Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-08
Ogłoszenie nr 763754-N-2020 z dnia 2020-12-08 r.
Dostawa warzyw i owoców
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 322 961 600
faks: 32 769 75 75
e-mail: zk_wojkowice@sw.gov.pl
www: www.sw.gov.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.zp.sw.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: W formie pisemnej. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, osobiście lub za posrednictwem posłańca
Adres: Zakład Karny w Wojkowicach ul. Sobieskiego 298, 42-580 Wojkowice sekretariat (wejście od ulicy Ptaka, brama główna Aresztu Śledczego.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: D/Kw 2232.12.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zadanie nr 1.1.Ziemniaki jadalne – o średnicy poprzecznej min. 4 cm i podłużnej min. 5 cm, bulwy dojrzałe, zdrowe, czyste, suche, nienadmarznięte, jednoodmianowe, o kształcie typowym dla danej odmiany, o dobrym smaku, bez pustych miejsc w środku, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, pakowane w worki max. po 30 kg.Ilość 175000 kilogramów.Zadanie nr 2.1.Seler (korzeń) – dojrzałe, zdrowe, czyste, suche, nienadmarznięte, jednoodmianowe, o kształcie typowym, o dobrym smaku, pakowany w worki max. po 30 kg.Ilość 17000 kilogramów.2. Buraki ćwikłowe - dojrzałe, zdrowe, czyste, suche, nienadmarznięte, jednoodmianowe, o kształcie typowym, o dobrym smaku, pakowane w worki max. po 30 kg.Ilość 20000 kilogramów.3.Marchewka (korzeń) - dojrzałe, zdrowe, czyste, suche, nienadmarznięte, jednoodmianowe, o kształcie typowym, o dobrym smaku, pakowana w worki max. po 30 kg.Ilość 40000 kilogramów. 4. Cebula biała - dojrzałe, zdrowe, czyste, suche, nienadmarznięte, jednoodmianowe, o kształcie typowym, o dobrym smaku, pakowana w worki max. po 30 kg.Ilość 18000 kilogramów. 5. Pietruszka (korzeń) - dojrzałe, zdrowe, czyste, suche, nienadmarznięte, jednoodmianowe, o kształcie typowym, o dobrym smaku, pakowana w worki max. po 30 kg.Ilość 14500 kilogramów. 6.Por - dojrzałe, zdrowe, czyste, suche, nienadmarznięte, jednoodmianowe pakowany w worki max. po 30 kg.Ilość 5700 kilogramów. 7.Kapusta biała - dojrzałe, zdrowe, czyste, suche, nienadmarznięte, jednoodmianowe, o kształcie typowym, o dobrym smaku pakowana w worki max. po 30 kg.Ilość 17000 kilogramów. 8.Kapusta czerwona - dojrzałe, zdrowe, czyste, suche, nienadmarznięte, jednoodmianowe, o kształcie typowym, o dobrym smaku pakowana w worki max. po 30 kg.Ilość 9000 kilogramów. 9.Jabłko o gramaturze (100g – 180 g), pakowane w pojemniki max. po 20 kg. Ilość 8500 kilogramów. 10.Ogórek zielony o gramaturze (80g – 200 g), pakowane w pojemniki max. po 20kg. Ilość 2300 kilogramów. 11.Pomidory o gramaturze (100g – 150 g), pakowane w pojemniki max. po 20 kg.Ilość 2300 kilogramów. 12.Kalafior - pakowany w pojemniki max. po 20 kg.Ilość 600 kilogramów.
13. Papryka zielona, czerwona, biała, żółta – zdrowe, czyste, suche, nienadmarznięte, pakowana w worki max. po 20 kg.Ilość 700 kilogramów. Zadanie nr. 3.1Kapusta kiszona – drobno szatkowana o swoistym smaku i zapachu, pakowana w beczki max. po 120 kg.Ilość 24000 kilogramów. 2.Ogórki kiszone - o swoistym smaku i zapachu, pakowane w beczki max. po 110 kg.Ilość 8500 kilogramów
.
II.5) Główny kod CPV: 03.20.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w miesiącach: 12
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 60,00 |
| maksymalny termin płatności: | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony, mając na uwadze ewentualną zmianę stawek podatku od towarów i usług, zgodnie postanawiają, iż w przypadku ich zmiany na mocy powszechnie obowiązujących przepisów prawa, zmianie może ulec cena jednostkowa brutto za poszczególny asortyment, przy zachowaniu następujących warunków:
1) w sytuacji podwyższenia stawki podatku od towarów i usług dla danego asortymentu – Wykonawca uprawniony jest do podwyższenia ceny jednostkowej brutto za dany asortyment o różnicę w stawkach podatku od towarów i usług pomiędzy stawką określoną w załączniku do oferty złożonej przez Wykonawcę w toku postępowania przetargowego – Formularzu cenowym, a stawką obowiązującą po zmianie stawki; Wykonawca nie jest uprawniony do podwyższenia ceny jednostkowej brutto za asortyment dostarczony Zamawiającemu przed dniem zmiany stawki podatku;
2) w sytuacji obniżenia stawki podatku od towarów i usług dla danego asortymentu – Wykonawca zobowiązany jest do obniżenia ceny jednostkowej brutto za dany asortyment o różnicę w stawkach podatku od towarów i usług pomiędzy stawką określoną w załączniku do oferty złożonej przez Wykonawcę w toku postępowania przetargowego – Formularzu cenowym, a stawką obowiązującą po zmianie stawki podatku.
W przypadkach określonych w pkt. 1 oraz 2 powyżej, każdorazowo niezmienna pozostaje cena netto danego asortymentu, stanowiąca podstawę do naliczenia podatku od towarów i usług.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 15.12.2020, godzina: 11:30
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje się, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zakładu Karnego w Wojkowicach, z siedzibą w Wojkowicach, ul. Sobieskiego 298, kod pocztowy 42-580, tel. 32 296 16 00, e-mail: zk_wojkowice@sw.gov.pl;
• dane kontaktowe inspektora ochrony danych w Zakładzie Karnym w Wojkowicach: tel. 32 296 16 00, e-mail: ido_zk_wojkowice@sw.gov.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego numer sprawy D/Kw 2232.12.2020, nazwa zadania: „Dostawa warzyw i owoców”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas określony w Zarządzeniu Dyrektora Generalnego Służby Więziennej nr 35/2016 z dnia 15 lipca 2016 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji o organizacji i zakresie działania archiwum zakładowego w jednostkach organizacyjnych Służby Więziennej;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r., poz. 1579), związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r., poz. 1579);
• Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane żadnym odbiorcom danych z wyłączeniem innych ustawowo uprawnionych instytucji;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Zadanie 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zadanie nr 1.1.Ziemniaki jadalne – o średnicy poprzecznej min. 4 cm i podłużnej min. 5 cm, bulwy dojrzałe, zdrowe, czyste, suche, nienadmarznięte, jednoodmianowe, o kształcie typowym dla danej odmiany, o dobrym smaku, bez pustych miejsc w środku, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, pakowane w worki max. po 30 kg.Ilość 175000 kilogramów
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03200000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 60,00 |
| maksymalny termin płatności: | 40,00 |
Nazwa: Zadanie 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zadanie nr 2.1.Seler (korzeń) – dojrzałe, zdrowe, czyste, suche, nienadmarznięte, jednoodmianowe, o kształcie typowym, o dobrym smaku, pakowany w worki max. po 30 kg.Ilość 17000 kilogramów.2. Buraki ćwikłowe - dojrzałe, zdrowe, czyste, suche, nienadmarznięte, jednoodmianowe, o kształcie typowym, o dobrym smaku, pakowane w worki max. po 30 kg.Ilość 20000 kilogramów.3.Marchewka (korzeń) - dojrzałe, zdrowe, czyste, suche, nienadmarznięte, jednoodmianowe, o kształcie typowym, o dobrym smaku, pakowana w worki max. po 30 kg.Ilość 40000 kilogramów. 4. Cebula biała - dojrzałe, zdrowe, czyste, suche, nienadmarznięte, jednoodmianowe, o kształcie typowym, o dobrym smaku, pakowana w worki max. po 30 kg.Ilość 18000 kilogramów. 5. Pietruszka (korzeń) - dojrzałe, zdrowe, czyste, suche, nienadmarznięte, jednoodmianowe, o kształcie typowym, o dobrym smaku, pakowana w worki max. po 30 kg.Ilość 14500 kilogramów. 6.Por - dojrzałe, zdrowe, czyste, suche, nienadmarznięte, jednoodmianowe pakowany w worki max. po 30 kg.Ilość 5700 kilogramów. 7.Kapusta biała - dojrzałe, zdrowe, czyste, suche, nienadmarznięte, jednoodmianowe, o kształcie typowym, o dobrym smaku pakowana w worki max. po 30 kg.Ilość 17000 kilogramów. 8.Kapusta czerwona - dojrzałe, zdrowe, czyste, suche, nienadmarznięte, jednoodmianowe, o kształcie typowym, o dobrym smaku pakowana w worki max. po 30 kg.Ilość 9000 kilogramów. 9.Jabłko o gramaturze (100g – 180 g), pakowane w pojemniki max. po 20 kg. Ilość 8500 kilogramów. 10.Ogórek zielony o gramaturze (80g – 200 g), pakowane w pojemniki max. po 20kg. Ilość 2300 kilogramów. 11.Pomidory o gramaturze (100g – 150 g), pakowane w pojemniki max. po 20 kg.Ilość 2300 kilogramów. 12.Kalafior - pakowany w pojemniki max. po 20 kg.Ilość 600 kilogramów.
13. Papryka zielona, czerwona, biała, żółta – zdrowe, czyste, suche, nienadmarznięte, pakowana w worki max. po 20 kg.Ilość 700 kilogramów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03200000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| maksymalny termin płatności: | 40,00 |
| cena: | 60,00 |
Nazwa: Zadanie 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zadanie nr. 3.1Kapusta kiszona – drobno szatkowana o swoistym smaku i zapachu, pakowana w beczki max. po 120 kg.Ilość 24000 kilogramów. 2.Ogórki kiszone - o swoistym smaku i zapachu, pakowane w beczki max. po 110 kg.Ilość 8500 kilogramów
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03200000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| maksymalny termin płatnosci: | 40,00 |
| cena: | 60,00 |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Przedszkola Samorządowego im. Misia Uszatka w Nowym Mieście
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Strzelcach Małych
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2026
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2026
- Dostawa warzyw i owoców świeżych ZP 33/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





