Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-08
Ogłoszenie nr 763772-N-2020 z dnia 2020-12-08 r.
Dostawa paliw, olei i smarów do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo Sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: +48 87 555 54 10
faks: +48 87 555 54 11
e-mail: biuro@zuokspytkowo.pl
www: www.zuokspytkowo.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.zuokspytkowo.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Adres: Spytkowo 69; 11-500 Giżycko
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: 2722/2/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw, olei i smarów do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo Sp. z o.o.
Część 1: dostawa oleju napędowego w ilości do 100.000 litrów
Część 2: dostawa benzyny typ 95 w ilości do 300 litrów.
Część 3: dostawa gazu propan butan w ilości do 350 sztuk 11 kg butli.
Część 4: dostawa gazu płynnego propan do ogrzania budynków Zakładu w ilości do 30.000 litrów.
Część 5: dostawa wysokiej czystości wodnego 32,5% roztworu mocznika stosowanego jako dodatek do oleju napędowego mający na celu rozłożenie w katalizatorze SCR szkodliwych dla środowiska tlenków azotu, ilość: 11 opakowań po 18 litrów.
Część 6: dostawa olei i smarów wraz z kartami technicznymi produktów (TDS) oraz kartami charakterystyki (MSDS)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w części II SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 09.13.41.00
Dodatkowe kody CPV:
09.13.21.00
09.12.20.00
09.12.21.00
24.95.70.00
09.21.10.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30.04.2022
II.9) Informacje dodatkowe: Część 1
Rozpoczęcie świadczenia na rzecz Zamawiającego przedmiotu umowy/zamówienia nastąpi wraz z zakończeniem obecnie obowiązującej umowy, nie później jednak niż w dniu 01.04.2021
roku. W związku z powyższym wymaga się od Wykonawców składających ofertę w niniejszym postępowaniu przetargowym aby uwzględnili przy jej przygotowaniu i kalkulacji pozostawanie w gotowości do świadczenia w/w dostawy na każde wezwanie Zamawiającego po podpisaniu z nim umowy, przed datą 01.04.2021 r.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia ubiega z końcem 30.04.2022 roku lub wcześniej gdy wyczerpie się określona ilość lub wartość przedmiotu zamówienia.
Część 2
Rozpoczęcie świadczenia na rzecz Zamawiającego przedmiotu umowy/zamówienia nastąpi w dniu 01.05.2021 roku.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia ubiega z końcem 30.04.2022 roku lub wcześniej gdy wyczerpie się określona ilość lub wartość przedmiotu zamówienia.
Część 3
Rozpoczęcie świadczenia na rzecz Zamawiającego przedmiotu umowy/zamówienia nastąpi w dniu 01.05.2021 roku.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia ubiega z końcem 30.04.2022 roku lub wcześniej gdy wyczerpie się określona ilość lub wartość przedmiotu zamówienia.
Część 4
Rozpoczęcie świadczenia na rzecz Zamawiającego przedmiotu umowy/zamówienia nastąpi w dniu 01.05.2021 roku.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia ubiega z końcem 30.04.2022 roku lub wcześniej gdy wyczerpie się określona ilość lub wartość przedmiotu zamówienia.
Część 5
Do 30 dni od dnia podpisania umowy.
Część 6
Do 30 dni od dnia podpisania umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy przepisów z art. 24 ust. 1 oraz spełniają następujące warunki:
a) posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (według wzoru stanowiącego odpowiednio Załącznik nr 2A i/lub 2B i/lub 2C i/lub 2D i/lub 2E i/lub 2F do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy przepisów z art. 24 ust. 1 oraz spełniają następujące warunki:
a) znajdują się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (według wzoru stanowiącego odpowiednio Załącznik nr 2A i/lub 2B i/lub 2C i/lub 2D i/lub 2E i/lub 2F do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy przepisów z art. 24 ust. 1 oraz spełniają następujące warunki:
a) posiadają zdolności techniczne lub zawodowe.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (według wzoru stanowiącego odpowiednio Załącznik nr 2A i/lub 2B i/lub 2C i/lub 2D i/lub 2E i/lub 2F do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert (Załącznik nr 2 do SIWZ) własne /jak i ewentualnych jego podwykonawców/ oświadczenie dotyczące braku występowania przesłanek wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający korzystając z przysługującego mu w myśl dyspozycji z art. 24aa u.p.z.p. uprawnienia najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w niniejszym postępowaniu.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Informacje dodatkowe: Oferty w zamkniętych kopertach oznaczonych:
„Dostawa paliw Część 1 i/lub Dostawa paliw Część 2 i/lub Dostawa paliw Część 3 i/lub Dostawa paliw Część 4 i/lub Dostawa paliw Część 5 i/lub Dostawa paliw Cześć 6 – oferta przetargowa – nie otwierać przed dniem 17.12.2020 roku, opatrzone pieczątką Wykonawcy należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, Spytkowo 69, pok. Nr A02. – do godz. 10:00 w dniu 17.12.2020
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
wynagrodzenia:
- w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. W takim przypadku zmianie ulegną ceny brutto, w wysokości i w terminie wynikającymi z aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę (stawki) podatku VAT. Zmiana cen brutto w tym przypadku będzie następowała z chwilą wejścia w życie nowych przepisów bez konieczności podpisywania aneksu przez strony.
- obniżenia cen brutto np. w związku z zastosowaniem przez Wykonawcę promocji i upustów.
Ewentualne zmiany warunków umowy wymagają, dla ich ważności, zachowania formy pisemnej i zgody obu stron, chyba że strony postanowiły inaczej w treści umowy.
Więcej informacji w SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): W związku z dyspozycją przepisu art. 8 ust. 3 u.p.z.p. uprzedzamy wszystkich Wykonawców biorących udział w niniejszym postępowaniu o możliwości zastrzeżenia pewnych informacji zawartych w ofercie do wiadomości jedynie Zamawiającego poprzez złożenie stosownego oświadczenia, iż określone dokumenty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji – Dz. U. nr 47, poz. 211 ze zmianami ) za wyjątkiem tych informacji jakie zobowiązany jest podać Zamawiający do publicznej wiadomości. W/w informacji nie będą ujawniane, jeżeli wykonawca, który je zastrzega dokona tego nie później niż w terminie składania ofert, oświadczając, że nie mogą być one udostępniane oraz wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4. u.p.z.p.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 17.12.2020, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Więcej informacji w siwz.
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Dostawa paliw, olei i smarów do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo Sp. z o.o.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego w ilości do 100.000 litrów typu „Eurodiesel Eko” – produkcji Grupy LOTOS lub typu „Ekodiesel” produkcji PKN ORLEN S.A. lub „równoważnego” w rozumieniu zapisów SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w części II SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.04.2022
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Rozpoczęcie świadczenia na rzecz Zamawiającego przedmiotu umowy/zamówienia nastąpi wraz z zakończeniem obecnie obowiązującej umowy, nie później jednak niż w dniu 01.04.2021
roku. W związku z powyższym wymaga się od Wykonawców składających ofertę w niniejszym postępowaniu przetargowym aby uwzględnili przy jej przygotowaniu i kalkulacji pozostawanie w gotowości do świadczenia w/w dostawy na każde wezwanie Zamawiającego po podpisaniu z nim umowy, przed datą 01.04.2021 r.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia ubiega z końcem 30.04.2022 roku lub wcześniej gdy wyczerpie się określona ilość lub wartość przedmiotu zamówienia.
Nazwa: Dostawa paliw, olei i smarów do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo Sp. z o.o.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa benzyny typ 95 w ilości do 300 litrów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w części II SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09132100-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.05.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Rozpoczęcie świadczenia na rzecz Zamawiającego przedmiotu umowy/zamówienia nastąpi w dniu 01.05.2021 roku.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia ubiega z końcem 30.04.2022 roku lub wcześniej gdy wyczerpie się określona ilość lub wartość przedmiotu zamówienia.
Nazwa: Dostawa paliw, olei i smarów do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo Sp. z o.o.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazu propan butan w ilości do 350 sztuk 11 kg butli.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w części II SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09122000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.05.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Rozpoczęcie świadczenia na rzecz Zamawiającego przedmiotu umowy/zamówienia nastąpi w dniu 01.05.2021 roku.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia ubiega z końcem 30.04.2022 roku lub wcześniej gdy wyczerpie się określona ilość lub wartość przedmiotu zamówienia.
Nazwa: Dostawa paliw, olei i smarów do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo Sp. z o.o.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazu płynnego propan do ogrzania budynków Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo Sp. z o.o. w ilości do 30.000 litrów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w części II SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09122100-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.05.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Rozpoczęcie świadczenia na rzecz Zamawiającego przedmiotu umowy/zamówienia nastąpi w dniu 01.05.2021 roku.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia ubiega z końcem 30.04.2022 roku lub wcześniej gdy wyczerpie się określona ilość lub wartość przedmiotu zamówienia.
Nazwa: Dostawa paliw, olei i smarów do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo Sp. z o.o.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wysokiej czystości wodnego 32,5% roztworu mocznika stosowanego jako dodatek do oleju napędowego mający na celu rozłożenie w katalizatorze SCR szkodliwych dla środowiska tlenków azotu, ilość: 11 opakowań po 18 litrów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w części II SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24957000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Do 30 dni od dnia podpisania umowy.
Nazwa: Dostawa paliw, olei i smarów do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo Sp. z o.o.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa olei i smarów wraz z kartami technicznymi produktów (TDS) oraz kartami charakterystyki (MSDS)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w części II SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09211000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Do 30 dni od dnia podpisania umowy.
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą
- Dostawa elementów wyposażenia laboratorium druku przyrostowego, technicznych środków materiałowych i materiałów eksploatacyjnych do produkcji dronów oraz elementów składowych sieci LAN.
- Dostawa enrgii
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA SYSTEMATYCZNYM OPRÓŻNIANIU ZBIORNIKÓW BEZODPŁYWOWYCH, PRZYJĘCIA NIECZYSTOŚCI PŁYNNYCH ORAZ WYWOZU NIECZYSTOŚCI DO STACJI ZLEWNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ADMINISTROWANYCH PRZEZ 24 WOG
- Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej.
- "Zakupy inwestycyjne w ramach zadań własnych z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej" - dostawa fabrycznie nowych mobilnych agregatów prądotwórczych.
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych oraz innych jednostek sprzętowych dla Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Świlczy
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego oraz tankowanie pojazdów i sprzętu w benzynę bezołowiową z dystrybutorów na potrzeby własne PGK sp. z o.o. w Muszynie oraz Zapopradzie sp. z o.o. w 2026 r.
- Dostawa paliw płynnych dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do garażowej stacji paliw zamawiającego o pojemności 5000 litrów.
- Sukcesywny zakup paliw ciekłych oraz paliwa gazowego w systemie bezgotówkowym na podst. kart flotowych do pojazdów i urządzeń jedn. organ. powiatu olsztyńskiego oraz powiatowych osób prawnych w 2026 r
- Dostawa paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Zgorzelcu na lata 2026 - 2027
więcej: Propan i butan »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





