsługi. Odbiór dotyczy również wykonanego montażu - dotyczy tylko części III. 9. Do czasu przekazania sprzętu, tj. protokolarnego odbioru w miejscu przeznaczenia, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą ponosi Wykonawca. 10. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonego sprzętu, w przypadku: 1) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonego sprzętu a przedstawionymi w ofercie, z zastrzeżeniem zmian dokonanych na podstawie § 10 ust. 1 pkt. 5 projektu umowy - załącznik nr 5A, 5B, 5C do SIWZ, 2) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej użycie sprzętu w jego pełnym zakresie, 3) wadliwie wykonanego montażu - dotyczy tylko części III. 11. W przypadkach określonych w pkt 10, przedstawiciel Zamawiającego, o którym mowa w § 12 ust. 1 projektu umowy, sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania sprzętu, a Wykonawca jest obowiązany do wymiany sprzętu na nowy wolny od wad o tych samych lub lepszych parametrach technicznych. Jeżeli termin dostawy przekroczy termin, o którym mowa w § 6 projektu umowy, Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną zgodnie z § 8 ust. 1 pkt 1) projektu umowy. 12. Wykonawca zapewnia: 1) że przed realizacją zamówienia skontaktuje się z Zamawiającym i potwierdzi dokładny termin dostawy sprzętu i montażu (montaż dotyczy części III), jednak nie dłuższy niż określony w § 6 umowy, 2) że poniesie koszty: dostawy, opakowania, transportu, ubezpieczenia na czas transportu, rozładunku z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, montażu - montaż dotyczy części III, 3) obsługę gwarancyjną. 13. Zamawiający informuje, iż w części IV źródło finansowania pochodzi z kosztów pośrednich projektu Socio-cultural and Psychological Predictors of Work-Life Balance and Gender Equality-Cross-Cultural Comparison of Polish and Norwegian Families - WLB-GE (nr umowy Pol-Nor/202343/62/2013). 14. Zamawiający informuje, iż w części V źródło finansowania pochodzi z realizacji Komponentu studiów doktoranckich Zaawansowana analiza danych zastanych w obszarze edukacji w ramach projektu Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki. Projekt realizowany przez UG w ramach podwykonawstwa. Tytuł projektu: Komponent studiów doktoranckich Zaawansowana analiza danych zastanych w obszarze edukacji. Nr umowy: 383-2014 z dnia 15.04.2014r., nr umowy w UG: UE/231/7000/22/04/14. Nr zadania 517-7000-0231-14...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6, 31.22.44.00-6, 51.31.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Część IV - 1400,00 zł. brutto, źródło finansowania pochodzi z kosztów pośrednich projektu Socio-cultural and Psychological Predictors of Work-Life Balance and Gender Equality-Cross-Cultural Comparison of Polish and Norwegian Families - WLB-GE (nr umowy Pol-Nor/202343/62/2013). cz. V - Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki. Projekt realizowany przez UG w ramach podwykonawstwa..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część I - Dostawa 4 rzutników multimedialnych wraz z uchwytami montażowymi dla Instytutu Geografii Uniwersytetu Gdańskiego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Image Recording Solutions Pomorze Sp. z o.o., ul. Al. Grunwaldzka nr 190, 80-266 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10332,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10332,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19864,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Część III - Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem wyposażenia multimedialnego do trzynastu sal wykładowych Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Eurotrend Radosław Pałubicki, ul. Miętowa 72, 81-589 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2750,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 75552,75

  • Oferta z najniższą ceną: 75552,75 / Oferta z najwyższą ceną: 109723,38

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Część IV - Dostawa rzutnika multimedialnego dla Instytutu Psychologii Uniwersytetu Gdańskiego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Image Recording Solutions Pomorze Sp. z o.o., ul. Al. Grunwaldzka nr 190, 80-266 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1055,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1291,50

  • Oferta z najniższą ceną: 1291,50 / Oferta z najwyższą ceną: 2016,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Część V - Dostawa rzutników multimedialnych dla Instytutu Psychologii Uniwersytetu Gdańskiego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Image Recording Solutions Pomorze Sp. z o.o., ul. Al. Grunwaldzka nr 190, 80-266 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6504,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7999,92

  • Oferta z najniższą ceną: 7999,92 / Oferta z najwyższą ceną: 13664,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Część VI - Dostawa projektora multimedialnego dla Instytutu Psychologii Uniwersytetu Gdańskiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Shadok AV Pechuła Sp. k, ul. Wolności 404, 41-806 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2450,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2349,30

  • Oferta z najniższą ceną: 2349,30 / Oferta z najwyższą ceną: 3584,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Część VII - Dostawa projektorów multimedialnych wraz uchwytami montażowymi i prezenterami dla Biblioteki Uniwersytetu Gdańskiego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Image Recording Solutions Pomorze Sp. z o.o., ul. Al. Grunwaldzka nr 190, 80-266 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38854,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 48548,10

  • Oferta z najniższą ceną: 48548,10 / Oferta z najwyższą ceną: 74127,32

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.