eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głubczyce › Zakup fabrycznie nowej przyczepy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-08



Ogłoszenie nr 763771-N-2020 z dnia 2020-12-08 r.

Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych Stacja Doświadczalna Oceny Odmian w Głubczycach:

Zakup fabrycznie nowej przyczepy

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych Stacja Doświadczalna Oceny Odmian w Głubczycach, krajowy numer identyfikacyjny 30163140800047, ul. Kolejowa 5, 48-100 Głubczyce, woj. opolskie, państwo Polska

telefon: 77 485 26 94
faks: 77 485 26 94
e-mail: sdoo.glubczyce@coboru.pl
www: https://glubczyce.coboru.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Agencja wykonawcza
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie https://glubczyce.coboru.gov.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup fabrycznie nowej przyczepy

Numer referencyjny: SDOO/ZP3/2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem postępowania jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowej (rok produkcji 2020 lub 2019) przyczepy dla SDOO w Głubczycach wg specyfikacji:

Zaoferowana maszyna musi posiadać świadectwo homologacji dopuszczające ją do obrotu na terenie Polski, które Wykonawca dostarczy najpóźniej wraz z dostawą.

Parametry techniczne:
• Rok produkcji - 2019 lub 2020
• Ładowność - 8000[kg]
• Pojemność ładunkowa - 9,8[m3]
• Powierzchnia ładunkowa - 9,8[m2]
• Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz trapez - 2190/2240[mm]
• Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość) - 6455/2390/2243[mm]
• Wysokość ścian skrzyni – 500[mm] + nadstawka 500 [mm]
• Grubość blachy podłogi/ściany - 4/2[mm]
• Zawieszenie - resory paraboliczne
• Koła z ogumieniem 15.0/70-18
• Prędkość konstrukcyjna - 40[km/h]
• System wywrotu - trójstronny
• Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) - 1700mm/13L/200bar
• Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) - 50/46[°]

Wyposażenie:
• Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
• Nadstawa 500mm
• Linka spinająca ściany
• Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
• Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
• Prostokątna rama podwozia z profili zamkniętych o wysokiej wytrzymałości
• Płyta podłogowa z centralnym ryglowaniem ścian
• Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mm
• Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
• Pneumatyczna instalacja hamulcowa jednoobwodowa lub dwuobwodowa
• Dwuprzewodowa pneumatyczna instalacja hamulcowa z regulacją siły hamowania
• Postojowy hamulec ręczny z korbą
• Instalacja oświetlenia 12V z tylnym gniazdem elektrycznym
• Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
• Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
• Tylny zaczep manualny, amortyzowany
• Tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy
• Instalacja wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym
• Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu skrzyni ładunkowej z zawiesiem przegubowym
• Ściany PF500mm z wysokiej jakości profili ze stabilnymi słupkami tylnymi z odkuwanymi zamkami
• Dwa kliny do kół
• Błotniki kół tylnych
• Plandeka rolowana
• Balkon


Wymagana gwarancja producenta:
• Gwarancji udziela Wykonawca zamówienia na okres nie krótszy niż 12 miesięcy, począwszy od protokolarnego odbioru przyczepy przez Zamawiającego.
• Wykonawca zabezpieczy serwis techniczny w siedzibie Zamawiającego.
• Udzielona gwarancja obejmuje wady fizyczne i prawne rzeczy sprzedanej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.
• Wykonawca dołączy do oferty szczegółowy opis warunków gwarancji i wzór karty gwarancyjnej.


II.5) Główny kod CPV: 16.50.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 29.12.2020

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Tak

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o których mowa w art. 24 ust 5 pkt. 1

Zamawiający może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnego na dzień złożenia oświadczenia:

Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.

W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia powyższego dokumentu , jeżeli Zamawiający posiada dokument dotyczący tego wykonawcy lub może go samodzielnie uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r. poz. 700 ) oraz ustawy z dnia 25 lutego 2016 r. o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego (Dz. U. z 2019 r. poz. 1446).
W tym celu wykonawca w formularzu ofertowym wskaże niezbędne dane dotyczące zamawiający przewiduje weryfikację (KRS/ CEiDG).

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Nie

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: Nie

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Okres gwarancji:40,00
Cena:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: Nie

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Nie

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia:
1. Zmiana terminu dostawy możliwa jest w przypadku:
a) zmiany spowodowane siłą wyższą, w tym klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi zrealizowanie dostawy w terminie,
b) zmiany będące następstwem okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego,
c) zmiany będącej wynikiem czasowego wstrzymania produkcji towarów lub braków towarów na polskim rynku będących przedmiotem umowy, w tym będące następstwem działania organów administracji publicznej,
d) dopuszczalne jest także skrócenie terminu wykonania umowy.
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 termin dostawy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres tych okoliczności.
2. Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku:
a) udzieleniu przez Wykonawcę upustów promocyjnych.
b) zmian spowodowanych wzrostem albo zmniejszeniem stawki podatku VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę.
3. Zmiana postanowień zawartej Umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej tj. aneksu sporządzonego w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach. Zmiana umowy na wniosek Wykonawcy wymaga wykazania okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): W przypadku dołączenia do oferty informacji zastrzeżonych Wykonawca przygotuje ofertę w 2 częściach:

Część A – informacje jawne (informacje podane przez Wykonawcę w tej części oferty zostaną ujawnione wszystkim Wykonawcom zgodnie z Prawem zamówień publicznych).
Część B – dokumenty zastrzeżone (nie zostaną udostępnione innemu Wykonawcy).
Części A i B powinny stanowić odrębne egzemplarze.
Wykonawca nie musi dzielić oferty na część A i B w przypadku, gdy cała oferta jest jawna.
Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4, który mówi, że podczas otwarcia ofert podaje się nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.


Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 16.12.2020, godzina: 09:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Zadanie 1

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem postępowania jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowej (rok produkcji 2020 lub 2019) przyczepy dla SDOO w Głubczycach wg specyfikacji:

Zaoferowana maszyna musi posiadać świadectwo homologacji dopuszczające ją do obrotu na terenie Polski, które Wykonawca dostarczy najpóźniej wraz z dostawą.

Parametry techniczne:
• Rok produkcji - 2019 lub 2020
• Ładowność - 8000[kg]
• Pojemność ładunkowa - 9,8[m3]
• Powierzchnia ładunkowa - 9,8[m2]
• Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz trapez - 2190/2240[mm]
• Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość) - 6455/2390/2243[mm]
• Wysokość ścian skrzyni – 500[mm] + nadstawka 500 [mm]
• Grubość blachy podłogi/ściany - 4/2[mm]
• Zawieszenie - resory paraboliczne
• Koła z ogumieniem 15.0/70-18
• Prędkość konstrukcyjna - 40[km/h]
• System wywrotu - trójstronny
• Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) - 1700mm/13L/200bar
• Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) - 50/46[°]

Wyposażenie:
• Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
• Nadstawa 500mm
• Linka spinająca ściany
• Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
• Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
• Prostokątna rama podwozia z profili zamkniętych o wysokiej wytrzymałości
• Płyta podłogowa z centralnym ryglowaniem ścian
• Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mm
• Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
• Pneumatyczna instalacja hamulcowa jednoobwodowa lub dwuobwodowa
• Dwuprzewodowa pneumatyczna instalacja hamulcowa z regulacją siły hamowania
• Postojowy hamulec ręczny z korbą
• Instalacja oświetlenia 12V z tylnym gniazdem elektrycznym
• Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
• Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
• Tylny zaczep manualny, amortyzowany
• Tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy
• Instalacja wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym
• Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu skrzyni ładunkowej z zawiesiem przegubowym
• Ściany PF500mm z wysokiej jakości profili ze stabilnymi słupkami tylnymi z odkuwanymi zamkami
• Dwa kliny do kół
• Błotniki kół tylnych
• Plandeka rolowana
• Balkon
Wymagana gwarancja producenta:
• Gwarancji udziela Wykonawca zamówienia na okres nie krótszy niż 12 miesięcy, począwszy od protokolarnego odbioru przyczepy przez Zamawiającego.
• Wykonawca zabezpieczy serwis techniczny w siedzibie Zamawiającego.
• Udzielona gwarancja obejmuje wady fizyczne i prawne rzeczy sprzedanej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.
• Wykonawca dołączy do oferty szczegółowy opis warunków gwarancji i wzór karty gwarancyjnej.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16500000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 29.12.2020

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Okres gwarancji:40,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.